Good Luck!
donderdag 29 november 2007 om 22:26
Nee, geen roti Star voor mij. Vind ik te spicey. Pom niet..toch..?
Bv avond: praten met andere voedsters, in dit geval de lang-voedsters.
Tips uitwisselen etc. Met dames die het leiden.
Dat moet apart, anders schrikken we de anderen zo af haha.
1 Van de leidsters heeft ooit gevoed tot haar zoontje...6 was.
Mamax, hoeveel kilo wil je erbij? Lukt het ook niet vanwege de bv?
Bam, ik toon inderdaad niet dik. Dat is een geluk bij een ongeluk hihi.
Maar als je goed kijkt.. Vandaag vroeg weer iemand of ik zwanger was, het zit allemaal op die plek (en bij mijn moeder ook en mijn oma ook! grrr)
Je bent al helemaal in rijmsfeer met schieten en pieten.
Amalia, gelukkig dat je van hem op aan kunt. Moet ook he, in deze fase.
Nog naar de Babyfluisteraar gekeken? Ik was nogal onder de indruk van Terre.
Hel, ik kijk er erg naar uit, de eerste schooldag. Je mag er de hele dag bij blijven, misschien even in een andere ruimte, maar je kunt vlakbij zijn als je wilt.
Ik vind het trouwens wel stoer dat ze zo vroeg naar school gaat, met haar 2 jaar!
Donkere Sint? Of is hij niet getint?
Trusten!
Bv avond: praten met andere voedsters, in dit geval de lang-voedsters.
Tips uitwisselen etc. Met dames die het leiden.
Dat moet apart, anders schrikken we de anderen zo af haha.
1 Van de leidsters heeft ooit gevoed tot haar zoontje...6 was.
Mamax, hoeveel kilo wil je erbij? Lukt het ook niet vanwege de bv?
Bam, ik toon inderdaad niet dik. Dat is een geluk bij een ongeluk hihi.
Maar als je goed kijkt.. Vandaag vroeg weer iemand of ik zwanger was, het zit allemaal op die plek (en bij mijn moeder ook en mijn oma ook! grrr)
Je bent al helemaal in rijmsfeer met schieten en pieten.
Amalia, gelukkig dat je van hem op aan kunt. Moet ook he, in deze fase.
Nog naar de Babyfluisteraar gekeken? Ik was nogal onder de indruk van Terre.
Hel, ik kijk er erg naar uit, de eerste schooldag. Je mag er de hele dag bij blijven, misschien even in een andere ruimte, maar je kunt vlakbij zijn als je wilt.
Ik vind het trouwens wel stoer dat ze zo vroeg naar school gaat, met haar 2 jaar!
Donkere Sint? Of is hij niet getint?
Trusten!
donderdag 29 november 2007 om 22:33
Komt Sint bij jullie thuis Bam? Leuk! Herinner me van dat ik klein was dat dat enorme indruk maakte! Heb je een heel huis vol uitgenodigd?
Bel even voor je die laptop het raam uit gooit Amalia . Filmpje op ak?!
Laat vriend het maar niet horen Jin; heeft toch al een complex dat ie een oude vader is Ik weet niet wat hij precies doet, maar ze zijn erg van hem gecharmeerd. Ik moet altijd de groetjes doen en krijg van die complimentjes waar het glazuur van van je tanden springt ("Wat heb jij een ontzeeeeeetend leuke en geinteresseerde man!"). Hij krijgt altijd een overdracht van een uur als hij Mare ophaalt. En bij mij komen ze niet verder dan dat het goed ging. En van de week had hij nog zo gezellig met B, B en C zitten kletsen. Als ik ophaal zijn ze altijd reuze druk en hebben ze helemaal geen tijd om te kletsen. Tssssk. (Niet dat ik jaloers ben of zo hoor )
Eh, geen pakje ontvangen nog, dus ofwel jij hebt mij niet ofwel je pakje is verdwenen. Had jij laatst niet iets dat bij de post was open gemaakt en gejat?
Gedicht vordert maar is nog lang niet af.....
Bel even voor je die laptop het raam uit gooit Amalia . Filmpje op ak?!
Laat vriend het maar niet horen Jin; heeft toch al een complex dat ie een oude vader is Ik weet niet wat hij precies doet, maar ze zijn erg van hem gecharmeerd. Ik moet altijd de groetjes doen en krijg van die complimentjes waar het glazuur van van je tanden springt ("Wat heb jij een ontzeeeeeetend leuke en geinteresseerde man!"). Hij krijgt altijd een overdracht van een uur als hij Mare ophaalt. En bij mij komen ze niet verder dan dat het goed ging. En van de week had hij nog zo gezellig met B, B en C zitten kletsen. Als ik ophaal zijn ze altijd reuze druk en hebben ze helemaal geen tijd om te kletsen. Tssssk. (Niet dat ik jaloers ben of zo hoor )
Eh, geen pakje ontvangen nog, dus ofwel jij hebt mij niet ofwel je pakje is verdwenen. Had jij laatst niet iets dat bij de post was open gemaakt en gejat?
Gedicht vordert maar is nog lang niet af.....
donderdag 29 november 2007 om 22:33
,Normaal weeg ik 54 kg, nog niet veel zwaarder dus. Ik moet eerlijk zeggen dat ik me al een maand of 2 niet gewogen heb, dus misschien valt het best mee.
6 jaar voeden?!! Daar moet ik toch niet aan denken! Ik ben nu Sam al langer aan het voeden dan bij Max gelukt is en ik hoopp het nog een tijd vol te houden, maar tot 6 jaar, no way!
Ik ga naar bed, trusten!
