Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja zit heerlijk inderdaad Star! Mijnes van toen is stuk, was ideaal om huis een goeie beurt mee te geven!

Weggooien doe ik ook weinig, maar idd ik pas mijn kleren van vroegah ook niet meer!
quote:Star schreef op 06 december 2008 @ 21:54:

Kleding weggooien? Kan ik ook alleen maar als het echt stuk is.

Zo heb ik nog een prachtig zijden jurkje en leren broek in maat 36, maar weg gaan ze niet Jurkjes en rokjes in 36 heb ik dus ook nog.... Die doe ik dus niet weg, de zijn voor Julia. Maar die moeten nu wel in doos. Paar thirtjes erbij en dan heeft ze over een paar jar een leuke verzameling om mee te beginnen
oh daar ben ik makkelijker in hoor. Als ik het niet leuk vind of het past echt niet meer en het ziet er ook niet naar uit dat het ooit nog gaat passen, dan gaat het naar de kledingdrop hier om de hoek. Is er weer iemand blij mee toch? Echt goeie of nog hele mooie dingen laat ik eerst even mijn moeder of zus zien natuurlijk.
Ik ga dutten. Tot later en slaap lekker!
Trusten allen tesaam!
Ach, mijn ventje is zo blij met zijn teletubbiehuis... hij is net uit bed en is er al weer druk mee in de weer. Schattig! Ik had gisteren ineens geen internet meer, anders was ik nog wel even gezellig gebleven.
Stressed is just desserts spelled backwards
Vroeg me al af waar je was!

Fijn dat hij er blij mee is! Wel even filmen en een keer online zetten? Ik wil hem wel zien!
Cin, ik had even een vraagje aan jou. Denk je dat de winterefteling al leuk is voor Jonathan? Of heeft hij er nog niet zoveel aan?
Mal, ik denk dat het hartstikke leuk is! Jonathan is ook wel van het kijken toch? Lichtjes en poppen.. Leuk! Ik zit ook te denken om met Julia te gaan. Cin, zijn er ook dagen die niet zo druk zijn?

Mogge trouwens!

Ik heb echt lekker gelegen. Vond van de week ons winterdekbed weer, heerlijk fluffie en warm (kerel zat net gelijk alweer te zaniken dat het te warm was, jammer dan! ).
Je kan het op de site zien welke dagen rustig, gezellig en druk zijn. Ik zit zelf te denken aan volgende week zondag, dan is het nog rustig. We hadden gisteren van mijn moeder geld gekregen ipv cadeautjes. En om het dan daarvan te doen zeg maar. Want we moeten deze week ook al een nachtje naar het zkhs. Even wat leuks doen daarna met zijn drietjes.

Gisteren trouwens ondanks alle stress en snot weer ietsjes omlaag gegaan met de frisium.
He das goed! Op hoeveel van de oorspronkelijke dosis zit hij nu? En vannacht goed geslapen? Hoe had je man het gehad?
Hij was zo laat thuis dat ik al lag te slapen. Dus ik hoor het straks wel (ik heb ochtenddienst ) Jonathan kreeg eerder altijd 10 mg per dag. Toen hebben we het afgebouwd naar 7.5 per dag, en kreeg hij weer aanvallen, maar dat kwam ergens anders door. En hij krijgt nu 6.5 mg per dag. We willen nu eerst naar de 5 mg per dag en dan zien we daarna wel weer. Omdat hij dan 2 keer 2.5 krijgt en ik weet niet goed wat je dan als eerste weg zou moeten laten, de dag of nachtdosering. Beetje eng wel.

Maar ik was deze week erg overstuur, toen nam ik zo'n pilletje van 10 mg, man, ik was zo suf als een garnaal. En moet je nagaan dat Jonathan dat elke dag kreeg, terwijl hij 15 kilo is en ik 65. Dat móet hem toch ook wel enorm afremmen.

Lekker weer onder het winterdekbed! Je vent moet niet zeuren!
Op het epi-forum heeft iemand een stukje neergezet uit Amerika, van een rock-artiest wiens zoontje ook een benzodiazepine gebruikte (dat is oa frisium) en hij zei dat het moeilijker is om af te kicken van dat dan van heroïne. Vandaar dat we het ook heel langzaam aan doen. Naar spulletje voor kleine kindjes.
Joh, dat jij er ook zo suf van werd... Dan kan het inderdaad niet anders dan dat hij er behoorlijk door geremd wordt (wat deels natuurlijk ook de bedoeling is qua epi, maar goed..). Je zal er wel wat aan wennen als je het vaker neemt maar toch.

Ik zit de kijken: vandaag ook rustige dag bij Efteling. Als mijn man straks zin heeft denk ik dat we vandaag nog gaan. Leuk! Ik heb er wel zin in.
Goed idee Suus! Vandaag ook wel mooi weer om te gaan volgens mij!
Hier schijnt de zon. Bij jou?
het is dat of moeders gaat op zoek naar Kerstboomlichten voor de blauwspar buiten. Kan je van die netten met lichtjes gewoon bij tuincentrum kopen?
Nu ik het weerbericht van vandaag zie twijfel ik ook een beetje om manlief zo uit bed te trommelen om vanmiddag te gaan
quote:Suze2 schreef op 07 december 2008 @ 09:11:

Kan je van die netten met lichtjes gewoon bij tuincentrum kopen?volgens mij wel hoor! Ik heb onze voortuinboom helemaal vol gehangen met vetbolletjes. Ziet er ook wel gezellig uit als kerstballen.
quote:Maleficent schreef op 07 december 2008 @ 09:13:

Nu ik het weerbericht van vandaag zie twijfel ik ook een beetje om manlief zo uit bed te trommelen om vanmiddag te gaan Ik zie voor vandaag gewoon stralend weer... Ik wil vandaag! Hij mag nog een uurtje liggen maar dan is het opstaan geblazen . Ik ga dan niet te vroeg want wil nog wel daar zijn als het donker is voor de lichtjes.
Amalia, van harte meid!
quote:Suze2 schreef op 07 december 2008 @ 09:17:

[...]

Ik zie voor vandaag gewoon stralend weer... Ik wil vandaag! Hij mag nog een uurtje liggen maar dan is het opstaan geblazen . Ik ga dan niet te vroeg want wil nog wel daar zijn als het donker is voor de lichtjes.Ik zie het ook wel zitten! Ga zo ook vent maar eens wakker maken denk ik. We hebben nu toch auto van de zaak met tankpas dus voor de benzine hoeven we het niet te laten.
wel fijn aan de prijs trouwens: 25 euro de man/vrouw. Na ja, de koters kunnen gelukkig nog gratis. Op de site kan je ook kaartjes kopen (en printen). Straks even doen...
Ben je jarig Amalia?

Van harte en een hele fijne dag!!!!
ja, ze is 5 geworden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven