Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg gisteren een brief dat dr B Jonathan woensdag wil zien dus we moeten volgende week 2 keer naar U. Dan ga ik maandag maar even extra wegen/meten omdat dr B meestal precies wil weten hoe groot Jonathan is voor de medicatie. Ik denk dat zijn normale medicijn dan ook wel verhoogd wordt omdat dat is ingesteld op 10 kilo en hij zal nu misschien wel 14-15 kilo wegen. Wel fijn dat hij zo snel tijd vrij maakt. Vandaag trouwens voor het eerst weer een epi-vrije dag (AFKLOPPEN!!!!!!) en gistermiddag 1 (net toevallig bij Juud). Vanmiddag nog even een ijsje gegeten in het bos, staat een lekkere ijscoboer.

Van mij hoeft het nog lang geen winter te worden, bah! Jasje is meer voor de leuk erbij, hij heeft nog een winterjas die ik iets te groot had gekocht en die past nog goed en die is beter voor buitenspelen enzo.

Nu weer aan het werk, ik probeer dit weekend alles af te maken, want dan wil ik volgende week het kleine kamertje helemaal af te maken als Jonathan er niet is. Kleine man wordt elke dag veel te vroeg wakker omdat de buurjongen zoveel lawaai maakt dan (om 6 uur) en dat houdt Jonathan gewoon niet vol. In het weekend slaapt hij wel tot half 8, want dan gaat de buurjongen er niet vroeg uit. Wel aangegeven bij de buren maar ik denk niet dat er veel aan gedaan kan worden, dus zetten we het bedje in het kleine kamertje. Het is niet anders. Slaap is belangrijker. Dan heeft Jonathan 2 kamers. Chique hoor.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ha ja was leuk om je weer eens te zien Compu! Be3urs morgen kan niet want mijn zusje is bij mijn vader (was erg spannend of hij haar mee zou krijgen, is weer dramatisch, vandeweek zelfs politie bij te pas gekomen) dus morgenochtend kan ik haar eindelijk haar verjaardagscadeautje geven! En 's middags ga ik gezellig op high tea met mijn moeder, oma en tante. Gezellig. Erg veel zin in, nog nooit eerder gedaan en we spreken elkaar veel te weinig. En hopelijk kan ik morgen even op kraamvisite! (maar weet ik nog niet zeker want weet niet hoe ze zich voelt en Fieke heeft waarschijnlijk/misschien een virus dus even kijken of het kan... Maar anders ga ik wel even van een afstandje gluren!!! Vind het helemaal leuk en ben er echt helemaal hyper van!!!
Hé Mal, vandaag geen epi wat fijn! En woensdag naar dr. B. Dat is ook fijn toch? Wel weer duidelijkheid in ieder geval over de medicatie en iemand die Jonathan tenminste goed kent! Ha 2 kamers, zeer chique!!!
Ik ben alleen zo verschrikkelijk gespannen voor vrijdag.... Zul je zien dat ze geen uitslag hebben maar nog meer bloedonderzoek willen doen, zitten we nu weer in de stress om niks en kunnen we weer een paar maanden wachten. Maar ze zei aan de telefoon dat ze al een redelijk goed beeld hadden. en dat stelt me dan weer niet zo gerust.
Ja kan ik me helemaal voorstellen. (of althans, eigenlijk helemaal niet) Het is natuurlijk ook enorm spannend. Tsja een redelijk goed beeld... Kan van alles betekenen natuurlijk. Komt op mij niet over als: we willen nog meer bloedtesten doen. Ze kunnen dan vast meer vertellen. Hoe laat moet/mag je?
Pfff, Mal, ik zou ook een beetje gek worden van de spanning! Het is ook zomaar niet niks wat je te horen gaat krijgen, zo belangrijk voor de toekomst! Sterkte met wachten!

Leuk, Jonathan is weer helemaal het heertje! Volgens mij hebben we wel een beetje dezelfde smaak. Ik hou ook wel van dat kakkerige.

Hier heeft mijn moeder Sam in het nieuw gestoken en die heeft zooooooooooo'n mooie kleren gekregen. Echt, die dochter van mij ziet er 100 keer hipper uit dan ik. Ze heeft ook nog 2 zwierjurken gekregen maar ik vind de andere dingen die ze heeft veel leuker nu ze wat groter wordt. Zo'n hele lage skinny jeans, jeej, daar heb ik in mijn hele leven niet ingepast gewoon. :-)

En Gijs heeft een gave oranje jas gekregen dus die is ook weer bewinterjast. Cas krijgt gewoon de oude kleren van Gijs aan. Dat is zijn lot.

Verder gaat het hier zijn gangetje. Vandaag heeft schoonmoeder geholpen. Weekenden zijn toch moeilijk voor me want dan wil ik toch helpen en dingen doen en dat werkt niet goed, dan overbelast ik te snel. Dus vanmiddag MOEST ik gewoon echt even op bed gaan liggen want m'n been deed niet meer wat ik wilde en het deed echt zeer en dan trekt het gelukkig wel weer weg. Morgen komt een vriendin helpen en gaat haar man Eduard helpen. Dus dan doe ik ook wel weer snel teveel maar ook dat komt dan in de dagen erna wel weer goed.

De nieuwe droger is gearriveerd, Jinny. Ik was het zat en nu kan ik dus weer drogen. Binnen 24 uur stond er een nieuwe. Lang leve Internet!

Hahahaha, Juud, die arme Mart. Ik zie 'm al zitten op z'n hoogslaper zonder trap! Briljant plan! Gijs heeft nog steeds niet door dat hij uit zijn bed kan komen (houwen zo :-) ), hij blijft ook gewoon nog een tijdje in zijn ledikant.

Bam, lastig zo zonder oppas. Als we straks verhuisd zijn ga ik snel op zoek naar een 'vaste' oppas. Liefst een meisje van een jaar of 17-18 die in de buurt woont. We gaan niet al te vaak weg maar we willen toch wel wat vaker eens samen wat gaan doen en dat komt er zo ook eigenlijk niet van.

Goed zeg, dat je het nog zo goed volhoudt! Ik zou echt ook aan de lijn moeten maar nu zonder enige beweging schiet het echt niet op.

Compu> Alweer wat opgeknapt?

Bridges, wat heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk nieuws van je vriendin! Super! Het wachten beloond, wat een rijkdom!

CD> Tuurlijk gaat hij het ooit snappen. Wedden dat hij op z'n 16e doorslaapt? (moet jij 'm wakker maken 's morgens als wraak!) Maar gebroken nachten kunnen slopend zijn. Cas is rond z'n verjaardag door gaan slapen en ik vind het heerlijk dat ik 'm 's nachts niet meer hoef te zien. :-)

Is Amalia aan het feesten in het Spaanse nu? Hoe was het daar?

Ik ga even op de bank hangen. Eduard is werken (goh, verrassing) en ik ben weer eens alleen.

Cin

Ha Cin, we zouden eigenlijk een soort groepsmeeting moeten doen daar en dan met zijn allen Eduard een dag helpen met schilderen en dat soort dingen. Jammer dat je zo ver weg woont, anders zou je best een dag Cas bij me mogen brengen, die kan ik nog wel aan denk ik
He meisjes,

Nou ging het vandaag allemaal best aardig (een jaar geleden..) maar nou zit ik ER te kijken en moet ik toch vreselijk huilen. En mijn vent zit zich te bezatten in de kroeg. Ik ben dus een beetje zielig .

Anybody nog wakker voor een knuffel?
iedereen al lekker aan de slaap.... Ik ga er ook in. Slaap lekker allemaal.
suze
Zo met het zonnetje en een knuffel van Bam ziet de wereld er weer lekker uit vandaag!

Fijne zondag allemaal. Wij gaan op stap (en als we zo de stad uit zijn mogen we er niet meer in: autovrije dag dus ik moet ons bezig houden tot 5 uur, ha ha ha). Verjaardag en even naar Oma. Misschien nog even strand doen. Na, wordt vast een heerlijk dagje. Later!
Fijne zondag Suze
Suze. Ik zat die aflevering ook te kijken met een traantje in de ogen. Gelukkig heb je een fijne dag voor de boeg.
voor Suze. Ik hoop dat je er met terugwerkende kracht wat aan hebt.

voor Mal. Ik blijf duimen voor een goede uitslag.
quote:Suze2 schreef op 20 september 2008 @ 23:13:

He meisjes,

Nou ging het vandaag allemaal best aardig (een jaar geleden..) maar nou zit ik ER te kijken en moet ik toch vreselijk huilen. En mijn vent zit zich te bezatten in de kroeg. Ik ben dus een beetje zielig .

Anybody nog wakker voor een knuffel? Beetje laat, maar goed wel gemeend.
Hoe is ie dan met Star, Starman en Starkind?
Star is moe want Starrekind al sinds vrijdag steeds buikpijn en 's nachts ook aan het spoken dus. Starreman vanmorgen laten liggen dus die is niet moe

Hij heeft baan aangeboden gekregen, maar moet nu in onderhandeling over salaris
He wat goed van Starman! Was de vorige baan geen succes dan? Ik heb geloof ik even een stukje uit het leven van Star gemist . Wat vervelend voor Sterrenkindje. Waar heeft ze last van? Ja, van die buik, maar wat dan?
Jawel, vorige baan (dus baan waar hij nu aan het werk is) wel ok.

Was met twee dingen tegelijk bezig en deze nieuw aangeboden baan duurde wat langer, want daar kreeg hij psychologische test ook voor enzo. Deze baan wil hij erg graag, dus fijn!

Geen idee, steeds heel erg huilen en echt aanvallen van buikpijn. Ze heeft geen diarree of verstopping, wel een beetje koortsig, dus snap het niet zo goed. Tussen buien door wel heel lief en niks aan de hand, dus hou het wel even in de gaten.
Fijn voor Starman! Leuk, ik hoop dat ie snel kan beginnen! Bij jullie in de buurt? Wat voor baan?

He wat naar van Ceetje. Ga je naar de arts?
Star, misschien een soort van buikgriepje? Er heerst nu wel van alles op dat gebied. Een kus op het buikje van Ceetje.

Wij zijn net terug van de kinderboerderij. Jonathan nu in bad, had heel vies gepoept.
Leuk naar de kinderboerderij Mal! Aait Jonathan de beestjes ook? Wij hebben net een bloemenplukveld (zo eentje waar je dan je eigen snoeischaar moet meenemen en geld voor de geplukte bloemen in een bus moet doen) ontdekt. Op loopafstand! Ik heb net zo leuk met oudste ventje bloemen geplukt. Hij met zijn kinderschaartje en ik met de echte schaar. Ik heb echt genoten.
Compu wat leuk dat je Bridges en familie tegenkwam. Zomaar in het wild ? Hoe was de beurs vandaag?

Suze, hoe gaat het? Heb je een leuke dag gehad?

Hel, nog nieuws op het huizenfront?

Bridges, hoe gaat het nu met vader en zus en zo?

Enka, ben je al bij de vkl geweest?
Ben er weer! Van de week uitgebreider verslag, de kinderen worden nl zo thuisgebracht.

Het was erg leuk. We hadden op het gala een optreden van de Dolly Dots. Hoe leuk is dat?!?!?! Echt super. Het weer was ook lekker, rond de 24 graden. Alleen niet zo zonnig.

Maar ik ben ook weer blij om thuis te zijn hoor, heb de ventjes wel erg gemist. Natuurlijk even geshopt voor ze, dus ze hebben beide weer een mooi truitje en bloesje om aan te trekken. En zelf nog een mooie poncho gescoord.

ooh, daar zijn ze!! Doei
Amalia, klinkt als een geslaagd weekend! Heb je nog foto's van jezelf in de jurk?

Jinny, oooo leuk zo'n bloemenplukveld!!! Wat woon je toch in een gave stad. Jonathan aait heel soms wel een dier, als hij heel stil staat (zijn toch wel groot voor hem) ik moest zo lachen, ik had zijn handje vast en ineens begon er een gans heel hard geluid te maken, hij schrok zich rot! Ik voelde het helemaal. Hij vindt het leukste om te kijken bij de konijntjes en de speeltuin natuurlijk. Hoe vindt Thomas het om zulke grote dieren te zien? Jonathan is iig niet bang, vanmiddag zag ik 2 kindjes heel hard brullen, zo bang voor de geiten, zielig. Sommigen zijn ook wel erg opdringerig aan het bedelen.

Bummer, net toch weer een aanval. Maar vorige week zondag had hij er 4 dus het neemt wel af. (positief blijven denken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven