Good Luck!
zondag 7 december 2008 om 09:41
Juud, als je meeleest. Ik heb gisteren toch lekkere hapjes gemaakt! Ik had een paar wraps besmeerd met een mengsel van groene pesto en gehakte rucola en basilisum (die kende je al) en ik had een paar besmeerd met light zuivelspread van de appie en dan dunne plakjes zalm erop en wat verse peper. Erg jummie was dat! (ik moet altijd een beetje low-calorie hapjes maken vanwege mijn mama en zwager).
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 7 december 2008 om 09:54
zondag 7 december 2008 om 10:21
En goeiemorgen!
Laurens was net zoooo schattig met zijn poppenhuis aan het spelen. Gisteren de inrichting van Sint gekregen, helemaal blij.
En een superleuke puzzel, was hij ook al mee bezig. 40 stukjes... ik heb maar eerst even 2 rijen eruit gehaald, dat ging goed. Nu was hij bezig met 3 rijen, maar lief is even met de kinderen naar zijn ouders. Daar was Sint ook nog geweest.
Lekker rustig. Mijn ouders zijn er, de kerstliedjes knallen via SkyRadio (jaaa, zondag, dan mag dat op) de kamer in. Ik drink koffie uit mijn nieuwe Blondkopjes.
Perfect dus...
Leuk de Efteling! Kunnen we daar niet met zn allen heen? Viva uitje? Kan je niet ergens korting krijgen? We gaan toch alleen het sprookjespark in?
Laurens was net zoooo schattig met zijn poppenhuis aan het spelen. Gisteren de inrichting van Sint gekregen, helemaal blij.
En een superleuke puzzel, was hij ook al mee bezig. 40 stukjes... ik heb maar eerst even 2 rijen eruit gehaald, dat ging goed. Nu was hij bezig met 3 rijen, maar lief is even met de kinderen naar zijn ouders. Daar was Sint ook nog geweest.
Lekker rustig. Mijn ouders zijn er, de kerstliedjes knallen via SkyRadio (jaaa, zondag, dan mag dat op) de kamer in. Ik drink koffie uit mijn nieuwe Blondkopjes.
Perfect dus...
Leuk de Efteling! Kunnen we daar niet met zn allen heen? Viva uitje? Kan je niet ergens korting krijgen? We gaan toch alleen het sprookjespark in?
zondag 7 december 2008 om 14:30
Want een leuke Sinterklaasgebeurens allemaal. Hier is Thijmen ook goed verwend en ook mijn gedicht was erg leuk en de kadootjes ook.
Buit Thijmen:
Boeken; Piratenboek, ABCDas, Mijn grote Kijkboek, Ik vind je lief Papa en Ik vind je lief Mama.
Pyama van Cars
PlayDoh Octopus
V-Tech leerklok
Decoupeerzaag
Hamertje tik
Bob De Bouwer auto
Piraten verkleedset
Magisch kleurboek
Trui
Vest
Uhm dat was het geloof ik
Ik had;
Boek, Mijn dinsdagen met Morrie
Agendavulling
Chocoletter
Van de Viva Sint (geen idee wie) Boekenbon en rompertje
Net heeft manlief hier de lampjes aan de buitenkant van het huis bevestigd en kunnen we van de week de ballen weer uit het stof gaan halen. Ik vind het altijd wel gezellig hoor die dagen, lekker kneuterig.
Voor Thijmen zijn verjaardag weten we het nog niet, wel een kado of meerdere dingen voor zijn kamer of....
Als beeb geboren wordt willen we hem een Kidizoom van V-tech geven.
Oh en daar had ik ook nog geen antwoord op gegeven;
Sinterklaashuis was geweldig! Ze hebben allerlei kamertjes waar de kids van alles konden doen, zoals koekjes versieren, dansen met pieten , kleuren, tandenpoetsen van het paard etc. En natuurlijk bij de Sint langs, zal wel even wat foto's op de group gooien.
Verder gaat het hier wel, krijg van iedereen te horen dat ik mijn rust moet pakken.... weeeeeeet ik.... doe ik dus te weinig en daardoor aardig wat last van bekken. Fysio kneed me dan weer even beurs en geeft me dezelfde melding en dat ik alles zoveel mogelijk doordacht moet doen.... En tja dat maagzuur blijft maar ja daar ben ik nu wel aan gewend.
Verder voel ik de baby al aardig vaak mijn hele (huge) buik doorgaan. Gisteren op een feestje was iemand die eind jan was uitgerekend en die had dus en buikje wat ik 2 maanden geleden had... Ik zit nu op 23,5 weken en heb echt voor mijn gevoel een megabuik, gelukkig valt het qua kilo's,voor mijn doen, nog mee +6.
ff posten
Buit Thijmen:
Boeken; Piratenboek, ABCDas, Mijn grote Kijkboek, Ik vind je lief Papa en Ik vind je lief Mama.
Pyama van Cars
PlayDoh Octopus
V-Tech leerklok
Decoupeerzaag
Hamertje tik
Bob De Bouwer auto
Piraten verkleedset
Magisch kleurboek
Trui
Vest
Uhm dat was het geloof ik
Ik had;
Boek, Mijn dinsdagen met Morrie
Agendavulling
Chocoletter
Van de Viva Sint (geen idee wie) Boekenbon en rompertje
Net heeft manlief hier de lampjes aan de buitenkant van het huis bevestigd en kunnen we van de week de ballen weer uit het stof gaan halen. Ik vind het altijd wel gezellig hoor die dagen, lekker kneuterig.
Voor Thijmen zijn verjaardag weten we het nog niet, wel een kado of meerdere dingen voor zijn kamer of....
Als beeb geboren wordt willen we hem een Kidizoom van V-tech geven.
Oh en daar had ik ook nog geen antwoord op gegeven;
Sinterklaashuis was geweldig! Ze hebben allerlei kamertjes waar de kids van alles konden doen, zoals koekjes versieren, dansen met pieten , kleuren, tandenpoetsen van het paard etc. En natuurlijk bij de Sint langs, zal wel even wat foto's op de group gooien.
Verder gaat het hier wel, krijg van iedereen te horen dat ik mijn rust moet pakken.... weeeeeeet ik.... doe ik dus te weinig en daardoor aardig wat last van bekken. Fysio kneed me dan weer even beurs en geeft me dezelfde melding en dat ik alles zoveel mogelijk doordacht moet doen.... En tja dat maagzuur blijft maar ja daar ben ik nu wel aan gewend.
Verder voel ik de baby al aardig vaak mijn hele (huge) buik doorgaan. Gisteren op een feestje was iemand die eind jan was uitgerekend en die had dus en buikje wat ik 2 maanden geleden had... Ik zit nu op 23,5 weken en heb echt voor mijn gevoel een megabuik, gelukkig valt het qua kilo's,voor mijn doen, nog mee +6.
ff posten
zondag 7 december 2008 om 14:43
Mijn gedicht;
Sint opende zijn lootje en was blij verrast
Hij keek nog eens goed en zag een groot contrast
De enka van nu en die van een jaar geleden
Dat waren toch hele andere omstandigheden
Enka is druk en een bezig bijtje
Sint zet het kort eens op een rijtje
Want in dit veelbewogen jaar
Ging enka zelfs naar het altaar
Zij toog naar Terschelling met haar trouwe vent enkaman
Daar zijn ze getrouwd, in een heldere minuut
Zo'n ceremonie duurt maar heel even
Maar ze heeft er plzier van voor de rest van haar leven
Thijmen maakt het compleet en geeft veel vreugd
Enka voelt zich jong en hoort bij de jeugd
En ondanks haar drukke gezin
Maakt ze zelfs tijd als viva-vriendin
Sint vindt enka een top-wijf
Met haar drukke baan en eigen bedrijf
Ze maakt tijd voor de creche in de ouderschapsraad
En voegt met regelmaat haar woord bij de daad
Ze zijn nu met Thijmen een gelukkig gezin
Maar het kriebelde weer en het werd tijd voor gemeenschapszin
Enka heeft haar leven nu aardig op een rijtje
Helemaal na da ene vrijpartijtje
Enka is nu dus tijdelijk met zijn twee
Met een mooie buik en dito decollete
Druk bezig met de voorbereidingen en de babykamer
Doet ze alles grondig en steeds langzamer
Daarom voor enka een cadeuatje dat bij haar past
En een kleinigheidje voor bij de baby in de kast
Sint wenst enka een probleemloze zwangere tijd
Nu kan ze echt genieten van alle baby-aktiviteit
Wie o wie kan mij helpen om mijn nieuwsgierigheid naar "mijn" Sint te stelpen???
Sint opende zijn lootje en was blij verrast
Hij keek nog eens goed en zag een groot contrast
De enka van nu en die van een jaar geleden
Dat waren toch hele andere omstandigheden
Enka is druk en een bezig bijtje
Sint zet het kort eens op een rijtje
Want in dit veelbewogen jaar
Ging enka zelfs naar het altaar
Zij toog naar Terschelling met haar trouwe vent enkaman
Daar zijn ze getrouwd, in een heldere minuut
Zo'n ceremonie duurt maar heel even
Maar ze heeft er plzier van voor de rest van haar leven
Thijmen maakt het compleet en geeft veel vreugd
Enka voelt zich jong en hoort bij de jeugd
En ondanks haar drukke gezin
Maakt ze zelfs tijd als viva-vriendin
Sint vindt enka een top-wijf
Met haar drukke baan en eigen bedrijf
Ze maakt tijd voor de creche in de ouderschapsraad
En voegt met regelmaat haar woord bij de daad
Ze zijn nu met Thijmen een gelukkig gezin
Maar het kriebelde weer en het werd tijd voor gemeenschapszin
Enka heeft haar leven nu aardig op een rijtje
Helemaal na da ene vrijpartijtje
Enka is nu dus tijdelijk met zijn twee
Met een mooie buik en dito decollete
Druk bezig met de voorbereidingen en de babykamer
Doet ze alles grondig en steeds langzamer
Daarom voor enka een cadeuatje dat bij haar past
En een kleinigheidje voor bij de baby in de kast
Sint wenst enka een probleemloze zwangere tijd
Nu kan ze echt genieten van alle baby-aktiviteit
Wie o wie kan mij helpen om mijn nieuwsgierigheid naar "mijn" Sint te stelpen???