Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik had hem nog nooit gezien, en ik vond hem gister niet leuk en een onsympathieke kop hebben haha. die met die blauwe ogen doet al heel anders aan
Ooooh, Ruben Nicolai!! Daar had ik het laatst ook al over hier, maar toen kon ik nog geen plaatjes plakken. Sinds ik lief heb gezegd dat ik hem een lekker hapje vind, is hij zowel op de Lama's als op mij afgeknapt. 1. omdat ik hem 'lekker hapje' noemde en 2. omdat hij niet kan geloven dat ik die mislukte kop leuk vind, ha ha!

Zo, deuren en ramen zitten erin, nu zijn ze bezig met de afwerking. Wat een zooi geeft dat allemaal en herrie. Maar moooooi!!!

Pfff, onrustig nachtje: Berend was om half 1 en half 3 aan het gillen! Wilde niet drinken. We zijn er wel 2x 3 kwartier mee bezig geweest (1e samen, daarna alleen ik natuurlijk...). Mss het tandje of mss de ontlasting, want hij had al 6 dagen niet gepoept. Dat 'mag' ook met bv, maarja, lijkt me toch niet fijjn. Vanmorgen kwam het eruit, gelukkig. Ben nu wel bekaf, maar ik kan niet slapen want laurens loopt weer te feesten in bed, het is herrie beneden en ik zie dat berend NU wakker wordt... Hmm, maar even liggend voeden met mijn ogen dicht, is ook fijn.

Kokos, goeie score dus! Ik heb niet gekeken dus heb je niet gezien. Was het wel leuk om mee te maken zo? Ik heb de internettest gedaan, 121. Was best trots! Moet zeggen dat ik een redelijk goed ruimtelijk inzicht heb, dus daar scoor ik mijn punten meestal op. In ieder geval weet ik nu dat de zwangerschappen en bv geen invloed hebben gehad op mijn hersens ha ha. Alhoewel ik vorig jaar 123 scoorde...

En nu even een mooi plaatje zoeken voor de jarigen.

Oja, Cin en Star, Laurens was helemaal verguld met zijn post!!! Vind ie echt geweldig als het post voor hem is. De kaarten staan op zijn eigen tafeltje (lekker op tijd ) en hij is dus supertrots. Bedankt!

HOERA VOOR JULIA EN MARK!!!!!!
Allereerst, Mark en Julia, gefeliciteerd met jullie verjaardag!!

Jinny, oei een borstontsteking, dat is niet fijn . Helaas heb ik daar ook ervaring mee. Zoals Amalia al zei, gekneusde witte koolbladeren in je beha. En verder hielp het bij mij erg goed om voor het voeden goed warm te douchen en dan de plek masseren en met voeden de kin naar de pijnlijke plek laten wijzen. Dan trekken ze de borst goed leeg.

Kokos, geen verkeerde uitslag! Ik heb het net via internet gedaan. Ik was ook bij een stuk of 8 vragen te laat, soms is de tijd wel erg kort. Ik kwam op 123, viel me nog mee.

Hel, op zich goede tips voor Sam z'n ijzer, ware het niet dat hij net aan gepureerde groente krijgt. Een gedroogde abrikoos is dan misschien een beetje lastig .

Naatie, ik heb het drankje nog niet gehaald. Ik ga eerst kijken of ik hem niet iets van Floradix kan geven.

Probeer nu het telefonisch spreekuur van de huisarts te bellen. Ik wil een verwijsbrief voor de dietist. Ik weeg nu nog maar 48 kg Ze is alleen steeds in gesprek, irritant!
Eh nou ja, het is ook een hele logistieke uitdaging om al die kaarten op tijd op bestemming te krijgen, Star Jij ook zelf luiers en fruit mee? Da's dan zeker gebruikelijk in de durpen boven A...
Onee Mamax, dan vallen gedroogde abrikozen nog niet erg goed. Lekker suf van me. Hopelijk doet de Floradix wat.

Mmm, ik word nou wel benieuwd naar mijn IQ. Als er veel ruimtelijk inzichtvragen inzitten wordt het vast niet veel

Vrouwtje slaapt. Denk dat het voor mij krant lezen en bankhangen wordt, met een snel opruim- en belrondje, en heel misschien alvast een ovenschotel in elkaar flansen zodat die straks alleen nog maar even in de oven hoeft en ik nog met Mare naar buiten kan (nadeel van zo'n laat slaapje; je houdt daarna eigenlijk geen middag meer over maar goed, ik ben allang blij dat ze slaapt).
Jin hoe is het met je (.)(.)? Knap je al wat op?

Jeetje Mamax 48 kilo dat is niet zoveel, hoelang ben je?

Lekker bankgehangen Hel?

CD is vandaag ook uitgerekend he? Ben benieuwd...

Amaal zet je gauw wat mooie foto's neer van je verbouwde paleis?!
48, daar ben ik bijna het dubbele van

Nou ok, beeeeeetje overdreven!
Gefeliciteerd voor Julia!!! Hopelijk heb je een leuke dag! Stoer hoor ook alweer twee!!! Geniet ervan!

Hoera voor Mark! Hieperdepie! Jou ook een feest met veel leuks toegewenst!!! Geniet maar van alles!!!

Verder even een meld. Energie is op dus ga ook weer. Alles rustig nog verder dus geen nieuws!
quote:Star schreef op 24 januari 2008 @ 19:10:

48, daar ben ik bijna het dubbele van

Nou ok, beeeeeetje overdreven!

ha ha ha, dacht ik bij mezelf ook al aan, maar daar kom ik gelukkig net niet aan. Helaas komt het wel aardig in de buurt...

Tsss, zussie deed iq test, scoort 136. Zij is ook heel erg wiskundig en technisch gericht, en volgens mij scoren mensen die dat goed kunnen ook met dit soort tests hoog. Ze heeft bouwkunde gestudeerd.

Gauw even naar albert.nl, kijken of er nog een plekje vrij is voor me.
Goeie uitslag Mamax!!!
Meiden, Ik wil jullie nog even bedanken voor die leuke tubbieballon, er zat geen kaartje bij (dat is dan mis gegaan) en ik had de verkeerde persoon al per email bedankt (wij dachten dat het van een vriendin van M was). Jonathan vindt de ballon iig erg leuk en moest lachen toen de doos open ging en de ballon naar boven ging.

Wij zijn hier aan het uitwaaien, mooi appertement met draadloos i-net! J vond het meteen leuk hier. Beetje storm hier, hopelijk morgen wat minder wind en dan even echt naar zee met Mr J.

Julia en Mark gefeliciteerd met jullie tweede verjaardag! Hieperdepiephoera!
Stressed is just desserts spelled backwards
O ja, Juud belde net zodoende weet ik net pas dat jullie de ballon hadden verstuurd!
Stressed is just desserts spelled backwards
Oooh Mal, lekker handig dat het kaartje er niet bij zat. Voelt die vriend zich nog lullig dat hij niet zoiets leuks had bedacht als jullie hem daar wel voor aanzien :-)

Fijn dat J het leuk vond. Hoe gaat het met hem? Net zo stormachtig als in jullie huisje of is het wat rustiger? Waai lekker uit en geniet geniet geniet en dan vooral van elkaar!
Pff.. ik ben net thuis van vergadering dus ik wil alleen Mark en Julia nog even van harte feliciteren!

Gefeliciteerd voor Julian! Een superdag met supercadeaus gewenst!!!

Shanna ook gefeliciteerd en een fijne dag gewenst!!!

Hoera voor Julian en Shanna!!!!!!!!!!!!!

Voor julian!!

En voor Shanna!!! Hoe bevalt de fiets?
Goedemorgen!

Allereerst nog gefeliciteerd voor Mark en Julia, hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Shanna en Julian: van harte gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!
Zo, 40 weken zwanger ondertussen, D-day today!

Alweer vroeg op vanmorgen, kwart over 6 was Kevin wakker, maar wij moesten toch vroeg op omdat vandaag onze nieuwe trap gemonteerd gaat worden en de oude moest er nog uit gesloopt. Dus om half 7 moesten we toch op. Nou ja, wel moe nu maar ga vanmiddag wel even liggen als het kan.

De oude trap hebben we verkocht via marktplaats en wordt morgen opgehaald door iemand.

Verder weinig puf meer om wat te doen, en lopen gaat nog steeds erg moeilijk omdat ik nog steeds veel pijn heb. In bed omdraaien gaat ook erg moeilijk en is erg pijnlijk. Hopelijk ben ik er vanaf als de baby er is!

Hoop dat die zich vannacht/morgen netjes aandient, dat ie bijv. gewoon gewacht heeft op de levering van de trap, haha.

Groetjes!

Hoera voor Julian en Shanna!
Lieve Julian en Shanna,

gefeliciteerd met jullie verjaardag!!!

anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 25-01-2008 14:18
Reden: Plaatje deed het niet.
% gewijzigd
Hiep hiep hoera voor Julian en Shanna! Gefeliciteerd!
Jeehh...Shanna en Julian, gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven