Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren

Kan je er niet achter komen waar hij hem vond, voor het geval Haasje daar weer een keer terechtkomt?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hij zegt niet waar hij hem vandaan heeft.. probeer het straks nog wel een keer.

Hij zit nu met haasje in de zandbak........ doet ie anders nooit
Nu eerst op Senseojacht.....
Morgen...

Arme meisje kreeg ogen niet zelf over vanmorgen, helemaal vies prutterig... Zo zielig....

Stief gaat beter! Gisteren heen geweest, en hier ander beleid dus keuze menu. Hij mag eten wat hij wil maar met mate en als dat vandaag goed blijft gaan is het goed, en anders vandaag infuus met voeding in de bloedbaan... Maar vanmorgen heeft hij wat gegeten dus het lijkt goed te gaan!

Bam: hé wat goed van Juul!!! Super!!! En balen van de senseo, geen gewoon koffiezetapparaat?

Juud: balen van de buren zeg. Tsja ik snap ook wel dat zij aan de gang willen. Hopelijk komen jullie er samen uit en bij je moeder is een goede optie lijkt me!!!

Suus en Star: wat balen zeg dat geld... irritant ook, lijkt me hun fout en daar draai jij nu voor op. Vervelend.

Mal: hopelijk knapt J. snel weer op! Hoe gaat het met de aanvallen?

Naatie: wat vervelend dat T. zo doet... Tsja het zal allicht een combinatie van een fase zijn en ik denk ook wat Mal zegt, aanvoelen dat er dingen gaan veranderen. Misschien boekjes lezen over baby's? En er is ook een boekje van bobbi naar de speelzaal, gaat ook over afscheid nemen.

En de avond: Ties heeft nu ook door dat hij kan rekken. Ik vraag nu als ik bij zijn bed wegga of hij nog gaat huilen. Dan zegt hij Ja. Dan leg ik uit zoals bam zegt dat hij nu kus krijgt, dat ik naar beneden ga, thee ga drinken en naar bed ga en niet meer bij hem kom. En als hij huilt laat ik hem dus huilen... Dat doety hij dan ook niet echt, hooguit wat miepen. Misschien is het wat? Tobias zal wel flink gaan huilen, dus ik weet niet zeker of ik het dan zou doen, maar als het echt uitproberen is zou ik het wel doen denk ik... Succes meid...

Ik voel dat er steeds meer kindjes naar derek willen...
Hahahaha Bam, Julian zelf haasje weer gevonden! Nou, als dat een senseo-loze ochtend niet een beetje goedmaakt... Wel onuitstaanbaar dat 'ie niet wil zeggen waar hij hem vandaan heeft!

Jin, hoe was het nou gegaan gisteren?? Of heb je 't op de groep gezet?

Hoe was Mika Star? Of was dat nou vanavond pas?

Juud, wat balen zeg! Heb je het nog tegen ze gezegd, dat het net je kraamweek is? Misschien denk je te negatief en besluiten ze dan wel spontaan toch te schuiven (zou ik wel doen tenminste...). Je zou bijna hopen dat je 2 weken later bevalt (mmmm, misschien geen goed grapje voor hoogzwangere mama).

Naatie, arme jij! Klinkt alsof Tobias een beetje met zichzelf in de knoop zit (en wie moet het dan ontgelden? ja dat is mama....pompidompidom). Ik denk net als Mal dat het een fase is, het klinkt in elk geval erg herkenbaar. Maar goed, daar ben je niet mee geholpen natuurlijk. Hier, een flink hart onder de riem.

Suus, nog laat geworden gisteren? Jammer van die centjes en de vakantie! We houden hem in het achterhoofd voor komend voorjaar ofzo. Is voor mij fnancieel ook wat overzichtelijker allemaal.

Dus, voor wie het vroeg nog (lief!), nee, denk toch maar geen exotische vakantie deze maand. Vriend vindt dat ik het moet doen als ik graag wil, maar ik heb er zelf toch wat moeite mee. 't Is nog niet helemaal duidelijk hoe we financieel uit de verhuizing komen. Voelt niet oké om dan in m'n uppie (nou ja, met Mare dan) zo veel geld op te maken aan een vakantie.

Hier ook trubbels over de kinderopvangtoeslag 2006: alles (= veel!) terugbetalen omdat ik na herhaaldelijke herinneringen geen jaaroverzichten zou hebben opgestuurd voor de eindafrekening. Ik heb die oproepen nooit gehad, maar dat kan ik natuurlijk niet hard maken. Ik had er al slapeloze nachten van, maar toen kwam er ineens een brief van de belastingdienst (over kinderopvangtoeslag 2008), met een excuusbrief erbij dat ze het aanvankelijk naar een verkeerd adres hadden gestuurd en dat het daarom vertraging had opgelopen. Die gaat dus mooi in het dossier bezwaarschrift. Sukkels (jij niet hoor Ris!).
Haha, iedereen die tegen Ris zegt dat de belastingdienst zuigt behalve zij. Ik moet er steeds zo om lachen

Ris zit niet bij toeslagen volgens mij

Die herhaaldelijke oproepen heb ik dus ook gehad Hel en ook op gereageerd, maar dat komt niet over kennelijk. Nu dus weer alle gegevens opgestuurd.

Jaaaa Mika was gisteren en ik wil hem hebben
Ik vind het ook wel een leuk ventje. hij heeft mooi haar!
Jaaaaaaa Haasje!
quote:Maleficent schreef op 09 juli 2008 @ 10:44:

Ik vind het ook wel een leuk ventje. hij heeft mooi haar!Ja gaaf hè, die bos vol krullen!
Maar hij is denk ik wel heel klein he! Tenminste zo komt hij over. maar jij bent ook niet lang Star, dus jij mag hem wel hebben
Ha ha, Star, om mee te spelen?

Misschien hebben ze die oproepen van mij wel naar jou gestuurd, en dan jouw gegevens in de prullenbak gemikt omdat het niet de mijne zijn. Ofzo.

Ja, we moeten Ris natuurlijk wel een beetje te vriend houden he Mal? Goede connecties bij de belastingen zijn nooit weg.
Star is best wel lang toch?
1.72, normaal volgens mij.

Om mee te spelen ja, leuke toyboy voor mama
oooh Bam, wat fijn! goed zeg!

Juud, wat #&%'# dat de buren gaan verbouwen qua timing. Ik ben ook voor optie van vent als jij je daar goed bij voelt!

Mal, ben benieuwd naar het behang! Foto? Nog steeds aanvalsvrij?

Compu, schoonouders bleven een dag langer (hadden ze samen overlegd, was toch wel oke? Dat het ons niet uitkwam was niet van belang). Het was op zich prima hoor, ik ben schoonpa wat uit de weg gegaan en het was toch druk hier en Thomas koorts (Simon nu 39graden), en hij heeft weer bevestigd dat ze het leuk vonden (dikke mail en reactie site), maar ik heb de puf niet om hem serieus te nemen, laat maar.
Ik fluister naar Jinny JAAAAA

Goed he! Vandaar ook dat hij zich weer zo lekker ontwikkeld denk ik.

O wat naar, beide ventjes ziek!!!! beterschap!!! Hoe was het op je werk?
Beterschap voor ventjes Jin! Fijn dat je weekend weer overleefd hebt. Vertel eens over werk?
O ja, da's gemiddeld idd (maar als je 1.60 bent is gemiddeld best lang ). Ha ha, toyboy. Nou, die moeten ook niet te groot zijn toch. Ik vind 't een match!

Even iets op de groep zetten.
Naatie, ik vind het zo sneu voor jullie! Geen oplossing, alleen een hart onder de riem vanuit Jinnystad. Knuf!

Bridges, he bah arme Fieke. Moet je naar een dokter?

Mal, oeoeoeoeh applaus! Verder zeg ik niks.

Star, was het leuk Mika? En ja hoor, spuit elf weet EINDELIJK wie Mika is. Ik hoorde ineens een nummer op MTV en toen dacht ik: oh, is dit Mika? Waarom zegt niemand dat? Die ken ik wel haha.
Star en Hel, werk was leuk. Prettige, ontspannen sfeer, aardige collega´s leek het, best leuk baantje (misschien af en toe nog tijd om te forummen ), ik ga veel rondleidingen geven en eerste indruk was erg positief.

Het babysitterbemiddelingsbureau (is dat een Nederlands woord?) belde net en maandag wordt er een dame voorgesteld bij ons. Ben benieuwd!
Hel, zie niks op de groep?

Mal, Mika is 1.91. Te klein voor je?

Jin, had ik moeten zeggen die homo met die piepstem? Had je het dan wel geweten?

Leuk dat het zo goed bevallen is gisteren! Nu de dame maandag nog!
Was even druk met andere dingen, sorry, maar staat erop.

Oh Jin, wat fijn dat het goed is bevallen! Spannend, maandag!
Hoi,

Bam, wat goed! Waar o waar zou hij zich hebben verstopt haha.

Naatie, wat rot voor je. Ik hoop dat de situatie gauw verandert. Een knuffie!

Bridges, nog geweest naar de markt? En gescoord?

Jinny, laat hem nog maar lekker in dat sopje van toen gaarkoken.

Veel beterschap voor de kids!

Star, ik zal haar ook op de knietjes krijgen. Dit is niet meer te doen..

Vraag: hoe kan ik mijn bankzaken van 15 maanden en langer geleden terugvinden? Gaat niet via internetbankieren (rabo) en ik moet het weten.
Compu, even de rabofoon bellen? Die kunnen het je zo vertellen toch?

Star, ja had dat eerder gezegd, dan kende ik Mika tenminste! Hoe was het?
Heel erg leuk, moeder vond het ook erg leuk. Lekker disco en dansen. Wel een invasie van homo´s trouwens

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven