Good Luck!
donderdag 10 juli 2008 om 14:02
Gaat lekker hier!
Groene oogjes gaat ietsje beter dus dat is fijn. Snap zowat niet dat ze medicijnen niet makkelijker voorschrijven. Nou ja blijven medicijnen dus snap het eigenlijk wel...
Het drijft er nu niet meer heel erg inj, en vanmorgen kreeg ze oogjes half open dus dat is mooi! Op naar de complete leco-look! Kapper komt zo dus dat komt mooi uit dan!
Groene oogjes gaat ietsje beter dus dat is fijn. Snap zowat niet dat ze medicijnen niet makkelijker voorschrijven. Nou ja blijven medicijnen dus snap het eigenlijk wel...
Het drijft er nu niet meer heel erg inj, en vanmorgen kreeg ze oogjes half open dus dat is mooi! Op naar de complete leco-look! Kapper komt zo dus dat komt mooi uit dan!
donderdag 10 juli 2008 om 14:19
Hè wat sneu voor simon... Hopelijk is hij er snel overheen. Hielpen medicijnen bij Thomas snel toen?
Ja oogjes sneu, maar ja. Gelukkig niet ernstig of zo hoor. Ben blij dat ik de medcijnen kreeg. (gaven ze vanwege de mindere nachten en onrustigheid iets makkelijker dan normaal. Tsja... blijven medicijnen maar ja) Staat foto op onze site van toen ik haar net opgekalefaterd had, dus daar zag ze er redelijk uit, haha!
Ja oogjes sneu, maar ja. Gelukkig niet ernstig of zo hoor. Ben blij dat ik de medcijnen kreeg. (gaven ze vanwege de mindere nachten en onrustigheid iets makkelijker dan normaal. Tsja... blijven medicijnen maar ja) Staat foto op onze site van toen ik haar net opgekalefaterd had, dus daar zag ze er redelijk uit, haha!
donderdag 10 juli 2008 om 14:33
Jinny beterschap met de zieke Simon!! Het is toch niet besmettelijk he? Is man nog vrij of moet hij weer aan de slag?
Ris, hopelijk helpt het. Duim voor je!!
Bridges wat is het toch een POPJE met haar donkere krulletjes!
Nog meer op de markt gekocht naast de treinbaan?
Ik ga richting de speelgroep als het droog is, gezellig.
Ris, hopelijk helpt het. Duim voor je!!
Bridges wat is het toch een POPJE met haar donkere krulletjes!
Nog meer op de markt gekocht naast de treinbaan?
Ik ga richting de speelgroep als het droog is, gezellig.
donderdag 10 juli 2008 om 14:57
Hoi.
Het lijkt wat droger te worden.
Compu, gezellige middag nog.
Jin, !
Ris, veel succes bij de gyn! Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt, of dat er actie ondernomen word.
Hema binnen geweest, ik had zin om te plunderen ja, maar er viel niet zo veel te plunderen, ha, ha. Soms wou ik dat ik een euro'tje of duizend zo kon uitgeven, keep on dreaming...
Ik heb voor Lianne klei en vormpjes etc. gekocht. Dat vind ze op de psz zo leuk. En volgende week is de laatste keer psz voor de vakantie, dus kan ze fijn thuis gaan kleien.
Het lijkt wat droger te worden.
Compu, gezellige middag nog.
Jin, !
Ris, veel succes bij de gyn! Ik hoop dat je meer duidelijkheid krijgt, of dat er actie ondernomen word.
Hema binnen geweest, ik had zin om te plunderen ja, maar er viel niet zo veel te plunderen, ha, ha. Soms wou ik dat ik een euro'tje of duizend zo kon uitgeven, keep on dreaming...
Ik heb voor Lianne klei en vormpjes etc. gekocht. Dat vind ze op de psz zo leuk. En volgende week is de laatste keer psz voor de vakantie, dus kan ze fijn thuis gaan kleien.
donderdag 10 juli 2008 om 19:31
Dank Compu, ik ben trots op mijn POPJE! Het is echt een heeeeeeeeerlijk moppie! (soms snap ik bijna niet dat wij samen zulke leuke kindjes hebben gemaakt, van wie hebben ze dat toch, haha!)
Kokos: ha lekker is dat, wil je plunderen, is er weinig. Jammer hè. Ja dat van die duizendjes wil ik ook wel!
Compu: jij was toch ook wel eens naar dat opvoedcafé? is dat nou leuk daar? Ben er wel nieuwsgierig naar. Wat houdt het dan verder in?
Kokos: ha lekker is dat, wil je plunderen, is er weinig. Jammer hè. Ja dat van die duizendjes wil ik ook wel!
Compu: jij was toch ook wel eens naar dat opvoedcafé? is dat nou leuk daar? Ben er wel nieuwsgierig naar. Wat houdt het dan verder in?