Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry Suus, hier dan ook maar even geen shirt...
Wel jammer van shirt trouwens. Is erg mooi.
wat kost dat shirt Suze? Misschien wat voor bammeis voor de wittebaarddagen.
waffordagen?????

25 euro, Bam
haha ik moet er toch ook wel om lachen om je verhaal amaal.
quote:Suze2 schreef op 30 oktober 2008 @ 19:43:

Ik vrees idd dat het hier met XL ook niet gaat lukken maar goed. Stel dat ik ooit de geest nog eens krijg en 10 kilo afval...

Ja dat vechten van die mensjes is niet fijn he. Ik denk dat ze hier, mocht het morgen nog niet zover zijn overgan tot een nog actiever beleid (als in nog meer morfine).

Ja en dat doen ze dus in Ierland weer niet. Katholiek enzo, af en toe kwam het mij wat onmenselijk over, maar goed.

10 kilo, ja, die geest wacht ik ook nog steeds op
sinterklaas..

dat is wel een berg met geld. Is het wat voor een 16 jarige? moet wel een beetje hip zijn natuurlijk
Pfffff ellendig ook Bridge!

Nee, vind het niet zo vervelend, want geen leuk uitje en denk dat Ciara en ik er echt maar wat bij zouden hangen.
"Gelukkig" dan maar Star. En Starman ziet dus ook meteen weer alle familie. Dat ook weer even gehad begrijp ik?
Ja ik denk het wel
wat voor een shirt Suze?
Geluk bij een ongeluk dan maar Star!
http://www.watmooi.nl/shop/plan.php

Shirt van Plan Nederland, because I'm a girl.
zijn idd erg leuk.. Welke kleur heb je Suze?
Amalia, wat een goor poepverhaal! Is je was schoon?

Voortaan kamertje afspeuren naar katten die zich verstoppen, dit wil je niet meer.

Suze, hoe kookt je nieuwe keuken? Lekker ruim denk ik?

Fijn dat je morgen A'dam hebt afgehandeld.

Mis je het verder niet?

Keuze van de scholen is juist breed. Regulier basisonderwijs wordt het niet, maar er zijn nog 2 speciale scholen en die van vandaag dus. We gaan overal kijken.

Heb jij Julia al opgegeven?

En even recht op de vrouw af: weer actief met baby maken?

Goh Bridges, het is wel een naar rijtje wat dat betreft. Ik had vroeger een klasgenoot die in het hoekhuis woonde. Niet die naast de straat, maar die andere hoek zeg maar.

Vriendin van me die in jouw oude straat woont, gaat ook verhuizen.
Bah Amaal wat een vieze kat. Heb je nog een geluk dat Berend niet duimt, dat zou helemaal ranzig zijn...

Compu spannend naar scholen kijken, nemen jullie Cg dan mee?

Suze als jij al niet in een L past dan pas ik er ook niet in.

Mijn haar is geknipt en ik vind het zo niet leuk. Echt heel kort!
Juud, jij maakt het verhaal helemaal smerig.

Hoe kort Juud?
Jammer Juud, dat het te kort is geknipt.. Duurt het lang tot het weer de gewenste lengte is?

Ik vind het niet prettig CG mee te nemen, dan kan ik me niet goed op het verhaal focussen. De school wil haar juist wel graag zien, maar dat komt wel vind ik.

Leuke foto's Amalia op de groep! Mooi gezin heb je.
Star, WTF???? Zijn we nu qua House weer oude afleveringen aan het doen? Ik krijg wat van dat SBS6..
quote:bambino schreef op 30 oktober 2008 @ 20:11:

zijn idd erg leuk.. Welke kleur heb je Suze?Hip: zwart met rose natuurlijk
Juud, ik denk dat kort haar je heel erg leuk staat. Doe eens ergens een foto!

Compu, dat baby gebeuren komt wel een x. We zitten hier nu lekker dus komt wel goed (hoop ik )

Fijn dat je qua scholen toch nog wel de keuze hebt. Dat is altijd prettig. Zijn dat scholen in de buurt of moet ze met een taxi/busje?

Hier nog geen keuze gemaakt maar he, niks heeft een wachtlijst dus ik heb nog een jaar. Ha ha ha, best lekker om in een vergrijst dorp te wonen.
ik baal van die oude aflevering van House.... Stom!
Heel kort want het was al niet lang natuurlijk. Nee ik heb nog geen foto, ik laat het morgen bij de kapper even kleuren en dan durf ik weer over straat hoop ik en zal ik een foto doen. Ik was er wel chagerijnig van, Mart mocht vandaag niet buitenspelen zo erg vond ik het . Maar het is m'n eigen schuld hoor, ik zei tegen mijn vriendin doe maar een keer wat anders...
quote:Suze2 schreef op 30 oktober 2008 @ 20:38:

Star, WTF???? Zijn we nu qua House weer oude afleveringen aan het doen? Ik krijg wat van dat SBS6..Ja, vorige week was laatste aflevering al van seizoen 4!
Nooit vertrouwen, kappers

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven