Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren

Hoera daar is ze dan! Rissie gefeliciteerd met Anne!!!
Ik kom vanavond wel even langs om bij te lezen, Tobias is nu wakker en heeft vandaag erg veel aandacht nodig

En vandaag is mn eerste verlofdag, dus hij maakt er gelijk misbruik van!
Hoi,

Mamax, wat een leuk stel jongens! En wat een leuk petje.

Jammer van de baan zeg.. Heeft hij nog sollicitaties lopen of had hij zich hierop geconcentreerd? En nu het buitenlandvirus te pakken of niet?

Mal, beterschap!! Geen koorts gelukkig?

Amalia, wat je zegt, met dit weer kun je met een kleintje niet veel.

Dat had ik een half jaar terug nog met CG. Ben nog elke dag blij dat ze kan lopen!

Sterkte met L.!

Oja, ik zou buurjongetje afleiden met een spelletje, zodat buurvrouw daarin aanleiding ziet om de tv uit te doen (slinks van me he).

Je groeit flink, Kokos! Begrijpt Lianne het al een beetje?

Jinny, gezellig voor je dat je broer komt! Geen kids?

Waar was je nou precies henen?

We hebben een leuk weekend gehad bij vrienden van ons. Maar wat kun je toch verschillen in opvoeding! Moet het puntje van mijn tong afbijten af en toe. Nouja, misschien hebben ze dat ook bij ons.
Dat doet hij slim, Naatie!

Gaat hij de komende weken nog naar de opvang? Is hij nog van slag af en toe?
hallo everybody. Even een berichtje over Juud, ze heeft nog steeds geen internet. Ik wil wel graag langsgaan maar ik wil ze niet aansteken. Vandaar dus eerst maar even gebeld. Maar het gaat heel goed daar. Cas is heel lief en drinkt al goed. Hij lijkt sprekend op Mart, maar dan een stuk kleiner. Juud was wel flink gehecht en mocht de eerste dagen niet uit bed of lang zitten. Dat doet nu ook nog wel erg pijn. De bevalling was een beetje hectisch omdat alle verloskamers vol waren. Ze had erg pijn tijdens de weeën en kreeg een ruggeprik in de OK, maar toen kreeg ze al persweeën en de dokters helemaal in paniek van dit is een OK, geen verloskamer. Toen werd ze naar haar kamer gebracht en stond het hoofdje al.

Dus toen ze mij sms-te om 3 uur lag ze dus gewoon al in het ziekenhuis

Ze zei dat Cas ook de eerste dagen veel rustiger is dan Mart was want die huilde heel veel door die nare bevalling. Al met al gaat het nu prima, en de kraamhulp is ook heel lief.
Stressed is just desserts spelled backwards
gekkies! ik krijg net een prachtig mooie bos bloemen van jullie voor het nieuwe huis! Superlief!!!! bedankt!!!

Hallo! Meisje is bij opa en oma.

Jin, hebben jullie het lekker gehad? Lastig en gevaarlijk dat Thomas de gordel open krijgt. Lianne krijgt de gordel (gelukkig) nog niet open, maar steekt af en toe haar armen er onder door. En dan is de gordel nog heel strak aangetrokken. Dus moeten we bij een parkeerplaats stoppen om haar armen weer eronder door te doen. Ook niet handig.

Wat gezellig dat je broer met zijn vriendin op visite komt!

Mamax, hoi! Golflessen, lijkt me nog moeilijk om te leren. We hebben hier een hele grote golfbaan, dus als je een keer op Centerparcs zit hier......

Gezellig dat geklets van de peuters hè? Ik merk het als Lianne weg is, dat ik het dan echt mis!

Jammer van je man zijn sollicitatie, heeft hij nog wat anders op het oog?

Wat een mooie foto's!

Met mij gaat het goed hoor, lief dat je het vraagt. Ik slaap elke middag, ben er ondertussen aan gewend geraakt. Geen epilepsie en niet/nauwelijks meer benauwd.

Amalia, nou, dat zou ik ook zeker niet waarderen, zulk gedrag. Persoonlijk zou ik niet zo snel een opmerking geven waar een moeder bij is, maar als het contact goed is doe ik het wel. Als een vriendin niet direct reageert en ik irriteer me aan bepaald gedrag dan zeg ik het ook. En zeker als het kind bij mij thuis speelt.

Zo hadden we 3 weken geleden een uitje met de psz. Eén van de jongetjes is ook zo 1 die met van alles gooit en slaat. Hij begon met een tak tegen een boom aan te slaan. Dus zei ik:"Hé, je doet de boom pijn. Doe dat maar niet meer."

Hij keek me vreemd aan, maar stopte wel.

En laatst heb ik mijn buurjongen aangesproken, (wel 9 jaar) die riep: ouwe lul, ouwe lul. Lianne hoorde het en ik wil niet dat ze dat na gaat doen. Heb ook uitgelegd dat Lianne alles hoort en na praat. En hij wist heel goed, dat hij dat soort taal niet mag gebruiken.

Naatie, hoi! Ha, je hebt verlof, lekker voor je!

Mal, jeetje, inderdaad hectisch geweest voor Juud. Wat lekker dat het met Cas zo goed gaat.

Compu, ja, inderdaad buik groeit harder dan bij Lianne. Maar ze zeggen dat als je een tweede (3e, 4e etc.;-)) verwacht, je sneller groeit. Lianne begrijpt het zeker.

Een paar voorbeelden:

- kusje voor de baby (kusje op mijn buik)

- knuffel voor de baby (oor tegen mijn buik armen er om heen, voor zover ze kan)

- áls we eten:"Baby eet nu ook hè mama?"

- gaan we boodschappen doen:"Baby gaat ook mee hè?"

- Lianne kan de baby nog niet zien hè? Baby moet nog groeien.

Graag gedaan Mal, je hebt het verdiend!
Mal, ben blij dat Cas wat kleiner is dan Mart

Lekker verhaal dan van die bevalling, gruwel....

Ging net wel goed bij het buurmeisje. Buurjongetje zat boven dvd-tjes te kijken. A wilde ook, maar ik zei: ah nee joh, Laurens komt net lekker spelen. Haar moeder wilde het gelukkig ook niet. Fijn.

Ja, als hij zo met stokken doet dan zeg ik wel: oh, dat is ook niet aardig om te doen/zeggen. Maar zij pikt het niet echt op. Of ze zegt: ja, echt jongens hoor, krijg jij straks ook!

Ik hoop het niet

Lachen van Lianne Kokos. Ik liep eens (2 jr geleden) met Laurens in de draagdoek in de C1000. Liep er een meisje van 3 ongeveer met grote ogen verschrikt naar me te kijken, zegt ze tegen haar moeder: mama kijk, die mevrouw heeft een baby in haar buik en ik zie het hoofdje!!

Grappige dingen zijn dat.

Nog 3 dagen, dan komt de zon!!!!
Hee Kokos, waar is je navel gebleven?

Mooie buik!

Graag gedaan Mal

Mamax, wat een schatjes!
Star, vent is nu onderweg naar jouw dorp om loopwagen te halen. Weet jij of hij zonder bekeuring in en uit mag rijden?

Lief zijn ze he! Alhoewel ze nu erg aan het spoken zijn...
Heej haai allemaal!

Mamax, leuk je weer te lezen! Wat ene schattige foto's! Eerste man-loze maandag goed doorgekomen? Ha ha, hoezo zou hij Star-dorp niet in- en uit mogen? 't Is geen reservaat

Amalia, kan me voorstellen dat je er helemaal emo van wordt, ziek kereltje dat maar niet opknapt. Hoe is het nu met hem? Mmm, lastig, zo'n buurjongetje. Zou ook wel wat doen om die invloed beetje in te dammen maar weet zo gauw niet pcies hoe...

Kokos, hoi hoi, kon je foto's zo gauw niet openen, maar zal toch wel wat worden met die buik zo onderhand?! Lief dat Lianne de baby al zo in haar systeempje heeft zitten.

Compu, aha, verschillen van inzicht wbt opvoeding met vrienden! Vertel! Ha ha, nee hoor, niet doen als je het te privé vindt maar ik mag graag smullen van de missers van anderen

Mal, hij is 200% verdiend hoor, jullie hebben zo hard gewerkt aan jullie nieuwe huis! Wat naar van M z'n maagzweer. Wens 'm beterschap van mij en vriend!

Ow, wat een toestand klinkt dat, Juud 'dr bevalling! Hou maar even binnen want dit is geen verloskamer! Maar nu heerlijk genieten van lieve Cas, mooi! Zouden die buren nou nog gaan boren en bikken deze week, wete iemand dat? Hopelijk heeft ze het lekker rustig.

En Ris ook weer thuis met Anne, fijn!

Hier rustig weekend gehad in H. Ik was zaterdag sporten met broer, erg leuk, vooral de sauna, Turks bad, bubbelbad etc etc achteraf, zwaar genieten! Gisteren een heuse molen bezichtigd, Mare vond het geweldig, liep de hele tijd te zingen en met haar armpjes te zwaaien (zo draait de molen, de molen, de molen, de mooohooolen.....).

Vandaag gewerkt, eigenlijk vakantie maar er lag nog zo veel. En Jan was sowieso thuis dus ik ben maar naar kantoor gegaan.

Goed, nog heeeel even snel wat afmaken en dan ben ik pleitos hier!
Nou ja, Hel, dan heb ik er nog wel een paar als Compu niet durft . Ik was op het vrijgezellenfeest met een paar overtuigde FV mama's. Ik ben dus nu officieel borstvoedingsmaffia want ik kon niet meer tot 10 tellen . Want toevallig hadden we een workshop met een vrouw die bij mij op zwagerschapsaerobic heeft gezeten (heel kort hoor, was een doorlopende groep) en zij vroeg aan mij of ik Bv had gegeven en hoe lang, want zij had het 2 jaar gedaan. Dus ik vertelde 2,5 jaar. Dus ze vroeg aan mij of ik geen rare reakties had gekregen van andere mensen dat het te lang was. En toen zei 1 van de hoogzwangere vriendinnen. Nou, dat is helemaal niks voor mij dat gelurk aan mijn borsten. Maar dat kwam zo lomp over (bedoelde ze denk ik niet zo, maar ik voelde me een beetje 'aangevallen') omdat wij het er net over hadden, dus ik zei; maar daar zijn ze in eerste instantie wel voor bestemd. Dus een hele discussie over borsten en sex en dat FV fijner is en dat ze al 9 maanden niks mogen drinken en van alles moeten laten. Daar heb ik me verder maar buiten gehouden. Ach, iedereen moet het ook lekker zelf weten. Ik verbaas me wel eens dat op het forum de meeste vrouwen BV geven, maar in het dagelijks leven in mijn omgeving, kiezen toch de meesten voor FV. Ik denk dat ze mij dan ook wel een softe geitewollensok vinden met mijn 2,5 jaar
quote:mamax schreef op 21 juli 2008 @ 17:45:

Star, vent is nu onderweg naar jouw dorp om loopwagen te halen. Weet jij of hij zonder bekeuring in en uit mag rijden?

Lief zijn ze he! Alhoewel ze nu erg aan het spoken zijn...

Te laat.....

Maar als hij maar niet over Purmerland is gereden is het goed. Hij zal wel over de ring zijn gegaan neem ik aan en da's ok!

Loopwagen mooi?
Reservaat

Nee joh, quarantaine, je weet nooit wat je oploopt hier.

Ik geitenwollensok met jou hoor Mal
wat is er aan de hand dan Star, of kom ik nu onder een steen vandaan gekropen
Niks
zwagerschapsaerobic is ook wel een leuke, daar stond ik dan te huppelen met mijn 4 zwagers

o ja en ik zit in het topic van dat er meer smileys moeten komen en dit is er 1 van die ik hier mis, dat je het maar even weet
Ik zit in Hans Teeuwen topic. Tranen over mijn wangen.
Nou, ik zit in dit topic, tranen ook over m'n wangen

Mamax, onwijs leuke foto!!! Vergat er net op te reageren.

Bah, ik ga zo spinnen, meldt zus af omdat ze ziek is. Ik vind er niets aan in mn uppie. Niet dat je veel kan kletsen, maar een beetje kijken of je buurvrouw het ook zwaar heeft en dan een begrijpende blik krijgen is wel zo fijn :-)

Do ook al niet geweest omdat ze toen op vakantie was, dus ik moet nu echt wel gaan! Nouja, over anderhalf uur ben ik weer thuis en dan ben ik heel blij!!
Ja van verdriet om je kleine poepmannetje zeker?

Gaat het weer beter nu?
Dank voor je info over Juud, Mal. Hoop dat ze nog even rust heeft deze weken.

Wat goed dat jij die discussie aangaat!

Ik vind wel dat ze nalatig zijn geweest met een heel groot compliment voor jou. Of is dat wel gezegd?

Kokos, wat snapt ze het al goed! Heb je veel uitgelegd?

Hel, weekend klinkt lekker zeg. Waar is die molen, in omgeving H.? Tja, iedereen voedt op zijn eigen manier op hoor. Maar dit stel probeert nog te leven zoals voorheen en oja, de kids lopen er ook nog bij. Dat vind ik een beetje sneu, geen uitleg over wat niet mag maar gelijk in de hoek. Ze moeten zichzelf vermaken en de tv staat daar wat uurtjes aan op een foute zender.

Olvarit heeft in elk geval een goede klant aan hen..

Heb jij ook irritaties op dat vlak?
Hij kwam inderdaad over de ring. Ik kon me al niet voorstellen dat je alleen tussen 2 en 3 op visite mocht ofzo. Maar ja, hij is een keer wel stiekem binnendoor gereden en dat was niet goedkoop...

Ga de kabouters naar bed brengen, net verjaardag gehad.

O ja, ik hoor nu eindelijk ook bij de BV maffia! Tenminste ik vind van wel met bijna 16 maanden!
Welkom Mamax

Tussendoor is wel veel lekkerder en sneller rijden, maar ja, duur grapje inderdaad.
Goedeavond,

Zo daar ben ik dan weer eens.

Alles goed hier. Af en toe nog een beetje een dipje. Tobias hangt zo aan mij en reageert zich ook lekker af op mij.

En afgelopen woensdag weer naar het cb geweest voor de spraak van Tobias. Dat was zeer onvoldoende zei ze. Dus eind augustus moet hij naar de logopediste. Dan doen ze een soort intake van 3 kwartier om te kijken waar het aan zou kunnen liggen. Nou ik ben benieuwd.

Amalia, goed dat je toch gaat spinnen! Alleen is inderdaad niet echt leuk. Gaat het nog een beetje met Berend?

Mal, thanks voor de update van Juud.

Ik heb dan 'maar' 12 maanden bv gegeven, maar ik krijg ook af en toe de kriebels van vrouwen die gelijk beginnen te bleren, dat ze absoluut geen bv willen geven omdat ze het raar vinden, omdat de sex dan zo raar voelt, omdat ze geen geklooi aan hun lijf willen... tja ieder zn eigen ding dan maar.

Zo Helen, goed van jou zeg, vakantie en dan toch nog naar kantoor gaan!

Haha Star, ik ben een vogel.. Ik zie Ciara al vliegen door het huis

Compu fijn dat je weekend leuk was. Wel grappig om te zien, dat ieder zn eigen opvoeding heeft dan ja. Dus af en toe inhouden..

Mamax, wat een superschattige foto's! Vooral die bovenste zeg.

Jinny, gezellig dat je broer een paar dagen komt! Volgens mij zie je je familie toch wel regelmatig of niet?

Brr.. Enka, sinterklaas? Ik moet er nog even niet aan denken zeg. Succes ermee hoor!

Leuk dat jullie in september nog een weekje Frankrijk doen! Lekker hoor.

Bridges, Ties nog kaboutertjes gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven