Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja deze heeft Amaal wel verdiend
quote:Juud_ schreef op 26 januari 2008 @ 18:26:

voor Amalia!
Hieperdepiep hoera voor Ciara!!! Hopelijk heb je een leuke dag! en smaakt tinky winky heerlijk. Alhoewel, die zal nu wel op zijn gok ik... Jij bent nu vast lekker met al je cadeautjes aan het spelen. Veel plezier!

Hmmm... loop achter met de kaarten... sorry... heb ze wel allemaal geschreven maar kom niet meer elke dag bij brievenbus... Oh en als ik wel binnenkort ga bevallen, doen we in één keer alles op de bus en krijgen jullie ze dus allemaal al snel, haha!

Hier meld... vandaag mindere dag. Krijg steeds meer last van bekken, nu ook met lopen. En moe. Maar uk doet het nog goed, dus dat is mooi! Morgen alweer 38 weken!!! Heb trouwens ook nog wat op de groep gezet gisteren...

Vanavond lekker visite, potje kaarten met vrienden. Wel zin in. Geen zin om weer te liggen.

En morgen ga ik op verjaardag bij Tijs en dan zie ik Mamax, Pamax, Max en Sam irl! leuk!
anoniem_28228 wijzigde dit bericht op 26-01-2008 19:34
Reden: Typen is nog best lastig... ;)
% gewijzigd
Star, happy birthday!!!!!!
Thanks dear!
Wat een ellende met al die aflopen zwangerschappen. Maarja, straks heb je pas écht last met zo'n 2e erbij!! Ha ha, nee hoor, het is heel leuk. Maar soms een beetje bewerkelijk.

Ik heb laatst mooie lijsten gekocht bij Nijhof, zwart met een wit passe partout. Daar hb ik zwart wit foto's voor laten afdrukken en heb ze net opgehangen in de gang. Mooi!!! Maar veel te weinig! Ik wil er nog meer. En nu is Nijhof dicht, heel irritant

Maargoed, ik heb ook geen foto's meer, dus die moet ik eerst nabestellen. Dat ga ik nu maar even doen. De grote man en kleine grote man zijn buiten klusjes aan het doen en de kleine man ligt te slapen. Heerlijk even tijd voor mezelf (al ligt hier een berg stof op de vloer, moeten er 2 wassen gevouwen worden en de logeerbedden verfrist worden.... morgen nog en dag).
Hoera voor Star!!! Gefeliciteerd et je verjaardag! Wordt er nog iets gevierd vandaag eigenlijk?
Star, van harte gefeliciteerd! Heb je een leuke dag? Hoe was het gisteren?

En Julian en Shanna en Ciara ook van harte nog!

Bedankt voor jullie kaartjes voor mijn verjaardag! De meest saaie dag allertijden . De telefoon was kapot, dus we hebben de hele middag met een telefoonman gezeten en de hebamme moest mij extra controleren, dus dat was saaaaaai.

Zaterdag met alle bezoek was erg gezellig. Leuke dingen gekregen!

Juud, ze gingen een dagje op en neer vliegen en mijn mamma was net geweest en komt vast snel weer een weekje.
Amalia, wat een leuke foto zeg! Daar droom ik hier van haha. Maar oudste mannetje is weer ziek, hoge koorts en akelig, dus die foto moet even wachten.
Weer hoge koorts? Jee zit hem niet mee laatste tijd

Hier niks gevierd vandaag. Waarschijnlijk net zo'n saaie verjaardag als de jouwe
Hij heeft een prik gehad deze week en ik denk dat hij daar zo ziek van is. Gaat lekker hier zeg, we wisselen elkaar af...

Hoe was de verjaardag van Ceetje? Heb je wel cadeaus gekregen?
Wat voor prik dan?

Nee, heb de pest in. Starman niet eens de moeite genomen om Ceetje mij een kadootje te laten geven. Dus ben boos/verdrietig.

Gelukkig van ouders wel :-) Abonnement op de Linda. En mijn broertje komt straks nog.
Nou Star, dat is ook niet leuk van Starman. Maar een hele goede rede om binnenkort zelf iets moois voor jezelf te kopen toch?

Jinny, ik moet elke keer zo lachen om die naam Hebamme. Ik stel me een dikke moeke met een enorme boezem voor, ha ha. Zielig dat Thomas zich zo naar voelt. Sterkte ermee!
Ik schut je da hand. Ik kreeg ook niks van de kleine mannen.. Kerels!

Oh leuk, een abonnement! En leuk dat je broertje komt. Broers zijn altijd gezellig.
Prik: een vervolg op de pneumokokkenprik, die moest in twe edelen en dit is deel twee.

Amaal, gek woord he? Ik moest er eerst ook aan wennen haha.
Nieuwe foto geplaatst. Berend voor het eerst in de TripTrap, zo leuk. Heel even hoor, want hij kan natuurlijk nog niet zo lang zitten. Maar hij keek zo gelukkig!

2e tand ook door, had ik dat al gemeld?
Zo, dit is echt een rustige zondag....
Zeg dat wel Amalia: allemaal verjaardagen aan het vieren? Wat goed van B zijn tweede tand! Super!!!

Star en Jin: wat jammer dat de mannen niets hadden geregeld voor jullie verjaardagen. Al kan ik het me van jinnyman nog een heel klein beetje voorstellen maat starman, oei oei oei... Wel gezellig met je broertje Star?

Jin: vervelend zeg dat T. ziekig is elke keer. Moet jinnyman nu alweer werken? Ga je het wel redden dan? Hoe vaak komt de hebamme eigenlijk ? (haha zelfde beeld als jij erbij Amalia!)
Sinds 13.33 zijn we de trotse ouders van een 2de zoon: Twan! Hij weegt 3600 gram en is prachtig, alles is voorspoedig verlopen. Liefs cd,cdman en kevin
CD, CDman en Kevin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Twan! Hoera!
Gossie, ik kijk even op ons topic is er gelijk nieuws!

Amalia, wat leuk Berend in de Triptrap. Heb je twee triptraps? En een tweede tand, fijn dat die door is!

Bridges, nog even he? Het schiet nu echt op voor jou! Jinnyman moet donderdag weer aan de bak. Oudste zoon is echt een hoopje nu, hopelijk slaapt hij goed.
cd, cdman en kevin, van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kleine Twan, geniet ervan!!
Hoera!!! Gefeliciteerd hoor CD, CDman en Kevin! wat zul je trots zijn op je broertje!!! Ben benieuwd naar het verhaal en foto's...
Jaja Jin het schiet op... Nu 38 weken dus en voel me echt een tientonner! Kan me niet voorstellen dat dit nog langer dan twee weken gaat duren, al zijn er helemaal geen tekenen dat er iets aan zit te komen... Maar ja... Dat was er bij Ties ook niet echt...
Hoeraaaaa voor CD, CDman, Kevin en Twan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven