Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Zo ben er weer hoor! Druk en wel, heerlijk! Vandaag me suf gewerkt, (vooral lekker fel geweest in vergadering en naar collega die zijn troep niet had opgeruimd) en klas aan kant. Wel lekker. Kids gingen beiden prima naar het kdv dus ook erg fijn! Dan zit je een heel stuk fijner op je werk! Verder vanavond lekker bakken, morgen vieren we onze verjaardagen. Vriend is 30 en ik word het in sept, dus nu groot feest. ong. 50 man, in de tuin, met bbq dus duim even voor mooi weer aub! Heb muffins, brownies en boterkoek! Jummie!

Zo dat moest ik even kwijt...

Potje: blgh! Poep op potje is ranzig! Lang leve vochtig toiletpapier, daar veeg ik het iets makkelijker mee weg. Om nog maar niet te spreken over de momenten dat meneertje zelf zijn plas weg wil gooien in de plee en dan mist... over grond en schoenen (mijne... ) Of die keer dat zijn piemeltje omhoog gericht stond i.p.v. in het potje Levert ook leuke situaties op! )Ties reteverbaasd dat de plas omhoog kwam!!!)

Star: oeh woensdag spannend dus. Ben benieuwd... Communicatie lijkt me erg leuk, past wel bij je denk ik! (Tegen de tijd van solliciteren forum als referentie? )

Mal: voor de kleine man... Hoe lang gaat het totale afbouwen duren? Veel plezier gehad nog op bruiloft? Tsja je kunt ook niet mooie datum en mooi weer hebben hè!

Suus: wow mooi zeg, ziet er super uit! Hopelijk zijn de kijkers maandag meteen verliefd! voor jou voor je pauze...

Compu: drank? Hmmm... Vertel...

Juud: je klinkt echt wel fris! Tsja nachtbrakers, praat me er niet van haha! Heb vannacht elk uur gezien met mijn meiske! Wij zijn gewoon te leuk als ouders, ze wil ons gewoon heel veel zien, zoooo leuk zijn wij! Leuk cadeau van de buren! Oh ja het niet eten duurt hier nu al 10 maanden... als hij zin heeft eet hij wat, maar anders niet. Ik ga straks 2 kids mee laten doen met voedselintroductie!

CD: veel plezier!

Hel: oeh wie weet dus... Fijn dat hypotheken de goede kant op gaat. Het schiet al op voor jullie hè!

Naat: oh wat fijn dat het wat beter gaat! Met Ties gaat het nu sinds ik Fieke ook wegbreng helemaal goed, erg fijn ook. Voelt zich daar echt de grote broer geloof ik!
Morgen,

Bridge, fijn dat werk en kinders gisteren goed gingen! En grappige plas verhalen. Julia mag potje hier niet leeg gooien (want ik voorzie idd ook smerige verhalen). Ze is gelukkig al heel erg blij met doortreken

Mal, ja, het was gisteren niet bepaald trouwweer. Foto's maar een tikkie oplichten denk ik... Feest nog leuk? Sterkte met de driftbuien van je meneertje.

Star, oh niet over de grens dus. Nou ja, nwe baan is wel leuk. Spannend nog even dus! Wens je kerel suces met de test (tip: Jack van Minden heeft goeie boeken geschreven over psyh testen).

Uh, verder nog spannende dingen gisteren? Geloof het niet he? Nou hier gaat het lekker qua afspraken voor bezichtigingen: de teller staat op 5 voor maandag en 5 voor donderdag. Lekker! En ik denk dat er na het weekend nog wel wat bij komen van mensen die eerst langsrijden. En het is hier mooi weer dus de straat ziet er prachtig uit. Is goehoed... Ik ben echt wel heel erg benieuwd hoor, hastikke spannend!

Hel, ik hoop voor jou ook op een bod. Lekker afronden en dan heerlijk naar het nieuwe paleis!

Compu, er is idd iets mis op groep met lijst he? Was mij laatst ook opgevallen dat pagina 2 van de adressen ineens weg was terwijl het er normaal wel stond. Ik ga wel ff kijken en anders zet ik het even in een bericht.

Zo wij gaan boodschappen doen. Het weer is lekker.

Fijn weekend allemaal meissies!
Goed Bridges van je werk! Jij had blijkbaar verborgen werkzin.

Suze, gauw die link bekeken, wat super!! Nu weet ik wel waarom je weggaat, maar je hebt hier vast fijn gewoond. Leuk sprei op het bed, mijn smaak. Het ziet er goed uit voor de verkoop.

CG en drank: ik was laatst in de stad met haar, lekker koffie en taart. Maar ik gaf haar een glaasje slagroom om leeg te lepelen, zat er likeur in (die ze lekker leegtankte)! Naderhand thuis heeft ze bijna 2 uur heel rustig in een hoek zitten spelen op 1 plek haha! (ikke internet..)
CD, gefeliciteerd en eenhele fijne verjaardag en ook alvast een goede vakantie gewenst! Ik hoop dat man wat aandacht voor jullie heeft.

Compu, haha goeie tip die drank... Ga ik volgende week ook eens proberen haha.

Suze, jeetje wat een boel gegadigden. Het huis is zeer in trek zeg!

Mal, sterkte met het afbouwen. Hopelijk zijn de driftbuien snel over!

Star, goed zo´n muziekpot! Wat ook smerig is, is als de pot na een hele dikke plas (in de pot) aan de billen blijft plakken als je net visite hebt en je het kind alleen een plasje liet doen op de pot op het toilet. Komt ie met een enorme vieze broek (en ravage in het toilet) weer de kamer is...

Naatie, wow zes kilo maar. Netjes hoor!

Helenita, ik hoop dat het appartement snel verkocht wordt!
Juud, wat een gaaf cadeau van jullie buren zeg. Geef mij ook zo´n verbouwinkje .

Wat een drukte hier zeg .
Ben er weer! Het was heerlijk! Ik ben moe (we hebben vannacht gereden en ik heb van half 6 tot 9 nog even in m'n bed gelegen),dus bijlezen heb ik nog niet gedaan maar dat doe ik op een later tijdstip. Ik hoop dat ik niets schokkends gemist heb.

tot later!
Hallo,

Fijne potjesverhalen hier . Wij zijn vanmiddag naar het strand gegaan, was lekker. We hadden voor de grap een kuiltje voor Lianne gegraven. Ging ze er ook echt boven hangen als ze moest plassen.

CD, gefeliciteerd met je verjaardag! Leuke dag gehad en lekker verwend?

Compu, CG en drank

Suze, het kan bijna niet anders dan dat jullie huis snel is verkocht :-)

Hé Amaal, welkom terug!
[quote]Kokos2 schreef op 09 augustus 2008 @ 19:35:

[fgcolor=#2855E9]Hallo,

Fijne potjesverhalen hier . Wij zijn vanmiddag naar het strand gegaan, was lekker. We hadden voor de grap een kuiltje voor Lianne gegraven.

Aha, kuilen graven. Een echte Duitse in spe .
Hallo Amalia. Welcome back!

Bam, hoe gaat het in huize Bambino?
Ha, ha, mijn meisjesnaam is ook van Duitse afkomst Jin. Dus iets heb ik er van meegekregen

Gezellige dag gehad?
Man roept voor koffie, doei!
Zag net dan onze vrienden die gisteren trouwden in de krant staan, ik heb daar een link van op de groep gezet. Echt leuk!

Kom vanavond nog wel even bijlezen en kletsen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ben ik weer! Vanmorgen zijn we weer omlaag gegaan met het afbouwen en dan hebben we over 2 weken de overdag dosering eraf als alles goed is, en dan geven we Jonathan wat rust en dan doen we daarna in 8 weken de nachtdosering. Dat is het plan een beetje. Maar het is best zwaar!

Even kijken wat ik allemaal heb gelezen

Amalia, leuk dat je er weer bent!

Bridge, jullie allemaal weer opgeknapt? Ik zal voor mooi weer duimen! Veel plezier op het feestje!

Star, wij hebben nu vakantie, nog zin om af te spreken voor het pretparkje?

Compu, haha CG drankorgeltje. Toen ik 2 was probeerde ik ook overal bier te scoren (lege flesjes leegdrinken enzo) Hmmm balen dat jullie even niet op 1 lijn zitten...! Ik rammel met je mee hoor

Juud, wat is Cas een poepie ! Mijn vriendin is trouwens de 31e bevallen van een 10-ponder , en hij heet Jesse. Zullen we voor volgend weekend afspreken? ik bel je nog wel even!

Naatie, fijn dat Tobias het zo goed deed op het KDV! En maar 6 kilo aangekomen , knap hoor!

Suus, ik heb op funda even jouw crib bekeken, mooi hoor! Dat zijn jullie vast snel kwijt.

CD veel plezier op vakantie!!! Geniet er van. Hoop dat jullie mooi weer hebben.

Kokos, lief dat Lianne zo knuffelt als ze jullie weer ziet. Jonathan kan dat ook zo lief! Wat is ze al groot zeg, leuke foto!

Bam, komt er nog iets op de groep? gaat het goed daar?

Rissie, is het goed gegaan met de BO?
shjdfg alles weg wat ik had getypt en natuurlijk niet gekopieerd, KUT
Mal leuk die foto, was al benieuwd naar haar jurk. Fijn dat je vriendin bevallen is, nu heeft ze ook 2 jongens of niet? Beetje vlotte bevalling? Heftig dat afbouwen, hoe ging het gisteren de hele dag? Is hij nog uit logeren geweest?

Bam ik kan weer op de group, thanks! Heb je veel logees in huis?

Compu dus dat is de truc, alcohol. Zou het ook werken voor niet-doorslapende-baby's-genaamd-Cas, want dan ga ik het ook proberen.

Naat lekker zeg maar 6 kilo, die ben je ook zo weer kwijt. Al met het kamertje kunnen beginnen?

Star Mart eet overdag 1 brrodje, 1 beschuitje en een stuk fruit. Niet veel dus maar het is hem idd niet af te zien dat hij zo slecht eet.

Cd gefeliciteerd! Leuke dag gehad?

Haai Amaal en waar je volgende week naartoe
Eindelijk na al die jaren kijk ik Greys Anatomy en wat een leuke serie is dat. Iedere dag om half 8 even lekker voor de tv hangen. Maar weet iemand wat ik nu aan het kijken ben? Is dit seizoen 2 of gaan we nu naar seizoen 3 (gister was er een samenvatting van de afgelopen afleveringen)

De visite valt hier wel mee. Nu schijnt dat bij een 2e toch minder te zijn maar het is nu helemaal weinig. Er zijn natuurlijk ook een hoop mensen op vakantie dus straks zal de aanloop wel komen.

Mart was gister ziek, de hele dag hoge koorts. En vandaag kwam hij gelukkig weer koortsvrij uit bed. Dat kwam goed uit want we hadden vandaag feest. Cas mee en die deed het ook al zo goed. Knappe kinderen heb ik toch .

Zo en nu even het paleis van Suze bekijken.
Hoi Juud, hmm wij zijn ook nog niet geweest , sorry, maar ik was ziek en wilde jullie niet aansteken, en nu de bruiloft gehad... Maar komt goed, we komen nu snel. De bevalling was helemaal goed gegaan bij haar, heel snel en niks gescheurd ofzo . We kregen een kaartje met foto, echt een beer van een baby, wel heel schattig hoor! Zij hebben nu ook 2 zoontjes. Maar de oudste vond het nog helemaal niks, is jaloers en in de war. Die is ook wel weer een stukje jonger dan Mart. Het ging met Jonathan wel goed gisteren, bij de auto een flinke driftbui maar dat heeft niemand gemerkt verder. Verder heel lief geweest en na het eten hebben we hem naar huis gebracht en mijn ouders bleven slapen.

even verder roddelen, R heeft een dochtertje gekregen, Demi, precies de dag voor de bruiloft en die konden er niet bij zijn, R was er alleen even bij het eten. Alles verder goed gegaan. En T van M, daarvan braken de vliezen op het feest gisteravond, echt zielig want ze begon te huilen van de schrik. Dat kindje is nog niet geboren, ze is nog in het zkhs.
Mal voel je niet aangesproken hoor, dat is niet mijn bedoeling. Je komt gewoon als je er tijd voor hebt. Cas en wij lopen niet weg en hij wordt er alleen maar knapper op (en ik slanker, hoop ik ).

Jeetje wat een happening op de bruiloft, is T. samen met M naar huis gegaan? Ik was al erg benieuwd naar de laatste nieuwtjes maar dit is een goed begin . De rest hoor ik wel als je hier komt muizen. Gaan ze nog op honeymoon?
Juud, ik hoorde net dat T en M een zoontje hebben en die heet Jamie. Het is wel zwaar geweest, ze waren samen 44 uur aan een stuk wakker geweest, arme meid! Gisteravond half 12 geboren. Maar goed, hij is er nu. M kon niet meer terug rijden vanaf het feest, want een paar biertjes op, dus ouders van M kwamen ze halen. Bruidspaar vertrekt nu ongeveer naar Brugge (zijn wij ook geweest op huwelijksreis).
Dames, gebruik het forum rustig verder voor roddels . Hihi.

Star, gisteren vergeten te posten. Ik weet wel waarom Ceetje hier wil spelen. Typisch een gevalletje van IN de aquaplay willen spelen . Lief van haar. Maar ze hadden ook wel heel erg zoet gespeeld, zonder een onvertogen ding.
Hoi, hoi,

Wordt het nog een keer droog? Nou ja, wij vermaken ons wel maar ik heb liever zon. Ik had een emmertje klei met vormpjes, deegrolletje etc. gekocht en die uit de kast getrokken, dus Lianne, man en ik hebben net een uurtje zitten kleien

Mal, mooie foto op de groep. Afbouwschema ziet er goed uit, komt me bekend voor. Even doorbijten nog meid!

Juud, beschuit met muisjes over? Tuurlijk heb je knappe kinderen, ha, ha!

Ga weer, krijg trek in een boterham. Ciao.
Hoi allemaal!

Ik zie dat Juud alweer een beetje bij is en weer druk aan het forummen is Goedzo! Gaat dus wel lekker met de kleine Cas?

Vakantieverslagje:

Was leuk, weer was goed. Genoten van de kinderen.

Zo, ik zal het kort houden, ha ha.

Berend is wel lang ziek geweest. Hij had al diarree en spuugde iedere morgen in bed toen we weg gingen. Mss weten jullie dat nog. Het ging iets beter, maar donderdag's voordat we weg wilden ging het weer slechter. Toch weggegaan. We waren nog geen anderhalf uur onderweg of hij kotste zijn hele stoel en zichzelf onder. Alles schoongemaakt zo goed als dat lukte langs de kant van de weg. Een zure boel!! En we moesten slechts nog de hele nacht rijden Dit herhaalde zich nog 2x, arm kind. Maar hij was wel vrolijk hoor.

Op vakantie ging het niet veel beter. Hij sliep wat meer dan normaal, at wel, dronk ook maar het kwam er allemaal weer uit aan de boven- of onderkant. En tussendoor maar lachen. Na een week toch maar naar de huisarts daar. Die zag ook dat hij nog goed reageerde en zag geen ernstigheid in de zaak, maar gaf wel iets tegen de diarree en iets tegen het spugen (gek dat de ha in NL niets kon geven). Hij woog ;m ook nog --> was gewoon een kilo afgevallen!!! 10% van zijn lichaamsgewicht dus. Hij was al tenger, maar nu helemaal. Dunne armpjes, zijn ribjes prikten door z'n velletje. Maargoed, aan de slag gegaan met de medicijnen, ha in NL nog even gebeld voor verslag en de vraag of we terug moesten komen. Was niet nodig, want hij at, dronk en reageerde goed.

Eindelijk, na een dag of 5, 6 met die medicijnen ging het beter. We zijn gaan afbouwen en hij spuugde niet meer, kreeg weer echte trek en had weer mooie luiers. Al met al heeft het 3 (!!!!) weken geduurd!

Nu moet hij aankomen (van mij hoor ) en heeft hij al wat patat achter zijn kiezen, koekjes met boter en boterhammen met rijk beleg. Hij ziet er nu al stukken beter uit, maar mijn zus zag hem gisteren en vond dat hij nog mager was. Kan je na gaan hoe het was!

Maargoed, ondanks dit alles was het erg lekker met zijn vieren weg te zijn geweest. Laurens heeft veel (heel veel) gezwommen, mocht in een groot bed en vond dat helemaal stoer. Hij mocht er niet uit, maar moest roepen als ie wakker was. Ging goed joh! Bleef ie heel braaf op zijn bed zitten: mamaaaaa! Mag ik eruit?? Heel lief.

Gelukkig vond hij zijn ledikant thuis ook weer prima

Fijne zondag! Ik ga nog even relaxen, want lief is met de kinderen naar zijn ouders dus ik heb het rijk alleen. Wilde naar de zonnebank maar mijn portemonnee zit in de tas die vent mee heeft. Echt zo balen!
Ach arme Berend! Achterlijk dat de nederlandse huisartsen altijd zo star zijn met medicatie. Gelukkig dat hij nu weer een beetje aankomt!
Amalia, wat zielig voor Berend! Gelukkig gaat het weer beter zeg. Fijn dat de vakantie leuk was!

Kokos, leuk kleien met Lianne! Vast heel gezellig.

Ach, mijn kleinste menneke krijgt vier! tanden tegelijk. Auw!
Zo! Dat was een erg leuk, druk, verrassend feestje! JA, echt geslaagd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven