Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk!!!!! Een jongetje! En een supernaam! Datt kan niet anders dan een geweldig ventje zijn!



Juud en juudman: gefeliciteerd!



Mart: je bent grote broer!!!
Alle reacties Link kopieren
Cin op vakantie trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Geweldig!!! Juud gefeliciteerd met je kleine mannetje erbij!!!

Gefeliciteerd!



Hebben jullie ook zo'n blij gevoel nu?
Alle reacties Link kopieren
Ja, helemaal blij, leuk he...
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik ook, ben helemaal blij en opgelucht ook dat ze een normale bevalling heeft gehad, dat gunde ik haar wel na de vorige keer.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ja cin is op vacantie (waarschijnlijk smst star wel)
Alle reacties Link kopieren
Helemaal blij inderdaad!



(en week... 5 maanden geleden was ik ook net bevallen, haha! Mijn meisje wordt zo groohooot...)
Alle reacties Link kopieren
Ja wat zal ze blij zijn! Hopelijk is het ook een goede natuurlijke bevalling geweest en kan ze nu echt lekker genieten van haar mannen!



En goh een jochie. Had ik echt niet gedacht!
Alle reacties Link kopieren
Zal even tegen mijn andere vriendin zeggen dat ze met mij moet afspreken.



Afspreken met Mal = bevallen



Rissie, heb je zin om vanavond op de thee te komen? Ik hoop dat jij nu ook supersnel je meisje kan vasthouden!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ha goeie mal!!!



Enka: bedankt voor je lieve kaartje! : hug:
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook echt een meisje verwacht, ik heb het altijd fout boehoe
Stressed is just desserts spelled backwards
Al gesmst naar Cin ja



Ben ookhyper nu.
Alle reacties Link kopieren
Zullen ze blij mee zijn op je werk Star!
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2008 @ 14:51:

Ik had ook echt een meisje verwacht, ik heb het altijd fout boehoe



Ik heb het vaak goed, maar deze keer...



Ok: ik voorspel dat Ris een meisje krijgt!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe leer ik mijn kind terugrollen? Iemand tips? Het is nu een leuk spelletje:

rollen op buik => vrolijk om je heen kijken => huilen want niet terug kunnen => mama rolt je terug => binnen een halve minuut weer terugrollen. Best grappig, maar het forumt zo rot!
Alle reacties Link kopieren
Maar ik heb het ECHT altijd fout, zelfs bij mezelluf



Dus vraag wat je krijgt aan mij en dat wat ik zeg het tegenovergestelde wordt het.



Jahaa Bridge, zeggen dat Rissie een meisje krijgt is valsspelen
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2008 @ 15:03:





Jahaa Bridge, zeggen dat Rissie een meisje krijgt is valsspelen Oh dat mag OOK al niet? Nou dan kan ik wel stoppen...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook bijna altijd fout, maar ik vond Juud me te vaag doen
Alle reacties Link kopieren
ohhhh Juud, juudman en mart super gefeliciteerd met Cas!!

Heerlijk dat het een natuurlijke bevalling is geworden. Lekker hoor na een dagje naar huis! Lekker genieten met zijn 4tjes. Hoop dat de bevalling goed is gegaan, we horen het vast snel, eerst lekkeer genieten!!!



Hihi Mal op de thee komen, ik 'mag niet eens' van m morgen naar vriendinnetje haar dochters 1e verjaardag. dat is zo'n 20 minuten rijden. Dus denk dat ik het over moet slaan deze keer;-)
Alle reacties Link kopieren
altijd fijn trouwens; een telefoon die niet werkt als je hoogzwanger bent.... Krijg alleen maar in gesprek toon bij mijn moeder en m. En ik zou nog even bellen of m mark op moet halen of niet.... Internet doet het wel, dus ben bang dat het echt de telefoon is. Zal op zolder eens kijken of ik onze oude nog kan vinden...
Alle reacties Link kopieren
Hé, ben ik er even niet, wordt er een baby geboren!



JUUUUUUD! Gefeliciteerd!!!! Je hebt ons mooi gefopt, ik dacht echt een meisje. Leuke naam Leuk hoor, 2 jongens!!! Echt gezellig (die van mij gaan nu al een strijd aan, zucht... jongste is nog geen jaar...)
Alle reacties Link kopieren
Ris, even een stuk wandelen en daarna rusten, dat helpt! Echt een flinke wandeling, maar niet alleen, samen met lief. Kom op, jij bent aan de beurt nu!!!!! You go girl!!!
Alle reacties Link kopieren
Ja Ris, dat advies van Amalia sluit ik me bij aan! Mijn bevalling begon de avond na een strandwandeling (strandstrompeling was het meer, maar toch...)!
Alle reacties Link kopieren
Ha ha, een strandstrompeling. Ik zie het voor me.

Mijn vlos zei dat je na het strippen een stuk moest wandelen en dan rust moet nemen. En dat het binnen 12 uur moet gebeuren anders heeft het niet geholpen. Maar Ris, ik ben bij Berend ook 2x gestript en dat werkte niet en ben toch nog binnen de 42 weken bevallen hoor, dus hou moed hou moed, ook al gebeurd er nu niets. Je hebt gewoon zo'n lekkere knusse buik
quote:bridges6 schreef op 16 juli 2008 @ 14:52:

Zullen ze blij mee zijn op je werk Star!Doe ik ook eens wat werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven