Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Strandstrompeling, zie het ook voor me.



Port deed wonderen bij mij
Alle reacties Link kopieren
Bij Ties deed bij mij kerst wonderen. Dus Even geduld dan nog...
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 16 juli 2008 @ 20:00:

Bij Ties deed bij mij kerst wonderen. Dus Even geduld dan nog...
Of gewoon net doen alsof het kerst is
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Merry Christmas!!!
Alle reacties Link kopieren
Helpen jullie nou niet mee?



Alle reacties Link kopieren
Stelletje gekken
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ho ho ho!!!

Zo goed Bridges?
Alle reacties Link kopieren
Krijg er al helemaal zin in.....



NOT!
Alle reacties Link kopieren
En bedankt hè... Jij wilt zeker niet dat Ris gaat bevallen? :-)



Jammer dat het geen tweeling wordt Ris en dat M niet donker is (of jij) en dat je dan dus geen duo penotti krijgt!
Alle reacties Link kopieren
Zeg Bam, waar blijft die nieuwe lijst bovenaan de pagina? Stuur ik je een leuke foto, zie ik m niet terug
Alle reacties Link kopieren
Lezuhhh ik heb per ongeluk de nieuwe schema's gewist.

Dus het komt eraan.....



Ik wacht eerst op Ris..
Alle reacties Link kopieren
Nog 5,5 maanden tot kerst...
Alle reacties Link kopieren
Ik was even een week op vakantie, sorry dat ik niet bijgelezen ben Bam...;-)
Alle reacties Link kopieren
Amalia, wij hadden het gisteren wel goed he, over Juud!



Ik zei al tegen Juud, pak de 15e of de 17e, dan kan ik het makkelijk onthouden (zijn mijn ouders jarig) dus Ris, pak de 17e, kan ik jouw beeb's verjaardag ook makkelijk onthouden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren


Even een fotootje van Berend
Alle reacties Link kopieren


En Laurens mag natuurlijk ook niet ontbreken
Alle reacties Link kopieren
wat een schatjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja Mal! Jammer dat we er geen geld op hadden gezet Had ik het toch weer verloren, want ik had toch echt verwacht dat het een meisje zou worden!

Vanmiddag een kaart gekocht, kreeg ik bijna ruzie met Laurens omdat hij de kaart niet mooi vond en een andere uit het rek wilde!!! Moet toch niet gekker worden, tsss... Tweeënhalf en dan dit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2008 @ 20:31:

wat een schatjes!:-)
Alle reacties Link kopieren
Oja, Berend staat sinds zondag! Hadden we de hele vakantie voor gereserveerd, maar hij wachtte tot we thuis waren, ha ha
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn ze leuk zo Amalia! Lekkere ventjes hoor!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven