Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Neeee Juud, it's a small world after all, it's a small world after all enz. dat is van Disney. De Efteling is Tralala (melodie van Wat een mooie dag van paul de Leeuw). Beetje bijblijven hoor, straks snap je Mark niet als hij over mickey mouse wil praten met je.
Haha Juud nee hoor Ties slaapt tot 7 uur maar dat vind ik prima. Soms wat eerder, soms iets later. Maar alles na half 7 vind ik goed. Later is natuurlijk fijn, maar ach... Je kunt niet alles hebben hè! haha. Nogmaals kan niet wachten op die zondagochtenden als ze 16 zijn!!!

Geboortekrans? Wat is dat? Komt dat ook door die nesteldrang? Haha en die man van jou, alleen buiten spelen. Tsja dat MOET wel verweking zijn!
Mark snap ik toch niet, want die ken ik niet \\:-)// . Maar in de efteling zingen ze toch ook een small world?? Nou ja ik ben ook al aan het verweken zoals je merkt.

Geboortekrans is niets bijzonders hoor Bridge. Ik heb de naam in houten letters gekocht, die ga ik beplakken en dan doe ik die samen met een ooievaarknuffel op een krans en die krans komt aan de deur. Lijkt me wel leuk. Maar goed, eerst een krans vinden anders gaat daar mijn leuke idee....
Ja ik ben fan van Derek en dat kind weet het gewoon Ik wil gewoon een meeting met Derek.
Neeee It's a small world is echt van Disney! Indische Waterlelies is van de Efteling, leuk in de versie van Paul de Leeuw inderdaad!

Vond Julia It's a small world ook zo geweldig Suus?

Juud, geboortekrans is leuk! Zag ik hier laatst ook aan een deur. Krans bij tuincentrum/bloemist?
Oei oei, die Turken toch. Stonden ze toch mooi even voor. Knalde het flink daar Jinny?
Hai Star!

Ah zo'n krans. dat klinkt wel leuk Juud!

Star: moest ook meteen aan Derek denken. Zal ik je opgeven? Dan wil ik wel mee hoor! Ties werd vanmiddag bang wakker en vandeweek ook al eens. Wees bang naar het plafond. Moest meteen aan je denken... brrr...

Duitsland moet winnen hoor!!!
Ik geloof ook wel dat die kleintjes dingen zien waar wij ons al voor afgesloten hebben. Of klinkt dat nu erg wazig? Nou ja, de tip is volgens mij om er gewoon in mee te gaan of om ze weg te sturen, schijnen ze wel naar te luisteren. Heeft ze vaker van die opmerkingen gemaakt?

Ik wil ook wel mee naar Derek, zullen we daar onze volgende meeting houden .
Zo nu ga ik maar eens naar beneden, even mijn vent vervelen terwijl hij voetbal kijkt.

Ciao!
Dag Juud!

Ik ga maar naar bed geloof ik... Boekje lezen en lekker slapen zo.
Ik vond dat Mark al niet lekker klinken Juud :-) Lekker wazig ha ha.

Ojee, die Turken scoren nu! Ha! Jammerrrrrrrrrrrrr Jin
oh 2-2, ik had even het doelpunt van Duitsland gemist. Zat een spannende film op 3 te kijken. Over dat hotel met die organenhandelaar. Iemand gezien?
Het knalde enorm Star! Maar oudste zoon is echt goed, die heeft een finale Spanje-Rusland, dus........

Juud, leuk zo´n geboortekrans zeg! Ik had een kerstkrans met blauw lint omwikkeld op de deur gehangen, hangt er nu nog bedenk ik me...
maak er maar Spanje- Duitsland van Jinny
Whahahaha Bam, jij bent al scherp 's morgens vroeg!!!

Het was hier 6 uur vanmorgen en met speen nog door tot KWART OVER 7!!!!! Ik ga die scraal meneer een hele dikke kus geven!!! (hmm... was nog best een lekker hapje ook trouwens, Hij is nu alleen op vakantie) Nu maar hopen dat dit doorzet!
whahahaha het namentopic van sky radio is weer omhoog gehaald. geweldig!!!
Je moet je ergens op focussen als je zoon nog slaapt

Goeddd, Bridges, dat is in elk geval een begin, nu hopen dat het doorzet.

Eens kijken waar ik gisteren gebleven was.

* Juud: Klinkt leuk zo,n krans, ik zie ze hier ook wel eens op de deuren zitten. Ik vind overigens die stickers die je op de ramen kan plakken ook wel mooi eruit zien.

Hier ook een pleintje voor de deur, maar juul mag daar echt niet alleen heen. Gelukkig taalt hij nog niet echt naar het pleintje, dus hier kan ik het nog af met de tuin.

* Suze; U is ter weer, goeie vacantie gehad?

* Hel: Hoe staat het met de verkoop van appartement, wordt zo langzamerhand wel tijd geloof ik?

Enka: Hahaha, ik zie het helemaal voor me: Hilarisch!!

Amalia: Was jullie zwemmen afgelopen zaterdag ook afgezegd?

Nog gefeliciteerd met jullie lustrum. Klinkt als een leuk feestje.

Nagel eral af bij Berend? Heeft hij er nog veel last van?

Dat geheugen van mij houdt ook niet langer stand dan een paar uur, zucht...
Juul slaapte gisteren zolang, omdat hij heel de nacht gespookt heeft, dus dan wil je wel langer slapen dan normaal en ik ook....

Nu slaapt de kleine man ook nog, ( zelfs vannacht doorgeslapen), maar gister pittig dagje gehad en hij ging er pas tegen half 11 in, zonder ook maar 1 moment geslapen te hebben ( hij zal ook eens wat moeten missen he)

Eigenlijk heb ik sporten op de planning staan vanochtend, maar geloof niet dat er veel van komt, of Juul moet wel heel snel wakker worden.
Misschien is het wel leuk om de fotootjes weer eens aan te passen, deze zijn al van zolang geleden.

Als jullie een nieuwe foto willen sturen naar: januarimamas@live.nl, dan maak ik van het weekend een nieuw schema.

Ook andere gegevens kan je doorgeven, pas ik het even aan.
Kokos: Ik zie nu je mail pas, lekke rop tijd....

Fijn dat je een goede echo hebt, leuk om te spieken bij je kleine........... Jongen

Ook akelig zo'n brief zeg voor je ouders. Maar klopt het ook dat er achterstallig onderhoud is?, of proberen de nieuwe eigenaars er een slaatje uit te slaan?
Goedemorgen

Gistermiddag niet geslapen, Lianne sliep niet en ik was misselijk toen ik ging liggen, hoofdeinde wat hoger hielp niet. Toen hebben we lekker in de tuin gezeten, op het gras.

Geen succes want Lianne begon later te huilen met armpjes om heen vast. Ze huilt nooit dus ik vertrouwde het niet. Eén aai over haar hoofd: warm en nat van het zweet.

Dus naar boven, koortsthermometer tussen d'r billen (ik heb het voor elkaar gekregen, ze is altijd erg overstuur als ze dat ding ziet) en die liep in no-time van 35 naar 39,5!

Haar onder de douche gezet, maar toen huilde ze nog. Daarna afgeleid met een knuffelbeest en toen naar bed.

Ze is nu vrolijk, maar eet matig. Drinkt wel goed.

Gisteravond ben ik bij vriendin op visite geweest, was heel gezellig, had ik behoefte aan.

Ja, dat gedoe met dat huisje van mijn ouders.... we zullen zien, de claim is in ieder geval heel hoog en dat geld hebben ze niet. Ik vind het onbegrijpelijk, ze heeft mijn ouders destijds nog 2000 euro contact gegeven toen ze er achter kwam dat mijn ouders in prijs waren gezakt. En nu flikt ze dit. Ik denk wel dat dit een heel vervelende periode wordt, in nadeel van mijn ouders. Maar goed, ik ben niet bekend met rechten/rechtzaken dus het is afwachten.

Ik lees later even bij meiden, we gaan naar de winkel.
quote:bambino schreef op 26 juni 2008 @ 09:23:

Kokos: Ik zie nu je mail pas, lekke rop tijd....

Ook akelig zo'n brief zeg voor je ouders. Maar klopt het ook dat er achterstallig onderhoud is?, of proberen de nieuwe eigenaars er een slaatje uit te slaan?

Het zijn stacaravans Bam. En mijn vader zijn broer en een kennis van mijn ouders zijn beiden schilder, hebben ook een schildersbedrijf. Ze hebben altijd gezegd dat als mijn vader het 1x in het jaar lakt, dat het dan goed was.

Nu heeft die vrouw alles uit de kast getrokken en verschillende bedrijven laten komen om het huisje te zien. Kortom: het huisje moet helemaal worden afgeschuurd en opnieuw in de verf/lak worden gezet, de dakbekleding deugt niet, dat moet worden vernieuwd, de regenpijp is niet goed bevestigd en er was ook iets met de douche.

Nou, dan kunnnen ze het huisje beter helemaal plat gooien, want nu deugd er helemaal niks meer.

Eigenaar van het park is er natuurlijk ook niet blij mee, zo worden die caravans nou eenmaal geplaatst.

Ik geloof ook dat dit de eerste keer is dat hij zoiets meemaakt.
Pff.. die hormonen ook. Of ben ik gewoon een watje?

Donderdag=kdv dag. Men, Tobias begon nu al thuis te huilen toen hij hoorde dat hij daar heen moest.

Ik denk, het gaat me niet weer gebeuren dat ik daar sta te huilen. Maar ja hoor, Tobias hield me zo stevig vast en zulke grote tranen..pff.. daar ging ik weer.

Dus een leidster pakt hem over en zegt, geeft niet hoor, je bent zwanger.. haha.. gelukkig gooide zij het ook daar op.

Ik ga zo even bellen hoe het gaat.

Ik vind het echt zo moeilijk en vooral omdat ik zelf nog tot 11 uur thuis ben. Maar hij moet echt voor 9 uur er zijn, om een beetje in het ritme te blijven.

Dat wordt straks nog wat als ik verlof heb.
Hier geen hormonen van de aard van een zwangerschap, maar als Juul huilt, moet ik ook rap wegwezen, kan ik helemaal niet tegen. dus Meid lekker laten gaan, je hebt een goed excuus!

Kokos: Dus eigenlijk zoeken naar dingen, en als die caravans zo geplaatst worden, heeft ze toch geen poot om op te staan? en anders moet ze gaan klagen bij de maker van de stacaravan. Klinkt als een heel gefrustreerd mens.........

Rustig aan, komt vast allemaal goed.
Nodig aan een ......... toe

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven