Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jinny had Enka

Bam had Jinny

Star had Mal

Euhm...

Oeeeeeeeeeeee derde pux!!!! Heeft hij al gereageerd???
Cin had Hel

Suze had Bam
Ik kan ook helemaal niet zo goed dichten hoor, sommige dingen moesten even met hulp en ik moet echt mijn dag hebben. Dat gedicht voor mijn schonepa lukte dus echt voor geen meter, maar ja je moet zoiets ook niet 1 uur van tevoren willen maken
Op z'n Bams 1 uur van tevoren
Hij Staat er hoor

Maare, kan je wat met het HEMADING Jinny?
Het is echt goed gelukt! Ik ben gek op dichten, ik had er negen gemaakt dit jaar.
hahahaha idd
Proest, ik heb echt gelachen haha. Nee, ik heb geen naaimachine haha, maar mijn zuster wel en die heb ik het beloofd hihi.

Maar Amaal, een DERDE? Wil vent dat ook??
Hahaha, nou wij lagen anders in de HEMA in de deuk. Op jacht naar iets wat niks was, grinnik.
9 gedichten phieuwwwww dat zijn er nog al wat
Hahahahahaha Bam, gedicht is super!!
Die potentiele vriendinnen, briljant
Ik heb er ook wel lol om gehad, hahaha
Jij blijft in de potentiele vriendin he Star . Goed gedicht he? Snap je nu waarom ik niet door had dat het Bam was ?
Haai
Nou enne bedankt Jinny...............
Haai Juud
Ooooo whoehahahaahahahaha jij bent te erg Jinny.

Ja, die vriendin blijf ik in
Haaaaai Juud!
GRAPJE dames, grapje! Ik vind echt dat Bam goed kan dichten hoor!!!! Meen het, we hebben er echt van genoten haha.
tssss.. hopelijk bevielen de kadootjes wel
Ja pas maar op hoor, anders wordt je nog geroyeerd.
Leuk Bam op de kerstmarkt staan. Je hebt weleens eerder een markt gedaan toch? Speelgoed verkoopt altijd dus dan zit je wel goed!

Wat was het hemading van Jin?

Haha Enka grappige logica van Thijmen. Gelukkig was ie zelf niet opgegeten. Nog maar 6 kilo aangekomen, netjes toch! De kidizoom is dat die camera?

Amaal was je mee naar je schoonouders? En gaan voor een 3e, heb je je vent al om? Leuk naar italie, gaan wij ook naar toe.

Star Ceetje ook al helemaal weg van Diego. Mart ook. En als we kijken dan is hij altijd Diego en ik mag dan Alicia zijn. Grappig zo keken wij vroeger ook tv. Vent wilde digitenne van kpn maar die hebben geen nick jr dus dat feest gaat niet door. Zo houd ik hem 's morgens tenminste nog even lekker bij ons in bed al kijkend naar Diego.

Mal hoe was de winter-efteling? Je had er wel heerlijk weer bij!
Nog aardig dat je Alicia mag zijn Juud. Ik ben meestal een rolstaartbeer of een baby jaguar ofzo

Enka, hoe ver ben je nu precies? Reageert hond al op je buik?
Een naaimachinespoelgeval ( Jinny had op dr lijstje gezet: En alles van de HEMA)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven