Good Luck!
donderdag 17 juli 2008 om 09:47
donderdag 17 juli 2008 om 12:20
dat is echt zo.. had zondag een stuk slagroomgebak, gatverdamme had echt moeite met de eerste paar happen.
Chips vind ik ook lang niet meer zo lekker als dat het was. precies zo voor friet. Een lekkere vette hamburger van MD of Bk gaat er dan nog wel steeds vlotjes in
Leuk is dat he, heel serieus grinnik..
Heb nog alfred J. kwak cakejes liggen dus dat zullen we volgende week wel maken denk ik.
Chips vind ik ook lang niet meer zo lekker als dat het was. precies zo voor friet. Een lekkere vette hamburger van MD of Bk gaat er dan nog wel steeds vlotjes in
Leuk is dat he, heel serieus grinnik..
Heb nog alfred J. kwak cakejes liggen dus dat zullen we volgende week wel maken denk ik.
donderdag 17 juli 2008 om 12:48
hallo allemaal, ben ik ook weer. Ik moest vanmorgen naar de KNO met Jonathan, maar dat korstje zit nog steeds over het buisje heen na al het gedruppel. Maar de arts verwacht dat het er vanzelf afvalt en laat het maar zo dus. Wel denkt hij, omdat Jonathan al vanaf december doorlopend verkouden is, dat hij misschien een allergie heeft, maar dat betekent bloed prikken en dat moet misschien ook nog in het WKZ vanwege een chromosonen-onderzoek, dus dan doe ik liever alles in 1 keer.
O ja en leuk afscheidskado gehaald voor de juffen van zijn groep, omdat hij natuurlijk 'over' gaat. Een groot voorleesboek (grote bladzijdes met bijna geen tekst) van Kikker en Varken (van Max velthuis), en dan 2 bijpassende vingerpoppetjes erbij. Daar kunnen ze vast wel wat leuks mee op de groep.
O ja en leuk afscheidskado gehaald voor de juffen van zijn groep, omdat hij natuurlijk 'over' gaat. Een groot voorleesboek (grote bladzijdes met bijna geen tekst) van Kikker en Varken (van Max velthuis), en dan 2 bijpassende vingerpoppetjes erbij. Daar kunnen ze vast wel wat leuks mee op de groep.
Stressed is just desserts spelled backwards