Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
En ik zei dat ze ivm spugen misschien eens CB kon bellen voor tips, maar dat zou ik bij ieder ander ook aanraden

Ik zei dat hij misschien reflux klachten zou kunnen hebben omdat dat iets vaker bij vroeggeboren kindjes voorkomt
Over valse nichten gesproken, doe mij dan Geer & Goor maar.
Ik ben wel in de war, maar ik bedoelde echt Mal. Ik bedoelde het ook niet vervelend, ik vind het gewoon wel grappig omdat ik daar zelf heel regelmatig tegen aan loop.

Reflux komt trouwens ook vaker bij jongetjes voor, dus wat dat betreft heeft hij een dubbele handicap.
Geer en Goor :puke:

Vooral Geer vind ik een zeikerd, 'ik hou wel van modder gooien als ik zelf maar niet geraakt word!'
Star, zie ik nou bij jou staan dat je 12921 berichten geplaatst hebt?! Dat is een forum op zich...
Ik voel me niet aangesproken hoor ik zei het wel maar ik zou het tegen iedereen zeggen, ik bel zelf ook snel naar artsen en CB's etc waarom zelf doormodderen als je informatie kunt krijgen van mensen die er meer van weten (tenminste dat hoop je dan maar )
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik vind Geer en Goor ook echt helemaal niet leuk, maar samen moet ik toch vaak wel om ze lachen.

Ja, zo me niks verbazen dat aantal berichten
G en G vind ik niets, en Mari vind ik ook verschrikkelijk! Maar de ergste homo is nog wel Carlo. Die neemt zichzelf nl serieus. Ik kan die kop niet meer zien op tv...

Ik blijf bij Leco
Mal, bedankt voor je lieve kaartje!
Hopelijk verdwijnen al je klachten gauw, Star!

Ben je ook nog gebeld door je werk? Dan is het zo moeilijk loslaten.. Blijf je ook verplicht binnen i.v.m. controle, nee toch?

Over de mastopathie, gewoon niet voelen. Dan blijf je relaxed. Toevallig hoeft het tegenwoordig ook niet meer he.

Mal, je klinkt alweer wat blijer.

Zit Malman nu tussen 2 banen in?

Ik heb het niet helemaal gevolgd, maar wens hem wel alle succes!

We zijn niet in actie voor no. 2, maar hebben wel het idee om er in 2009 bewust voor te gaan.

Poeh..spannend voor jullie deze maand!!

Ik duim vreselijk voor jullie!!

Fijn dat je even hebt laten checken, Amalia. Lukt het met puffen? Weet niet precies hoe dat bij kleintjes gaat..

En leuk dat je weer een reisje in het vooruitzicht hebt!

Even geduld nog..

Kokos, naar van het spugen zeg! Heb geen advies, maar contact opnemen kan geen kwaad. Sterkte!

Mamax, hoe is het met je moeder?

Oja, over het oortje. Het went wel wat ja. CV had het ongeveer zo verwacht, het kon gewoon niet anders naar ons idee.

Ik ben wel benieuwd naar reacties van kinderen, dus kan niet wachten op de nieuwe reacties.
O ja Compu, gisteren bij welkomstfeestje van nieuwe neefje geweest. Ciara reageerde niet anders op hem dan op andere kindjes.
quote:Star schreef op 24 november 2008 @ 15:23:

Mal, bedankt voor je lieve kaartje! graag gedaan
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, heb je al wat van je baas gehoord? Wat vind hij ervan dat je thuis zit, krijg je een beetje steun van die kant? Wat is er met je neefje, dat heb ik even gemist volgens mij.
Nee nog niks gehoord, maar misschien is hij er vandaag niet. Tja, wat hij er van vindt weet ik niet, hij zei in ieder geval persoonlijk wil ik je zeggen rustig aan en denk aan je gezin. Maar goed, dat wil nog niet zeggen dat hij er blij mee is

Ik wil ook het liefst gewoon snel weer aan de bak, al weet ik niet goed hoe.

Ik heb een geadopteerd neefje (achterneefje) en die heeft een hazelip en twee 'frommeloortjes'.
Blij niet, als hij maar wel begrijpt dat je niet voor je lol thuis zit. Misschien kan de Arbo-arts ook helpen met kijken hoe je het zometeen weer het beste aan kunt pakken.

Hoe oud is je neefje?

Compu, m'n moeder moet morgen naar de anesthesist en dan wordt ze over 1 tot 3 weken geopereerd. Ze proberen het met een kijkoperatie, lukt dat niet dan blijft ze onder narcose en doen ze meteen de grote operatie.
Wat leuk Star van het feessie. Hoe reageerde kindje op alles?

Had je wat leuks gegeven?

Ik heb nog een goede tip voor hen, ik heb het boekje via stichting Eigen Gezicht, echt een aanrader. Een andere tip dan ik eerst gaf.

Spannend voor je moeder Mamax, de periode voor operatie.

Bij mijn moeder is het gelukt met kijkoperatie. Ze heeft 'geshopt' en het uiteindelijk in Friesland laten doen!
Ja daarom heb ik dat gesprek ook aangevraagd Mamax, voor hulp. Op het werk doen ze er niks mee, dus dan maar eens raad bij Arbo vragen.

Neefje is van februari 2006

Even googlen op eigen gezicht Compu, dank je!

Hij vond het wel best, heel stoicijns was ie wel ondanks de drukte.
ieks, wat is het glad! Ik slipte met de auto...
Alles nog heel? Bij zowel auto als bij jou?
ja hoor, gelukkig wel. Anders zou ik mijn eigen verjaardag niet hebben gehaald, ook zo zielig
Helloow allemaal, even snel een teken van leven vanaf werk (volgende week thuis online - hopelijk). Nieuwe huis went al aardig en bevalt erg goed. Mis de stad en m'n oude huissie en alles eromheen nog wel erg hoor. Maar komt goed.

Star, wat akelig nou. Kom je een beetje tot rust nu, of blijft het malen?

Amalia, och, arme Berend!
Haaaaaaai Hel, leuk van je te horen!

Het maalt nog wel een beetje helaas, donderdag afspraak met Arbo arts
Hel! Alles goed gegaan met de verhuizing? Slaapt het lekker in je nieuwe stulp aan het water
nou zeg... waar zijn jullie nou weer?
Druk, druk, druk vandaag. Even flink gepoetst, dekbed gewassen want kat had erop gepist en daarna even op de bank met een nieuw tijdschrift. Foodies heet het. Erg leuk en allemaal lekkere recepten, waaronder m'n 2e voorgerecht voor Kerst.

Max is al de hele dag droog, zelfs op school en Sam kan ineens uit een rietje drinken! Trotse mama hier dus!

Zo, ga weer, eten koken en vanavond naar Peter Faber.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven