Good Luck!
woensdag 16 juli 2008 om 14:48
woensdag 16 juli 2008 om 14:54
woensdag 16 juli 2008 om 15:03
woensdag 16 juli 2008 om 16:13
ohhhh Juud, juudman en mart super gefeliciteerd met Cas!!
Heerlijk dat het een natuurlijke bevalling is geworden. Lekker hoor na een dagje naar huis! Lekker genieten met zijn 4tjes. Hoop dat de bevalling goed is gegaan, we horen het vast snel, eerst lekkeer genieten!!!
Hihi Mal op de thee komen, ik 'mag niet eens' van m morgen naar vriendinnetje haar dochters 1e verjaardag. dat is zo'n 20 minuten rijden. Dus denk dat ik het over moet slaan deze keer;-)
Heerlijk dat het een natuurlijke bevalling is geworden. Lekker hoor na een dagje naar huis! Lekker genieten met zijn 4tjes. Hoop dat de bevalling goed is gegaan, we horen het vast snel, eerst lekkeer genieten!!!
Hihi Mal op de thee komen, ik 'mag niet eens' van m morgen naar vriendinnetje haar dochters 1e verjaardag. dat is zo'n 20 minuten rijden. Dus denk dat ik het over moet slaan deze keer;-)
woensdag 16 juli 2008 om 16:17
altijd fijn trouwens; een telefoon die niet werkt als je hoogzwanger bent.... Krijg alleen maar in gesprek toon bij mijn moeder en m. En ik zou nog even bellen of m mark op moet halen of niet.... Internet doet het wel, dus ben bang dat het echt de telefoon is. Zal op zolder eens kijken of ik onze oude nog kan vinden...
woensdag 16 juli 2008 om 16:35
woensdag 16 juli 2008 om 19:07
Ha ha, een strandstrompeling. Ik zie het voor me.
Mijn vlos zei dat je na het strippen een stuk moest wandelen en dan rust moet nemen. En dat het binnen 12 uur moet gebeuren anders heeft het niet geholpen. Maar Ris, ik ben bij Berend ook 2x gestript en dat werkte niet en ben toch nog binnen de 42 weken bevallen hoor, dus hou moed hou moed, ook al gebeurd er nu niets. Je hebt gewoon zo'n lekkere knusse buik
Mijn vlos zei dat je na het strippen een stuk moest wandelen en dan rust moet nemen. En dat het binnen 12 uur moet gebeuren anders heeft het niet geholpen. Maar Ris, ik ben bij Berend ook 2x gestript en dat werkte niet en ben toch nog binnen de 42 weken bevallen hoor, dus hou moed hou moed, ook al gebeurd er nu niets. Je hebt gewoon zo'n lekkere knusse buik