Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ah, arme Lianne,zo ineens koorts. Gelukkig dat het nu wel over is.

Fijn dat de echo goed was!

Bam hoe is het met het afvallen? Gaat het sporten nog goed?

Jinny, is het nog groot feest bij jou? Met al die uitzinnige voetbalfans?

Suze, leuk zeg, Disney. Leuke foto's gemaakt?

Juud, leuk zo'n geboortekrans! Klinkt erg leuk, heb er hier nog nooit een gezien.

Bridges, fijn dat het nu zo goed gaat met slapen! Lekker hoor.

Verder weet ik het ff niet meer.
Afvallen gaat wel redelijk: Sporten schiet er deze week wat bij in, maar loop& fiets deze week veel meer, dus hopelijk heft het elkaar een beetje op. ben nu zo,n 19 kilo kwijt.
Bam, WAUW!!!! (Ik blijf wauwen bij jou ) goed man. Bij mij wil het nog steeeeeds niet lukken.

Juud, leuk zeg zo'n geboortekrans. Ik zag latst in een blad een krans die ze van ijzerdraad hadden gebogen in de vorm van een hart en toen met hedera eromheen en verder aangekleed, is dat een idee?

Naat, kan me je tranen goed voorstellen, zou ik ook hebben. Ik ben ook benieuwd hoe het met Thijmen gaat vanaf volgende week. Hij gaat naar die nieuwe groep en gister weer wezen wennen maar als we dat naar huis gaan is hij echt helemaal op en krijst (nee niet eens meer huilen ) om alles. Gister een kwartier staan krijsen naast de auto omdat ik hem uit de auto had getild. Dus een extra voor jou.

Kokos, wat sneu dat je meisje zich niet lekker voelt, kon je er net bij hebben. Hopelijk kan je vanmiddag wel even lekker liggen
Naatie, ik stond gistermiddag ook bijna te janken toen Lianne zo verdrietig was en bleek dat ze koorts had.

Bam, ja, dat zou je denken; ze heeft geen poot om op te staan. Aan de andere kant weet ik niet hoeveel rechten je hebt als de koop eenmaal is gesloten. Het advocatenbureau die de vrouw heeft ingeschakeld beweerd dat er sprake is van achterstallig onderhoud en dat ze recht heeft op wat ze eist.

Ik vind het vooral vervelend voor mijn ouders, ze hebben al een tijd behoorlijk in de shit gezeten, 8 jaar geleden doordat de winkel bijna failliet was en nu dit weer. Nét na het overlijden van mijn oma, dat komt er ook nog bij.

En ik maak me dan weer druk om mijn ouders, die nog van niks weten, maar wel wisten dat dit er waarschijnlijk aan zat te komen.
Oh Bam, wat goed dat je zoveel bent afgevallen. Daar heb ik echt bewondering voor.

Enka, hai! Met Lianne gaat het goed, ze eet matig maar drinkt goed. Heeft net geholpen met stoffen (zij een stofdoek en ik 1) en we hebben gedanst op kinderliedjes

Eet smakelijk alvast.
Mooi, mijn dag net verpest....belt man dat er een iemand van UWV heeft gebeld dat ze in 2005 bij hem een foutje hebben gemaakt en we twee keer voordeel ofzo hebben ontvangen en nu moeten we dus terug gaan betalen. LEKKER OP TIJD!!!
Enka dat zijn hele stomme telefoontjes, bah. Is het veel geld?

Bam wat goed zeg 19 kilo!!!! Wat een knapperd ben jij zeg! Dan wordt het denk ik als eerste eens tijd voor een nieuwe foto van jou!

Fijn dat Lianne weer opgeknapt is. Gaat bij die kleintjes altijd op en af.

Naat vervelend he als je hem zo verdrietig moet achterlaten. Gaat hij 1 dag in de week? Hoelang heeft hij het er nu al zo moeilijk mee? Al met het babykamertje begonnen?

Vanmorgen mijn eigen bob de bouwer verwent met een echte tractor! Kan hij de blits maken bij de meisjes in de buurt. Alleen krijg ik dat ding niet in elkaar dus moet Vent dat vanavond maar even doen. Hij is echt helemaal weg van Bob de Bouwer, de hele dag loopt hij met z'n gereedschap alles te maken en de boor moet zelfs mee naar bed (je weet maar nooit wat er ineens kapot kan gaan ) Vind Thomas Bob ook zo leuk Jinny of hebbie dat daar niet?

Haha en je hebt de krans nog aan de deur hangen, als ik er hier ooit een kan vinden dan hangt ie er over een half jaar ook nog wel .Ik zag vanmorgen een hele mooie maar die was 75,00 euro. Beetje duur en veel te groot.
Oh ja en de muizen zijn weg! We hebben een week lang gif in het kruipruim gezet, en nu wordt er niet meer van gegeten dus ik denk dat ze allemaal kassiewijle zijn .

Zo en nu duik ik nog even voor een half uurtje mijn bed in .
Bridge ik heb eindelijk "je opdracht" uitgevoerd .
Hoi,

Net zomerfeest gehad op school, was erg leuk. CG kreeg een kaart waar spelletjes op stonden die ze konden doen op het plein. De ouders lekker gebept.

Naatie, ging het goed verder vanochtend? CG moet ook om de zoveel tijd huilen, nu weer na de vakantie weetjewel. Het is ook weer snel over denk ik dan maar, hoewel ik ook iets weg loop te slikken.

Bam, wat goed van het afvallen joh! Succes met de komende kilo's!

Lekker dan Enka. Word je daar nu nog even voor beboet grrr.

Zag op Vlie nog een bruidspaar en moest aan jullie denken.

Kokos, is ze weer fit? Ben je nog steeds misselijk eigenlijk?

Waar zit de therapeut Bridges? In H.?
Zou tijd worden Juud

En die foto kan je wel vergeten ik val nog steeds van het papier

Klinkt goed, geen muizen meer, heel fijn, rotbeesten!

Heb je zo,n traptraktor voor mart gekocht?

Juul snapt nog steeds niet dat ie zelf moet trappen... zucht..

als tie 18 is.... begrijpt ie het vast...

75 euro voor een krans, phoe da's ene berg met geld.

Enka: bah, zo weten ze je dag wel te verknallen, gaat het om veel geld?
Gaat ie ook niet in z'n achteruit, Bam?

CG vat het ook nog niet, ziet alles als loopfietsjes.

Weet niet meer wie het vroeg, maar we hebben geen huis op het oog momenteel. Ik denk dat het toch beter is eerst af te wachten waar CG naar school zal gaan.

Maar het kan zijn dat er in de favo wijken een huis vrij komt natuurlijk.
Op zijn fiets wel compu, maar goed dan staat ie stil,maar op zijn driewieler niet, dan blijft ie netzolang zitten tot ie geduwd wordt, makkelijke Harry.

Steppen kan die dan weer wel goed, en dat snapte hij ook meteen. Hier is het vooral ook de loopfietsjesidee idd.
Huh bam, zwemmen afgezegd? Dat heb ik nog nooit gehoord. Waarom ? Heb je ook Ulrike? Laurens heeft gewoon gezwommen hoor. Althans, hij kwam met lief thuis met natte haren, zwembroeken en handdoeken

Wat een hitte vandaag zeg, helemaal goed!
Wij kwamen dus voor Jan lul bij het zwembad aan. Wij hebben geloof ik die andere ( ff geen idee hoe ze heet), die was onverwachts nogal ziek geworden, stond erop de deur en geen vervanger. Allemaal prima maar bel dan af, en laat ons dan niet zo,n stuk rijden. Ik was echt heel pissed, want we zaten wel met een kind dat wilde zwemmen, en over de rooie sloeg omdat hij niet begreep dat we weer wegreden ( eerst uitgelegd uiteraard).
Bam, scherp, heel erg scherp van dat voetbal. Het was nog vroeg! Bijna TWINTIG kilo, jeetje dat is echt HEEL ERG KNAP! Hoeveel wil je in totaal ongeveer? Klote van dat zwemmen zeg. Kon je niet vrij zwemmen?

Naatie, een dikke knuf voor jou. Ik zou het ook zonder zwangerschap op een janken zetten denk ik. Ben daar niet zo´n held in...

Compu, leuk zeg, zo´n zomerfeest! Gezellig, leer je zo ook andere ouders kennen?

Juud, gelukkig van het akelige probleem af, brrrr. Thomas is ook fan van Bob. Hij is een enorme klusser, dus vindt ie dat ook leuk.

Kokos, ik duim voor een goede afloop voor je ouders, wat naar zeg!
Wat een weertje vandaag. Vanmorgen ben ik meegeweest op jonathan zijn eerste schoolreisje. Volgens mij vond hij het wel leuk want hij ligt nu in bed nog te schateren maar het was heel gezellig, ook leuk om eens met de andere mama's te kletsen. Ik merk dat Jonathan steeds beter gaat lopen en steeds meer lef krijgt dus dat was leuk om te zien (in de speeltuin) de diertjes vind hij ook wel heel leuk maar hij durft ze niet zo goed aan te raken. Behalve de kalfjes dan, maar die lagen ook stil. En dan begint hij heel hard te lachen omdat hij het durfde, schattig. Daarna met de groep frietjes gegeten en is hij lekker gaan slapen.

Bam, jee al 19 kilo, wat goed zeg!!!!

Juud, leuk zo'n tractor, dat zal Mart wel onwijs stoer vinden!

Star, jij fan van Derek Ogilvy? hmmm twijfel nog wel eens maar soms zou ik er best heen willen met Jonathan om te vragen hoe hij zich echt voelt enzo. Wat denk jij?

Kokos, fijn dat alles goed was op de echo!

Enka, bah nee geen leuke telefoontjes! En zo laat ook! Dat verwacht je toch niet meer!

Naatie, wat naar dat je zo moet huilen steeds en Tobias ook. Helpt het om eens met de juffen te praten over hoe lang het duurt voor hij het weer is vergeten? Want Jonathan maakt soms ook hele drama's maar die is na 5 minuten ofzo weer gewoon aan het spelen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hee leuk Mal, jullie ook al zo'n gezellige schooldag.

Fijn dat hij ook stoerder wordt. Ik keek net een filmpje terug van CG van een maand of 5 geleden en dan zie je echt verschil, zeker t.a.v. het lopen. Maak jij ook filmpjes?

Jinny, ik heb al veel contact met de ouders, wij volgen samen ouderprogramma's. Daarnaast hebben we elkaars adressen en mailen we met elkaar.

Gaat T. naar een schooltje eigenlijk?

Zeg, er zit me iets niet lekker. Ik heb geen BMS in een schuur, is dat duidelijk?! Haha, jullie zijn het wellicht vergeten en ik denk steeds dat jullie dat denken!
Mal, ik zeg doen!!! Ik wilde met Vishnu naar show van hem, maar was uitverkocht. Ik zou schrijven naar RTL, ik zie er persoonlijk geen kwaad in en vind het een coole gast.
Moet je toch even verduidelijken wat een BMS is Compu?
Als je het doet Mal, wil ik er wel bij zijn

Brute Mannen Sex?
quote:bridges6 schreef op 25 juni 2008 @ 21:26:

Hai Star!

Ah zo'n krans. dat klinkt wel leuk Juud!

Star: moest ook meteen aan Derek denken. Zal ik je opgeven? Dan wil ik wel mee hoor! Ties werd vanmiddag bang wakker en vandeweek ook al eens. Wees bang naar het plafond. Moest meteen aan je denken... brrr...

Duitsland moet winnen hoor!!!

Ja raar die kinderen af en toe. Schijnt wel dat kinderen meer openstaan voor bepaalde dingen. Maar goed, aan de andere kant hebben ze natuurlijk ook veel meer fantasie.

Nu moet Rusland winnen. Weg met die stierennekken.
Juud ook mee naar Drek zie ik. Leuk, volgende meeting bij Drek

Finale Spanje - Rusland gaat niet meer lukken hoor Jinny

Ze kunnen vanavond niet allebei winnen
Beterschap voor Lianne Kokos! Is het nu wat beter al weer?
Oh, Babymakingsex! Die heb ik van jou Star. In de plaats van het ouderwetse klussen.

Naaties buren zijn toch ooit bij Derek geweest?

Hebben zij er achteraf nog een goed gevoel over, Naatie?

Vorig jaar had hij ook een uitzending met kindjes met een aandoening, die vond ik erg bijzonder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven