Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Juud, nee helaas nog wel aanvallen. Soms denk ik echt; waar ben ik aan begonnen, het ging zo lekker. Maar het rare is dat hij 's nachts heel rustig slaapt, en dat hij dan niks heeft, terwijl hij eerder altijd slaapaanvallen had.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gezellig Star! Samen stereo-scheten laten o.k.? :-))

Bam, stabiel blijven is een uitdaging. Maar dat gaat je helemaal lukken met wat je tot nu toe hebt bereikt.

Haha beroemd in de plaatselijke Hema! Wat wil je met zo'n ventje naast je.

Amalia, injectie-angst? Ik zou er zeker voor gaan, ben je er lekker vanaf!

Mal, gelukkig jij iets beter. Maar man ook aangestoken dus, mag je weer verpleegster spelen..

Wat heerlijk dat knuffelverhaal. Ik denk dat ik je maar ga nabootsen zometeen. Mevrouw heeft als knuffel mijn pyjama!

Ik heb dus maar een nieuwe gekocht, ging steeds slapen zonder haha.

Enka, sterkte met de pokjes! Gelukkig weinig last.

En succes maandag. Je hebt de spannende tijd achter je liggen, fijn.

Klachten kunnen zeker door spanningen komen. Blijkbaar slaat het bij mij op de onderkant.
quote:compu schreef op 16 september 2008 @ 15:52:

Mal, gelukkig jij iets beter. Maar man ook aangestoken dus, mag je weer verpleegster spelen..

Wat heerlijk dat knuffelverhaal. Ik denk dat ik je maar ga nabootsen zometeen. Mevrouw heeft als knuffel mijn pyjama!

Ik heb dus maar een nieuwe gekocht, ging steeds slapen zonder haha.

Ach, wat lief dat ze slaapt met jouw pyama! Doet CG dat ook met de katjes (jullie hebben katjes toch?) Als Jonathan ziet dat ze op bed liggen kruipt hij er snel bovenop. De katten vinden dat helemaal niks die lompe 15 kilo er op als ze net lekker liggen te slapen.
Wow, wat een boel gekwek!

Cin, haha lot´s of confusion! Gijs dus ook een loopfiets. Leuk! Bij oudste zoon werd laatst verbaasd gevraagd waar zijn helm was.... Tja, je woont in Duitsland of niet.

Compu, veel beterschap! Ik kan helaas niet op de groep dus ik kan je oproepje niet zien.

Enka, Thijmen ook beterschap!

Amalia, lastig wel of niet een injectie! Maar Barcelona, here you come!

Bam, haha een hemafan....
http://www.viva.nl/viva-column/

Kunnen jullie even op Margje Hoekstra stemmen?
Jammer Jin, het oproepje was wel wat voor jou .
Avondje

Lekker uit eten geweest net, jumm... Pazzo 30, in de Vesting. Helemaal goed.

Ja, injectieangst. Maar ik heb wel besloten te kappen met die pillen. Dan maar liever pijn. Stond gisteren al tegen Laurens te schreeuwen, vreselijk... Ik ben er zo sjagerijnig, downig en afwezig door, niet leuk. Mss toch maar die naald erin jassen.

goed, ik ga slapen. Morgen voor Barça inpakken, joehoeoeoeoeo!

Beetje vage posting, heb 3 wijntjes op

Trustuuu
En een Bailey;s
Haha Juud, ik zag gisteravond in de top 10 een topic 'spiraal er zelf uitgehaald' ik was al bang dat jij dat gedaan had omdat het niet beviel maar het was van iemand die stiekem zwanger wil worden ofzoiets.
Jonathan moet semi-orthopedische schoenen hoor ik net... hij is bekeken door de revalidatie-arts. Nou balen zeg, weg leuke hippe schoentjes maar ja, misschien gaat hij nou wel lopen als een kieviet.
Veel plezier Amalia met kater (te laat)!

Mal wat een baalbericht! Ik weet precies hoe het voelt om alle leuke Uggjes en Puma's etc. aan je neus voorbij te zien gaan..

Ik weet wel dat orthopedische schoenen best leuk zijn! Een jongetje uit CG's klas heeft ze en die zijn niet slecht.

Maar het blijft zo dat je niet zelf kunt kiezen he.

Wat zei de arts, te lage spierspanning?

Hoe is het met Malman?
Het nare is dat ik niet weet waarom, want we konden er niet bij zijn. M is ook al ziek. Dus ik had gevraagd om een verslagje in het schrift of een telefonisch verslag, maar dat is niet gebeurd, dus ik belde zelf en toen hoorde ik het van Jonathan's begeleidster. Maar er stond niks in het schriftje, alleen wie ik moest bellen en zij was ook al weg. En waarom dit moet en of het tijdelijk is...? Ik vind de winterschoenen ook wel gaan, dat zijn net timberlandjes, alleen die zomerschoentjes zijn echt om te huilen zo lelijk.
Mal, dikke . Wat een stom bericht. En heel gek dat er niks genoteerd is! Kun je het met iemand per telefoon bespreken of zo?
quote:Star schreef op 16 september 2008 @ 21:03:

http://www.viva.nl/viva-column/

Kunnen jullie even op Margje Hoekstra stemmen? Huh? Wie is Margje Hoekstra dan?
quote:Jinny schreef op 17 september 2008 @ 19:00:

Mal, dikke . Wat een stom bericht. En heel gek dat er niks genoteerd is! Kun je het met iemand per telefoon bespreken of zo?

Ik heb wel meteen de schoenmaker gebeld maar die wist ook van niks verder maar daar moeten we 1 okt heen. Als het goed is belt morgen de fysio. Ik ben altijd overal bij en dan ben je er een keer niet en dan beslissen ze het, en dat vind ik gewoon moeilijk omdat ik de reden niet weet. Hopelijk hoor ik het morgen. Kijk de winterschoenen zijn ook best leuk! Maar ja, of ze die kleuren enzo ook allemaal hebben. Dat weet ik dus niet.

maar de zomerschoenen, gruwel...! Ik als persoonlijke styliste van Jonathan zeg; dit is niet stylish verantwoord.

en dan is dit nog de minst lelijke kleur!

Maar goed, had vanavond echt een dipje door die klote-epi die niet stopt en dat ik niet lekker ben en die stomme schoenen en toen zei M tegen Jonathan; breng mama maar even een knuffel want die heeft ze nodig. Komt ie Po en zijn haasje brengen met een grote smile, haha. Dat is wel heel letterlijk. Daarna kwam hij wel lekker bij me zitten hoor, maar dat was wel heel lief dat hij eerst zijn lievelingsbeesten bij me bracht want die deelt hij nooit.
O ja, dat hoorden we ook nog vandaag!

We moeten eind volgende week naar de klynisch geneticus voor de uitslagen en het stamboomonderzoek. Dan weten we dus meer over wel/niet tweede kindje, of dat er nog meer bloedonderzoek moet worden gedaan bij Jonathan of ons, etc.... Pffff ben erg zenuwachtig! Gelukkig kan Jonathan die dag gewoon naar het KDV en komt mijn mama hier oppassen als hij thuis komt, kunnen we in alle rust daarheen samen. Vorige keer moest hij mee, was echt niet handig voor mij qua opletten en gesprek voeren enzo.
Oeh wat spannend Mal! Volgende week vrijdag? Kan me voorstellen dat het je nu even extra veel bezig houdt. En vervelend van die schoenen... Is er zo weinig keus in dan? Ook jammer. manier waarop inderdaad niet leuk!

Jin: hoe is het met jouw rug eigenlijk?
Spannend hoor Mal voor volgende week.

Moet hij altijd die schoenen aan? Misschien alleen wel deze winter en dan kun je straks hopelijk weer leukere schoenen kopen.

Star ik kan niemand vinden die Margje heet of zoek ik weer eens niet goed .

Wat lief Compu dat ze met jou pyjama slaapt, die ruikt natuurlijk lekker naar mama
Mal lekkere recepten met pesto. Wat voor een wraps gebruik je daarbij?
Goedemorgen!

Mal: Wat lief van Jonathan, echt zo,n smeltmomentje. De zomereditie schoen is inderdaad niet stylisch verantwoord, heb je maar keuze uit 1?. Spannend voor volgende week, ik zal voor jullie duimen, zou toch fijn zijn als er een positief bericht uit komt

Zeef...
Juud: Als je op de top 10 klikt dan krijg je meer columns, daar zal ze wel ergens bij zitten..

Maare Star: Waarom?
Juul slaapt nog, dat mag tegenwoordig ook een wonder heten.. en ik wilde nog wel gaan sporten.... weer een goed excuus...

Zijn jullie koters ook zo snel dwars?... ik kan Juul deze week wel geregeld achter het behang plakken.... hij heeft echt mazzel dat dat niet kan, haha

Zaterdag hebben we eigenlijk een feestje, maar de oppas gaat morgen op vacantie, dus dat feest gaat niet door.. Baal er wel een beetje van, want ze kan tegenwoordig vaker niet dan wel of ze meld zich ziek en zo vaak bellen we niet...tssssss ( ben gefrustreerd, hahaha) al ligt op vacantie gaan natuurlijk wel anders..

Op dit soort momenten baal ik wel dat we niemand in de buurt hebben die op kan passen. Nou ja genoeg gezeur!!
Aaaaah, wat lief van J. dat ie je zo letterlijk komt knuffelen, Mal!

Die winterschoen is leuk idd maar ik gruwel met je mee om die zomerschoen. Ach, wie weet hebben ze nog andere modelletjes en zo niet dan zit er iig een heel mooi kindje in die schoen om de aandacht af te leiden van z'n voetjes. Moeten ze maar naar z'n prachtige ogen kijken ipv z'n schoenen.

Maarrrrrrrrr misschien valt het mee nog want ik heb een vriendin en die heeft best aardige sandalen voor de voetjes van d'r zoontje en ik geloof dat die ook orthopedisch zijn.

(als dat trouwens semi-orthopedische schoenen zijn, hoe zien de orthopedische sandalen er dan wel niet uit? )

Spannend hoor, zo'n belangrijk gesprek voor de toekomst! Ik hoop dat je goed nieuws krijgt. We duimen!

Naatie, hoe gaat het als kersverse moeder van 2?

Enka, aaaah, Thijmen als vlekkie, het stakkertje. Maar wel lekker dat hij het nu krijgt, dat is weer een zorg minder. Zo rond de bevalling is het anders toch altijd even spannend of ze waterpokken krijgen. Heeft ie er veel jeuk van?

Ok, ik ga douchen. Het is koud hierboven.

Haai,

Mal kan me voorstellen dat je je klote voelde, alles komt zo op je af. Wil je niet iets (homeopathisch) om de spanning wat meer aan te kunnen?

Het jongetje in de klas van CG had in de zomer zijn winterschoenen aan. Nu snap ik waarom.

CG heeft de zomer ook in hoge dichte schoenen doorgebracht. Alleen als het echt warm was, dan mocht ze van mij Crocjes aan zonder de braces.
Nou, ik weet weer wat meer nu, want ik heb de fysio gesproken en het is omdat zijn voetjes teveel inzakken en hoe lang het moet konden ze niet zeggen maar wel lang. Fysio zei trouwens dat ze het liefste zien dat hij op blote voetjes loopt. Ach, het is allemaal maar relatief. Als Jonathan zieker was geweest, hadden we voor hetzelfde geld een rolstoel moeten uitzoeken. Compu lief dat je dat zegt, ik heb laatst al een dagje opfriscursus aangevraagd waar ik therapie heb gedaan (omgaan met heftige gevoelens).

Juud, ik pak gewoon de kant en klare wraps. Van knorr geloof ik :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven