Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morguh meiden,

Met Lianne gaat het beter, maar ze is nog niet helemaal de oude, huilt snel. Komt goed.

Enka, dat zou dus echt verboden moeten worden om na zoveel jaar nog geld terug te vorderen. Stelletjes eikels.

Juud, leuk voor Mart! Heeft vent het in elkaar gezet?

Fijn dat je geen muizen meer ziet, maar eh.... nu liggen er allemaal lijken bij het gestrooide gif? (Sorry hoor, maar ik moest daar gelijk aan denken).

Oja, Lianne zag gisteren jouw avator, zegt ze:"Kijk mama, hond!" :-)

Compu, zomerfeest geslaagd, leuk voor CG! Ik ben 's middags weer misselijk, als ik heb geslapen. Dan eet en drink ik wat en gaat het wel weg. Verder gaat het prima.

Bam, lekkere communicatie over dat zwemmen. En inderdaad: leg dat maar eens uit aan je peuter.

Mal, wat leuk, een schoolreisje! En wat gaat het goed met Jonathan, mooi!

Naar Derek? Doen! Ik heb het een aantal keer gekeken, vond het eerst maar een vreemde kerel, maar nu begrijp ik waarom hij zo doet en vind ik het heel interessant.

Amalia, duwtje in je rug, da's wel eng ja. Toch geloof ik wel in wat je allemaal ziet als die Derek bij de mensen thuis is.
Zo, Mare zit met 'r zonnebril op het balkon te decoraten met straatkrijt. Bij haar geboorte heb ik van een paar collega's een blingbling jeansrokje gekregen, met strasssteenjtes, veel knalblauw kant en heftige borduursels - echt zo fout dat het wel weer leuk is. Maar dat moet en zal madam nu dus elke keer aan als ze de zon ziet schijnen. Resistance is futile.

Ik neem de crocs als ze vies zijn lekker mee met de afwas, maar dat is toch niet zo goed voor ze. Het glanzende laagje is er helemaal af, en ze gaan er een beetje sponzig uitzien. Wat denken jullie, maak ik een kans als ik ermee terug ga naar de winkel?

Oh, het balkon is klaar. We gaan eens even boodschapjes doen. De gympies zijn te klein, mooi excuus om geld uit te geven.
Glanzende Crocs? Hmm, dat heb ik niet hoor, gewoon doffe blauwe.

Nou, Laurens was heel zielig vannacht. Ik ging naar bed tegen 11en, en Laurens werd een beetje wakker. Wordt ie echt nooit, dus ik ging even kijken. Hij sliep. Ik gaf hem een aaitje, zei dat mama er was en dat het goed was en ging weer weg. Toen ik de deur dichtdeed begon hij zacht te huilen (zacht huilen, vind ik zooo zielig!!!!). Hij mocht even bij me zitten in de stoel en zat steeds te smakken. Na een minuut of 5 wilde hij weer naar bed.

Rond 1 uur weer wakker, lief eruit. Rond half 2 kreeg ik een zure Laurens naast me; heel blij hoofd: mijn mamma :-)

Hij had de stoel en zijn bed ondergespuugd.

De boel verschoond, wij allemaal weer slapen.

Ging ik vanmorgen om 7.40 kijken of hij nog sliep; zat ie aan het voeteneind met een ondergespuugd bedje. Echt sneu.

Helemaal rood, want hij had gisteren nogal wat aardbeien op. Lekker gedoucht, boel wederom verschoond. Maar hij was wel weer vrolijk dus wilde naar school. Zal wel weer goed gaan, want ik heb geen telefoontje gehad. Maar het was wel sneu hoor...

Bovenstaand is van vanmorgen, kon niet posten.

Ondertussen is L thuis, vrolijk, maar klaagde onder het eten over buikpijn en zei dat ie naar bed wilde!! Zielig. Ligt nu dus in bed...
Arme Laurens! Zo zielig, ziekige kindjes.

Haha Hel, terug met die crocs hoor, en heeeeeeel dom kijken.

Bam, ik moet gewoon om je lachen deze ochtend. Gekkerd.

Huis is Schoon! Poets is geweest, lekker zeg.

Enne, volgens mij is mijn kind niet meer te kloppen in die poule. Wat een onverwacht genoegen. En Ties met stip een poedel, goed hoor! Het is Laurens dus niet gelukt te poedelen.

Ik ken geen Derek, nooit van gehoord. Ik ken alleen Der Alte .
Ah arme Laurens... Nu slaapt hij dus? Hopelijk knapt hij daarvan op...

Jin: oh wat heerlijk! Lekker schoon! Kun je lekker relaxen nu! Al nieuws op werkgebied?

Ties id e poedel, haha... Tsja... Ik doe mee met 3 poules waarvan ik er met 2 met stip onderaan sta en bij de derde bungel ik in de onderste regionen... Tsja... Is niet anders. Maar was er vorige week wel chaggi van en besloot om niet meer mee te doen over 2 jaar... Maar ach, over 2 jaar zal ik er wel weer anders over denken...
Juist niet chaggie zijn, dan krijgt ie 16,25 euro joh, mag ie een cadeautje uitzoeken. Slim bekeken hier!
Zooo Jin, daar kan je in Duitsland vast heel veel voor kopen
Dat is het bedrag voor Ties, als poedel. Daar kun je voor kopen:

een halve aquaplay

duplo

een tuinstoeltje

of zo....

De winnaar krijgt meer, wat een bof, bof, bof!
Als Duitsland nou niet wint in de finale, kan Julian dan nog punten krijgen? Nee toch? Volgens mij in Thomas nu echt winnaar, ook al wint Spanje, want hij had de finale goed.

Knap kind zeg
Oooohja, ik las niet goed. Nou, een hoop dingen kan die Ties kopen, haha!

Maar Thomas kan een hele auqaplay kopen!!! Bofferd.
Een halve aquaplay Jin? Is dat zo goedkoop daar!!!???
Beterschap voor Laurens Amaal! Lekkere nacht hebben jullie gehad.
Op die Deutsche Marktplatze misschien
Ties de poedel
Klinkt als een leuke tekst voor simply colors...
Wel even laten permanenten dan dus.

Hel, je moet gewoon eens je glansspoel van je vaatwasser bijvullen
Ga je lekker Star? Bijdehandje... Zeker vrijdag en je zit zeker op je werk???

Hmmm Het is niet meer mogelijk om iemand op te geven voor Derek... Jammer... :(
kan je die Derek niet gewone post sturen? Dus niet via de tv programma maar zelf.

En er zijn toch mss nog andere babyfluisteraars?
Deze knakker bijvoorbeeld

http://www.babywhisperer.nl/
Ja maar die ken ik niet, wil alleen Drek

Ben inderdaad op het werk, lekker vrijdagmiddagsfeertje hier, gezellig.
Alleen Derrek is goed genoeg voor ons hè!!!

Lekker bijna weekend! Vrined heeft na vanmiddag 2 weken vakantie! Heerlijk, al gaan we hard aan de bak... Morgen krijgen we een steiger en gaan we (lees hij! ) buitenom schilderen.

En morgen begint operatie-bridges-gaat-geld-besparen-door-ties-zindelijk-te-maken. Dat betekent geen luiers meer overdag, behalve bij slapen. Hij kan het prima aangeven, en zonder luier gaat het ook best goed. Alleen zijn paps en mams hier en daar te lui en trekken hem die luier gewoon weer aan... Dus vanaf morgen wordt het hier even flink dweilen (of misschien valt het mee) maar hopelijk met resultaat! Ik ga hem maar hoop leuke cadeautjes beloven voor als hij droog is, haha!

Jullie nog leuke plannen?
Heb Ties trouwens voor zijn 2.5 ste verjaardag lid gemaakt vand e bieb. leuk vond hij het! En hij is blij met zijn boekjes. Ben benieuwd of hij ze volgende week nog in wil leveren!
Hahaha ik zie al een stampvoetende Ties voor me die zijn boekjes niet kwijt wil

Goed voornemen om zonder luiers te doen. Moet hier ook hoognodig eens gaan gebeuren. Rare kind van mij poept wel op de pot, maar plassen niet. Zal wel lekker warm en plakkerig zijn in luier

Gaan jullie voor de rest nog iets leuks doen in die twee weken?
Ja dat doet ties dus ook Star! Denk dat hij plas ook minder goed voelt in die luier want onder douche gaat het prima in het potje! (en bij de zwemles dit weekend keurig in het putje... )

Verder: ehm... weinig denk ik. Relaxen vooral. En schoonvader loopt tiende keer vierdaagse in Apeldoorn dus die gaan we waarschijnlijk laatste dagje binnenhalen. Zitten daar ergens op camping.

En ga me volproppen met lekkere dingen zodat na die twee weken de eerste kilo's er weer heel makkelijk afgaan Goed voor de motivatie!
Oja, dat is een lekker dieet Bridges, ha ha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven