Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Koekeloere is voor de Tubbies!

Hahahaha ja grappig man met kinderpet. Kan ik ook wel om lachen
Dan zet jij de tv altijd op tijd uit Bam!

Nou ben eruit en nu beneden maar eens aan de cappucino... met koekjes...

Hier geen valentijnsgedoe vandaag. we zeggen al jaren dat we niks doen maar altijd toch kaartje, maar dit jaar maar eens niet geloof ik. Ook niet erg hoor, weet nu toch wel dat hij me lief vindt. Wel aten we altijd met dat vriendenstel van ons, maar dat slaan we dit jaar ook maar even over...

hmmm erg veel om terug te lezen en reageren, dus uit het bolletje...

Star: ah ziggy weer zijn best aan het doen. Hopelijk wil de teef ook, en slaagt het een keer. Hoe lang blijft hij?

Amalia: fijn dat B. In ieder geval beter heeft geslapen. Tsja hij went waarschijnlijk sneller dan jij... De kids gaan niet mee op wintersport begrijp ik?

Cin: ben je alweer beter? al bloed laten prikken?

Bam: vervelend zeg zo ziek zijn... Zeker in combinatie met julian en de giraf...

mamax: hou eens op met al die leuke sites en dingen laten zien! Word er hebberig van! Dat shirt van design heroes had dat kindje op de verjaardag van Tijs ook aan, weet je nog. erg leuk vond ik inderdaad!

Mal: ziet er gaaf uit allemaal. Kan me voorstellen dat je er zin in hebt, allemaal leuke plannen!

Compu: wat suf van dat apparaatje zeg! Moet ze echt vanaf begin af aan wennen?

Jin: fijn dat ruisje niet ernstig was. Oh ja op thomas zijn site staat foto van S. met noppies streepjes shirtje aan, met wat rood, bruin en crème... erg leuk! Hebben wij ook voor baby, als eerste pakje. Schattig hè

Naatie: vervelend dat je zo misselijk bent. hopelijk gaat het snel beter... Lange dag inderdaad. wat doe jij precies overdag dan? is toch buitenschoolse opvang of ben ik in de war? nu zijn kids toch op school?

juud: met jou alles wel? Mart niet meer ziek geworden?

Suus: aftellen: heerlijk! Nog even dan ben je van ze af. niet ziek melden hoor, dat zijn ze niet waard! Hou nog heeeeel even vol...

ehm...
ohh is dat met die raaf?
Bridges alive and kicking!

Wel apart als je hier felicitaties aan jou verwacht en je leest ineens jou met voor iedereen een berichtje.

Ga je strakjes Ties weer ophalen? Wel fijn dat je even uitgerust bent. Daar heeft je lijf dan wel mooi voor gezorgd toch. Succes wederom!

CG moet idd vanaf het begin wennen. Maar net op school hield ze 'm voorbeeldig op (afleiding).

Ik kan nu af en toe weg. Dus naar huis sjezen, stofzuigen, boodschapjes doen en weer terug naar school.

Volgende week gaan we naar de open dag van de basisschool. Ik weet nog niet of het 'm gaat worden, maar het lijkt me een leuke school.

Eerste keer naar de speelgroep, Jinny? Veel plezier!

Fijne valentijnsdag! Ik heb een hartenlolly gekocht die CG vanavond mag geven aan vriend.
Naatie, veel sterkte voor jou! Taai voor je. Hopelijk voel je je vlug weer beter.
quote:bambino schreef op 14 februari 2008 @ 10:57:

ohh is dat met die raaf?Nee, dat is huisje boompje beestje. Koekeloere is met Piertje en Moffel. Vanochtend sloopte Piertje Moffels bril. Komt weer voor huisje boompje beestje.
Welke school is het Compu? Ik ben benieuwsgierig natuurlijk!

Ik moet om 14.50 uur naar vk. ik "kan" toch niet meer zoveel met ties dus even bij opa en oma is beter dan hier tv kijken...haal hem na de vk op denk ik.
ohh dan staat hier de tv nog uit denk ik
Dat kan ook Bam. Koekeloere is met mol en piertje en huisje boompje beestje is met die raaf... En daarna idd tubbies en zo.
Oh ben mosterd zag ik...
Vind Ties ook vast leuk bij opa en oma, en kan jij lekker rustig aan doen
Allebei die kindjes hadden daar volgens mij een shirt van aan. Max wil brood eten, gaan we maar vast doen denk ik.
Fokster zei hem niet terug te wachten tot begin volgende week.
ohh dat is best nog lang, mist Ceetje Ziggy niet?
Nee, ze denkt dat hij buiten is
lange wandeling dan, haha
Praatjes voor tien die Ceetje en ze is zeker ook heel sterk!
ik gaat er een op bed leggen en mezelf ook maar
Trusten bam!
Heel sterk? Huh?
ken je het gezegde niet? wie niet sterk is... en wie dus heel sterk is...

sorry flauwe grap. Hormonen! (ha die kan ik mooi nog even gebruiken!)
Nee ze is niet sterk en dus reuze slim
Kijk dat is mooi!

Haha mijn aanstaande kraamhulp (bekende van ons) kwam ook net al even kijken of er nog niets was...
ik heb me bedacht, eerst maar eens kijken of Juul ook echt gaat slapen.
O leuk bekende van je! Weet je tenminste wat je in huis haalt. Hoeveel uur krijg je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven