Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kleinste menneke is echt ziek. Vreselijk lopen piepen vannacht.Jinnyman is naar de kinderarts geweest en hij heeft pseudo krupp, arm schaap. Nu prednison, hoestdrank, neusdruppels.
Ooooo wat naar Jin! Had Oudste dat ook niet gehad? Meen me iig prednison te herinneren voor Oudste? Hopelijk slaat het snel aan, zielig ventje.
Ja, oudste heeft het ook gehad, is een familiekwaal....
Oh Jin wat naar.... Dat is vervelend... Hopelijk helpt het snel en is hij snel weer de oude...

Ris: fijn dat je de brief hebt gekregen van dokter, ben benieuwd morgen! Succes!
Klote Jinny, klinkt wel erg heftig met die prednison.

Heeft je Thomas ook niet pseudo krupp gehad? , meen ik me te herrineren.

Hopelijk knapt Simon er snel van op, kleine arm man.
Ben je mooi klaar mee Jin. Kan dat vaker terugkomen?

Bridge, hoe is het met de groene oogjes?
Bam, je bent mosterd
mosterd
En weer
Gaat lekker hier!

Groene oogjes gaat ietsje beter dus dat is fijn. Snap zowat niet dat ze medicijnen niet makkelijker voorschrijven. Nou ja blijven medicijnen dus snap het eigenlijk wel...

Het drijft er nu niet meer heel erg inj, en vanmorgen kreeg ze oogjes half open dus dat is mooi! Op naar de complete leco-look! Kapper komt zo dus dat komt mooi uit dan!
Ach het arme schaapje, oogjes half open klinkt zo sneu.
Kan terugkomen, komt voor tussen een half jaar oud en drie jaar.....

Fijn dat de medicijnen helpen Bridges!
Hè wat sneu voor simon... Hopelijk is hij er snel overheen. Hielpen medicijnen bij Thomas snel toen?

Ja oogjes sneu, maar ja. Gelukkig niet ernstig of zo hoor. Ben blij dat ik de medcijnen kreeg. (gaven ze vanwege de mindere nachten en onrustigheid iets makkelijker dan normaal. Tsja... blijven medicijnen maar ja) Staat foto op onze site van toen ik haar net opgekalefaterd had, dus daar zag ze er redelijk uit, haha!
Jinny beterschap met de zieke Simon!! Het is toch niet besmettelijk he? Is man nog vrij of moet hij weer aan de slag?

Ris, hopelijk helpt het. Duim voor je!!

Bridges wat is het toch een POPJE met haar donkere krulletjes!

Nog meer op de markt gekocht naast de treinbaan?

Ik ga richting de speelgroep als het droog is, gezellig.
Veel speelplezier Compu! Is niet besmettelijk en man is weer aan de slag.

Hel, ik las je bericht op de groep. Mijn reactie plaatst msn niet.... Maar ik zeg alleen hier: klote en hopelijk snel een oplossing!
Hoi.

Het lijkt wat droger te worden.

Compu, gezellige middag nog.

Jin, !

Ris, veel succes bij de gyn! Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt, of dat er actie ondernomen word.

Hema binnen geweest, ik had zin om te plunderen ja, maar er viel niet zo veel te plunderen, ha, ha. Soms wou ik dat ik een euro'tje of duizend zo kon uitgeven, keep on dreaming...

Ik heb voor Lianne klei en vormpjes etc. gekocht. Dat vind ze op de psz zo leuk. En volgende week is de laatste keer psz voor de vakantie, dus kan ze fijn thuis gaan kleien.
Dank Compu, ik ben trots op mijn POPJE! Het is echt een heeeeeeeeerlijk moppie! (soms snap ik bijna niet dat wij samen zulke leuke kindjes hebben gemaakt, van wie hebben ze dat toch, haha!)

Kokos: ha lekker is dat, wil je plunderen, is er weinig. Jammer hè. Ja dat van die duizendjes wil ik ook wel!

Compu: jij was toch ook wel eens naar dat opvoedcafé? is dat nou leuk daar? Ben er wel nieuwsgierig naar. Wat houdt het dan verder in?
He gets, S ziek. Beterschap Jinny!

Bridge, fijn dat je chickie dr ogjes langzaam open gaan.

Compu, hier ook bloed gezien helaas... En we hadden nog extra ons best gedaan, ha ha ha.

Oh de bel...
Chickie... mijn kind is geen chickie(-sola) Suus!
voor de rode duivels van Suus en Compu.
Rode duivels, die opmerking heb ik lang niet gehoord!
quote:Star schreef op 10 juli 2008 @ 20:52:

Rode duivels, die opmerking heb ik lang niet gehoord!Ik dacht, ik mik er een foute term door, misschien kan het een glimlachje toveren .
Ja hoor: glimlach vanwege duivels: check!

Maar inderdaad balen voor jullie... Lopen jullie qua cyclus met elkaar op? (wel zo makkelijk voor ons...)
Goedemorgen!
Goedemiddag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven