Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Star is Sjurlok
Nee Enka, nog een uur wachten vermoed ik
Blegh geen zin vandaag maar nog een uurtje en dan mag ik naar huis. Ben een folder aan het maken met allerlei luxe prularia, had ik vorige week 2 dagen een fotoshoot van... maar kom er nog niet zo goed uit.

Mamax, goed zeg van Max en leuk rugzakje. En ben het met Star eens, wat een ...naam. Maar dat lijkt tegenwoordig wel modern ofzo, zag laatst een kaartje en dat kind heet Bela Mus! (2 voornamen)

Bridges, hè bah, ik kan ook nooit zo goed tegen die praktijken, maar nu dus opgelost?

Amalia, wanneer gaan jullie weg dan? Komend weekend? Lekker hoor. Ben je nog niet zenuwachtig voor het achterlaten van je ventjes?

Star, alles oké met Korstje?

Bam, hoe'st met Juul?
Gewoon een kennis van Bridgeman dus
Had ik al verteld dat mama hond is bevallen en wij over een aantal weken ons pupje mogen uitkiezen?

Wij hebben eerste keus en we willen een reu en nu zijn er dus 7 reutjes en 1 teefje geboren, dus dat wordt nog moeilijk.We gaan de 22ste kijken naar de pluizeballen
Zo ik heb de bruidstaart ook besteld! Hij wordt heel erg leuk!!! En iedereen, nou ja iedereen (de 7 ontvangers), vond de kaart superleuk. Ik ook weer blij :-)
In de herkansing (ik had daarstraks ernstige internet ellende..):

Mal, wat is dat snel gegaan zeg met de moeder van je vriendin. Heel erg veel sterkte deze dagen.

En een dikke kus voor J, is hij nu wel aan het opknappen??

Amaal, goed bezig zag ik net! Als je je lijssies nou op de puter zet hoef je de volgende x geen lijstje te maken. (tip van de dag )

Noos, dat schiet lekker op. Slaat kuur aan?

Bridge, raar verhaal maar gelukkig heeft Starlock het mystery opgelost... Fijn te lezen dat het zo lekker gaat met Fieke.

Jin, je bent de bv koningin! Gezellig dat je vent thuis is. Vandaag ook weer leuke dingen gedaan? En wat lekker dat het bij jullie zulk heerlijk weer is/was. Jaloers!

Kokos, mooi dat je niet echt beroerd bent de meeste tijd en perfect dat je geen aanvallen hebt. Dit gaat goehoed!

Cin, villa met tuin tgv 2 voetbalvelden nu maar doen dan

Na, dit is wel ongeveer wat ik zo uit hoofd nog weet.

Hier alles lekker: ik heb vakantie!!!

Gisteren huizen in D en Z gekeken maar het zit er nog niet echt bij. Wel een maybe gezien maar de man was niet nog niet echt overtuigd. Daar heb ik nog wat werk te doen dus, ha ha ha.

Zo, wat eten we vandaag? Hier gaan we aan de macaroni (van die echte elleboogjes, vindt Juul lekker) met ham en kaas. Jullie?
He Enka, wat leuk dat de uitnodiging zo'n succes is. Je bent goed bezig!!
GATVER, macaroni met ham en kaas! Ik krijg m'n jeugdtrauma. En dan met wat ketchup erop, gatsie. Eet smakelijk

Mijn vent vond dit huis ook niets en nu roept hij elke dag: ik ben zoooo blij met dit huis! Dus, doe je best Suze!

Flauw grapje van die vriend dus Bridges. Ik zou een bos rozen op zijn werk laten bezorgen bij de receptie ofzo, met een kaartje :bedankt voor de fijne nacht.

Sukkel, ha ha.

Leuk Enka, dat de bruidstaart is besteld. Ik ben ook benieuwd naar het hondje. Gaat hij weer Finley heten?

Rebel? Tsss, je hoort van die rare namen tegenwoordig. Ik 'ken' een Pebbles, maar die is al rond de 30! Tja, je moet wat om op te vallen als ouder.

Ik eet hele simpele spaghetti, lekker saai. Maar altijd wel lekker.

Ha, Berend roept me, doei
saaie spaghetti, macaroni met ham en kaas, what the difference???

Rebel is stom, Chicky-Sola is achterlijk... Man oh man wat ben ik blij dat we hier allemaal een normale smaak hebben. Je zal toch " goh, leuk" moeten liegen tegen een moeder die dr kind Tiffaanie of Cactus (om maar wat te noemen) heeft genoemd, ha ha ha.

Ik ga voor een volgende gewoon weer voor de top 10 (dan weten jullie dat vast )
Mag ik bij jou eten Suus?
tuurlijk, neem je wel de kinderen mee, is gezelllig voor Julia.

Voor iedereen die niet om 6 uur hier kan zijn:

men neme een sjalot die je in een beetje boter (bijvoorkeur echte natuurlijk) fruit. Hierna mik je er een half pakje kookroom (light mag) doorheen en een pakje hamreepjes. Macaroni koken. Alles in schaal mikken, geraspte kaas erdoor roeren. Paneermeel erop en half uur in over om kortsje te krijgen.

Ook zeer geschikt voor hen die zwaarder willen worden. Extra boter, volvette room en zeker geen slankie kaas zou ik zeggen!
Dat klinkt erg goed Suus! M'n moeder kookt de macaroni (ook elleboogjes) altijd met een bouillonblokje, dan roert ze er hamreepjes en geraspte kaas doorheen en klaar. Ook makkelijk. Vent werkt zich nu door alle files heen, dus zal het hem maar niet aandoen in een leeg huis thuis te komen. Hier schaft de pot gekookte aardappeltje, bistrosteaks en geroerbakte witlof met tijm en appelstroop. Vooral dat laatste is errug lekker!
Dat moet ik onthouden! Thijm is vers of gedroogde?
Gedroogd. Uitje met tijm fruiten, witlof erbij, roerbakken tot de witlof gaar is, de appelstroop erbij en klaar.
voor pupje en taart!

Suus, macaroni met ham en kaas, gewoon blokjes ham en geraspte kaas? Geen saus verder? Nog nooit gegeten.

O, ik zie het recept al. Lekker!

Hoe kom je nou weer bij Chicky Sola? Dat kind achtervolgt me.
Thijm en appelstroop? Hmm, lijkt me wel wat. Ik las laatst ook een receptje met witlof en brie uit de oven, en daarna wat honing erover. Ook lekker. Weer eens wat anders dan ham en kaas uit de oven.

Jouw macaronie klinkt íets lekkerder dan die van mijn moeder, maar ik moet eerlijk zeggen dat het een beetje mijn eigen schuld was, want ik lustte de macaronie die mijn moeder maakte niet, dus ik kreeg 'm 'kaal' --> alleen een dikke plak boterhamworst in stukjes erdoorheen, droge raspkaas (2 eetlepels, ha ha) en ketchup.

Ik kreeg een tijd geleden bij een C1000 pakket een pakje elleboogjes, en ik heb er gewone spaghetti rode saus mee gemaakt. Je zou denken; wat is het verschil met gewone pasta? Ik weet het niet, maar ik kreeg ze niet weg, ha ha.

Welk huis was voor jou een optie?

Waar is Helen eigenlijk?

Leuke nieuwe avator Enka!
quote:Star schreef op 11 maart 2008 @ 19:38:

Hoe kom je nou weer bij Chicky Sola? Dat kind achtervolgt me.

? vertel!

Ik heb een Boon in de klas gehad, heb ik wel eens verteld toch?
Nou, CB en M zijn toch rare namen,

zie schema

Ja bizarre namen

Boon? Arm kind!
Fijn Mamax dat hij het leuk heeft gehad. En hoe ben jij de uurtjes doorgekomen?

Mal hoe is het daar? Slaat de ontstekingsremmer aan?

Schrikken Noos dat hoesten van Shanna. Fijn dat de gyn erg vriendelijk was, toch wel fijn voor straks als je met de billen bloot moet . 2800 gram jeetje zeg dat is echt een klein popje, wat een verschil met Shanna dan zeg! Nog even afwachten en dan weet je het zeker en ben je ook niet heel nieuwsgierig wat er nu precies in je buik zit?

Bridge ik ben ondertussen wel erg nieuwsgierig wat je voor een wonderenpakket van Jinny verwacht?
He bah Bridge dat zijn stomme berichtjes, niks aan. Ben je er al achter van wie het afkomt? Oh ja ik lees het al.

Amaal wanneer ga je weg?
De mama van Chicky Sola stond in de viva mama met haar bevallingsverhaal.

Leuk Enka een puppie uitzoeken, heb je ook al een naam of blijven jullie bij Finley?

He bah Amalia die macaronie van je moeder klinkt echt heel erg vies zeg, dan zou ik ook geen macaronie meer lusten. Maar die van Suze lijkt me wel lekker.
Na, fijn dat de macaroni zo op het oog lekker is. Het was hier weer prima te eten dus das mooi.

Juud, hoest met jou dan?

Amalia, zoeken op straatnaam Joost en dan het niet vrijstaande huis.

Oh ja, Enka. Leuk een nwe pup. Spannend!!

Mamax, fijn dat het zo goed is gegaan met Max (en met jou )

Bridges, flauwe grap.

Enka, leuk dat de kaarten zo enthousiast zijn ontvangen. En bijna een pup!

Juud, hoe is het met jou?

Suze, helaas, je maaltijd gemist . Lekker genieten van je vrije dagen/weken (?).

Amaal, volgens mij heb ik wat gemist, ha, ha! Wanneer ga je op vakantie, hoe lang en waar naartoe? :-)

Dit was mijn korte bijdrage, tot morgen meiden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven