Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
oh zo'n leuke dag gehad met bam vandaag!! Ze kwam vanmorgen om 10 uur op het station en toen zijn we heel even wezen winkelen en een broodje eten bij de v&d. Toen weer naar mijn ouders om mark op te halen. Daar nog even lekker in de tuin gezeten. Toen we bij ons huis kwamen was de buurman weer met een drilboor bezig, dus meteen rechtsomkeert met mark en die bij mijn ouders in bed gedaan. Hebben we daar heerlijk zitten kletsen. En nog even leuke kleertjes gekocht voor Juul. En toen was het alweer half 6 en tijd om haar bij de trein af te zetten. Mark vond het heel leuk bij de treinen. Hij wilde wachten tot alle treinen weg waren, maar er stond er 1 gewoon geparkeerd zeg maar. haha hadden we lang kunnen wachten. Maar uitgelegd dat ie pauze had tot morgen. Toen wilde hij wel mee naar de auto. hihi.

Jin wat naar dat simon nou ook zo benauwd was! Bah hoop dat het niet weer gebeurd. Werken de medicijnen goed?

Bridg hoe is het met stiefvader en Meisje? Wanneer komen je mannen weer thuis? Haha vrouwen weekend en jij gaat poetsen, dat zou eigenlijk verboden moeten worden;-))

Kokos heerlijk tot 9 uur geslapen. Ja wat een buien hè, vriend zou hier laatste stukje straten, maar heeft het halverwege de dag opgegeven. Elke keer als hij een steen aansloeg, had ie de spetters op zijn bril staan... Morgen zou het beter zijn, dus dan maar weer een poging.

Juud, Bij jou ook alles nog rustig dus. Hier ook hoor

beetje raar, ik had laatst ook op iedereen gereageers en nou stond alleen het stukje van bridg er maar op. Snap er niks van...
Klinkt gezellig bij je Ris, leuk! Verder alles ok?

Mannen komen morgen alweer lekker terug, ook fijn! Heerlijk even alleen met meisje, maar mis mijn mannen ook best wel hoor!
op de groep

Stressed is just desserts spelled backwards
Reactie lief.
voor jou Mal...
Mal, wat naar!!! Kan me voorstellen dat je woedend bent. X

(sorry dat ik hier reageer)
$%#@^&*(@##$%&*
Morgen... de dag is begonnen hoor... Amalia: ik heb je gezien dus kom je ook maar hier even melden, samen met Juud en Ris!
Amaal ook gespot op de group, vakantieverslag graag
Ik ben er ook weer, goedemorgen tesaam

Hier ligt de hele veestapel + man en kind weer te ronken.

Ik moet werken, heb een hele stapel liggen, alles komt weer tegelijk zoals gewoonlijk.
Ik ben ook weer in het land. Wat een domper zeg, dat weer hier. Niemand bevallen in mijn afwezigheid zie ik. Ik check de groep nog even en dan kom ik later deze week weer. Ik moet nog een berg was weg wassen, met Sam naar de VU (contole), hij moet geprikt, vandaag nog een verjaardag... Mag ik weer weg?

Liefs!
Hee Mamax, leuk je te lezen! Waar ben je geweest?

Amalia, hoe is het?

Het is idd kouhoud!! We zijn vanmorgen wezen zwemmen, CG vond het super!
Jinny, gaat het bij jou al beter in de ziekenboeg?
Het gaat iets beter met jongste zoon, maar hij is nog niet de oude. Moet wel, want we gaan waarschijnlijk woensdag een paar dagen weg en ik moet morgen in ieder geval werken, maar dan is Jinnyman thuis.

Amaal, hoe was het?

Mamax, hoe was de vakantie?

Enka, hoe gaat het eigenlijk met jou/jullie? Hoe gaat het met het babygebeuren? Ik weet niet zo goed hoe ik het moet vragen, dus vergeef me mijn plompe schrijfstijl.

Compu, leuk zeg zwemmen!
Fijn dat het iets beter gaat Jin!

Mamax: hé je bent er ook weer! Alles wel met je mannen?

Compu: zwemmen in de HV? Leuk hoor!
Juud, Ris, zet em op!
Nog meer beterschapjes jullie kant op dus Jin!

Bridge, hoe is het met kleine snotoogje?
Mamax, welkom terug!

Compu, hi, hi, verbaasd me helemaal niks dat je meisje het zwemmen leuk vindt. Ze rent ook zo de zee in.

Ris en Bam, leuke dag gehad samen!

Juud, als ik tot 9 uur slaap heb ik 's ochtends een uur of 2 wakker gelegen. Ik word elke morgen rond half vijf wakker en soms kan ik niet meer slapen. Dan val ik tegen half 7 in slaap en dan word ik later wakker.

Lianne was wel wakker dit keer maar soms hoor ik haar niet en dan is ze wel wakker maar ligt ze stil in bed.

Jin, ik hoop dat je kleine mannetje snel weer de oude is!

Ga weer, ben een beetje misselijk.
Daar ben ik weer!!!

Verslagje? Hmm, ik zal het kort houden.

Het vliegen ging goed. We hadden er een leuke ochtend van gemaakt, dus Laurens heeft zich geen moment verveeld. Eerst de taxi, toen de trein en toen de verkeerde douane waardoor we heeeeel ver moesten lopen op Schiphol, ha ha. We hadden zo'n fijne gate helemaal achteraan, maar dat was wel leuk, want daar kan je heel goed naar de vliegtuigen kijken.

Berend deed het ook goed. Ik was alleen wel blij dat het maar anderhalf uur was, met zo'n puk op schoot die niet stil wil zitten!!

Het huisje was prima, met een supertuin en zwembad. Het weer was de zaterdag nog okee, maar zondag was het bewolkt en fris, maandag regen en dinsdag klaarde het op. Helaas is mijn oma overleden, en mijn ouders zijn heen en weer gereden voor de begrafenis, dus die waren er ma-nacht, dinsdag en wo-ochtend niet. Ze hadden foto's genomen zodat wij de begrafenis toch nog 'meegemaakt' hebben.

We hebben lekker kunnen zwemmen en zonnen 3 dagen lang, heerlijk. Vrijdags was het weer wat minder, wij zijn toen met de kinderen en 1 nichtje naar een kinderboerderij/dierentuinpark geweest. Was heel leuk.

Gisteren in 1x terug, pffff, viel niet mee. Veel gestopt met 2 kinderen. Maar ze waren super!!!! Rond kwart over 8 sliepen ze allebei, dus toen konden we nog even 2 1/2e uur doorkarren. Ook weer lekker om thuis te zijn.

Het was heel gezellig, veel ge-bbqt bij het zwembad (daar was een ingebouwde bbq en keuken! Relaxt!).

Vandaag is Berend gaan staan! Hoera, knap kind :-)

Nou is hij boos dat hij niet in het drankkastje mag graaien, ha ha. Die had hij net ontdekt, dus die hebben we met een touwtje dichtgedaan, en boos dat ie is!!!! Ik ga 'm even lekker knuffelen.

Oja, ik ben een beejte laat met reageren vandaag, want ik heb opeens de hele dag diarree, gatver. Laurens heeft het al 4(!) dagen (we blijven wassen en hem douchen, arm kind), maar die is wel vrolijk en eet en drinkt ook wel. Morgen de ha maar bellen als het zo blijft, maar hopelijk gaat het over hier in NL. Mss iets met de warmte?

Ha, een zonnestraal!

Groetjes!!!! En ga eens bevallen Juud en Ris
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 13-07-2008 17:41
Reden: zinnetje vergeten
% gewijzigd
Leuk te lezen, Amalia! Maarre..wat was de bestemming ook al weer? Sorry, maar ben het vergeten. Ben nu wel nieuwsgierig, ook vanwege het weer dat niet continu meezat, jammer.

Ging je alleen heen met het vliegtuig?

Goed zeg van Berend! En vervelend van Laurens met de diarree. Het lijkt me wel een virus als jij het ook hebt. De andere mannen niet?

Kokos, een kind dat wakker is en stil ligt in bed, geweldig! :-)

Irri van je misselijkheid.. Ook maagzuur of niet?

Waar wil je heen woe., Jinny?

Bridges, we zwemmen altijd in Bergen. Het is daar echt geweldig en zo rustig. Nog naar stiefvader geweest vandaag?

Sinds deze week zit CG achterop. Nu ben ik van achteren aangereden! Niks ernstigs gelukkig, maar ik voelde dat mijn fiets naar achteren werd getrokken, heel maf. De auto zag mij over het hoofd en zat dus helemaal tegen mijn fietstas.

Thank God dat ik fietstassen heb!!!!
Oeh eng Compu!

Ik heb nu net pas een achterzitje besteld (ik ben er laat mee, ik weet het) nu twijfel ik of ik misschien een helmpje erbij koop. We moeten toch extra zuinig zijn op dat koppie.
Ik zou het zeker doen, Mal! Je zit ook een stuk relaxter dan.

Het is in ons geval wel lastig communiceren momenteel. Moet naar achteren schreeuwen en gebaren. Maar daar krijgen we soloapparatuur voor, ken je dat?

Hoe gaat ie vandaag?

Filemon gaat assisteren bij een bevalling op BNN (hh), even kijken.
Het gaat goed vandaag. M is veel op pad geweest met mr J en vanmiddag kwamen mijn vader, zus en neefje nog even op bezoek en dan is de dag voor Jonathan al helemaal gemaakt als hij zijn neefje ziet. Zo leuk, Jonathan werd wakker en mijn neefje; ik haal hem wel uit bed. Jonathan is dan helemaal blij verrast, zo schattig! Ik moet nu nog 1 schets klaar hebben. Morgen een pitch bij onze 'compagnon' degene die onze sites bouwt, maar die brengt ook vaak wat bij mij onder. Ik moet 3 schetsen af hebben voor een webshop waaruit de klant kiest. Lastig hoor. De eerste 2 ging nog wel maar nu de derde pffff. Ach, ik heb een fijn muziekje op, het komt vast wel goed.

Amalia, gecondoleerd met oma. Fijn dat jullie een leuke vakantie hadden.
Oogje steeds beetje beter hoor. het drijft al niet meer dus goed teken toch?

Mijn mannen zijn weer lekker thuis! Fijn hoor. Hadden het leuk gehad. Fijn, maar thuis is toch ook wel weer lekker! Ties had van die knalrode wangen van de indrukken en moeheid, ken je dat? Zo schattig!

En erg leuk, hij is op journaal van tv-gelderland geweest bij binnenhalen van mijn schoonvader! kijk even op deze link, en dan even door naar 3 minuten... Daar begint het stukje...

http://www.rtvgelderlanda...2008&programma=&id=56905#

Amalia: klinkt als erg relaxt. Gecondoleerd met oma nog... Ga je nu nog heen naar graf of zo?

Compu: bergen, nooit geweest. Gaan we ook eens doen... Wat eng van die auto... Je bent je zeker wild geschrokken?

Mal: helmpje zou ik doen als je dan rustiger zit. Inderdaad goed zuinig op zijn!

Ga even nog een stukje op mijn ding schrijven op de groep...
Fijn dat je goede dag hebt vandaag mal! Succes alvast met de pitch morgen!

Kokos: hoe is eigenlijk de rechtszaak gegaan vandeweek?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven