Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie had mij dan?

Cas kan zich omrollen . Heeft iemand nog de tip voor een beterslapende baby? Hij slaapt zo slecht! Over drie weken moet ik weer aan het werk en dan moet ik toch echt wat meer slapen dan de gebroken 4 a 5 uurtjes die ik nu pak. Als het 5 uur achter elkaar was was het nog niet zo erg, maar hij slaapt niet langer dan 1.5 uur achter elkaar .

Met Mart en de hond vandaag naar de plas geweest, het zandkasteel zoals Mart dat noemt. Lekker gewandeld en Mart heeft heerlijk in het water gesjouwd, hij was tot zijn luier nat .

Bridge hij eet nog steeds niets tot nauwelijks! Tegenwoordig helpt hij mee met koken maar jammer genoeg gaat hij er niet van eten.

Zo dat was de update van huize Juud, weinig nieuws dus
Ik heb heel goed teruggelezen en ik las dat Enka nu 23 weken is. Nog maar 6 kilo aangekomen en ze vindt zichzelf nu al huge!

Wat gaan jullie eten met kerst? Ik had gister een probeertoetje gemaakt maar het was niet te eten.
Kun jij naaien Jin? Wat naai je dan (behalve Jinnyman, ik zal de inkopper maar maken )
quote:Star schreef op 07 december 2008 @ 20:23:

Ja pas maar op hoor, anders wordt je nog geroyeerd. Nou, dan ga ik maar vast afscheid nemen, anders krijg ik een ban voor dit topic...
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 07-12-2008 20:38
Reden: kennietiepuh
% gewijzigd
Dat was de grap Juud.. het moest iets zijn waar ze niks aan heeft, en ik dacht dat dat met zo,n geval wel zou lukken.

Hier ook een slechte eter s'avonds dan. Wat ie wel meestal eet is junglemacaroni. Geen tips voor Cas, misschien Star?
Nee, kannienaaiuh Juud... Geef het aan mijn zustertje. Dat was juist de grap...
Ik heb geen idee wat wij eten met kerst, wij zijn beide dagen weg en ik denk niet dat we met kerstavond wat bijzonders doen
Oudste heeft als tussendoortje een berg boom gegeten (zo noemt ie broccoli), heeft ie gelijk de vitamines!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 07-12-2008 20:40
Reden: ken ecgtnie tiepuh...
% gewijzigd
Jaaaa, wij zijn naar de Efteling geweest en het was heerlijk weer. Blij dat we vandaag zijn gegaan. Eigenlijk moet je wel de hele dag gaan maar dat gaat niet met Jonathan zijn slaapje en medicijnmomenten dus we hebben alleen attracties gedaan die echt leuk zijn voor hem zoals Droomvlucht, en de Laaftrein en dat gedoe met die houten poppetjes met dat leuke muziekje. Hij was er erg van onder de indruk volgens mij. Jonathan is nooit zo uitbundig, die zit met grote ogen te kijken zeg maar. Het was gezellig druk, niet TE druk. Ik had wel graag tot de show aan het einde willen blijven maar dat ging helaas niet. Ach, volgend jaar misschien beter. Het was in ieder geval geslaagd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zo goed heb je niet gelezen juud, want ik had al getypt dat ik dit jaar op een braderie markt had gestaan.
Tips voor slechtslapende kinderen waag ik me niet aan Juud
Fijn dat het zo leuk was Mal! Suus nog gezien?
1e Kerstdag gourmet, wil broerlief graag en wel lekker makkelijk.

Kerstavond:

Soep (weet nog niet wat voor)

Sodabread

Gerookte zalm met mierikswortelsaus (dank Mamax )

Yorkshire pudding

Stoofpeertjes

Parmezaanse soesjes met parmaham & salie

Kalkoenrolletjes met cranberrysaus

Christmas pudding

Mince pies & cream

Irish Mist Trifles

En erbij gluhwein
Jamaar Bam dat was op de 2e pagina en zover was ik toen nog niet.

Ceetje slaapt nu toch wel goed? Mart sliep het eerste jaar ook heel slecht, maar dat was niets vergeleken bij Cas nu.
jezus wat een hoop gangen.
Klinkt lekker Star! Ik vind tomatensoep met mascarpone zo lekker.

Wie komen er kerstavond bij eten? Ben je al tante geworden?
Ik wou dat ik tips voor je had Juud. Heeft hij het wel lekker warm genoeg? Als Jonathan het koud heeft spookt hij ook meer.

Kunnen we ook dinsdag eetdaten? Woensdag moet ik naar het ZKHS.
Fijn dat jullie het leuk gehad hebben, Mal! Hier is Gijs werkelijk DOL op de Efteling, echt helemaal verslingerd. Winterefteling zijn ze met mijn ouders wel eens geweest, zelf ben ik nog niet geweest.

Ik wilde eigenlijk komend jaar geen abo nemen omdat we het wrs wel druk zullen blijven hebben met klussen in en om het huis maar ik denk dat ik het Gijs niet kan aandoen om het niet te doen.

Even bijlezen, ik moet nog een pagina of 8, geloof ik.

Ben chagrijnig want heul veul pijn en ik moet nog zo lang wachten (wordt niet meer dit jaar). Dus ik heb een off-day. Morgen vast weer beter.

nee dat zijn toch niet allemaal gangen???

Wat is mince pis?
Nee joh is buffet Bam!

Cee slaapt nu wel goed, maar duurde ruim twee jaar uiteindelijk.

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben tante! Drie uur geleden met keizersnede geboren. Jongetje A(a)ron.
Ik heb Suus niet gezien helaas. Had ook het nummer niet bij me.
Nee dinsdag moet vent cursus geven. En verder is hij altijd te laat thuis om nog met de kids ergens te gaan eten. Volgende week woensdag?
Ben je tante Star? Is dat het kindje van je broer dan? Gefeliciteerd!!!!!!!!

Cin, ach wat balen dat het niet voor het nieuwe jaar kan, die operatie.... en dat je zoveel pijn hebt....
quote:Juud_ schreef op 07 december 2008 @ 20:52:

Volgende week woensdag?Hoeveelste is het dan? Volgens mij kunnen wij dan wel hoor!

Mince pies Juud.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven