Good Luck!
donderdag 30 oktober 2008 om 21:45
Hmmm, ik moet seizoen 5 downloaden. Tenminste, ik moet mijn vent vragen dat te doen want ik weet niet hoe het moet .
Compu, hoe lang is het met het busje? Het lijkt me eerlijk gezegd wel gezelig voor de kleintjes. Ik zag ze op vorige werk altijd vrolijk binnen komen. Nadeel is natuurlijk dat het nogal een langdurige toestand is (vooral als je niet de laatste bent die instapt bedoel ik).
Juud, nou plemp dag maar een foto neer na de verf van morgen. Ik ben benieuwd!
Ga maar eens lekker een dutje doen. Nog even boek lezen in warme bedje....
Slaap lekker voor straks dames
Compu, hoe lang is het met het busje? Het lijkt me eerlijk gezegd wel gezelig voor de kleintjes. Ik zag ze op vorige werk altijd vrolijk binnen komen. Nadeel is natuurlijk dat het nogal een langdurige toestand is (vooral als je niet de laatste bent die instapt bedoel ik).
Juud, nou plemp dag maar een foto neer na de verf van morgen. Ik ben benieuwd!
Ga maar eens lekker een dutje doen. Nog even boek lezen in warme bedje....
Slaap lekker voor straks dames
donderdag 30 oktober 2008 om 21:46
Hahahahaha Juud, dat heb ik dus ook. Dan hoor ik zeer zeker weten wat En ja, Ceetje komt dus inderdaad lekker bij mij in bed.
Nee vertel eens, leuk kind dus Cas?
www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken
Nee vertel eens, leuk kind dus Cas?
www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken
donderdag 30 oktober 2008 om 21:54
Wat lees je Suus?
Het is echt een heerlijk kind, zo'n enorme lachebek, genieten!
Ik ging gister even met Mart alleen de stad in. Meneer zou ons wel even in het nieuw willen steken.
"Kijk mam, die is leuk voor papa!" (een bustier afgezet met kant) "en deze is voor jouw borstjes, mooi he!" (ja kind jammer dat mama niet meer in zo'n mooi klein maatje past).
Is het downloaden zo makkelijk Star?
Het is echt een heerlijk kind, zo'n enorme lachebek, genieten!
Ik ging gister even met Mart alleen de stad in. Meneer zou ons wel even in het nieuw willen steken.
"Kijk mam, die is leuk voor papa!" (een bustier afgezet met kant) "en deze is voor jouw borstjes, mooi he!" (ja kind jammer dat mama niet meer in zo'n mooi klein maatje past).
Is het downloaden zo makkelijk Star?
donderdag 30 oktober 2008 om 21:57
quote:Star schreef op 30 oktober 2008 @ 21:46:
www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken Lukt niet. Ik vind eps 1-3 bij iemand maar hij download alleen maar een of ander klein document. Ik snap er geen zak van... Maar kijk morgen nog wel ff verder. Senks anyway!
www.piratebay.org en dan House SE 5 en dan op download klikken Lukt niet. Ik vind eps 1-3 bij iemand maar hij download alleen maar een of ander klein document. Ik snap er geen zak van... Maar kijk morgen nog wel ff verder. Senks anyway!
donderdag 30 oktober 2008 om 22:11
vrijdag 31 oktober 2008 om 09:18
vrijdag 31 oktober 2008 om 09:44
Goedemorgen,
Wat een nare berichten allemaal. voor iedereen die verdrietig is.
Juud, balen van je haar. En balen Mart niet dat leuke ding voor je kon kopen omdat je niet meer 80b hebt.
Mal, veel plezier dit weekend.
Suze, ga je over 39 berichten taart uitdelen aan ons?
Star, nog een beetje lekker geslapen? Kan je wel slapen met Ceetje naast je dan?
Compu is het lang rijden dan? Ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Je kleine meisje alleen zonder jou in het busje!
Zo hier alles goed. Tobias is weer op het dagverblijf ( een ochtendje). Alleen het afscheid is nog tranen, maar daarna komt hij los en gaat hij zelfs bijdehand en stout lopen doen
Ik ga Robin eens in bad gooien.
Baai
Wat een nare berichten allemaal. voor iedereen die verdrietig is.
Juud, balen van je haar. En balen Mart niet dat leuke ding voor je kon kopen omdat je niet meer 80b hebt.
Mal, veel plezier dit weekend.
Suze, ga je over 39 berichten taart uitdelen aan ons?
Star, nog een beetje lekker geslapen? Kan je wel slapen met Ceetje naast je dan?
Compu is het lang rijden dan? Ik kan me voorstellen dat je er een beetje tegenop ziet. Je kleine meisje alleen zonder jou in het busje!
Zo hier alles goed. Tobias is weer op het dagverblijf ( een ochtendje). Alleen het afscheid is nog tranen, maar daarna komt hij los en gaat hij zelfs bijdehand en stout lopen doen
Ik ga Robin eens in bad gooien.
Baai
vrijdag 31 oktober 2008 om 09:58
vrijdag 31 oktober 2008 om 11:15
Hallo,
Jinny, wat ben je lief bezig. Volgens mij woon jij bewust daar, omdat je anders rondje NL zou doen met de knuffels.
Star, heb je goed geslapen of niet?
Juud, vertel nog even waarom Cas zo lief is. Heeft hij een hoog knuffelgehalte? Wat een wijsneusie die Mart, kan zo aan het werk bij M. Dekkers.
Ga je niet nog voor een derde en daarna borstgrootte afwachten??
Naatie, wat doet ie voor stouts? Je maakt me nieuwsgierig.
Suze, het is een half uur met het busje, maar ze moeten onderweg nog anderen ophalen idd. Weet niet of ze de laatste is dan. Het is wel een drempel die je overmoet vind ik. Maar je hebt gelijk, ze kunnen ook lol hebben onderweg.
CG op school en ik heb lekker gestat. Ben op zoek naar een goede agenda voor 2009. Hij moet voldoen aan mijn eisenpakket, dus even speuren nog.
Jinny, wat ben je lief bezig. Volgens mij woon jij bewust daar, omdat je anders rondje NL zou doen met de knuffels.
Star, heb je goed geslapen of niet?
Juud, vertel nog even waarom Cas zo lief is. Heeft hij een hoog knuffelgehalte? Wat een wijsneusie die Mart, kan zo aan het werk bij M. Dekkers.
Ga je niet nog voor een derde en daarna borstgrootte afwachten??
Naatie, wat doet ie voor stouts? Je maakt me nieuwsgierig.
Suze, het is een half uur met het busje, maar ze moeten onderweg nog anderen ophalen idd. Weet niet of ze de laatste is dan. Het is wel een drempel die je overmoet vind ik. Maar je hebt gelijk, ze kunnen ook lol hebben onderweg.
CG op school en ik heb lekker gestat. Ben op zoek naar een goede agenda voor 2009. Hij moet voldoen aan mijn eisenpakket, dus even speuren nog.
vrijdag 31 oktober 2008 om 11:42
Nou wat zielig dat julllie allemaal moeten lachen om het verhaal van Berend Arme kind is sowieso van slag van de wintertijd, zo enorm kut. Pardon my French.
Ik moet de andere gup ophalen maar B slaapt nog niet. Dat is a-relaxt zeg.
Balen juud van je haar. Ik ben ook NOOIT tevreden over een kappersbezoek. Stom is dat toch.
Ik moet de andere gup ophalen maar B slaapt nog niet. Dat is a-relaxt zeg.
Balen juud van je haar. Ik ben ook NOOIT tevreden over een kappersbezoek. Stom is dat toch.
vrijdag 31 oktober 2008 om 14:24
Jin, waarom krijg ik geen knuffel?
Amalia, m'n gevulde koek smaakte ineens een stuk minder lekker... Had je het gordijn al dicht dat je het niet zag? Bah, daarom zijn mijn katten nooit boven. Ik moest trouwens niet lachen hoor, alleen na Juud d'r opmerking over het niet duimen...
Compu, verder nog wat gekocht?
Amalia, m'n gevulde koek smaakte ineens een stuk minder lekker... Had je het gordijn al dicht dat je het niet zag? Bah, daarom zijn mijn katten nooit boven. Ik moest trouwens niet lachen hoor, alleen na Juud d'r opmerking over het niet duimen...
Compu, verder nog wat gekocht?