Good Luck!
vrijdag 11 juli 2008 om 15:20
Hello,
Bridges, kinderen willen toch altijd anders doen dan hun ouders? Hihi.
Over het opvoedcafe, het is nu zomervakantie en gesloten.
Als je het googelt, kom je bij hun site terecht. Je kunt er binnen lopen voor advies en op dinsdagmorgen kun je er terecht voor thema's rondom kids. Ze hebben heerlijke koffie en een speelhoek.
Maar om te lunchen ga ik nog naar I. weetjewel, B&B en F. (duidelijk? er is overal een speelhoek)
Ben je overigens al bij het nieuwe V&D terras geweest?
Suze, tegenvaller!! Je zult er wel erg van balen zo'n maandelijkse teleurstelling.. Ik hoop dat er voor jullie gauw verandering in zit! Of zou het na de verhuizing beter uitkomen?
Over cycli: hier 27 dagen.
Die Chickie-Sola dook weer (!) op in de media overigens.
Bridges, kinderen willen toch altijd anders doen dan hun ouders? Hihi.
Over het opvoedcafe, het is nu zomervakantie en gesloten.
Als je het googelt, kom je bij hun site terecht. Je kunt er binnen lopen voor advies en op dinsdagmorgen kun je er terecht voor thema's rondom kids. Ze hebben heerlijke koffie en een speelhoek.
Maar om te lunchen ga ik nog naar I. weetjewel, B&B en F. (duidelijk? er is overal een speelhoek)
Ben je overigens al bij het nieuwe V&D terras geweest?
Suze, tegenvaller!! Je zult er wel erg van balen zo'n maandelijkse teleurstelling.. Ik hoop dat er voor jullie gauw verandering in zit! Of zou het na de verhuizing beter uitkomen?
Over cycli: hier 27 dagen.
Die Chickie-Sola dook weer (!) op in de media overigens.
vrijdag 11 juli 2008 om 16:26
zo en maar weer een korte up-date;
kom net bij de gyn vandaag en was echt een mega aardige man! Hij heeft een snelle echo gemaakt of meisje groot genoeg was en dat was ze. Hij zei ook dat dokters geen bevallingen meer mogen doen; veranderd veel te veel voor ze om bij te houden. Hij vindt dus wel dat strippen net dat laatste zetje kan zijn. Hij vroeg dus of ik nu wilde inleiden; nou nee dus, dat wil ik juist voorkomen. Dus hij heeft gevoelt en is heel gemeen ver naar binnen gegaan (auw auw, alles voor een goed doel!!) het was wel heel soepel al, maar de baarmoedermond zit nog wel vrij ver naar achteren en is nog niet rijp. Maar misschien dat dit wroeten al wel wat effect zou kunnen hebben. Maandag om 9.50 gaan we er weer heen en dan gaat ie weer voelen. En dan kijken we dan ook verder wat er evt meer gedaan zopu kunnen worden. Gel wilde hij nu niet inbrengen, ivm met complicaties. En ik zou dan dus ook in het zh moeten blijven. Dat het bij mark pas na 3x effect had, wil niet zeggen dat het nu zo is. Dus dat zou later nog een optie zijn.
Nou volgens mij was dit het wel. Ga nu snel naar mijn ouders, mijn kleine man een dikke knuffel geven!!
misschien tot vanavond!
x maris
kom net bij de gyn vandaag en was echt een mega aardige man! Hij heeft een snelle echo gemaakt of meisje groot genoeg was en dat was ze. Hij zei ook dat dokters geen bevallingen meer mogen doen; veranderd veel te veel voor ze om bij te houden. Hij vindt dus wel dat strippen net dat laatste zetje kan zijn. Hij vroeg dus of ik nu wilde inleiden; nou nee dus, dat wil ik juist voorkomen. Dus hij heeft gevoelt en is heel gemeen ver naar binnen gegaan (auw auw, alles voor een goed doel!!) het was wel heel soepel al, maar de baarmoedermond zit nog wel vrij ver naar achteren en is nog niet rijp. Maar misschien dat dit wroeten al wel wat effect zou kunnen hebben. Maandag om 9.50 gaan we er weer heen en dan gaat ie weer voelen. En dan kijken we dan ook verder wat er evt meer gedaan zopu kunnen worden. Gel wilde hij nu niet inbrengen, ivm met complicaties. En ik zou dan dus ook in het zh moeten blijven. Dat het bij mark pas na 3x effect had, wil niet zeggen dat het nu zo is. Dus dat zou later nog een optie zijn.
Nou volgens mij was dit het wel. Ga nu snel naar mijn ouders, mijn kleine man een dikke knuffel geven!!
misschien tot vanavond!
x maris
vrijdag 11 juli 2008 om 21:51
Hai altesaam.
Ris, het wordt wel spannend nou! Maar goed dat je hebt doorgezet wbt die gyn als die zegt dat huistartsen tegenwoordig geen bevallingen meer doen (wel raar dat jouw ha dat dus blijkbaar wel van plan was?).
Jin, hoe is 't met Simon nu? Hoop dat hij snel beter wordt - zo'n nare ziekte (heb het als baby/peuter ook gehad, m'n moeder heeft het er nu nog over...).
Bridges, had jou nog helemaal geen beterschap gewenst met de ontstoken oogjes. Gelukkig al wel weer aan de beterende hand dus. Hoe is het met stiefvader, zet het herstel door?
Star, leuker kunnen we het niet maken, onduidelijker wel. Heb jij belastingtelefoon nog gebeld over die laatste beschikking? Is er bij mij bij ingeschoten, maandag maar.
Bam, door dat pestweer naar de sportschool - applaus! Heeft jouw sportschool kinderopvang? Of sport je als Julian naar psz is?
Mal, ik ga snel even naar de groep.
Ris, het wordt wel spannend nou! Maar goed dat je hebt doorgezet wbt die gyn als die zegt dat huistartsen tegenwoordig geen bevallingen meer doen (wel raar dat jouw ha dat dus blijkbaar wel van plan was?).
Jin, hoe is 't met Simon nu? Hoop dat hij snel beter wordt - zo'n nare ziekte (heb het als baby/peuter ook gehad, m'n moeder heeft het er nu nog over...).
Bridges, had jou nog helemaal geen beterschap gewenst met de ontstoken oogjes. Gelukkig al wel weer aan de beterende hand dus. Hoe is het met stiefvader, zet het herstel door?
Star, leuker kunnen we het niet maken, onduidelijker wel. Heb jij belastingtelefoon nog gebeld over die laatste beschikking? Is er bij mij bij ingeschoten, maandag maar.
Bam, door dat pestweer naar de sportschool - applaus! Heeft jouw sportschool kinderopvang? Of sport je als Julian naar psz is?
Mal, ik ga snel even naar de groep.
vrijdag 11 juli 2008 om 22:05
Hallo!
Ris: spannend hoor inderdaad! Wie weet doet het wat! Wel raar inderdaad van huisarts...
en idd... waar is juud?
Hier hectische dag. Gingen schoonvader binnenhalen van de vierdagse in Apeldoorn. Liep hem voor de tiende en laatste keer. Dus op tijd in de auto. Hij wist niet dat we kwamen dus leuke verrassing. Vriend en Ties zouden daar misschien blijven. We wilden eerst allen, maar i.v.m. Fieke toch ik met haar maar naar huis, we zouden na het eten weggaan. Maar mevrouw hield het niet meer. Ik gaf haar fles en ze verslikte zich en was boos. Pfff wat een dame dan zeg! Geen land meer mee te bezeilen! Ben maar met brullend kind in auto gestapt. Ties dus daar. Verdrietig omdat ik met huilende Fieke wegging. Fieke ind e auto weer rustig, en uiteindelijk gezellig kletsen en thuis gewoon een fles en slapen. Dat wordt nog een typetje haha. Ties moest slapen in een tentje, maar had ook geen zin dus die er weer uit, en vriend stuurde net sms dat hij het nog eens ging proberen. hoop zo dat ze gewoon slapen vannacht!!! En ik ga er nu dus ook in. Vriend zou zondag thuis komen, maar als het niet gaat, haal ik ze morgen maar op. Hopelijk blijft het ritje me bespaart...
Ris: spannend hoor inderdaad! Wie weet doet het wat! Wel raar inderdaad van huisarts...
en idd... waar is juud?
Hier hectische dag. Gingen schoonvader binnenhalen van de vierdagse in Apeldoorn. Liep hem voor de tiende en laatste keer. Dus op tijd in de auto. Hij wist niet dat we kwamen dus leuke verrassing. Vriend en Ties zouden daar misschien blijven. We wilden eerst allen, maar i.v.m. Fieke toch ik met haar maar naar huis, we zouden na het eten weggaan. Maar mevrouw hield het niet meer. Ik gaf haar fles en ze verslikte zich en was boos. Pfff wat een dame dan zeg! Geen land meer mee te bezeilen! Ben maar met brullend kind in auto gestapt. Ties dus daar. Verdrietig omdat ik met huilende Fieke wegging. Fieke ind e auto weer rustig, en uiteindelijk gezellig kletsen en thuis gewoon een fles en slapen. Dat wordt nog een typetje haha. Ties moest slapen in een tentje, maar had ook geen zin dus die er weer uit, en vriend stuurde net sms dat hij het nog eens ging proberen. hoop zo dat ze gewoon slapen vannacht!!! En ik ga er nu dus ook in. Vriend zou zondag thuis komen, maar als het niet gaat, haal ik ze morgen maar op. Hopelijk blijft het ritje me bespaart...
vrijdag 11 juli 2008 om 22:11
Bridges, gezellige avond.... ik duim dat het goed gaat!
Hel, het klinkt inderdaad heel erg naar. Maar ik herkende het nog van mijn broer van vroeger en oudste zoon heeft het ook gehad en nu dus deze ook. Ik ben niet zo goed in het aanleggen van luchtwegen geloof ik.... Het gaat ietsje beter met hem, maar ik hoor hem nu telkens weer zo piepen, schaapje. Hoe is het daar?
Hel, het klinkt inderdaad heel erg naar. Maar ik herkende het nog van mijn broer van vroeger en oudste zoon heeft het ook gehad en nu dus deze ook. Ik ben niet zo goed in het aanleggen van luchtwegen geloof ik.... Het gaat ietsje beter met hem, maar ik hoor hem nu telkens weer zo piepen, schaapje. Hoe is het daar?
vrijdag 11 juli 2008 om 22:13
Ik zie een nieuw schema!!! alleen zonder Jonathan nou ja, daar is Bam nu heel druk mee denk ik
Zet hem op Ris!!!!
en Juud, wil je je even melden ja? Of anders Juudman!
Bridge, wat een draakje die Fieke! Jullie hebben dus een vrouwenweekendje en Ties een mannenweekend leuk!!
Zet hem op Ris!!!!
en Juud, wil je je even melden ja? Of anders Juudman!
Bridge, wat een draakje die Fieke! Jullie hebben dus een vrouwenweekendje en Ties een mannenweekend leuk!!
Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 11 juli 2008 om 22:25
haha ja een mannenuitje. ik zie het wel als jaarlijks iets. Vriend met Ties een weekendje kamperen en ik met Fieke vrouwenuitje. Lekker weekendje naar een leuke stad, shoppen of zo, hotelltje! Goed plan lijkt me!
Ik heb even mijn hoofd geleegd op de groep...
Ga nu naar bed. welterusten allemaal en hopelijk morgen nieuws van juud of Ris!!!
Ik heb even mijn hoofd geleegd op de groep...
Ga nu naar bed. welterusten allemaal en hopelijk morgen nieuws van juud of Ris!!!
vrijdag 11 juli 2008 om 23:44
Bam heeft alles gewist op de beruchte senseoloze dag ( kwam ik dus vanavond pas achter..zucht...., toen ik het schema wilde invoegen ( had ik van de week al gemaakt, maar toen lag photobucket plat, en kon ik hem er niet inzetten.) dus moet hem opnieuw maken, gaat goedkomen dus Mal!
Als jullie nog nieuwe foto's van Jullie dreumessen willen, dan kan je het nu nog zenden, voor degene die dat nog niet gedaan hebben.
Als jullie nog nieuwe foto's van Jullie dreumessen willen, dan kan je het nu nog zenden, voor degene die dat nog niet gedaan hebben.
zaterdag 12 juli 2008 om 14:06
Haai!
Heerlijk Kokos tegen 9.00 uur pas wakker. Slaapt Lianne zo lang of ging Kokosman eruit?
Jin hoe is het met je zeehondje? Had hij er nu medicijnen voor gekregen en werken ze een beetje?
Bam ik zal je nog even mailen voor het schema als ik niet te laat ben tenminste.
Bridge fijn dat Ties slaapt in de tent. Vervelend weggaan dan he als ze huilen, ook al zit je er zelf bij in. En een meidenweekend, gezellig! Lekker tutten, maskertjes op, uiteten, borrelen en lekker shoppen .
Mijn vader ging vroeger ook altijd met mijn broertje een paar dagen kamperen, wel een leuke traditie.
Ris fijn dat je bij de gyn bent geweest. Ik ben het helemaal met hem eens. Heeft het al wat in gang gezet?
Hier is alles nog rustig, ik had nu ingezet op morgen de 13e. Maar ik heb zo het idee dat ik een week overtijd ga en het alsnog een kz wordt, dan heb ik hem eigenlijk liever nu dan hebben we dat ook weer gehad. Denk niet dat Juudman hier komt hoor, die weet helemaal niet hoe dat moet dus ik sms wel .
Heerlijk Kokos tegen 9.00 uur pas wakker. Slaapt Lianne zo lang of ging Kokosman eruit?
Jin hoe is het met je zeehondje? Had hij er nu medicijnen voor gekregen en werken ze een beetje?
Bam ik zal je nog even mailen voor het schema als ik niet te laat ben tenminste.
Bridge fijn dat Ties slaapt in de tent. Vervelend weggaan dan he als ze huilen, ook al zit je er zelf bij in. En een meidenweekend, gezellig! Lekker tutten, maskertjes op, uiteten, borrelen en lekker shoppen .
Mijn vader ging vroeger ook altijd met mijn broertje een paar dagen kamperen, wel een leuke traditie.
Ris fijn dat je bij de gyn bent geweest. Ik ben het helemaal met hem eens. Heeft het al wat in gang gezet?
Hier is alles nog rustig, ik had nu ingezet op morgen de 13e. Maar ik heb zo het idee dat ik een week overtijd ga en het alsnog een kz wordt, dan heb ik hem eigenlijk liever nu dan hebben we dat ook weer gehad. Denk niet dat Juudman hier komt hoor, die weet helemaal niet hoe dat moet dus ik sms wel .