Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Brabbel en Kaj moeten 1 a 2 dagen in het ziekenhuis blijven vanwege morgen echo van het hartje en echo voor een klein plekje op zijn rug. Zijn suikergehalte wordt in de gaten gehouden omdat hij zo klein is..
quote:Star schreef op 23 januari 2008 @ 19:23:

Brabbel en Kaj moeten 1 a 2 dagen in het ziekenhuis blijven vanwege morgen echo van het hartje en echo voor een klein plekje op zijn rug. Zijn suikergehalte wordt in de gaten gehouden omdat hij zo klein is..Nog even afwachten dus... Wist ze dat hij zo klein zou zijn?
Nee, werd ook niet zo geschat. En gezien de omvang van haar buik

Nou ja, zegt natuurlijk niks
Hoi hoi,

Beetje druk hier, veel aan mijn hoofd, dus ik hou het hierbij.

CG ligt met hoge koorts in bed. Nu eerst me maar daar op richten..

(gehooraparaat duurt nog een poosje Bam).

Mal gelukkig dat het nu goed gaat met de medicijnen en J. Sterkte met bijkomen van alles!

Suze, goed te lezen dat het wat beter gaat, zeker met je baan in het vooruitzicht.

Hel, wat goed joh! Wie had gedacht dat het zo zou gaan. Succes met fantaseren, voorbereiden etc.
Haai meisjes, hier ben ik heel even.

Heb ik de spruw overleefd, heb ik een borstontsteking. Man, wat kun je daar beroerd van zijn. 39 graden koorts en zeer! En nu begint de tweede ook te ontsteken.... EN IK VOED NOG NIET EENS DRIE WEKEN!!! Wat een crisis. Gelukkig heeft de hebamme goede tips.

En Thomas was bij de Kinderarzt. 14,5 kilo en 96 cm. Mijn kleine man wordt echt groot.
Hahaha was ze zo groot? Dan moet je dus maar even gaan shoppen want zulke kleine kleertjes zal ze vast niet gekocht hebben.

CG ook al koorts, beterschap voor haar! Mart ook al de hele week. Overdag verhoging en 's avonds koorts. En het begint al vroeg want zieke jongetjes zijn ook heeeeeeeel erg zielig. Zieke meisjes ook?
He bah Jin wat vervelend nu weer in ontsteking. Hierna heb je alles gehad en kun je gaan genieten van het voeden .

Wat is Thomas al lang. Mart was 14 kilo en 90 cm lang. Is Jinnyman nog gezellig thuis?
Ja, jullie zullen weten dat ik bv geef .

Mal, wat had je een super gave kaart gestuurd voor de verjaardag van Thomas. Erg gaaf!

Juud, jij heel erg bedankt voor je leuke post. Wat ben je toch een lieverd .

Suze, wat ontzettend fijn te lezen dat het beter gaat met je. En wat een gave baan heb je!
Wel een goed idee Juud, even wat mini-kleertjes kopen

Jinny, vervelend is dat hè?! Goed warm houden en masseren, maar dat zal je al wel vernomen hebben. Sterkte meid!

96 cm?!?!? Djies, dat is 15 meer dan Ciara!

Suus, ik heb familie in D., leeeeeeeuuuuke plek!
bah Jin, het zit je niet mee. Maar zo'n borstontsteking zet juist in het begin op hoor, de kans dat je het later nog krijgt is kleiner. Ik heb het bij L en B gehad en ook met 40 graden koorts de meiden van het forum afgebeld.Maar je kan er ook weer snel van afkomen door zoals Star zei masseren. En leegkolven en gekneusde koolbladen in je bh.

Nou, sterkte.
Jin je moet er alleen zelf even wat foto's in doen want daar kon ik niet aan komen, mits je het leuk vindt natuurlijk.

Goh vervelend Star moet je shoppen
Dank! Ik heb kwarkwikkels, iets homeopathisch en nog wat dingen oa olie.

Ik wilde op iedereen reageren, maar ben te beroerd. Ga op de bank hangen. Tot snel!

Amalia, stoer, Berend een tand!

Helenita, een echt huis gekocht, dat vind ik toch ook stoer!
Jaaa Kokos komt op tv, ik ga even gluren
ik zag ze ik zag ze \\:-)//
Zo daar ben ik eens weer. Pff.. wat ben ik moe.. bleghh. Ik kan ook niet veel hebben en heb elke keer strijd met Tobias. Net ook weer. En dan wordt Tobias zo driftig. Schoppen, slaan... Arggh

Amalia, wat een leuke avator Pas maar op dat je niet aangeklaagd wordt..hihi..

Jinny, ow wat balen. Borstontsteking! Ik heb het 1 keer gehad, ik heb de hele avond huilend op de bank gezeten ( was alleen thuis) Ik vond weeen minder pijn doen

Dus heel veel succes ermee!

Compu, beterschap voor je meisje!

Mamax, Sam al klachten van het drankje gekregen?

Wat goed dat Sam het zo goed doet zeg!

Bam lekker dan van die formulieren. Moet je nu weer opnieuw inschrijven?

Star, jij hebt echt een klein kabouter meisje Hihi.. 81 cm? Maar babbelen dat kan ze wel!

Suze fijn dat je zo blij bent met je nieuwe baan. Nu nog een nieuw huisje!

Bridges, was alles goed bij de vk?

Juud waarom mag je geen kunstverlossingen enzo meer? Spannend dan wel!

Zo ben er even klaar mee.
Heb je ze gezien Bam? Leuk, ga ik morgen even de herhaling kijken .

Vanwege de kz Naat. Hoe is het met jou? Schoppen en slaan is vervelend die fase komt hier ook steeds weer terug helaas. Lekker je bed in als je moe bent!
Ja wel goed. Ben wel heel erg moe en misselijk. Moet echt regelmatig eten. Ben vooral s ochtends en s avonds misselijk. Maar ach... als dat alles is.

Had je bij Mart een kz dan? ( ik schreef bij de bevallingen nog niet mee, dus ik weet er niet veel van)
Hmm, Kokos niet gezien, want lief zit Filmpje te kijken. Grappig maar toch ook erg stom.

Naat, lekker ja die strijd. Ik vind het ook moeilijk hoor. Ik heb nu bedacht dat ik maar gewoon niet reageer en door ga met wat ik doe. En als hij driftig wordt probeer ik hem te sussen of af te leiden. Maar alleen als ik geen haast heb ofzo hoor Dan wordt het een heel ander verhaal, zucht. Gelukkig is het nog niet op straat gebeurd (behalve gisteren voor het huis toen we de hond uit gingen laten, maar dat viel nog mee). En het stomme is dat hij dan iets wil, ik niet snap wat, vraag of hij bv drinken in een andere beker wil (groene ofzo), nee nee nee, maar aan het einde van het liedje is het toch dat wat hij wilde. Zooo vermoeiend. Maar zo zielig ook, want ze zitten nu echt met zichzelf in de knoop.

Ik ga eens even naar de iq test op de compu kijken. Voor zover ik dat kan volgen met Filmpje op de achtergrond....
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 23-01-2008 21:16
Reden: kleurtje en vet
% gewijzigd
huh Naat, schreef jij pas later mee? Weet ik helemaal niet meer, erg hè? Terwijl ik toch braaf met Star en Hel en Patrieske (en Mickey ook?) op de tribune zat.
Oh, nou, iedereen hier in de test naar Kokos te loeren? Pfff, ik heb 'm net af. Lastige vragen met die is de halfzus van die maar de tante van die, wat is pietje dan van haar??? Hmm, dan haak ik af en gok ik wat hoor.

Leuk, bij Fïlmpje gaan ze nu naar Curaçao volgens mij. Even kijken of ik wat herken.
quote:amalia schreef op 23 januari 2008 @ 17:32:

Goed zeg Star! Phoe, kleintje zeg.. gaat alles goed?

bam, vind je me een zeur? Dat kind is niet eens te bereiken als de tv aanstaat! als je wat tegen hem wilt zeggen dat moet je echt voor hem gaan staan omdat hij helemaal in het filmpje opgaat. Nou, dat vind ik niet normaal hoor. Laurens kijkt ook wel tv hoor (nu Sesamstraat bv omdat mams even lekker wil forummen), maar als ik wat tegen hem zeg hoort ie me wel. Nouja, moet iedereen ook zelf weten. Ik vond het gewoon irritant omdat wij ook aan de tafel moesten zitten omdat dat ding zo hard stond dat je elkaar anders niet zou verstaan.

haha er moest verderop nog ergens een berichtje komen met dat ik ook vind dat je niet continu de tv aan hebt, en zeker uit hebt staan als je visite hebt.

wij treffen het wel eens dat we ergens zijn met tv aan, en die blijven dan gewoon kijken, nou dan heb ik hem ook zo hangen, bah

Hoera voor Mark & Julia!

Hiep hiep hoera voor Mark en Julia!!!

Goedemorgen,

IQ test was leuk om mee te maken, ik had een score van 115 op papier en 104 op het stemkastje. Omdat ik soms te laat was met het stemkastje, had ik mijn antwoorden toch op papier gezet. Dat moest ook in geval van stroomstoring.

We zaten naast de BN'ers, maar daar is niet veel aan, want zij kwamen op het laatst binnen toen wij al instructies hadden gekregen. En ze zaten een beetje verveeld voor zich uit te kijken. Voordat we de studio binnen gingen, was het wachten, wachten, wachten. Scheelt dat je dan met een groep bent.

Tot later.
Hieperdepiep hoera voor Julia en Mark! Zijn de eerste kado's al uitgepakt? Fijne dag vandaag, kleine helden (vieren jullie het allebei ook nog zaterdag?)!

Jee Jinny, het zit je niet mee met die borstvoeding. Ellende... Drinkt Simon wel goed nu met die bo? Heb helaas geen tips voor je (maar die heb je zo te lezen al genoeg) maar ik denk aan je.

Amalia, als ik hoogzwanger zou zijn van de derde zou ik mss ook wel de hele dag de tv aan hebben . Maar als er iemand op bezoek komt zet ik 'm uit. Vind 't eigenlijk gewoon onbeleefd om 'm dan aan te laten staan. Maar goed, iedereen zit weer anders in elkaar. Hoe is 't met je raam/deur/radiator?

Juud, er heerst zeker iets. Mare is ook al een week hangerig en verkouden.

Compu, hoge koorts, arm meiske. Teken dat er strijd geleverd wordt in dat lijffie. Hopen maar dat ze snel opknapt.

Naatie, de hele dag eten, wat een straf . Ik merk het al als ik "gewoon" wat moe ben, dan kan ik weinig van Mare hebben. Dus kan me voorstellen dat je het er af en toe helemaal mee gehad hebt...

Hi hi, Mare heeft inmiddels een hele stapel kunstwerken geproduceerd. Zit duidelijk in haar rode periode - rood waskrijtje is favoriet, en dan allemaal cirkels. Oh, nu komen er ook zwarte strepen doorheen. Interessant.

Inschrijfformulieren voor twee KDVs in E binnen. Vanmiddag maar eens invullen en opsturen. De een spreekt me meer aan dan de ander (moet je nota bene zelf luiers en fruit meegeven...) maar goed, als de een geen plek heeft en de ander wel dan valt er weinig te kiezen. Apart wel dat ze allebei vertikale groepen hebben.

Oooowwwww my god! Ik hoor hier iets vreselijk borrelen en het ruikt errrrrg onfris. Even kind verschonen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven