Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor Mart! Ik wil ook van die speen af (alleen in bed en soms in de auto), maar hij vraagt er overdag heel vaak om (en dan zeg ik, dan moet je ook naar bed).
quote:Jinny schreef op 31 oktober 2008 @ 22:16:

Je hebt ook een Sendung met olifanten, die is nog veeeeeeel leuker!Ik zag het net op de site! Vroegah bestond dat nog niet. 's Ochtends om 7.30 is het zag ik. Toch maar eens kijken.
Is echt een leuk programma! Oudste kijkt vaak ´s ochtends bij ons in bed als ik jongste aankleed, het is een begrip hier, Elephanten. Echt leuk!
Knappe Mart!!

Nee, ik schrijf het eigenlijk alleen hier op , die opmerkingen... nmoet ik wel doen ja, is wel erg leuk! Goeie, morgen meteen beginnen!
Oja, die muis ken ik ook van vroeger! Toen had je alleen hilversum 1 2 en 3 dus keek ik wel een DDR. Op de reclame had je van die lange tussenfilmpjes met poppetjes met petjes, heel leuk! En die muis kwam ook wel eens langs volgens mij.

Ha ha, ben al 33 ja, eind november 34.........
quote:amalia schreef op 31 oktober 2008 @ 22:35:

Oja, die muis ken ik ook van vroeger! Toen had je alleen hilversum 1 2 en 3 dus keek ik wel een DDR. Op de reclame had je van die lange tussenfilmpjes met poppetjes met petjes, heel leuk! En die muis kwam ook wel eens langs volgens mij.

Ha ha, ben al 33 ja, eind november 34......... DDR
Goedemorgen!

Ik geloof dat Juud vroeg naar mijn agenda. Tot nu toe vond ik de mama het handigst, leukst. Maar ik ga nog even verder neuzen.

Zometeen naar zwemmen, dus nu in actie.
heet dat geen DDR? Dat was toch DDR Eins en DDR Twei ofzo ?
Goeiemiddag. Heb al soep gemaakt, appeltaart gebakken, de hele boel gezogen (maar dat mag nog wel een keer, wow, wat verhaard die hond!) en appeltaart gegeten Wat een ochtend. Krijgen vanavond bezoek, gezellig. Vrienden die we op C hebben leren kennen.
Mal, hoorde dat de stemronde is gesloten. Is het nog wat geworden of waren we te laat met promoten?
ARD, ZDF, WDR ken ik.

DDR is afkorting voor Oost Duitsland.

En Ned. 1 en 2, want Hilversum 1 en 2 was radio. Voordat je je kids verkeerd voorlicht..

Gezellig dat je visite krijgt en de appeltaartgeur in huis hebt hangen!

Zwemmen was leuk, het tweetal slaapt nu.
Een fijn weekend!

Lekker appeltaart, mmmm, wil je een stuk hierheen gooien Amalia? Enne, de voormalige DDR is hier vlakbij...

Heb je je tijd leuk besteed Compu, nu ze slapen? Ik heb ook een slaap gedaan vanmiddag, heerlijk!

Mal, wanneer is de top tien bekend?

Morgen krijgen we weer logees. Een vriend met nieuwe (voor ons nog onbekende) vriendin. Ik ben benieuwd!
Ik ben op zoek naar zo´n kaartenboom of -standaard waar veel (minimaal tachtig) kaarten in kunnen. Weet iemand toevallig waar je die (niet zo duur) kunt kopen?

Star, hoe is het gegaan met Starman vandaag?
Het consultatieburo is nu op RTL 8. Met o.a. het probleem dat een kind nog aan de borst drinkt (2 jaar haha). En dus die peuterpuberteit.

Jin, heel produktief want geslapen! En toen nog 10 min. forummen.

Succes met de logeervoorbereiding!
Net lekker gegeten! Rijst met doperwtjes, mais en paprika en kipfilet met pindasaus. Mmmm, en zo klaar!

Compu, lekker geslapen. Een extraatje is dat he?
vanmorgen bij Kokos geweest

Wat een mini klein hummeltje is Tim zeg!! Op de arm was ie al klein, in zijn bedje helemaal!! Wat een poppeke!

Was erg gezellig. Anne lag heerlijk te slapen in de auto heen en terugweg. Nu is ze wel erg onrustig, stress eruit huilen denk ik. Dus ga snel weer naar haar toe. Wilde alleen even zeggen wat voor schatje Tim is En hoe superleuk Julian en Lianne aan het spelen waren!
Oh, wat leuk zeg. Was dat vandaag? Zijn jullie samen geweest? Bam en Ris? Op de foto´s is Tim al zo´n heerlijk menneke.
quote:compu schreef op 01 november 2008 @ 17:29:

Het consultatieburo is nu op RTL 8. Met o.a. het probleem dat een kind nog aan de borst drinkt (2 jaar haha). En dus die peuterpuberteit.

Peuterpuberteit, hijs fijn. De waarom-periode is hier begonnen. Word er nu al gek van
Avond dames,

Hier het nieuws dat oma overleden is. Gisterennacht. Het is rustig gegaan. Mijn zus en ik zijn er toch meer ontdaan van dan we dachten, maar we hebben er natuurlijk wel vrede mee hoor. 94 is per slot van rekening hastikke oud.

Woensdag crematie: eerst de dienst en daarna met zijn alle aan de zuip in een caf'e aan het strand. Een familie reunie. Goed idee wel. De kinderen gaan ook gewoon mee, als ze tijdens de plechtigheid te onrustig zijn gaan onze mannen ermee op de gang zitten denk ik. We zien we.

Verder las ik jullie geO-H gisteren nog even en ik pieste bijna in mijn broek. Dat was dus zeer welkom, ha ha ha.

Zo, ik ga de koter in bed doen (het niet meer slapen overdag is nu 6 dagen bezig en het gaat prima, wel een dip rond 16.00 uur maar als ze daar door heen is is ze weer gezellig). Moeders heeft de bank voor zichzelf want de man is naar een feestje.

Oh ja, voor ik het vergeet: het Oven-kookboekje van AH is geweldig! Ik heb er nu al stuk of 8 recepten uit gemaakt en echt makkelijk en lekker. En slechts 3,99.
Gecondoleerd Suze! Heel veel sterkte komende tijd!
Komt wel goed hoor Jin. Ik denk dat het woensdag gewoon gezellig wordt en dan is het vast ok.

(koter wil nog 1 filmpje en softie die ik ben...)
Duitse muizen en olifanten zeggen me helemaal niks..... Waar vind ik die filmpjes?
De Olifanten zijn een soort sesamstraat, geen filmpje hoor.
Oh ja, en het komt bij ons op KiKa (beetje rare afkorting misschien, maar zo heet het kanaal, Kinder Kanal).
Gecondoleerd Suus! Sterkte ermee. Gek genoeg zijn dat soort momenten inderdaad altijd gezellige momenten. En dat is ook wel fijn, daardoor krijgt het ook een mooie herinnering erbij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven