Good Luck!
maandag 21 juli 2008 om 10:18
Bridges, hé lekker er even tussen uit geweest!
Bam, ha, ha, in de TukTuk naar Bandy, lachen! Was je al eerder op die kermis geweest?
Hé Enka, nooit geweten dat je een stuiterende hond en kind had . Fijn dat het zo goed gaat met Quispel.
Volgens mij had je het wel verteld dat je naar Frankrijk gaat; heerlijk nog er tussen uit.
Buikfoto komt er aan
Amalia, goed dat je naar de HA bent geweest, toch meer zekerheid.
Ook leuk, dat fantasiespel van Laurens!
Bridges, ha, ha, leuk die uitspraak van Ties!
Mal, wat nou griep? Je hebt gewoon een kater, ha, ha!
Als het maar gezellig was! Beterschap voor M.
Suze, hoe is het?
Bam, ha, ha, in de TukTuk naar Bandy, lachen! Was je al eerder op die kermis geweest?
Hé Enka, nooit geweten dat je een stuiterende hond en kind had . Fijn dat het zo goed gaat met Quispel.
Volgens mij had je het wel verteld dat je naar Frankrijk gaat; heerlijk nog er tussen uit.
Buikfoto komt er aan
Amalia, goed dat je naar de HA bent geweest, toch meer zekerheid.
Ook leuk, dat fantasiespel van Laurens!
Bridges, ha, ha, leuk die uitspraak van Ties!
Mal, wat nou griep? Je hebt gewoon een kater, ha, ha!
Als het maar gezellig was! Beterschap voor M.
Suze, hoe is het?
maandag 21 juli 2008 om 11:48
Jemig, wat een regen! Niets aan voor de kinderen ook. Voor laurens weet ik wel genoeg dingen te doen. Nouja, een paar, ha ha. Maar om Berend daar nou naar mee te slepen, niet handig. Overdekte speeltuin, laarzen aan en in de plassen stampen, overdekt shoppen en een broodje eten. Allemaal leuk, maar dan zit Berend zo saai in zijn kinderwagen, sneu.
Berend is trouwens behoorlijk opgeknapt. Houdt alles binnen, dus dat is fijn. Eet nog niet super, maar dat hoeft ook niet meteen, als het er maar in blijft. Hij had wel vanmorgen een helemaal droge luier, dus kan je nagaan hoeveel hij aanvult. Hij heeft nl gisteren toch zo'n 200cc vocht gedronken na 6 uur, dus dat is hij allemaal aan het aanvullen.
Vanmorgen boodschappen gedaan. Ik wilde hier in het dorp maar ben maar naar Muiden doorgereden om eens bij de Maxis te kijken. Leuk. We waren wel lang bezig, want ik kende die winkelinrichting niet dus je loopt uren te zoeken. Maar ik was blij dat ik binnen was, want er kwam me toch een stortbui!!! Niet normaal.
Goed, boodschappen in huis, Laurens en Berend een nieuw tshirt voor de vakantie en Laurens nog een spijkerbroek, dus iedereen blij.
Jullie nog regenbestendige plannen?
Mal brakke tor! Griep, haha! Zegt lief ook altijd als hij uit is geweest. Dan is ie niet brak, neeeee, het is écht een griepje.
Maar beterschap hoor
Berend is trouwens behoorlijk opgeknapt. Houdt alles binnen, dus dat is fijn. Eet nog niet super, maar dat hoeft ook niet meteen, als het er maar in blijft. Hij had wel vanmorgen een helemaal droge luier, dus kan je nagaan hoeveel hij aanvult. Hij heeft nl gisteren toch zo'n 200cc vocht gedronken na 6 uur, dus dat is hij allemaal aan het aanvullen.
Vanmorgen boodschappen gedaan. Ik wilde hier in het dorp maar ben maar naar Muiden doorgereden om eens bij de Maxis te kijken. Leuk. We waren wel lang bezig, want ik kende die winkelinrichting niet dus je loopt uren te zoeken. Maar ik was blij dat ik binnen was, want er kwam me toch een stortbui!!! Niet normaal.
Goed, boodschappen in huis, Laurens en Berend een nieuw tshirt voor de vakantie en Laurens nog een spijkerbroek, dus iedereen blij.
Jullie nog regenbestendige plannen?
Mal brakke tor! Griep, haha! Zegt lief ook altijd als hij uit is geweest. Dan is ie niet brak, neeeee, het is écht een griepje.
Maar beterschap hoor
maandag 21 juli 2008 om 12:01
Nouhou , ik heb echt geen kater, dan voel ik me heel anders! Voor Jonathan is het maar saai zo, ik kan helemaal niet praten (stem kwijt) en nu regent het ook nog de hele dag. Misschien idd vanmiddag ergens iets vinden overdekt. Maar hij is nu wel lief aan het spelen in zijn eigen ballenbaktent samen met Po (knuffelteletubbie).
Wie is nu de volgende waar we de tribune voor moeten opzetten, Naatie of Kokos?
Wie is nu de volgende waar we de tribune voor moeten opzetten, Naatie of Kokos?
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 21 juli 2008 om 12:14
Knuffel Mal!
Eh.... Naatie is eerder uitgerekend dan ik. (Naatie, wanneer ben je uitgerekend?). Ik ben 1 november uitgerekend.
Amalia, lekker weg geweest. En nog geslaagd ook, da's mooi!
Nee, hier geen regenbestendige plannen. Ik denk dat ik mijn ouders zo even bel, dan kan Lianne daar vanmiddag spelen en ik slapen. Heb heel slecht geslapen, dus ben aan een middagdut toe.
Lianne heeft gekleurd, geholpen met stoffen en stofzuigen en een kopje thee gemaakt voor ons met haar theeserviesje . Ze vermaakt zich prima.
Tijd voor een boterham, eet smakelijk.
Eh.... Naatie is eerder uitgerekend dan ik. (Naatie, wanneer ben je uitgerekend?). Ik ben 1 november uitgerekend.
Amalia, lekker weg geweest. En nog geslaagd ook, da's mooi!
Nee, hier geen regenbestendige plannen. Ik denk dat ik mijn ouders zo even bel, dan kan Lianne daar vanmiddag spelen en ik slapen. Heb heel slecht geslapen, dus ben aan een middagdut toe.
Lianne heeft gekleurd, geholpen met stoffen en stofzuigen en een kopje thee gemaakt voor ons met haar theeserviesje . Ze vermaakt zich prima.
Tijd voor een boterham, eet smakelijk.
maandag 21 juli 2008 om 12:20
maandag 21 juli 2008 om 13:04
Mag ik iets vragen?
Mijn kleine prutser krijgt sinds kort de gordel van de maxi cosi Tobi open. Geen succes en gevaarlijk. Iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen? Of bij welke autostoel dat niet kan? Dan bewaar ik deze gewoon voor jongste zoon en krijgt oudste zoon de nieuwe. Tot hoe oud zitten ze eigenlijk in die Tobi?
Mijn kleine prutser krijgt sinds kort de gordel van de maxi cosi Tobi open. Geen succes en gevaarlijk. Iemand een idee hoe ik dat kan voorkomen? Of bij welke autostoel dat niet kan? Dan bewaar ik deze gewoon voor jongste zoon en krijgt oudste zoon de nieuwe. Tot hoe oud zitten ze eigenlijk in die Tobi?
maandag 21 juli 2008 om 13:29
Jinny, Max krijgt die van hem ook open, maar hier helpen boze blikken nog, gelukkig! Ben je op vakantie geweest? Zo ja, heb je het lekker gehad?
Kokos, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?
Mal, ik las dat Jonathan al een aantal dagen aanvalsvrij is, hopelijk blijft dat zo! Beterschap met je kater/griep!
Vent is vandaag weer voor het eerst werken. Gek hoor! Moet wel weer erg wennen zo. Vakantie was heerlijk, ventjes hebben zich ook prima vermaakt. We zouden zo weer terug willen. Gisteren begonnen met golfles. 27 september moeten we examen doen voor ons GVB. Dat wordt nog best pittig!
Kokos, hoe is het met jou? Trek je het nog een beetje?
Mal, ik las dat Jonathan al een aantal dagen aanvalsvrij is, hopelijk blijft dat zo! Beterschap met je kater/griep!
Vent is vandaag weer voor het eerst werken. Gek hoor! Moet wel weer erg wennen zo. Vakantie was heerlijk, ventjes hebben zich ook prima vermaakt. We zouden zo weer terug willen. Gisteren begonnen met golfles. 27 september moeten we examen doen voor ons GVB. Dat wordt nog best pittig!
maandag 21 juli 2008 om 13:37
maandag 21 juli 2008 om 13:55
oooh leuk Mamax, golfles! Wilde ik ook doen, maar toen werd ik zwanger van Laurens en afslaan met zo'n dikke buik zag ik niet zitten En nu, tja, een hele dag een balletje slaan met 2 ukkies, dat gaat ook niet meer. Dus het gaat hier niet zo snel gebeuren helaas.
Maar jij als expatvrouw moet wel hè? Ha ha!
Berend had net toch weer heel erg diarree. Dokter weer gebeld, niets aan te doen zolang hij nog wel wat wil drinken en allert is.
Koop ik gisteren Roosvicee Stop omdat ze dat aanbeveelden bij de ha post. Hartstikke duur want er kwam 2,50 weekendtoeslag bij. Raadt mijn ha het weer af. Zucht...
Maar jij als expatvrouw moet wel hè? Ha ha!
Berend had net toch weer heel erg diarree. Dokter weer gebeld, niets aan te doen zolang hij nog wel wat wil drinken en allert is.
Koop ik gisteren Roosvicee Stop omdat ze dat aanbeveelden bij de ha post. Hartstikke duur want er kwam 2,50 weekendtoeslag bij. Raadt mijn ha het weer af. Zucht...
maandag 21 juli 2008 om 14:05
Wat een hardnekkig virus Amalia! Ik word toch geen expatvrouw, vent belde net dat de baan definitief niet doorgaat. Ze hebben de vacature na zijn gesprek opgewaardeerd en nu vinden ze hem te licht en te jong voor de functie. Jammer! Golfles was erg leuk, ik was niet eens de slechtste! Ouders golfen ook, dus ik kan altijd nog een balletje slaan met m'n moeder. Of de kinderen een dagje onder brengen.
Jinny, met de ventjes gaat het erg goed. Max kletst meer en meer, zo grappig af en toe! Ik moest 'ik zag 2 beren broodjes smeren' zingen. Ik zing dan de eerste 2 regels en dan maakt Max het af. Zingt hij ineens 'het was een wonder boven wonder want die beren hadden honger'.
Sam begint nu steeds meer te lopen langs de tafel en los te staan, dus we hebben zo'n Chicco loopautootje gekocht op Marktplaats dan kan hij de kamer onveilig maken. T. ook zo gezellig af en toe? En alles zelf willen doen he....zucht.
Jinny, met de ventjes gaat het erg goed. Max kletst meer en meer, zo grappig af en toe! Ik moest 'ik zag 2 beren broodjes smeren' zingen. Ik zing dan de eerste 2 regels en dan maakt Max het af. Zingt hij ineens 'het was een wonder boven wonder want die beren hadden honger'.
Sam begint nu steeds meer te lopen langs de tafel en los te staan, dus we hebben zo'n Chicco loopautootje gekocht op Marktplaats dan kan hij de kamer onveilig maken. T. ook zo gezellig af en toe? En alles zelf willen doen he....zucht.
maandag 21 juli 2008 om 14:19
Gezellig Jin!
jammer Mamax. Vind je het ook jammer of wel prima zo?
Ga zo even bij de buurvrouw thee drinken, leuk voor Laurens want dan kan hij met het buurmeisje spelen. Ik vind haar en haar broertje wel druk, en ik merk dat Laurens dingen na gaat doen van het buurjongetje. Die is 4 en zit de halve dag voor Nickelodeon en doet al die schietdingen na. Ik ga vaak met ze naar het bos en dan 'schiet' T met stokken en roept 'dood, dood'. Zie ik het Laurens de volgende dag ook doen. Vind ik echt niet leuk, maarja, ik kan hem ook niet alleen maar in dit huis houden toch...? En het zijn wel hele leuke buren hoor. Ik kan hier ook niet wat van zeggen tegen de buurvrouw. Zeikmoeder ben ik hè?
jammer Mamax. Vind je het ook jammer of wel prima zo?
Ga zo even bij de buurvrouw thee drinken, leuk voor Laurens want dan kan hij met het buurmeisje spelen. Ik vind haar en haar broertje wel druk, en ik merk dat Laurens dingen na gaat doen van het buurjongetje. Die is 4 en zit de halve dag voor Nickelodeon en doet al die schietdingen na. Ik ga vaak met ze naar het bos en dan 'schiet' T met stokken en roept 'dood, dood'. Zie ik het Laurens de volgende dag ook doen. Vind ik echt niet leuk, maarja, ik kan hem ook niet alleen maar in dit huis houden toch...? En het zijn wel hele leuke buren hoor. Ik kan hier ook niet wat van zeggen tegen de buurvrouw. Zeikmoeder ben ik hè?
maandag 21 juli 2008 om 14:31