Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond,

Zo ik heb vandaag de hele dag geverfd. Pff ik heb nu al last van mn spieren in mn armen, schouders en rug. Ben gewoon niks gewend! En dan moet ik morgen om 7 uur al beginnen. Elke donderdag nu tot februari om 7 uur ( tot 9) beginnen. Wel ff wennen. Daarna tot 11 uur sporten en dan van 11 tot 19.00 werken. Maar daarna lekker weekend!

Van de week een babytje geboren: Djustin. Die moet dus altijd zn naam spellen!

Ik ga ff nog een theetje maken.
rare naam zeg,dat dat mag bij de burgelijke stand. Lekker fonetisch
Djustin? Arm kind... (sorry Juud, Bridges, Jin, CD of Noos als jullie dat als DE nieuwe naam hadden hoor ). Is het dichtbij Naat?

Ha, ik zie je nieuwe avatar Amaal! Mooie bloemekes.

Donzen dekbed te koud Bam! Sliep je onder vijf dekens dan? Meestal hoor je dat dons zo warm is? Julian definitief opgeknapt trouwens?

Ah, dus het is nog even droogoefenen Star...

Niet uitstellen dus die verhuizing? Jullie zijn wel streng hoor... Vriend kan waarschijnlijk zodanig schuiven met z'n werkdagen dat het toch per 1 februari kan. Dus terug naar plan A
Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, sinds wanneer word ik bij nieuwe zwangerschappen niet meer gesmst????????? :-)

GEFELICITEERD JUUD!!! Leuk zeg! Heerlijke maand om in te bevallen, juli. Ik vond Sam en Cas echt perfect. Lekker zomerkindjes. Januari vond ik maar niks om in te bevallen, veel te koud voor verlof. In de zomer kun je lekker wandelen en op het terras zitten met je babytje.

Snif, iedereen zwanger en ik heb al zoveel kinderen........ik wil er ook nog wel 1. Ik heb zo'n lieve. Vooral die laatste, die is zooooooo verschrikkelijk vreselijk belachelijk lief. Op een liefheidsschaal van 1 tot 10 scoort hij een dikke 100!!!!

Ik kan niet meedoen met jullie, ik heb echt een belachelijk drukke brute week. Iedere dag tot 17 uur op school, dan naar huis en om 20 uur moet ik weer terug op school zijn en dan steeds tot 22.30-23.00.

Echt niet te geloven, zo druk, ik weet van achteren niet meer dat ik van voren leef. But this too shall pass!

Moet alweer naar bed. Ben niet bijgelezen, dat zit er even niet in.

Doehoei *denk er maar een sneu zwaaitje bij*

Cin

Goedemorgen,

Juud, gefeliciteerd met je verjaardag!

Gisteren in Amerfoort en Weesp geweest om een auto te kopen. Kokosman had via internet het 1 en ander uitgeprint.

Eerst naar Amersfoort, AenD auto's. Wat een eikels! Die vent liep constant achter ons aan:"Dit is een mooie auto voor jullie" "Iemand is al geïnteresseerd maar als jullie nu 'ja' zeggen dan is 'ie voor jullie". Toen wilden we nog meer auto's kijken, begon 'ie aan te dringen:"Als ik een ja/nee krijg trek ik er 1000 van af"", "Ik ben de goedkoopste, natuurlijk mag je een proefrit maken, maar heb ik dan een 'ja' van jullie" En dat ging maar door.

Op gegeven moment zei Kokosman:"Laat ons even alleen" Ik zei gelijk:"Weg wezen hier, die houding van hem bevalt me helemaal niet" Ik wil dan gelijk weg lopen, manlief is nog zo netjes dat hij naar die vent gaat om te zeggen dat we weg gaan. Kwam hij weer met allerlei gladde praatjes aanzetten; nou, toen stond ik al buiten.

Dus toen naar Weesp, een dealer. Dat was een stuk professioneler. We hebben een proefrit gemaakt in een Renault Megane, hebben we al eerder in gereden. Reed prima, leuk prijsje, dus die is het geworden.

Rissie, wat een lief kado van je vriendin. Leuk hè, dat zingen! Lianne vind het ook zo leuk. Dan zing ik: visje, visje in het..... en dan Lianne zo hard als ze kan: WATER! En zo verder.

Hel, verhuizing uitstellen?

Cin, sterkte met de drukke week!

Star, inderdaad; als je zo het rijtje bekijkt, zijn er nog maar weinig zwanger.

Voor de duidelijkheid, ik ben niet zwanger, zit op volgende week donderdag te wachten.

Meisje even douchen, ik krijg visite rond 10.00u. Doei!
quote:Cin31 schreef op 28 november 2007 @ 22:54:

Snif, iedereen zwanger en ik heb al zoveel kinderen........ik wil er ook nog wel 1. Ik heb zo'n lieve. Vooral die laatste, die is zooooooo verschrikkelijk vreselijk belachelijk lief. Op een liefheidsschaal van 1 tot 10 scoort hij een dikke 100!!!!

Wat lief Cin.
Er is er één jarig, hoera, hoera,

Dat kun je wel zien: dat is Juud.

Dat vinden wij allen zo prettig ja, ja,

En daarom zingen wij blij.

Zij leve lang hoera, hoera.

Zij leve lang hoera, hoera.

Hieperderpiep, hoera!

Hieperderpiep, hoeraaaaaaaaa!

juuuud!!! gefeliciteerd!!!
Gatver, er is een topic over waar je je tampon laat na gebruik. Wat een raar topic zeg...

Hmm, werkdagje ofzo? t is hier zo rustig
Even kort, want zit op het werk en tis best druk hier.

Juud, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Heb even snel een buikfoto op de group gezet, die heeft mijn collega vanmorgen gemaakt!

Toedels!
\\:-)// Juud, van harte gefeliciteerd!!!!! Toch nog wat van Mart gekregen?
Hieperdepiep hoera voor Juud!!! Dat je maar een fijne dag hebt vandaag! Ben je nog verwend?
Gefeliciteerd Juudje!!!! Jarig en zwanger, je voelt je vast helemaal happy?!

Wat heb je gekregen?

Haha Star, ik heb je de laatste maanden al een aantal keren zien vertellen dat je de pil slikt. Jij bent het meest verdacht blijkbaar?

Zijn jullie weer wat fitter?

Kokos, vreselijke verkoper. Vast een hele foute after-shave?

Hel, ga je er op vooruit wat betreft woonruimte? Moet je erg veel verhuizen?

Oh, ik ben erg verwend. Klaar met werken en kind nog bij oma. En wordt vanmiddag gehaald door vriend. Ook heb ik mezelf getrakteerd op een panini van V&D. Vraag me af waar ik dit aan heb verdiend. Ach, ik heb het gewoon verdiend.
Ja Compu, se geloofe me niet!

Wij zijn weer fit genoeg om zo te gaan shoppen

Gefeliciteerd Juud! Wat een flapdrol die man van je

Lekker middagje voor jezelf Compu. Ga je wat doen?
Computeren Star, rommelen en ff dutten. Dan zijn de uurtjes zo om en ben ik relaxed (hoofddoel).

Ik denk dat je dat hebt veroorzaakt met je avatar en je BMS-verhalen. :-))

Ooooh, eergisteren stond dit scherm nog open en heeft vriend zitten lezen!

Hij las net dat stukje hoe o.a. Bridges en Mamax en ik geloof Juud hun trucs toepasten op partner! Hij vond het wel humor.
ha ha ha compu, leest jouw vriend mee? mijn man zegt altijd als er iets doms gebeurd: ga maar gauw op het forum vertellen... Bedoelt hij cynisch hoor.

Heerlijk de kinderen slapen. Ben zowaar in Harry Potter begonnen. Maar ik ben moe, dus kan me neit heel goed concentreren, balen. Ik zou ook even kunnen gaan liggen.. Ik neem me dan altijd voor s avonds op tijd erin te gaan, maar iedere keer is het toch tegen elfen. En gisteren sliep ik pas rond 12 uur omdat lief (die toen dus niet lief was) snurkte! Bah. En om half 7 kwam Berend. Kort nachtje dus weer.

Berend gaat een stuk beter. Hij is gisteren om 9 uur naar bed gegaan, tot half 7 dus.

Volgende week heb ik een borrel met alle vrouwen uit de straat hier. Maarja, lief moet weer eens eten en kan er niet onderuit. Zucht. Af en toe lijkt ik wel AM hoor. Anyway, ik zit nu over een oppas te denken. Maar dat heb ik nog nooit gedaan. En Berend moet dan wel echt om 9 uur gaan slapen. Stel dat dat niet lukt, dan zit zo'n meisje hier voor niets. Ooh, moeilijk hoor. Dat kroegje waar we heen gaan is niet zo heel ver,dus ik kan binnen 10 min thuis zijn, maar toch. Als \berend 10 min brult vind ik dat al echt erg... Over Laurens maak ik me geen zorgen.

Lastig hoor, maar ik moet toch ook eens wat voor mezelf doen?

Ik kan natuurlijk B uitputten door hem wat wakker te houden, een badje te geven en dan flink laten drinken en op bed. Dan moet ie knock out gaan toch?
Hai lieve meisjes!

Allemaal bedankt voor jullie lieve felicitaties! Ik heb appel-kruimel, vruchten of aarbeienvlaai, Maar je mag ook later op de middag langs komen want dan kun je lekker een hapje mee-eten .

Vent had er wel aan gedacht, het was gewoon een flauw grapje van hem in de hoop dat die me op de kast zou krijgen maar ik bleef gewoon heel cool .

Ooh telefoon...
AAAAAAAAARRRRRRRRRGGGGGGHHHHHHHHH!!!!! Waarom heb ik een kind dat besluit zo weinig te slapen??? Laurens loopt alweer een half uur te roepen en heeft een uur geslapen. Gisteren heeft hij helemaal niet geslapen. En vannacht van kwart voor 8 tot 10 over 7, dus daar heeft hij ook al geen extra uren vandaan geplukt. Bah, niets aan zo.

Doe maar appel-kruimel Juud, lekker. Zet het maar klaar, dan haal ik even laurens uit bed...

Zeg, kunnen die kleurtjes niet weer wat makkelijker gemaakt worden? Ik vind het zo'n gepriegel om de tekst tussen het kleurtje te krijgen. Flut.

Dit even ter zijde...
Juud, gefeliciteerd met je verjaardag! Nog wat moois gehad van de kleine man?

Compu, arme mannen van ons. Ze zijn zeker flink uitgelachen door je man?

CD, lekker buikje hoor!

Naatie, moet je nou van 7 tot 19 werken met 2 uurtjes pauze tussendoor? Waardeloze tijden zeg! Is het mooi geworden bij je zusje?

Kokos, gaaf een nieuwe auto, wat voor kleur? Volgende week donderdag, zou een leuk Sinterklaaskadootje zijn als er niks komt!

Amalia, en waar laat jij je tampon dan ? Sommige mensen hebben echt teveel tijd! Tja, eigenlijk zou het lekker zijn als de mannen veel geld verdienen met weinig werken. Helaas is dat hier ook niet zo.

Ik heb nu voor het eerst Sam ook op bed gelegd. Meestal slaapt hij 's ochtends tot ongeveer 10 uur in z'n bedje en dan 's middags hier, maar het leek me wel lekker om hem vanaf nu ook maar in z'n bedje te leggen. Moppie vind alles best, ligt nu lekker te slapen.
Hmmmm.... ik lust wel aarbeienvlaai Juud.

Adem in, adem uit. Het zal wel vaker gaan voorkomen dat Laurens korter slaapt Amalia. Lianne heeft dat ook. Ze heeft lekker gespeeld met zoontjes van vriendin. Hoogrode wangen, ligt nu ook in bed maar slaapt nog niet.

Wat bedoel je met tekst tussen kleurtjes? Dit en dit en dit?

Oppas? Doen, je bent maar tien minuten van huis af.

Bam, gaat het nog?

CD, foto gezien op AK: ziet er goed uit!
bam gaat het nog???
Juud Gefeliciteerdddddddddddd
Hoi Mamax, hoe is het?

Kleur van de auto, zie:

hier

Goedemiddag Bam!

Mooi! Ik dacht even dat die rode letters een hint was, maar nee. Lekker ook een station.

Bam, waarom vraag je jezelf of het nog gaat? Beetje in de was?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven