Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 september 2008 @ 20:37:

Twee linkerbenen lijkt me toch niet handig
quote:Star schreef op 21 september 2008 @ 20:40:

Ik heb net een Furreal kat voor Ceetje besteld. Ze blijft maar op een kat zeuren en echte niet handig met hond.Maar ze wil deeheezeeee

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
die wil ik ook
Ja maar Starman wil geen knol. Grmbl.
Ceetje mag mijn kat wel even lenen, tjeeez wat is dat beest irritant.

Die pony!!! echt te cute
Stressed is just desserts spelled backwards
Weet iemand waar Kokos is? Mis ik die al even? Joehoe Kokos, hoe gaat het met je?
Kokos niet op vakantie?
He getsie, ik vind die beesten net opgezette dieren. Beetje luguber .

Vakantie zou best kunnen Star, weet niet.
Dacht ik, volgens mij ging ze eerste week van september ergens weg.
Ik ga mijn nestje in. Veel te donker en koud en vent gaat ook

Truste madels!
en volgens mij is een echte kat goedkoper....

"trusten Star"
Kokos is op vakantie idd, maar volgens mij kwam ze vandaag terug...

Mal: Wat naar die aanvalletjes, wel goed om te lezen dat het steeds minder wordt

Leuk Jinny bloemen plukken, wist niet eens dat zoiets bestond, gaat ik onthouden..
Vandaag even met de kleine man naar de kinderboerderij geweest, hij had het vandaag zo gezien daar, de speeltuin lonkte wat harder.. Hebben we samen nog kastanjes gezocht, vond de kleine man wel wat

Gisteren nog naar Oma Beppe geweest, mijn hemel wat was Juul druk zeg, en een lol dat hij had met Oma Beppe, was heel erg leuk om te zien. Oma Beppe maakte hem zelf wel druk, maar toch,, het oude mensje..

Ik zal eens kijken of ik een leuke actiefoto heb..
Bam, wat leuk naar de speeltuin (zal maar geen kinderboerderij zeggen...). Kastanjes zoeken is ook zo leuk! Dat is het voordeel van herfst he? Wat grappig dat je ahar oma Beppe noemt. Friese oorsprong? Bij Ris in de buurt? (Ris, hallo, hallo hoe gaat het???) Past Bammeisje wel eens op Juul?
Sneek woont oma Beppe ( vandaar de naam dus, klinkt wel gezellie) idd bij Ris in de buurt.

Nee, dat wil ik zelf niet, tenminste niet heel de avond. heel soms ga ik even naar de Aldi zonder Juul en dan let ze even op juul ( Lees; meestal slaapt hij). Dit omdat ik een hekel aan de Aldi heb, en dan gauw even op de scoot kan gaan en dan ben ik ook zo terug. Dat is wel heul handig..

Maar haar echt op laten passen, doe ik niet..
ja super , ik vindt de herfst leuk. Gaan we straks weer beestjes enzo maken leuk leuk heb er nou al zin in..
aha ik lees het al, herfst maakt crea! Oudste zoon heeft erg veel interesse in kleuren, plakken, perforeren, kleien en zo (ineens, zal wel goede invloed van de kita zijn) en ik heb nu al zin om met hem te knutselen! Was je ook bij Ris op de thee?
Ooooooooh, die pony is echt TE erg, die komt er hier NIET in. Hoor je dat? NIET NIET NIET NIET NIET! (hopelijk heeft m'n moeder dit OOK gehoord, die is er echt toe in staat om zoiets te kopen).

Eerst natuurlijk even Suus huggen: ... ik zat ook ER te kijken en ik moest ook huilen. Kan me voorstellen dat het je even heel erg aangrijpt. Hoe vordert het huisgebeuren bij jullie? Wanneer gaan jullie eigenlijk over? (wij rond 1-12)

Lief Mal, dat je aan ons denkt! En die klusmeeting vind ik uiteraard een heel goed idee. :-) Als jullie en masse naar het Zuiden afreizen dan zorg ik voor heerlijke Belgische koffiekoeken en Belgische patat en meer van dat lekkers.

Spannende week voor je, ik denk aan jullie!

Staaahaaar! Ik heb ook Cliclaarsjes besteld voor Sam. Ze leken me eigenlijk wel leuk onder een spijkerbroek en wat is nou 125 euro, toch? (arme Eddie, en hij maar werken en die vrouw van 'm maar platliggend hem helemaal leegroven :-) )

Nu moet ik alleen nog wel schoenen/laarzen zien te fiksen voor onder het Jottum-gedoe. Maarja, dat zie ik dan wel weer, wat daaronder moet of mijn moeder moet daar maar iets op verzinnen.

Het heerst wel hier op het forum. Gijs is ook echt helemaal niet lekker. Klaagt al dagen over buikpijn en hij ziet er niet uit. Nu blijft Eduard morgen een dagje thuis zodat hij lekker even kan bijkomen. En ik moet ook echt liggen morgen want ik heb mezelf vreselijk overbelast vandaag. Met zieke, snotterige en hangerige kinderen is het onmogelijk om ze niet op te pakken. Dat kan gewoon echt niet.

Heerlijk Jin, een bloemenplukveld! Zo leuk. Gewoon lekker simpel met je kinderen wat leuks doen, soms zo makkelijk ook. En inderdaad, je woont in een heerlijke stad. Ik zei al tegen Eduard dat ons eerste weekendje weg naar B. moet gaan. Daar heb ik het al een paar keer hartstikke leuk gehad. Maar voorlopig zijn wij aan de klus nog!

Ok, ik ga even met Eduard racen en dan naar bed. Hij denkt dat hij me kan verslaan met karten! (maar je snapt: ik oefen nu HEEL VEEL dus hij kan het shaken)

Tot morgen allemaal! Trusten!

Goedemorgen!

Cin, dat kan ook niet, Lijkt me echt heel erg lastig om rust te houden met 3 kinderen. Rustig aan vandaag is alleen Gijs thuis?

Hier een kind wat altijd dwars is met kleren aan doen, ik was er vanochtend helemaal klaar mee. Hij wil geen kleren aan en het is vaak geworstel, maar heb hem nu op zijn kamer gelaten en zo te horen bevalt dat niet..... Eens kijken of hij zo wel kleren aan wil zonder gedonder
En Cin heb je gewonnen?
zo mak als een lammetje....
4 op een rij
Naatie, Naatieman en Tobias: van harte gefeliciteerd met jullie zoon/broertje Robin!

Hoe gaat het?
Heb zometeen een afspraak bij de vk. Kom later nog terug. Lekkere vakantie gehad, baby zit nog in de buik
daar is "onze"kokos weer . Leuk dat je er weer bent, ik heb je 10 uur mailtjes gemist

Hoe was de vacantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven