Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Vishnu schreef op 15 juli 2008 @ 22:26:

Ik ben een beetje scheef denk ik

Hoohooi!Alles goed Vish?
Stressed is just desserts spelled backwards
Mijn computer vanmorgen

als ik op links klikte, deed hij de rechtsopties. Echt, na 3 keer herstarten ging het pas goed.
Computers.....

Even wat drinken en dan meisje weer van psz halen. Ciao.
Hmmm, ik mag zo te zien, niet doorlinken van die site. Ik zie nu allemaal stopborden.
leuke posting Mal
Morning,

Babystilte hier...Hoe stiller, hoe verdachter!

Mal, heb je die opdracht nou af of is het niet gelukt?

En ik durf bijna niet meer te vragen naar de aanvallen van mr. J. (misschien wil je niet antwoorden, dan alle begrip hoor)..

Vishnu, scheef is dat Westfries voor teut???

Heb je nog schoenen gescoord toen eigenlijk?

Amalia, zit niet in m'n slijmtijd. Aaaargh, dat klinkt wel errug goor zeg.
Compu, ik heb het op tijd af gekregen, maar het was een pitch, dwz dat er nog iemand anders ontwerpen laat zien, en de klant kiest. Ik weet nog niet welk ontwerp er heft 'gewonnen' ik hoop ik, want anders krijg ik er geen geld voor en Jonathan is nu 6,5 week aanvalsvrij

slijmtijd klinkt toch niet zo heel erg. Doet me denken aan naaktslakken. hmm dat is bij nader inzien toch wel smerig

nu is dat shirtje van Lipfish met de giraffe afgeprijst die ik zo graag wil bestellen voor Jonathan. Maar M vindt het echt spuuglelijk. Wat zeggen jullie...? Deze maar dan in het blauw.

Je kunt toch zeggen dat je het van iemand hebt gekregen Mal? Of is dat wel erg doorzichtig?

Spannend zo'n pitch. Wanneer hoor je het?

Ah, dus jullie hoeven vanavond niet de schuur in Compu?
Die vind ik heel leuk Mal! Boeien, doe je hem toch aan als man er niet is?
Ik vind ze ook super, vooral die met de kikker. gewoon kopen, je man hoeft niet alles mooi te vinden.

Als ik alleen kocht wat manlief mooi vindt, loopt Juul in zijn nakie, hahahahahaha bwv
even updaten en dan nog even een dutje doen. Heb vannacht bijna niet geslapen, had weer even een dipje dus lag alleen maar te malen. Maar op de bank gaan liggen, zodat m iig wel kon slapen. Bleek hij dus ook 2 uren wakker te hebben gelegen... Hadden we beter naast elkaar kunnen liggen, hihi.

Gyn was vanmorgen goed. We hadden eerst ctg. Weeën activiteit was helemaal stil (had niks anders verwacht) hartje van meisje was goed. Ze was alleen erg stil, maar dat is ze dus altijd rond die tijd. Toen moest ik even op mijn zij gaan liggen om haar wakker te maken en toen zagen ze haar ook genoeg bewegen. Daarna weer toucheren. Hij dacht eerst dat het nog steeds potdicht zat, maar bij de laatste poging kon hij mijn baarmoedermond vinden (auwwwww helemaal achterin nog, voelt vies ook nog eens) en bleek ik 1 cm ontsluiting te hebben!! Dus hij heeft kunnen strippen. Ben echt heel blij daarmee. Wil natuurlijk niet zeggen dat het nu doorzet, maar die 1e cm hebben we maar vast binnen! Vrijdag terugkomen voor ctg en echo. Helaas bij een andere gyn, want hij heeft vakantie. En dan gaan ze afspraken maken voor als het er nog niet is. Ws dan nog een keer strippen en als het in het weekend niet doorzet maandag inleiden. Mijn buik voelt wel heel raar nu; constante ongesteldheidsgevoel, maar dat pijnlijker.

Zal zo mijn toiletspulletjes ook maar even in mijn zh-tas stoppen. Zodra de vliezen breken of er regelmatige weeën zijn moet ik bellen en naar zh komen. Omdat ze niet weten of mark zijn bevalling zo snel ging door het infuus of dat dat zo hoort bij mij zeg maar. Oh heel lief; strippen deed dus echt megazeer (dacht dat ik alleen het bed te pakken had, maar bleek ook zijn vinger beet te hebben, hihi schaam...) Ik had me echt heel goed gehouden, zei hij. Dus ik zei, die bevalling doet ook zeer, dus dit heb ik er echt wel voor over. Begon hij meteen over pijnbestrijding! Dat het onzin is dat ik onnodig in de pijn lig en dat ik het vroegtijdig moest aangeven, als het niet meer ging. Komt het persen alleen maar tengoede, zei hij. Vond ik wel aardig, meestal zijn ze erg terughoudend met pijnbestrijding. Ook nog even over mark zijn bevalling gehad. Hij vind het echt schandalig hoe dat gegaan is. Zit dus ook een notitie in dosier en stel dat het nou toch nog heel strak is van onderen (wat hij niet verwacht) dan zetten ze uit voorzorg een knip. Maar het liefste niet natuurlijk.

Nou heel verhaal, maar ik heb weer hoop! Echt zo'n achtbaan hier op het moment; Maandag positief, gister zag ik het echt niet zitten en vandaag staan we weer aan de top!

Nou ga even slapen, ws tot vanaaf!
Nou, dat klinkt positief Ris! Ik duim dat het snel doorzet en allemaal voorspoedig verloopt!
Oeh Ris wie weet! Fijn dat het in ieder geval dus kon... En nu maar hopen dat het doorzet!
JAAAAAAAAAAAAA

Babynieuws!!!!!!

Juud is bevallen van een zoontje gisteren, om 18:55.

Hij heet CAS!!!!

Hij is via de natuurlijke weg gekomen en ze moesten een nachtje blijven maar zijn nu thuis!!!!

Gefeliciteerd, Juud + man + Mart!!!!
O en die sneakert sms-de mij nog om 1 uur, toen was het vast al aan de gang. ze zou eigenlijk gisteren langs komen nog met Mart.

leuk hoor!!! Ben erg benieuwd naar het kereltje!

ps. damn, deze heeft Malman al goed voorspeld. Dat moet ik weer lang aanhoren
Wow wat goed en snel

Gefeliciteerd Juud + Juudman + Mart
Joepieeeee! Gaaf zeg! Cas, wat leuk (he Cin?!). En haha, dus toch een jongetje!

Juud, Juudman en Mart, van harte gefeliciteerd!!!!
psssst Star : ik zei toch dat het een jongetje werd
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed nieuws! Leuk leuk.

O telefoon..
Ok ben ik weer even snel. Mal, lief dat je belde

Bam, ja ja je had gelijk

Ris zet 'm op meid!!!!!!!
Ooooo deze is zo lief:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven