Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja Cin jarig. Jullie moeten gewoon wat vaker op Hyves inloggen
Mijn god, zeg hebben jullie dat gelezen? moeder die waarschijnlijk haar kindje opgehangen heeft. Ik wordt er kotsmisselijk van.
Ja naar hè, van die moeder. en ook weer een vader die zijn 2-jarige kind in de auto is vergeten. Kind overleden...

Brrr...
Meteen steriliseren dat wijf.
echt waar?.. die heb ik niet mee gekregen.. vreselijk.
Ja klopt idd Bridge. Moeder dacht dat vader kind had, vader dacht dat moeder kind had.
Wat dacht je van ophangen Star, voelt ze het maar.

En dan als ze bijna dr laatste adem uitblaast, eraf halen ff bij laten komen en dan nog 1x, dat ze zal voelen wat ze haar eigen kind aangedaan heeft.

(maar wellicht heeft ze het niet gedaan)
quote:Star schreef op 17 juli 2008 @ 09:46:

Ja klopt idd Bridge. Moeder dacht dat vader kind had, vader dacht dat moeder kind had.Onvoorstelbaar toch...
daar begrijp ik ook niks van...
Blgh... Elly en de wiebelwagen...
hahaha
Ik gaat eens kijken of Julian lekkere koekjes kan bakken
Succes

Ik ga eens kijken of ik lekkere koffie kan zetten!
ze staan in de oven, ben benieuwd...

was je koffie lekker?
oja leuk, koekjes bakken. kan ik zo ook wel doen, verveel me rot. Markt was ook in een half uur gepiept
quote:bridges6 schreef op 17 juli 2008 @ 09:55:

Blgh... Elly en de wiebelwagen...Aaaaargh mijn kind had het laatst over Dop en Kruk. Volgende keer maar Heel Snel uitzetten dat EO-gedoe
En koekjes gelukt Bam?
Zijn wel goed gelukt( juul vond het ook erg leuk, maar geduld....).. Juul heeft er 3 achter zijn kiezen, dus hij vindt ze wel erg lekker geloof ik

Ik vond ze nog al zoet, maar dat ligt meer aan mij dan aan die koekjes.
Je bent het niet meer gewend Bam, die zoetigheid

Alhoewel je sowieso meer van de chips was

Dinsdagavond ook samen met dochter gekookt. Zo schattig.
dat is echt zo.. had zondag een stuk slagroomgebak, gatverdamme had echt moeite met de eerste paar happen.

Chips vind ik ook lang niet meer zo lekker als dat het was. precies zo voor friet. Een lekkere vette hamburger van MD of Bk gaat er dan nog wel steeds vlotjes in

Leuk is dat he, heel serieus grinnik..

Heb nog alfred J. kwak cakejes liggen dus dat zullen we volgende week wel maken denk ik.
Ik vind het serieus echt leuk ja

O die cakejes zag ik ook laatst in de super. Maar eens halen. Lekker kliederen
hallo allemaal, ben ik ook weer. Ik moest vanmorgen naar de KNO met Jonathan, maar dat korstje zit nog steeds over het buisje heen na al het gedruppel. Maar de arts verwacht dat het er vanzelf afvalt en laat het maar zo dus. Wel denkt hij, omdat Jonathan al vanaf december doorlopend verkouden is, dat hij misschien een allergie heeft, maar dat betekent bloed prikken en dat moet misschien ook nog in het WKZ vanwege een chromosonen-onderzoek, dus dan doe ik liever alles in 1 keer.

O ja en leuk afscheidskado gehaald voor de juffen van zijn groep, omdat hij natuurlijk 'over' gaat. Een groot voorleesboek (grote bladzijdes met bijna geen tekst) van Kikker en Varken (van Max velthuis), en dan 2 bijpassende vingerpoppetjes erbij. Daar kunnen ze vast wel wat leuks mee op de groep.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Star schreef op 17 juli 2008 @ 12:30:

Ik vind het serieus echt leuk ja

Ik bedoel dat de kinderen dan zo serieus bezig zijn

O die cakejes zag ik ook laatst in de super. Maar eens halen. Lekker kliederen
Oh die boeken zijn zooooo leuk!!!

Koekjes bakken is cool! Heb ik met Ties ook gedaan. Van die kant en klare kindermix. Kon je de ramen mee ingooien, maar we hebbene r wel pret van gehad. En zijn tanden zijn weer geslepen
Neeee die koekjes kant en klaar zijn vies. Ik maak gewoon ouderwetse zandkoekjes. Die zijn pas lekker.

Vanavond denk ik iets van Gordon Ramsay maken, dus daar kan ik dan weer geen kleine kinderhandjes bij gebruiken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven