Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morning,

Mal, rotvirus, beterschap!!

Heeft hij al gebeld naar dok?

Wat een schatje is J. toch! Ook zo aanhankelijk als CG?

Met vriend gaat het redelijk, dankje. Voordat hij een afspraak heeft met een psych. zijn we weer een aantal weken verder alleen.

Hij heeft nu wel meer rust, nu hij zichzelf herkent in de kenmerken.

Je wordt wel op de proef gesteld zo, Cin! Ik hoorde vaak van clienten (met pijn) in de thuiszorg dat ze het het moeilijkst vonden dat een ander je huishouden bestiert.

Heb je nog veel pijn? Kun je zonder pijnstillers?

Bam, was je jarig soms? Kan er niet helemaal uit wijs worden, maar ben blij dat het goed gaat in je nieuwe situatie (was het nou een hint?)!

Juud, sterkte vandaag met het spiraal. Of kan het niet doorgaan als je ongesteld bent?

Wat een bijdehantje dat hij zo beneden komt! Wat is hij dan al groot he.

Leuk Amalia, morgen naar Barcelona! Wanneer ben je weer terug?

Enorme kast! Mooi hoor. Erg lang wachten idd. Goeie mail van de tikfout.

Noosje, leuke foto's! Mooie rose fiets!!

Kokos, hoe is het met jou? Het schiet al op voor je zeg. En hoe is het met Lianne op school?

Juud had het juist, een prikkelbare dikke darm dus. Al had ik het verkeerd ingetikt, het moet colon zijn. Hopelijk van voorbijgaande aard. Je kunt alleen maar paracetamol slikken en om te voorkomen probiotica. Maar daar is geen bewijs van of het helpt.

Ga zo bellen met dok over die bloedcellen.
Ik heb ook blaasontsteking, dus nu antibiotica.
Morgen meissies,

Bam, alles ok idd? Update op groep misschien?

Compu, je moppie is een klever? Lekker hoor! . Fijn dat je meneer iig wat meer rust in hoofd heeft.

Jinster, verrot gewerkt. Gezeur om niets en dus helemaal niks opgeschoten. Blehhh. Na ja, als ik straks wat minder moe ben van al die kilometers die ik nu rij komt het wel weer goed. Fijn dat het bij jou zo leuk is! En over de crocs. Lekker hoor aan lieve kindervoetjes! (en ALLEEN aan kindervoetjes he...X-D)

Zo, als Dora afgelopen is gaan we maar eens even boodschappen doen en daarna naar nwe huis. Tegelzetter is bezig en vanavond komt de beun want gips op plafond hangen dus gaat lekker. Misschien tot vanavond en anders tot donderdag allemaal.

Kus!
He getsie Compu, veel last van? Beterschap!
quote:Jinny schreef op 15 september 2008 @ 20:41:

Hoe doe je dat, een verwarring aan? Hihi, zo had ik een leerling die vorig jaar in een verslag over Global Warming schreef:

When it's not too cold, turn the confusion lower.

Had ie verkeerd gekeken in het woordenboek.

:-)

Hier alles oke hoor, zoals ik al schreef

en Compu, ben niet jarig en het was ook geen hint, haha..

was een reactie op iemand die vroeg hoe het ging in de nieuwe situatie
ik heb er laatst een update neergezet Suze, verder is er niet echt wat veranderd.
Balen compu, heb je wel alles tegelijk, maar goed uitzieken. Kan het overgaan van de Darm?
Die update heb ik gelezen Bam. Dan ben ik helemaal op de hoogte. Fijn dat het wel lekker loopt zo. Zullen wij zodra het hier weer eens wat rustiger is een bakkie thee komen doen? Misschien samen met Hel en Mare? Gezellig voor ons en de kinders?
Altijd Gezellie. De thee staat klaar!
Oproepje geplaatst op de groep.

O.k. Bam, dan hoef ik niet te gissen.

Die darmen, ik weet het niet precies. Het moet blijken denk ik op lange termijn.

Lukt het nog met de slanke lijn?

Suze, succes met alle kilometers die je maakt! Kan mevrouwtje daar al leuk spelen in de tuin?
Ik heb lekker ook Crocs aan, Suze! Van die HELE LOMPE. Maar ze zitten lekker en ze zijn goed voor m'n rug dus ik heb schijt aan hoe ze eruit zien. Ik heb toch al een vent.

Laten jullie alles doen qua klussen? Hier zijn ze zaterdag wel een beetje opgeschoten. En dit weekend komen er weer hulptroepen dus dat is ook wel lekker. Hoeft Eduard ook niet alles alleen te doen.

We hebben echt voor 1000 euro aan verf gekocht. Wat een kapitaal. Ik hoop dat de andere klussen redelijk goedkoop uitvallen want ik wil een nieuwe keuken en een eikenhouten vloer op de grond op de benedenverdieping. Dus daar hebben we wel 25.000 euro voor nodig, denk ik. Nouja, zou moeten lukken (hoop hoop).

Jinny, Gijs is dol op z'n crocs. Die krijgt ook van die wintergevallen straks. Hij mag ze ook buitenshuis aan want met fietsen scheelt het een hoop afgesleten neuzen bij schoenen. En hij kan ze ook lekker zelf aan doen, dat is ook wel fijn.

Gijs kan trouwens echt HEEL goed loopfietsen al. Zo gaaf. Hij wil het liefst ook steeds buiten de poort fietsen. En straks in het nieuwe huis kan dat niet meer dus nu hebben we bedacht dat we door de nieuwe tuin een loop/fietspad gaan maken, een soort 8tje. En het is best een grote tuin dus ze hebben dan best een stukje te fietsen. En met ons erbij kunnen ze wel buiten de poort, dan moeten we ze even de hoek om begeleiden en dan zitten we direct in de weilanden. Maar op de weg recht voor ons huis rijden hele grote brute tractoren dus daar mogen ze ECHT niet komen alleen. (we maken ook een sluis met een poort met hoge klink zodat ze er zeker niet uitkunnen.

Amalia: Jeej, wat een gave kast! Krijgen we ook nog een foto van de kast in je villa? Lekker zeg, gala in Barcelona. Doe maar duur!

Compu, jeej, een spastische darm, dat is ook niet niks! Wat nu? Heb je er veel last van? En ook al blaasontsteking, dat voelt ook al zo naar. Beterschap!

Ik heb door de week eigenlijk geen pijn. Dan ga ik geen grenzen over en neem ik genoeg rust. Ga ook vaak liggen tussendoor. Maar in het weekend dan zijn er mensen in huis voor de kinderen en dan voel ik me bezwaard om te gaan liggen, dat vind ik zo 'lui'. Dus dan zit ik de hele dag en daar krijg ik dan meer klachten/pijn door. En dan moet ik daarna 1-2 dagen liggen om dat weer goed te krijgen. En zo sukkelen we verder.

Mal, kan de emmer weer terug de kast in of is het nog niet over? Kan even heftig zijn, zo'n buikvirus!

Juud, nu al een spiraal! Wauw. Jammer dat je ongesteldheid niet langer wegblijft. Bij Cas bleef het een jaar weg, dat is wel een record voor mij. Die kleintjes worden wel heel snel groot, dat pasgeborene is er altijd zo snel af.

Hihi, klaar met slapen. Slim van hem! Zo zei Sam hier eens om 5 uur 's morgens: mijn slaap is op. Zegt Eduard: Maak maar nieuwe slaap. :-)

Drogergedoe is ook opgelost. Belt mijn moeder op dat de droger die ik van haar zou krijgen (mijn oude) OOK kapot is. Ja daaaaaaaaaaaaaaaaag, toen was ik het zat. Dus www.beterwitgoed.nl en hoppakee, 1 Miele-droger besteld en voila: woensdag komen ze 'm brengen. Kind kan de was doen en Cindy ook weer (nouja, ik niet dus maarja, jullie snappen wat ik bedoel).

Hier is de verwarming nog niet aan. Ik moet eerst zometeen een vest aandoen (heb nog t-shirt aan) en als dat te koud wordt, zet ik 'm aan.

Ik ga thee maken en m'n vest zoeken.

Even foto van Gijs nog. Die wordt alweer zo groot ook.

(heb ook nog filmpjes van lopende Cas, die zal ik zo ook eens plaatsen)

Filmpje 1: Meneer Loopt

Filmpje 2: Met Vallen en Opstaan
Wat een lol heeft hij in het lopen!! Na elke val lachen en weer opkrabbelen, stoer.

Je weet in elk geval dat liggen helpt.

En leuk dat je huis zo landelijk ligt! Heb je al leuke foto's van huis en omgeving?
Hallo,

Zo even bijbeppen.

Wij hebben een gestippelde zoon.... Hij heeft dus de waterpokken, verder gelukkig niet veel last, hij rent en speelt nog net zo hard, alleen 's nachts en als hij iets in zijn luier heeft gedaan want dat doet pijn ( daar heeft hij ze ook) Vannacht hebben we hem dan ook op een gegeven moment voor het eerst tussen ons in genomen bed. Nadat we er al een keer of 50 uit waren geweest. Dus om 05.00 uur bij ons, om 5.30 weer even terug gelegd want hij vond het veel te gezellig bij ons. Toen werd hij boos en heb ik gezegd dat hij weer mee mocht als hij bij ons ook lief ging slapen, toen heeft hij gelukkig nog tot 7.30 doorgeslapen.Vanavond blijft schoonmoeder dus slapen want die past nu morgen ook op want hij mag nu niet naar het KDV en donderdag werkt vriend thuis.

Tja ik kan dan niet want dan ga ik naar Madrid met mams en zussie.... Kan ik naar je zwaaien Amalia, ik neem alleen geen galajurk mee

Jullie vroegen hoe het met Quispel gaat. Goed! Echt hij groeit als kool en Thijmen en hij zijn dikke vrienden, Thijmen gaat hem heel vaak "voorlezen" of ze rennen samen door het huis. Soms moeten we 1 van de 2 wel afremmen maar tot nu toe gaat het goed. Zal wel eens wat schattige foto's op de groep plaatsen binnenkort.

Ik ben ook echt aan het aftellen voor maandag, vind het toch wel spannend. Maandag ben ik alweer 12 en halve week en dan pas voor het eerst naar de VK, we willen eigenlijk nog wel een extra echo Suus, gewoon even om te zwaaien. Dus dat gaan we dan vragen.

Suus, schiet volgens mij lekker op in jullie huis. kan je niet een keer wat tussentijdse foto's ergens planten?

Compu, wat vervelend en dit en dat....kan het niet ook door de spanningen komen. Hoop dat je je snel beter voelt.

Mal, ja tuurlijk dat kn er ook nog wel een keerbij, pfff het houd niet op bij jullie. Heb je de emmer alweer aan de kant kunnen schuiven? Ik op dat het bij J bij deze kleine aanvalletjes blijft en dat hij verder positief door de afbouw periode rolt.

Noos, haaai, heerlijk aan het genieten van je meiden lees ik wel. Heb je ook verdiend!

Cin, heerlijke filmpjes! Leuk zeg. En ja dat groeien gaat zeker snel. Gijs heeft ook echt zo'n wijs koppie. Het klussen loopt dus wel voorspoedig, gelukkig, toch iets. Van dat stilliggen kan ik me heel goed voorstellen, haha, ik vergeet nooit meer dat mijn VK had gezegd dat als ik ooit een tweede zou krijgen ze weer hechtingen ging zetten zodat ik tenminste op bed bleef (ben ik ook niet zo goed in namelijk )

Nu eerst even eten....
Ben ik weer even, met mij gaat het wel weer. Niet meer zo misselijk en lekker geslapen, wel een beetje wankel. En ik kan het estafettestokje meteen weer doorgeven aan M want die belde dat hij ook beroerd is. Mr J gelukkig vandaag naar de opvang en morgen ook, dus ik heb 2 daagjes om een beetje bij te komen.

Jinny, ik vind die crocjes voor kindjes leuk!!! Vooral die ijsblauwe of legergroene zijn schattig en voor de winter zou ik zeker die met bont kopen, want het kan bij jullie een stuk kouder zijn dan hier. Wij waren 4 jaar terug begin okt in B, en in Ned was het prima herfstweer en toen was het daar al bijna winter dat het flink vroor s nachts.

Compu, ik doe maar niet mee met dat artikel ivm de herkenbaarheid maar ik moet zeggen, dat het sinds de laatste keer dat wij echt aangaven hoe moeilijk het allemaal is, ze echt veel begrip tonen. Jonathan is een enorme knuffelkont met zijn mama en als hij mij dan minder ziet dan hij gewend is, ineens helemaal. Vooral als hij eind vd dag na KDV moe is wil hij graag op schoot liggen, dus wij liggen dan vaak van 16 tot 17 lekker op de bank te knuffelen (moet ik Po en Tinkywinky en een haasje meeknuffelen, maar ja ) Hij krijgt ook steeds meer favo-knuffels die overal bij moeten.

Enka, sterkte met gestippelde zoon! Arm pokje. Schattig dat hij zo lief is met Quispel.

Juud, sterkte met het spiraaltje plaatsen. En als Mart nu toch zelf uit bed klimt kun je net zo goed een normaal bedje kopen

Right, ik ben al weer moe, dus ik stop er mee. Het zal morgen wel beter gaan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Heee die Enka! Arme thijmen, kijk je uit dat hij het niet openkrabt?

Cin, doe maar duur? Ik betaal niets hoor. Oja, we blijven 1 nachtje langer, dus we moeten 1 hotelovernachting zelf betalen. De rest wordt betaald (lees: gaat van de winst van het bedrijf af dus ook van het 'salaris' van vent).

Ha ha, ik zeg ook altijd als ik er niet uit zie: ik heb al een vent. En ben ik gemeenschap van goederen getrouwd, dus weggaan is niet zo handig voor hem

Even bijlezen van Compu straks.

Men, heb toch die peesontsteking en die rare pillen ervoor? Ik heb last van de bijwerkingen joh. Dacht eerst dat ik gewoon moe was, maar het komt dus door dat rotspul: afwezig, moe, draaiierig, kortaf. Ook wazig. Autorijden gaat ook niet goed en morgen moet ik de kinderen naar mijn ouders rijden. Net de arts gebeld en die zei dat ik het dan even niet moet nemen en 4 asperines moet slikken. Mijn achterbuurvrouw (kinderarts) zei dat ik gewoon een flinke injectie erin moet laten jassen en dan ben ik er voor 4 maanden vanaf.

Durf ik niet....

Maar dit helpt ook geen reet, dus mss moet ik het maar overwegen. Help...
hmm, de groep opent niet.

Huh, Laurens loopt nu met z'n hand aan zijn oor te 'bellen' in de tuin. Heeft nog een heel gesprek ook. Mss moet ik maar eens naar de kinderpsych ofzo
quote:Juud_ schreef op 15 september 2008 @ 21:18:

Compu ik heb erop gegoogled en voor de leken onder ons het is een spastische dikke darm. Lastig is dat, krijg je daar medicijnen voor of moet je op een speciaal dieet?Hier ook spastische darm. Wordt helaas als het binnen de perken blijft niks aan gedaan. Gewoon uitvogelen waar je darmen het best/slechts op reageren.
Wat voor klachten krijg je er dan van?
Stressed is just desserts spelled backwards
Buikpijn, opgeblazen gevoel (en ook letterlijk opgeblazen), maagzuur en om de haverklap diarree afwisselend met verstopping
smakelijk
Compu: Ik ben er nu 22 kwijt, ik sta zo goed als stil, maar dat vind ik ook wel even best ( ik doe aan stabiliseren). Door de drukte moet ik me ook tot de sportschool toe zetten wat niet altijd lukt, omdat er ook nogal eens wat tussen komt. Ik hoop dat ik vanavond de moed vind (t)?.

Mal: Fijn dat het weer wat beter gaat.
was vanmorgen even snel naar de Hema, ziet een medewerkster me, hé waar is je zoontje?. loop ik met mijn zooi naar de balie, staan ook weer 2 medewerkers die allebei tegelijk roepen: Jij zonder de kleine man?.... Hoe zo kom ik daar vaak............
Het plaatsen viel me reuze mee alleen nu heel erg last van mijn buik. Maar de komende 5 jaar geen gedoe meer gelukkig .

Mart is lekker met de buurkinderen en hun moeders aan het buitenspelen en Vent is al onderweg naar huis dus ik kruip zo lekker weer mijn bed in met een welverdiende reep chocola natuurlijk!

Haha Bam, leuk dat ze je herkennen. Was de kleine man lekker naar de psz?

Fijn Mal dat je weer bent opgeknapt, nu M. nog. Geen aanvallen meer?

Haha Enka jij hebt je eigen dalmatier . Ze mogen wel naar de creche hoor, het is pas geleden aangepast. Het is alleen niet altijd leuk voor de kinderen om daar te zijn en het is extra werk voor de leidsters maar ze mogen hem niet weigeren. Maar zo is het ook goed opgelost.

Leuke filmpjes en foto Cin! Wat heb je toch een lekkere mannetjes (en meisje niet te vergeten).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven