Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
klote, weer een aanval. Een lichte of een zwaardere? Hoe lang duurt een aanval, mag ik dat vragen Mal? Oudste vent is niet bang voor beestjes. Hij zeult ook met onze kat en had laatst het konijn heel wat meters gedragen en in zijn ren gezet.... Wat leuk dat Jonathan zo goed met die beestjes kan.

Amalia, leuk de DD! Welke bra had je nou aan? Dat willen we nu wel weten, dat snap je . Hebben de ventjes het leuk gehad?
Jinny, deze duurde wel iets langer (minuut of 5) Maar met een hoog bewustzijn, hij was gwoon aan het spelen tussendoor. Zoals het zich opbouwde, zo bouwt het zich hopelijk ook weer af. Het begon met 1, toen niks, toen 1, 2, 3, 4 en nu weer 1 per dag, gisteren niks... Woensdag zullen we wel meer horen.

Lief dat Thomas zo met de beestjes zeult. Jonathan geeft de poesjes wel eten en aait ze ook wel, maar echt optillen durft hij niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Bloemen plukken, leuk! Hadden wij donderdag ook willen doen (bloemenpluktuin in Nes a/d Amstel, erg leuk). Stonden we helaas voor een dichte deur. Erg jammer, kind is gek op bloemen.

Jin, redelijk in de buurt. Technisch beheerder, dus meer management kant op (en hij heeft een schurft aan al die managers ).

Morgen maar naar HA als Ceetje zo zielig blijft.

Mal, spannende week zit er weer aan te komen voor jullie

Wat balen dat J toch weer een aanval heeft gehad vandaag. Was het een erge? Is hij daarna wel weer gewoon in zijn hum?

Geen idee of het buikgriep is, ze spuugt niet en geen diarree.
Wil Ceetje dan ook steeds op schoot hangen?

Jonathan verder wel goed in zijn hum. Hij lijkt er weinig last van te hebben, wordt ook niet erg moe ofzo, zoals eerst.
Mal, is Jonathan zich bewust van zo´n aanval? Beetje stomme vraag misschien.... Het klinkt wel goed dat het zoveel minder wordt! Een kindje bij oudste vent op de Kita heeft ook epilepsie.

Star, wat leuk voor Starman! Ik hoop dat het salaris snel beklonken is. Start hij dan per 1 nov? Arts kan geen kwaad als ze er zoveel last van heeft. Is het geen stress oid? Oudste zoon hier nog steeds koorts. Hij heeft al vanaf donderdag bijna veertig graden, maar is wel levendig, maar zo moe zegt hij telkens. Vanavond 38 graden, dus gaat de goede kant op. Jammer dat de bloemenpluktuin dicht was! Hier gewoon een groot weiland met bloemen en een collectebus, maar erg leuk! Hij is gek op knippen namelijk.
Ja hou op schei uit, hele dag kind vastgeplakt dan. En niks willen.

Dat klinkt, als leek zijnde, dan wel positief, dat het niet zo'n tol meer eist van het kleine ventje
1 november starten inderdaad Jin. Eerst nog naar DLD (plannen weer gewijzigd, we gaan nu 13 oktober richting Trier).

Had ook al even gegoogled en buikpijn schijnt erg vaak voor te komen bij peutertjes, met name door slechte eten/drinken en inderdaad door spannende gebeurtenissen/weinig slaap/stress enzo.

Oudste zoon voor de rest niet ziek dan behalve koorts? Dat is ook maf.

Knipt hij zelf? Knap!
Waarom zijn de plannen weer gewijzigd? Is Trier leuk dan denk je? Heb er weinig over gehoord, ben benieuwd! Hij knipt zelf ja, is hij helemaal weg van! Hij knipt het liefst alles, papier, bloemen, sokken, blaadjes, de theedoek.... Hij is moe, koorts, kan niks hebben, verkouden, wat verminderde eetlust en zo. Ik denk een griepje (ben amateurdokter haha). Vervelend van die buikpijn zeg. Hopelijk weet de arts wat het kan zijn.
Kindeke is ook een ongelooflijke streaker trouwens. Is in haar nakie aan het rondrennen boven. Goed teken lijkt me
Iemand die helderziend is zei (niet Drek ) tegen mij dat Jonathan er zich niet zo bewust van is. Hij is iets minder bij, dan normaal zeg maar, en die man zei dat het voorbij was voor hij het door had en dat het ook geen pijn doet.
Ha, dat kan Ceetje samen met Jonathan doen, die vindt het ook zo leuk in zijn blootje.
quote:Jinny schreef op 21 september 2008 @ 20:20:

Waarom zijn de plannen weer gewijzigd? Is Trier leuk dan denk je? Heb er weinig over gehoord, ben benieuwd! Hij knipt zelf ja, is hij helemaal weg van! Hij knipt het liefst alles, papier, bloemen, sokken, blaadjes, de theedoek.... Hij is moe, koorts, kan niks hebben, verkouden, wat verminderde eetlust en zo. Ik denk een griepje (ben amateurdokter haha). Vervelend van die buikpijn zeg. Hopelijk weet de arts wat het kan zijn.

Trier ben ik al een keer geweest, mooie stad.

Munchen erg ver weg en zaten daar in huisje van particulier, dus niet op een park. Sinds Winterberg en zijn grijze bolletjes waren we beetje bang om tussen de Nordic Walkers te belanden

Nu heb ik huisje op park geboekt, dus met zwembad e.d. en zullen er ook wel andere kindjes zijn, dus leuker.

Theedoek knippen En toch vind ik het knap. Doet hij het met 1 handje al?

Aha, dat klinkt in mijn lekenoren ook als een griepje.

Volgens mijn moeder kan buikgriep ook gewoon alleen krampen zijn zonder diarree. Nu al sinds middagslaapje redelijk.
quote:Maleficent schreef op 21 september 2008 @ 20:22:

Ha, dat kan Ceetje samen met Jonathan doen, die vindt het ook zo leuk in zijn blootje.Zo lief die blote billies.
Star, Jonathan heeft buikgriep gehad zonder koorts. Tenminste hij had een paar dagen diarree, en ik dacht door de kiezen, maar daarna kregen M en ik het allebei dus moet het wel van Jonathan zijn, want die werd daarna niet meer ziek. Buikgriepjes kunnen raar verlopen.
Star, haha een streaker. Fijn dat het iets beter gaat met haar! Hij knipt met een hand ja (ene keer met links, dan weer met rechts). Klinkt wel leuker zo´n park. Wij zaten twee jaar geleden in the middle of nergens in Zweden, en als het dan koud is wordt het gelijk zo treurig....

Mal, lijkt me een fijn idee dat hij het zich niet bewust is.
Precies. Ze is nu in slaap gestort dus zie wel wat nacht brengt.
Precies Jin en daar waren we een beetje bang voor.

Wat doet hij met tekenen? Ook nog afwisselend? Ceetje is echt rechtshandig. Jammer, links net als mama had ik wel leuk gevonden
Druk hier trouwens, Mal aan het werk zeker?
Zijn benen zijn echt links. Tekenen is ook nog ene keer rechts, dan links. Ik denk dat hij linkshandig is, maar kan nog twee kanten op.
Jahaa, ben weeeer aan het werk (ontwerp website), maar het einde is in zicht en dan ga ik kleine kamertje klussen deze week.
Jonathan wordt denk ik ook links.
Twee linkerbenen lijkt me toch niet handig
Cool, twee linkspoten.
Werken is niet handig met mijn stalker kat steeds op het toetsenbord. Echt waar ik ga, daar is zij, wel lief maar soms..!
Ik heb net een Furreal kat voor Ceetje besteld. Ze blijft maar op een kat zeuren en echte niet handig met hond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven