Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow, maandag al kijkers Suus, goed! Meteen even spieken op Funda! Ik vanavond ook niet sporten wegens afwezige meneer...

Jin, goede regeling met akela met wat uurtjes privétijd ingebouwd! Was via een bureau toch? Ha ha, ja, soms zou zo'n "Beam me up, Scotty" wel handig zijn he? Gefeliciteerd met de primeur van de genante-peuter-opmerkingen van ons januarikroost!

Mamax, arme Max! Heeft hij nog last gehad? Hopelijk niet. Dit weekend wij ws weer A dus onze afspraak komt er weer niet van helaas (maar jij hebt met de ziekenboeg ws sowieso wel wat anders aan je hoofd)..

Mal, ik denk aan jullie, hoop dat het afbouwen meevalt...

Bridges, kan me voorstellen dat je er dan je hoofd nauwelijks bij kan houden! Vandaag wel goed gegaan met 't drinken? Ha, en Ties ook mooi op schema, altijd fijn om te horen.

Ja Bam, ik vroeg me ook af hoe het met je logeetje is. Heb je nog wel een beetje tijd voor jezelf zo af en toe? Sportschool weer begonnen? Viel het mee?

CD, dat zal jullie goed doen even een weekje eruit! Waar aan de kust gaan jullie heen?

Enka, de verhuizing, tja, wat zal ik zeggen, het komt angstig snel dichterbij. Heb iig al een lijstje met dingen die ik moet opzeggen, dus het begin is er. Ik was ook benieuwd of jullie HET al hebben aangekondigd in de familie en vriendenkring?

Rissie, nou dat is idd heel erg smelten! Wat een lieve grote broer!

Juud, alles goed bij jullie? Hoe is dat nou eigenlijk afgelopen met die verbouwing bij je buren? Heb ik denk overheen gelezen, maar was benieuwd...

Compu, da's niet leuk, spanningshoofdpijn, bah. Hoop dat 't snel weer wat vrolijker wordt om je heen. Ik kan daar soms zo van balen, meegesleurd worden in vervelende stemmingen van partner.... Maar ja, je kunt je er moeilijk voor afsluiten he.

Kokos, kamertje nog op tijd dus, mooi! Erg leuke foto van je mooie meisje trouwens! Wat wordt ze groot! Dank voor het berichtje van Noos, attent van je!

Star, haaai, al baan-nieuws voor vriend?
Nope nog niks Hel, volgende week woensdag pas die psychologische test.
Vent heeft gezellig een filmpje gehuurd maar nu heeft die "the eye" meegenomen. Die vind ik dus eng, ik houd niet van geesten in een film dus nu kijk ik met een half oog mee en een half oog lekker op de laptop, handig zo'n draadloze pc .

Hel de buren zijn 3 dagen na de geboorte van Cas begonnen met verbouwen en nu zijn ze nog steeds bezig. Het valt reuze mee gelukkig en 's middags als wij slapen werken ze niet of maken ze geen lawaai dus dat is wel heel erg fijn. Voor alle overlast krijgen we een mooie fotoshoot an de jongens. Veel te gek natuurlijk maar ook veel te leuk om te doen dus dat gaan we dan maar doen.

Heeft je vriend zijn huis al verkocht?

Star is een muziekpot wat het woord doet vermoeden? Dan lijkt het me wel heel erg handig voor hier. Ik krijg hem niet op de wc maar ondertussen is het net of ik iedere keer een volwassen vent aan het verschonen ben (oke niet qua geslacht maar wel qua hoeveelheid ) en als ik volwassen kerels had willen verschonen dan was ik de thuiszorg wel in gegaan.

Leuk weer een cursus oppakken. Wat kun je worden als je groot bent met communicatiewetenschappen?

Ooh bah er zit echt teveel spanning in de film...
Wow Suze maandag al kijkers en hij staat nog maar net op Funda? dat gaat goed! Heel nuttig bezig geweest vandaag. Wanneer gaan jullie ook alweer verhuizen of moest er eerst nog het een en ander aan verbouwd worden?

Ooh en ik wil ook de nieuwe Bam zien. Bam dan ben je zeker al lekker aan het shoppen geweest voor jezelf?

Compu balen van de hoofdpijn zeg. Is je meisje thuis als jullie gaan bankhangen of is ze uit logeren?

Naat wat fijn dat Tobias niet moest huilen bij het afscheid. Vermaak je je een beetje nu in je verlof? Ben je veel aangekomen?

Cd waar ga je naartoe op vakantie? Lekker hoor er even tussneuit. Veel plezier alvast!

Enka wat krijgt Quispel voor het autorijden, pilletjes? Klinkt erg gezellig je weekend met je vriendin en wat leuk dat Thijmen zo goed met haar kinderen kan opschieten.

hahaha Jin wat een geweldige opmerking van Thomas. Dan is het maar goed dat hij tweetalig is . Zei die vrouw er nog wat van?
Ieeeeeuw vies hè verschonen? Nou laat ik je vertellen dat potjes nog veel viezer zijn

Is potje van Fisher Price en maakt allerlei muziekjes, heel leuk.

Als ik groot bent word ik communicatiemedewerkster

Oooo dat is een leuk idee van de buren voor de overlast!
Hier gaat alles goed. Cas is een kleine nachtbraker dus dat is weer even wennen, ik moet nog even een ritme zien te vinden met twee van die kleintjes maar dat komt wel. Mart is helemaal verliefd op zijn broertje en nog geen minuut jaloers geweest. Hij is er zo trots op en wij op hem.

Hij wil nog steeds geen avondeten. Echt hij houdt het nu al meer dan een half jaar vol. Maar vandaag heeft hij eindelijk wat gegeten. Hij ging boodschappen doen met Vent en wilde een Ernie-toetje. Die mocht hij als hij zou eten. Dus nu heeft hij zijn vlees en zijn komkommers opgegeten. Nog niet veel maar een begin .
Ja een potje lijkt me ook vies, maar Mart heeft harde poep, dat laat geen vlekken achter, tenzij je erop gaat zitten en ermee blijft rondlopen .
Bam ik heb me opnieuw aangemeld op de group
Mal hoe is het daar? Gaan jullie vrijdag nog naar het feest?
Ha ha ha, ik dacht het laatst ook: smerig man die poep in het potje. Stinken..... Julia neemt er de tijd voor dus als ze klaar is stinkt de hele hut er naar . Na ja, het is wel lekker goedkop zo zonder luiers.

Juud, je klinkt nog lekker fris voor iemand die het rime nog moet vinden, ha ha ha. Ik heb ww gekregen van Jin (dat had ik dus zelf echt niet kunnen bedenken..) dus ik ga je nieuwste zoon eens even bekijken.

Star, dat van je man heb ik even gemist. Is dat een baan over de grens????
en inderdaad, de huidige staat van ons huis is niet echt geschikt voor bezoek. Zondag weer poetsen en vooral opruimen...
Jah, en dat billen afvegen dan als ze op het potje gepoept hebben... Hi hi, in de thuiszorg Juud. Eej, leuke tegemoetkoming idd van de buren zeg!

Vriend z'n appartement nog niet verkocht helaas. Wel twee heel serieuze gegadigden dus we duimen voor een bod. Gelukkig gaat het met de hypotheekzaken wel goed. Zal blij zijn als het allemaal in kannen en kruiken is.

Communicatie Star, leuk! Vriendin van me heeft ook die switch gemaakt, is helemaal happy (op het moment vooral met haar baby, maar toch ). Oké, woensdag duimen dus!
O ja, het ziet er idd strak uit Suus! Mooie trap ook. Nee, je hebt echt keihard gewerkt joh, respect!
dat afvegen is hier een eitje: bukken Juul!

Ik zit nu toch iets te kijken op rtl8... Sommige mensen zijn echt maf!
Handig die zindelijke dochters! Heeft ze 's nachts nog wel een luier om?

Hel ik duim met je mee dat het snel vrkocht wordt. Toch wel lekker als je dat ook weer achter de rug hebt.

Nou ik voel me niet helemaal fris hoor. Ik wacht nu op de laatste voeding en dan neem ik hem nog even mee onder de douche en dan hoop ik dat hij zo moe is dat een uurtje of 5, oke met 4 ben ik ook blij, slaapt.

Maar eerst de film afkijken want die wordt nu toch wel leuk spannend...
nou je voelt je dan niet fris, je zag er op de foto's wel fris uit! Dat was hier na J wel anders....

Mooie mannetjes heb je

Weltrusten meissies, lekker sapen voor zo
haai
Gatver, wat een pisweer

En dan moet ik zo Tobias nog gaan halen bij het kdv. (wat trouwens weer erg goed ging! )

Juud wat lief van de buren zo'n fotoshoot! Leuk zeg.

Ja ik vermaak me wel in mn verlof. En Tobias ook, die vindt het erg fijn dat ik zoveel thuis ben en ik vind het dan weer erg fijn als hij 2 ochtendjes even naar het dagverblijf is!

Ik ben nu 6 kilo aangekomen. (ben nu bijna 36 wk)

Suze succes met het verkopen van je huis. Als die zo opgeruimd is, moet ie wel snel verkocht worden

CD veel plezier met het weekje weg! Lekker genieten.

Helen, balen dat het appartement nog niet verkocht is. Hoop dat er snel een mooi bod komt!

Bridges, fijn dat het weer beter gaat met jullie.
Goedemiddag,

Meisje is weer thuis, was helemaal blij dat ze ons zag. Ging hard naar ons rennen, ouders kwamen via de achtertuin, en toen 2 armpjes om je nek en knuffelen

Suze, ik ga duimen voor maandag!

Geen oppas voor je sportavond?

CD, dat heb je goed geregeld. Prettige dagen/weken alvast!

Ik denk dat we Lianne wel alvast laten wennen aan haar nieuwe kamer ja. Kan nog net voor de vakantie.

Bridges, gelukkig dat het weer wat beter gaat bij/met jullie

Compu, .

Star, ha,ha, die Ceetje! Wel leuk dat ze met Thomas wil spelen natuurlijk! Heeft 'ie een goede indruk achter gelaten

Ha, een muziekplaspotje, lekker dat het werkt!

Hel, hopelijk dan nu een bod voor het appartement. Beter nieuws van de hypotheekperikelen.

Juud, wat lief van Mart .

Gelukkig valt de overlast je mee en wat leuk dat ze een fotoshoot gaan doen!

Naatie, aha, Tobias heeft de smaak te pakken. Erg fijn!

Hallo, ben ik nog even....

Kids liggen even op bed, vriend is buiten grasmaaien enzo en ik moet nu aan de stofzuig en andere stomme huishoudklusjes, vanmorgen al boodschappen gedaan (ben morgen jarig, pffff wordt alweer 30!).

Komen morgen niet veel mensen hoor, maar schoonouders/schoonzus en zwager en een oom en tante van vriend. Dus huis moet aan kant.

Wij gaan maandag naar Hellevoetsluis, hebben een chalet gehuurd op een camping vlakbij het strand en de zee.

Nu maar hopen dus dat het wat beter weer wordt dan.

Maandag kan Kevin voor de eerste keer naar de speelzaal, zal mij benieuwen. Ik hoop dat het goed gaat, want ik wil dan alles inpakken enzo, zodat we als hij thuiskomt direct weg kunnen.

Nou, ga gauw aan de slag, voor de kids zo weer wakker zijn!

Doeiiiii
Ik meld me ook even, aaaah zo zielig, we hebben vandaag bruiloft. Net bij het gemeentehuis voor het naar binnen gaan echt een dikke wolkbreuk en onweer, dus iedereen met paraplu's van de ambtenaren het gemeentehuis in. En nu zijn ze foto's maken en is er weer een onweersbui... wel sneu hoor.

Ik ben nu thuis met manneke, die ligt te slapen en M is naar het feest en die haalt ons op als Jonathan wakker is.

Bruid en gom zien er wel fantastisch uit! En Jonathan was net voor we wegreden naar de ceremonie erg vervelend (dikke driftbui) maar dat heeft niemand verder gezien en tijdens de ceremonie was hij gelukkig wel heel lief. Kon hem alleen niet op schoot bij me houden, dus hij heeft wel wat rondgelopen, maar dat vond niemand erg ofzo. Zoontje van bruidspaar (is bijna 2) kon ook niet zo lang stilzitten.

Het afbouwen is best wel zwaar voor hem, hij heeft veel driftbuien en huilt ook veel sneller en is heel stilletjes. Maar we moeten maar door de zure appel heenbijten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo even bij lezen weer.

Ach, Mart kan het ook best hebben toch Juud?

Eet hij overdag ook niet dan?

Geen baan over de grens Suus, we zijn er nog niet eens uit waar we over de grens heen willen.

Billen afvegen gaat hier ook goed, bukken en handjes op de grond. Het is vooral het potje wat vies is

Duim jij voor Starman Hel, duim ik voor huis van Helman

Sterkte met driftkikkertje Mal!
Hee,

Idd doorbijten Mal! Hoeveel heb je deze week afgebouwd en wanneer is stap 2?

Hier ook driftbuitjes ineens! Na een paar lieve weken.

Suze, ik zie je adres niet staan op de groep en ben retenieuwsgierig!!

Goed dat je een pauze inlast. Bij ons was het destijds raak na 6 dagen in het nieuwe huis. Vruchtbare grond blijkbaar. :-)

Juud, heb je nog veel visite? Gelukkig dat de verbouwing meevalt. En wat een volhoudertje met zijn diner-weigeringen!

Over de hoofdpijn (die goddank over is!): waar het precies vandaan kwam weet ik niet, maar ik had het..

Had ik eigenlijk laatst al verteld van CG en de drank? Zonee, dan zal ik het uitleggen.
O jee, alcoholistje in spé?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven