Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamax schreef op 31 oktober 2008 @ 14:24:

Jin, waarom krijg ik geen knuffel?

Amalia, m'n gevulde koek smaakte ineens een stuk minder lekker... Had je het gordijn al dicht dat je het niet zag? Bah, daarom zijn mijn katten nooit boven. Ik moest trouwens niet lachen hoor, alleen na Juud d'r opmerking over het niet duimen...

Compu, verder nog wat gekocht?
Of zoiets.
Berend duimt wel....
.....grapje...
Dankje Amalia, maar ik ga voor een leuke (hihi). En Sint geeft 'm, dus ik hoef niet op de prijs te letten.

Is de reuk weg daar?

Spullen van de drogist, de slager en de bakker aangedaan, Mamax. Kleding gepast en toen de bieb.

Ik ga meestal donderdagavond, maar nu het zo vroeg donker is niet meer eigenlijk.

Ga jij nog weleens naar A.? Of ben je meer in de andere steden?

Bridges, zag net de advertentie in de krant van de buurman. Ga je naar het afscheid?

Oja Cin, jij vroeg laatst of ik wist hoe je eruit zag. Ja, ik heb je een keer op een foto gezien bij een meeting en je lijkt op iemand hier in de buurt. En nu associeer ik haar altijd met jou. En blijkbaar plak ik er dan gelijk een droom aan vast.
Wat is het vroeg donker!!!
Voor Mamax!

En voor Amalia omdat het zo´n vies verhaal was.... Het lijkt mijn kat wel. Die had laatst een cadeaulint opgegeten en toen hing er een stukje ehm... van achteren en toen moest ik het eruit trekken. Iedereen eet smakelijk vanavond!
voor compu gewoon voor je lieve woorden en omdat je zo lekker geshopt hebt!
quote:amalia schreef op 31 oktober 2008 @ 14:57:

.....grapje...:puke:
quote:Jinny schreef op 31 oktober 2008 @ 17:58:

Voor Mamax!

En voor Amalia omdat het zo´n vies verhaal was.... Het lijkt mijn kat wel. Die had laatst een cadeaulint opgegeten en toen hing er een stukje ehm... van achteren en toen moest ik het eruit trekken. Iedereen eet smakelijk vanavond!

Ben ik even blij dat ik m'n pannenkoek al op heb! Alhoewel ik hem nu wel achter m'n huig voel kriebelen...

Compu, af en toe ga ik nog wel naar A. Met Sam vind ik het nog lastig omdat hij dan terug in slaap valt. Overtillen lukt 's middags niet, dus dan moet je zo doelloos rondjes rijden.
Oh Jin, mijn kat at altijd elastiekjes en die staken er dan ook uit. Dan trok ik het eruit en schoot ie een eind naar voren en keek heel boos :-)
Neeeee niet goed geslapen. Kind bij mij in bed (ja, voel ik me veiliger ) maar die moest om 3 uur plassen en was toen klaarwakker. Kreeg voet in mijn gezicht met de vraag 'mama, zie je zwieber?'. 'Hello, I am Dora' en meer van zulks

Even bijlezen nu.

Heb trouwens net een Ome Willem shirtje voor Ceetje besteld op joepiedepoepie.nl
Is Ceetje zowel overdag als 's nachts al zindelijk Star? Knap hoor! Max snapt het in z'n nakie of met onderbroek aan heel goed, maar zodra z'n gewone broek er overheen gaat plast hij in z'n broek. Komt dat vanzelf goed?
Yep, dat ging echt razendsnel zowel overdag als 's nachts was bijna meteen tegelijk.

Geen idee, zou denken van wel Ik weet het niet want is hier nooit voorgekomen eigenlijk dat ze het verschil niet snapte.
Heb je deze besteld Star?

De jeugd van tegenwoordig! Heb ik helemaal mijn best zitten doen om Halloweenzakjes te maken, belt er niemand aan .

En vorig jaar had ik helemaal niks voorbereid en toen werd er dertig keer aangebeld en toen moesten de net-meegenomen-pepernoten van oma er aan geloven en dat vond Jinnyman niet zo leuk. Die was in staat om zelf aan te bellen en ze terug te halen..
Ik heb hem nu wijsgemaakt dat hij pas 3 wordt als hij overdag op de wc plast. Ik hoop dat dat werkt.
Ze vonden die rare pepernoten gewoon niet te vreten en durfden dit jaar niet meer terug te komen!
Ja, dat had ik ook al bedacht Mamax! Ik ben een soort heks van de buurt...
Ik vind deze ook leuk:

Wat had je erin zitten? Ik wil best een liedje voor je zingen hoor!
quote:mamax schreef op 31 oktober 2008 @ 20:21:

Heb je deze besteld Star?

[afbeelding]O nee, had ik wel even kunnen doen
quote:Jinny schreef op 31 oktober 2008 @ 20:21:

De jeugd van tegenwoordig! Heb ik helemaal mijn best zitten doen om Halloweenzakjes te maken, belt er niemand aan .

En vorig jaar had ik helemaal niks voorbereid en toen werd er dertig keer aangebeld en toen moesten de net-meegenomen-pepernoten van oma er aan geloven en dat vond Jinnyman niet zo leuk. Die was in staat om zelf aan te bellen en ze terug te halen..Wat jammer! Zag je wel kindjes door de straat lopen?
Jin, hier geen halloween hoor! En als ze nog aanbellen kunnen ze doorlopen; daar doe ik niet aan mee. Ik wacht netjes en braaf op Sint Maarten, gezellig!

Ha ha, pas 3 als ie op de pot kan plassen. Arm kind! Hier hetzelfde verhaal; bloot prima, broek niet prima.

Wij maken hier Laurens ook altijd vanalles wijs. Wel zielig hoor eigenlijk En het werkt tegen je. Lief zegt altijd: nog even een hapje brood, want je hebt nog geen spierballen. Zit Laurens laatst op de bank, half 6: Mam, mag ik een koekje? Nee, we gaan zo eten Laurens. Oh, maar spierballetjes zijn op hoor.

Of als we iets eten wat niet lekker is: ik hoef geen spierballen/ik heb al spierballen hoor.

Fijn dan :-)

Maar van de week moest ik echt hard lachen. Hij had een snotneus, dus ik pak een papiertje om het weg te halen. Ik hou het vlak voor z'n neus, haalt ie z'n neus op. Ik vraag: 'Wat doe jij nou?' Het was even stil, zegt ie: Terugsnuiten.

Geweldig toch?
Terugsnuiten whoehahahahaha, geweldig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven