Kinderen

alle pijlers

Kinderen

alle pijlers 

Good Luck!

donderdag 29 november 2007 om 17:21

donderdag 29 november 2007 om 19:55

Zooo, Laurens was echt sjaggie! Oorlog in huis. Hij wil ook steeds bijten, dat vind ik zo erg!!!
Gelukkig ging het deze keer met eten wel gezellig, want meestal escaleert het dan. Hij moet nog 2 worden, ojee, wat staat me nog te wachten?? Toch hou ik van hem hoor
Ik moet nu echt een uitnodiging maken voor een gluhweinborrel hier in de voortuin, anders kan niemand meer. En een oppas bellen .....
                    Gelukkig ging het deze keer met eten wel gezellig, want meestal escaleert het dan. Hij moet nog 2 worden, ojee, wat staat me nog te wachten?? Toch hou ik van hem hoor

Ik moet nu echt een uitnodiging maken voor een gluhweinborrel hier in de voortuin, anders kan niemand meer. En een oppas bellen .....

donderdag 29 november 2007 om 20:19

Mamax, hij lachte ze niet uit hoor, juist meer aan hun kant.
Zo van: 'wat zijn jullie daar creatief in, oooooh... dat ga ik onthouden'!
Amalia, taaie tijden voor jou.. Hoop dat ze gauw beter slapen en vrolijker zijn!
En niet bijterig..
Kun je van man niet verlangen dat hij er wat meer is voor jullie?
Bridges, jouw man ook bij de voetbal? Zit hij ook wel eens op het voetbalforum?
Ik was vanmiddag even bloedsuiker meten, dat kon in onze apotheek. Was o.k., maar kreeg foldermateriaal mee waarin duidelijk wordt dat ik echt te dik ben. Ik weet het, moet er echt wat aan doen. Maar ik hou zo van eten!
Helemaal nu ik b.v. geef. Nouja, even op broeden wat te doen.
We zijn er trouwens al uit, CG gaat naar de psz voor slechthorende kindjes!
Het is al vanaf volgende week, leuk he. De mw. van MEE heeft dit zeer aanbevolen, het sluit aan op wat er bij CG gestimuleerd moet worden.
Dat is in elk geval besloten.
                    Zo van: 'wat zijn jullie daar creatief in, oooooh... dat ga ik onthouden'!
Amalia, taaie tijden voor jou.. Hoop dat ze gauw beter slapen en vrolijker zijn!
En niet bijterig..
Kun je van man niet verlangen dat hij er wat meer is voor jullie?
Bridges, jouw man ook bij de voetbal? Zit hij ook wel eens op het voetbalforum?
Ik was vanmiddag even bloedsuiker meten, dat kon in onze apotheek. Was o.k., maar kreeg foldermateriaal mee waarin duidelijk wordt dat ik echt te dik ben. Ik weet het, moet er echt wat aan doen. Maar ik hou zo van eten!
Helemaal nu ik b.v. geef. Nouja, even op broeden wat te doen.
We zijn er trouwens al uit, CG gaat naar de psz voor slechthorende kindjes!
Het is al vanaf volgende week, leuk he. De mw. van MEE heeft dit zeer aanbevolen, het sluit aan op wat er bij CG gestimuleerd moet worden.
Dat is in elk geval besloten.

donderdag 29 november 2007 om 20:29

donderdag 29 november 2007 om 21:21

Amalia, ben je er al uit wat je op de uitnodiging zet? Lastig van de oppas, the story of my life too... Sterkte met de beslissing. Heb je wel een goede oppas?
CD, mooie buik, heel anders vormgegeven dan de mijne. Vast een meid! Ben je al veel aangekomen?
Juud, lekker appelkruimeltaart! Mmmmmmm.
Compu, een beslissing genomen, wat fijn! Dat lucht vast op en is een goede beslissing!
Kokos, kokosman al thuis? Mijn vent nog niet, zal wel even duren.
                    CD, mooie buik, heel anders vormgegeven dan de mijne. Vast een meid! Ben je al veel aangekomen?
Juud, lekker appelkruimeltaart! Mmmmmmm.
Compu, een beslissing genomen, wat fijn! Dat lucht vast op en is een goede beslissing!
Kokos, kokosman al thuis? Mijn vent nog niet, zal wel even duren.

donderdag 29 november 2007 om 21:27

He fijn dat die knoop is doorgehakt Compu! En vooral dat jullie er zo'n goed gevoel bij hebben. Zal evengoed wel vreemd zijn, de eerste keer wegbrengen, of is het geen punt?
Mmmm, ik viel de eerste 10, 11 maanden bv supersnel af tot bijna pre-zwangerschapsgewicht. Helaas toen ik afbouwde naar 1 voeding per dag zat er in no time weer 10 kg aan (en die zitten er nog steeds ).
Maar te veel afvallen is ook niet fijn Mamax. Is nu natuurlijk ook wel een heel heftige tijd met 2 kleine kinders en bv en een huishouden en nou ja, vul maar aan. Woog je voor je zwangerschappen wel meer?
Avondje AM, ik ga aan m'n sinterklaasgedicht!
Over sinterklaas gesproken: vriend heeft het sinds hij mee is geweest met het KDV uitstapje naar Artis helemaal gemaakt bij de leidsters. Nou hebben ze hem zelfs gevraagd of hij woensdag sinterklaas wil zijn, ha ha! Het komt erg slecht uit met z'n werk, dus ik geloof dat 'ie het niet doet, jammer, was wel geinig geweest....
                    Mmmm, ik viel de eerste 10, 11 maanden bv supersnel af tot bijna pre-zwangerschapsgewicht. Helaas toen ik afbouwde naar 1 voeding per dag zat er in no time weer 10 kg aan (en die zitten er nog steeds ).
Maar te veel afvallen is ook niet fijn Mamax. Is nu natuurlijk ook wel een heel heftige tijd met 2 kleine kinders en bv en een huishouden en nou ja, vul maar aan. Woog je voor je zwangerschappen wel meer?
Avondje AM, ik ga aan m'n sinterklaasgedicht!
Over sinterklaas gesproken: vriend heeft het sinds hij mee is geweest met het KDV uitstapje naar Artis helemaal gemaakt bij de leidsters. Nou hebben ze hem zelfs gevraagd of hij woensdag sinterklaas wil zijn, ha ha! Het komt erg slecht uit met z'n werk, dus ik geloof dat 'ie het niet doet, jammer, was wel geinig geweest....

donderdag 29 november 2007 om 21:50

kut, net een heel betoog geschreven over mijn liefje die er altijd voor me is zodra ik hem nodig heb en bla bla bla, tekst weer weg. Leuke laptop hoor, mar met dit soort geintjes vliegt hij binnenkort wel een keer door de kamer!
Dit hierboven over mijn lief in reactie op Compu.
geen zin meer om weer alles te typen, ga even kijken naar die malle schot (babyfluisteraar)
                    Dit hierboven over mijn lief in reactie op Compu.
geen zin meer om weer alles te typen, ga even kijken naar die malle schot (babyfluisteraar)

donderdag 29 november 2007 om 21:56

Niet vloeken he amalia  
Compu: Fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt, dat zal vast goed voelen!. Ik had helemaal niet het idee dat jij dik bent, op de foto's te zien (of moet zijn dat jij het niet bent, kan natuurlijk ook )
Hier ook een beetje overgewicht , hahaha
Mamax: Moeite doen om op gewicht te bljven, lijkt me ook erg lastig.
Helen: Leuk Sinterklaas, dat laat ie toch niet schieten?.
Zaterdag komt Sinterklaas hier ook met wel drie pieten, Leuk!!
Ik heb er zin in!
                    Compu: Fijn dat jullie een keuze hebben gemaakt, dat zal vast goed voelen!. Ik had helemaal niet het idee dat jij dik bent, op de foto's te zien (of moet zijn dat jij het niet bent, kan natuurlijk ook )
Hier ook een beetje overgewicht , hahaha
Mamax: Moeite doen om op gewicht te bljven, lijkt me ook erg lastig.
Helen: Leuk Sinterklaas, dat laat ie toch niet schieten?.
Zaterdag komt Sinterklaas hier ook met wel drie pieten, Leuk!!
Ik heb er zin in!

donderdag 29 november 2007 om 22:00

quote:Jinny schreef op 29 november 2007 @ 21:56:
Ehm, voor sinterklaas Amalia?
? snap 'm niet.
Laurens heeft zijn schoen gezet. Nouja, laarsje. Staat hier op de kast met een wortel erin. Ja ja, ik heb geen openhaard en de achter deur vond ik niet gezellig. En als ik het op de grond zet eet de hond de wortel op. Gek beest.
Maar het staat zoooooo schattig zo met die wortel! Laurens snapte er niets van ha ha. Moest van mij wat zingen op de video maar dat kan hij nog niet. Dus ik zing heel hard en hij herhaalt het laatste woordje steeds.
Zo lief

Ehm, voor sinterklaas Amalia?
? snap 'm niet.
Laurens heeft zijn schoen gezet. Nouja, laarsje. Staat hier op de kast met een wortel erin. Ja ja, ik heb geen openhaard en de achter deur vond ik niet gezellig. En als ik het op de grond zet eet de hond de wortel op. Gek beest.
Maar het staat zoooooo schattig zo met die wortel! Laurens snapte er niets van ha ha. Moest van mij wat zingen op de video maar dat kan hij nog niet. Dus ik zing heel hard en hij herhaalt het laatste woordje steeds.
Zo lief

donderdag 29 november 2007 om 22:12

Nee, voor Compu. Die vroeg of mijn man er niet wat vaker voor ons kon zijn. Dus toen vertelde ik dat hij er altijd is zodra ik hem echt nodig heb. Dan laat hij alles uit zijn handen vallen en komt naar me toe (spreek uit ervaring). En dat hij zo druk is in overleg met mij, want dat hij me heeft gevraagd of ik die promotie wel zie zitten enzo. 
En ik zei ook nog dat ik af en toe wel klaag, maar dat jij Jin nog vaker alleen zit volgens mij.
Overigens zit ik nu ook alleen.
Ik moest zo lachen net. Ik nam Prison Break even op op de dvd recorder. Dan komt er altijd bij het overzicht een plaatje van het begin van wat je opneemt met daarachter de datum en tijd. Maar ik nam een minuut te vroeg op dus het programma overzicht was nog. en vanavond komt er iets raars bij Shock Doc, dus het plaatje is een opblaaspop. Ha ha, lief zal wel denken: wat neemt ze nu weer voor me op??
                    En ik zei ook nog dat ik af en toe wel klaag, maar dat jij Jin nog vaker alleen zit volgens mij.
Overigens zit ik nu ook alleen.
Ik moest zo lachen net. Ik nam Prison Break even op op de dvd recorder. Dan komt er altijd bij het overzicht een plaatje van het begin van wat je opneemt met daarachter de datum en tijd. Maar ik nam een minuut te vroeg op dus het programma overzicht was nog. en vanavond komt er iets raars bij Shock Doc, dus het plaatje is een opblaaspop. Ha ha, lief zal wel denken: wat neemt ze nu weer voor me op??

donderdag 29 november 2007 om 22:17

Aha, snap ehm Amalia. Ik zit vaak alleen, maar voordeel is ook dat vent weleens op tijden thuis is dat de gewone mensheid aan het werk is. Morgen samen uitslapen (als th het toelaat he), dat is dan een voordeel. Vent kan helaas niet alles laten vallen als ik hem nodig heb, maar ik begrijp dat, als hij onderweg is is hij niet bereikbaar. Ben alleen bang dat ik straks ga bevallen als hij net onderweg is en ik hem dan niet kan bereiken en ik met weeen en zo alleen naar het zh moet met th... Maar goed, is hopelijk ongegrond.

donderdag 29 november 2007 om 22:21