Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk hè, ruzie maken met de hond? Doet Ceetje ook. Die is soms echt boos op hem, zo schattig.
De kat slaan, is ook leuk!

Naatie, heb hem tot twee dagen voor de uitgerekende dag weten binnen te houden, een raadsel volgens de gyn. Éhm cadeaus? Nog zo´n bal, duplo, auto´s, skippybal, zandspeelgoed voor de zomer, puzzels en bergen boeken?
Hai! ben er ook nog hoor!

Suus: meid fijn dat het iets beter gaat en wat ontzettend fijn dat je op vakantie gaat! geniet ervan meid, je hebt het verdiend!

Cin: mooooooie foto's!

Star: wat een kletstante! wanneer mag Z. aan de bak?

Jin: fijn dat het leuk was joh! En nu even schoonouders nog dan. zucht. oké even schrap zetten, dan heb je het voorlopig weer even gehad! Succes alvast!

Kokos:

Mal: leuk haar hoor! En die foto's bij die boom zijn ook super!

Hel: oei een hoop dus nog voor de fusie... Druk druk druk... Wordt het echt H.?

Compu: dank je wel! Sterkte ermee meid, je loopt het wel op elke keer!

Juud: en hoe is de wachtlijst? valt het mee?

ik haal geen dierentuin... ik haal geen dierentuin... werkt als een mantra... oh ik moet werken trouwens! Probleem opgelost... Of kan het ook online?
Oh had nog een pagina bij lezen te gaan! hai!

Naatie: ben nu 24.5 weken dus het schiet al aardig op. Ties heeft niet door dat buik groeit. "Snapt" nu wel dat er een baby in mama zit maar als ik vraag duwt hij vrij hard op mijn borsten dus er gaat ergens nog iets niet goed...
quote:bridges6 schreef op 24 oktober 2007 @ 21:03:

ik haal geen dierentuin... ik haal geen dierentuin... werkt als een mantra... oh ik moet werken trouwens! Probleem opgelost... Of kan het ook online?
Hmmm heb even gekeken maar ik koop hem echt niet. Je moetd e diertjes zelf bouwen... Dat doen we niet, daar wordt het manneke veel te slim van!

Nee hoor dat ken ik, helft kwijt en zo. Ik sla over, volgend jaar wel weer zo'n leuke actie!
Oh ja nog even lief...

We zaten met zijn driejtes in de auto, onderweg naar huis.Vriend niest een keer heel hard. Horen we opeens van achteren: papa pjoost...
Oh ja en even drakerig... (maar mocht niet in het virge berichtje, zou zonde zijn...)

Mijn kind weigert avondeten...

al een maand eet hij dus vrijwel niets meer met het avondeten. Komt vrolijk aan tafel zitten, roert vrolijk wat in zijn bordje om vervolgens net zo vrolijk zijn bordje weer aand e kant te schuiven en bah te roepen. Behalve aardappels en alles wat van aardappel gemaakt is. En paar vleesjes. Maar groentes zeker niet! Hij krijgt al geen tussendoortjes meer 's middags en eet 's ochtends alleen nog fruit erbij, maar nee hoor... Meneer wil niet. Wij maken er geen punt van, in de hoop dat dat snel over zou zijn. Maar meneer houdt stug vol en wordt niet wakker vand e honger dus ach...

Weet je wat hij trouwens wel eeet? Klei, zand, peuterlijm, stiften en al dat soort. Hij snapt maar niet dat dat niet de bedoeling is, en een hap zand blijft lekker! Wat een scheetje hè...
het forummed hier echt verrot traaaaaaaaag...

Ik hoop morgen nog even voorbij te schieten maar lukt dat niet: lieve meissies, tot volgende week!!!
Suze, heeeeeel veel plezier en geniet er maar lekker van!
Goedemorgen,

Duim, duim, duim, duim, Kokosman is naar sollicitatiegesprek in Arnhem, daar zit het hoofdkantoor.

Suze, véél plezier en lekker genieten!

Cin, leuke foto's in het fotoalbum!

Bridges, ik moest erg lachen om 'pjoost papa'. Grappig!

Jin, wat leuk dat Thomas zo goed met tante overweg kan. Lekker gezellig gehad, toppie!

Oefenen op sax voor examen gaat over het algemeen goed. Ik heb 10 muziekstukken, die ik allemaal moet kunnen spelen. Daarvan mag ik er 3 uitkiezen. Eén is met CD en een ander is uit het hoofd met CD, en bij de derde mag je op het bladmuziek kijken. Er zitten nog 2 muziekstukken in, waarvan het nog niet vloeiend loopt, maar ik heb nog even de tijd tot 26 januari.

Star, zo, dat zijn al heel wat woordjes van Ceetje. Wat lief dat ze zo knuffelig is

Hel, ook voor een tweede; leuk! Stoere foto van Mare

Oh, Lianne roept mámmá. Echt met zo'n klemtoon, van: kom je nou nog een keer beneden?

Ik ga, prettige dag meiden. Even boodschappen doen.

Dit weekend met Kokosman even nieuwe schoentjes voor Lianne kopen. Ik zag in haar schoenen haar voetafdruk; teentjes zitten dichtbij de neus van de schoen. Tijd voor maatje 21.
Oh Bridges, over avondeten gesproken; Lianne is er ook niet meer zo happig op. Andijvie liet ze staan van de week, stukjes aardappel en vlees pikte ze ertussen uit. Schijnt er ook weer bij te horen. Gisteren at ze wel sperzieboontjes maar met minder enthousiasme dan anders.

Belangrijkste vind ik dat ze genoeg vocht binnen krijgt.

Natuurlijk is zand veel lekkerder, brokjes van de kat zijn hier ook

nog favoriet
Morgen,

Ja, ze worden priekerig he met eten. Ik denk dat je het wel goed doet Bridges, door er geen punt van te maken.

Bridges, over dierentuin gesproken, ben je naar die d. in Tuitj. geweest? Die iemand achter zijn huis heeft gerealiseerd? Kindje van vriendin is er laatst in haar vinger gebeten door een ezel, ge zijt gewaarschuwd..

Jinny, Hebamme?? Bijzonder woord zeg.

Fijn dat je zw.schap tot nu toe naar wens verloopt.

Succes dit weekend met ontmoeten van oppas (toch?).

Star, het hoorapparaat gaat redelijk. Kennissen van ons zitten in dezelfde situatie, maar die stoppen ermee. Het wordt dan een obsessie. Dat is het hier niet, ze zet 'm zelfs af en toe op.

Hoe is het in de family?
Goedemorgen!

Suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus, goeie reiheis! Geniet ervan! Laat je verwennen! Die AbuDabhianen zijn meesters in het niksdoen daar dus die kunnen je dat wel even voordoen! (daar werkt dus bijna geen local, dat laten ze lekker allemaal doen door gastarbeiders, lekker zo'n oliestaatje )

Bridges> Eet ie wel stampot of groenten door z'n aardappelpuree gepureerd? Misschien iets van stukjes tomaat of rauwkost?

Verder doe je dat prima. Gewoon aanbieden, geen punt van maken, niks erover zeggen behalve dan tegen Bridgesman 'Zooo, lekker he? Dit zijn lekkere boontjes' en klaar. Toetjesterreur en andere manieren om te dwingen werken volgens mij toch niet.

Hier eet Gijs ook geen boontjes of groenten die niet echt ergens doorheen zitten. Dus ik pureer de pastasaus (vindt Sam ook lekkerder) zodat het een gladde rode saus wordt en meng dat door de maccaroni. Dat eet ie met smaak op. En verder prak ik de spinazie, boontjes, broccoli, bloemkool door de aardappels. En dan eet ie het ook wel. En anders eet ie maar niet. Hij krijgt ook fruit dus hij komt vast wel aan z'n vitamines. Ik heb me daar nog nooit druk over gemaakt, ook niet als ze helemaal niet willen eten. Denk altijd maar zo: Ik ga niet met honger naar bed!

Compu, mijn man had vroeger ook een hoorapparaat en die moest daar ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang aan wennen. Maar hij heeft het z'n hele jeugd gedragen. Nu niet meer, wil ie niet meer, hij heeft zichzelf wat strategieen aangeleerd waardoor hij zonder kan.

Kokos> Ah, daar ben je weer, het is ook allemaal wat met je vrienden, dat is ook niet niks. Leuk, schoenen kopen!

Ik ben gisteren zooooooooooooooooooo goed geslaagd met schoenen kopen. Ik had al leuke gezien voor Gijs maar die waren 65 euro. En hoewel ik geen enkele moeite heb om voor Sam dat uit te geven, vind ik het voor van die bruine jongensschoenen maar veel geld. Dus nog even verder gezocht. Krijg ik een bon in de brievenbus voor 50% korting op de hele kindercollectie van juist DIE winkel met die leuke schoenen. Dus hij heeft nu superstoere booties. Zal eens een foto plaatsen onder het bericht. Zoooo leuk! HIj is er ook helemaal vet mee. 'DIE JA' zei hij en dat betekent 'Ja, die wil ik en ik doe ze ook niet meer uit en als je het wel gaat proberen dan ga ik zo hard krijsen dat de hele winkel naar je gaat kijken'. Zoals jullie zien is hij heel efficient in z'n communicatie.

Ok, vandaag moet ik de hele dag nakijken. Nouja, de hele dag. De halve dag is al weg door m'n uitslaapactie maarja, als de baby tot 10 uur slaapt dan moet de mama dat ook doen natuurlijk. En het is vakantie dus het mag.

Maar nu ga ik aan de slag!

Oja, foto van de schoenen! 32.50, geen geld toch?

Leuke schoenen Cin, zien er fijn uit! waarom geef je het aan Sam wel uit maar aan Gijs niet? Vanwege het groeien? Dan komt dit in ieder geval mooi uit! Al veel nagekeken?

Kokos: en wanneer hoort man meer?

Eten: Ties eet dus niets geprakt. Dan eet hij het zeker niet. en ook niet gepureerd. raar figuur hoor. Maak me ook geen zorgen. Hij eet overdag genoeg, eet genoeg fruit en op sommige dagen krijgt hij een pakje sappa van zonnatura wat ook weer gelijk staat aan bepaalde hoeveelheid groente en fruit. Hij eet vast nog gezonder dan ik, hihi!
Yeahhhh de nieuwe shop is sinds een minuut online

www.kadoshopdegiraf.nl
Fijne vakantie Suus! Hopelijk kun je een beetje genieten.

Dame hier eet ook selectief op het moment, maar ze eet nog wel wat. Vlees, vooral kip, is favoriet, aardappels eet ze in geen enkele vorm meer (o jawel, tatjes) en bij groente moet ik trucs als 'kijk, dat is een kleine boom' uithalen om haar te laten eten.

Pasta, rijst, mie etc. gaan er weer wel erg goed in.
Site ziet er mooi uit Bam. Ik heb je gemaild trouwens.

Trusten. Ga even op bed liggen. Was van plan hier bij te lezen, maar nu beide mannen slapen, besluit ik dat het toch beter is dat ik dat ook maar even ga doen....

Sorry. Ik laat het wel afweten de laatste tijd. Echt erg
En toen was het alweer middag.

Kokosman heeft een goed gesprek gehad. Hij wordt morgen al gebeld of hij door is naar de tweede ronde.

Lianne is helemaal blij dat hij thuis is, roept constant:"Pápá, pápá!!!" Ja, ook als hij naast haar zit ;)

Even een vraagje over schoenen kopen. Hebben jullie 1 paar schoenen voor de peuters of meerdere? Ik zit te denken aan 1 paar laarsjes en een paar schoenen.

Cin, leuke schoenen. Je had echt mazzel met die kortingsbon. En uitslapen tot half tien.... toe maar!

Bam, gefeliciteerd met je vernieuwde shop. Ziet er goed uit, vooral de uitbreiding voor peuters/kleuters. De kleurplaat ga ik uitprinten

Hoe is het verder?

Star, hi, hi, leuke trucjes heb jij voor Ceetje. Een boom is broccoli?

Ik heb de woordjes van Lianne opgeschreven; kom aan ruim 70.
Hé Amalia, lekker slapen
Mij gemaild ?, geen mail gehad. welke mail heb je gestuurd, shop of prive?haakje erboven doet het niet)

Dank voor de compliment.

Hier alles wel hoor, alleen wat drukkies.
Oja vergeet steeds te vragen. Amalia, ligt julian zijn rietjesbeker toevalig nog bij jou? Groen met groen
Kokos, spannend zeg voor jullie. Dus morgen al een telefoontje. Ik zal duimen. Hier ook altijd zo'n enthousiasme als papa er is. Ik heb twee paar schoenen voor Thijmen.

Star, Ceetje zegt dan echt al superveel...200 woorden! Dat haalt Thijmen nog niet hoor, maar ach hij kan wel duidelijk maken wat hij wil, dus gelukkig snappen we hem wel.

Hier eet meneer nog steeds alles, we hebben echt nog steeds niet gevonden wat hij niet lust en hij eet dan ook echt altijd gewoon met ons mee. Meestal eet hij zijn middagboterham wat minder snel maar verder...

Bridges, heb je al eens verse tomaten- of groentesoep geprobeerd?

Cin, leuke schoenen zeg! Ja ik wil ook nog een paar extra. Ik heb nu 1 paar maar voor de winter wil ik nog iets. Lekker zeg dat je zo kan bijslapen.

Bam, ziet er goed uit! Je krijgt zo even een mail.

Uhmmm gatenkaas..... Ik wilde nog wat zeggen tegen Juud en Naatie en nu weet ik het niet meer. Nou lekker dan

Ga ik weer even verder werken
Bridges> Omdat ik meisjeskleren/schoenen kopen veel leuker vind en ik kan iedere euro maar 1 keer uitgeven ... en daarbij vind ik bruine schoenen wel voor 30-40 euro leuk maar voor 65 euro verwacht ik toch iets 'bijzonders' op de 1 of andere manier. En dat zijn ze nu ook weer niet. De jongens komen er hier een stuk bekaaider vanaf maar ach, het lijkt ze niet echt te boeien (en m'n moeder steekt ze regelmatig in het nieuw ook dus ze lopen er in het weekend helemaal in stijl bij. Ik kan er zo drie kakkertjes van maken.

haha Cin dat zag ik ook op de foto hoor, Ziet er prima uit allemaal! En snap het ook want kleertjes kopen voor Ties vind ik ook niet echt bijzonder. En schoenen... Hij heeft idd maar 1 paar! ha!

Enka: soep, mwah niet echt. Een hapje oke, maar daarna is het al vrij snel weer over hoor! En daarbij eten wij eigenlijk vrijwel nooit soep dus alleen voor hem maken is lastig...

Bam, ziet er weer mooi uit hoor!

Amalia: je klinkt moe! Neem lekker de tijd voor jezelf joh, heb je nodig! Geniet van het moment!

Hier zit er nu toch echt een laptop aan te komen. Dus dan kan ik vanuit mijn (kraam)bed ook internetten straks! Lekker! Bed is trouwens te laag maar is zo'n box-spring dus op klossen lukt niet. Kan ik dus weer niet in mijn eigen bed bevallen! Zucht! nu dus nadenken wat we doen. Gaan we een extra bed in onze kamer erbij proppen de laatste weken of zetten we die misschien op babykamer of ga ik gewoon weer lekker beneden bevallen? Vond het niet eens heel vervelend eigenlijk! En wel fijn dat als er visite kwam, ik geganrandeerd een fijn plekje had om te hangen/zitten/liggen... We zijn er nog niet uit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven