Good Luck!
woensdag 16 juli 2008 om 20:27
woensdag 16 juli 2008 om 20:32
Ja Mal! Jammer dat we er geen geld op hadden gezet Had ik het toch weer verloren, want ik had toch echt verwacht dat het een meisje zou worden!
Vanmiddag een kaart gekocht, kreeg ik bijna ruzie met Laurens omdat hij de kaart niet mooi vond en een andere uit het rek wilde!!! Moet toch niet gekker worden, tsss... Tweeënhalf en dan dit!
Vanmiddag een kaart gekocht, kreeg ik bijna ruzie met Laurens omdat hij de kaart niet mooi vond en een andere uit het rek wilde!!! Moet toch niet gekker worden, tsss... Tweeënhalf en dan dit!