6 jaar voeden?!! Daar moet ik toch niet aan denken! Ik ben nu Sam al langer aan het voeden dan bij Max gelukt is en ik hoopp het nog een tijd vol te houden, maar tot 6 jaar, no way!
Ik ga naar bed, trusten!
anoniem_39144 wijzigde dit bericht op 29-11-2007 22:34
Reden: interpunctie
Reden: interpunctie
% gewijzigd
donderdag 29 november 2007 om 22:40
donderdag 29 november 2007 om 22:43
wat een slijmjurken, Hel . bah!!
Ja Sinterklaas komt, heb er onwijs zin in. Rissie komt met Man en Mark, en opa&oma van Mark komen mee. en mijn schoonouders komen en natuurlijk Sinterklaas en 3 pieten. (ik lijk wel een klein kind, zo kijk ik er naar uit, hahaha)
Ik heb het alleen nog maar gekocht en voor de rest moet ik nog beginnen, mag wel opschieten!!!!
Ja Sinterklaas komt, heb er onwijs zin in. Rissie komt met Man en Mark, en opa&oma van Mark komen mee. en mijn schoonouders komen en natuurlijk Sinterklaas en 3 pieten. (ik lijk wel een klein kind, zo kijk ik er naar uit, hahaha)
Ik heb het alleen nog maar gekocht en voor de rest moet ik nog beginnen, mag wel opschieten!!!!
donderdag 29 november 2007 om 22:49
Fijn dat je erbij mag zijn Compu, die hele eerste dag! Hi hi, ja, ik vind sowieso alles wat ze op deze leeftijd doen zo stoer. Van die kleine, dappere mensjes... Ik dacht precies hetzelfde als Bam: ik kan me van de fotootjes helemaal niet heugen dat je dik bent. Vast een teken dat je gewoon lekker in je vel zit, zwaar of niet! Gekleurde Sint, zou leuk zijn. En dan paar witte Pieten erbij, dan maak je wel een statement he... Maar goed, dan moeten ze vriend wel in de schoensmeer zetten (hij is niet gekleurd).
Da's geen leuk scenario Jin... Zijn ze een beetje flexibel met dienstroosters? Mss alleen korte vluchten vanaf 3weken voor D day?
Da's geen leuk scenario Jin... Zijn ze een beetje flexibel met dienstroosters? Mss alleen korte vluchten vanaf 3weken voor D day?
donderdag 29 november 2007 om 22:56
donderdag 29 november 2007 om 23:01
B-Day, hi hi! Sja, anderhalve week is ruim. Dus dan komt het vast goed ja. Maar ik kan me voorstellen dat het af en toe door je hoofd gaat. Die oppas van laatst vragen of je haar in geval van nood kunt bellen? Of heeft ze geen vervoer 's nachts. Na ja, je hebt er natuurlijk al lang over nagedacht en het gaat natuurlijk ook gewoon goed!
Ah, dat wordt een gezellige avond Bam!
Ah, dat wordt een gezellige avond Bam!
vrijdag 30 november 2007 om 10:52
Goeiemorgen.
Sint is hier geweest vannacht, gezellig. Een beker en een boekje voor Laurens. En voor Berend niets want die had geen schoen gezet .. oeps. Moet snel wat halen voor hem. Mogen ze samen zaterdag nog een keer. Vanmiddag Sint op het kdv. Ben benieuwd wat Laurens ervan vindt.
Bam, gekocht is het meeste werk toch, dus dat heb je maar vast! Ik moet nog 1 ding kopen en dan de gedichten maken. Wij doen geen surprises, alleen gedicht.
Ik ga even op de groep kijken voor Mal
Sint is hier geweest vannacht, gezellig. Een beker en een boekje voor Laurens. En voor Berend niets want die had geen schoen gezet .. oeps. Moet snel wat halen voor hem. Mogen ze samen zaterdag nog een keer. Vanmiddag Sint op het kdv. Ben benieuwd wat Laurens ervan vindt.
Bam, gekocht is het meeste werk toch, dus dat heb je maar vast! Ik moet nog 1 ding kopen en dan de gedichten maken. Wij doen geen surprises, alleen gedicht.
Ik ga even op de groep kijken voor Mal
vrijdag 30 november 2007 om 13:40
Arme Amalia!! Kindjes op bed? Hier liggen ze nu een half uurtje. Berend komt er bij jullie ook al zo bekaaid af... Sam had hier de eerste keer een autootje (waar Max nu mee speelt, maar hij weet wel dat hij van Sam is) en de tweede keer een doosje rozijntjes (die Max inmiddels opgegeten heeft). Ik ben nu een lijstje aan het maken wat ze van ons krijgen voor Sinterklaas en Kerst en de lijst van Max is beduidend langer dan die van Sam... We hebben ook nog zoveel voor de leeftijd van Sam, maar toch voelt het lullig.
Ga m'n vlees opzetten, we eten vanavond draadjesvlees.
Ga m'n vlees opzetten, we eten vanavond draadjesvlees.
vrijdag 30 november 2007 om 13:54
Hello
Zo hoe is het hier?
Amalia je laptop behekst? Nou ik zou hem dan maar snel inruilen voor een ander, je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren!
Maar vertel, hoe lief is Amaliaman nou?
Helen, stelletje slijmjurken daar op dat kdv. Ik hoop niet dat ze dat bij alle vaders doen!
En je vriend als Sinterklaas? Kunnen ze daar niet beter een opa van iemand voor vragen??
Compu, 6 jaar bv? Pff dát is pas lang! Hoevaak geef jij nu nog bv dan?
Juud nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoe voel je je? Voel je je al zwanger?
Ik hoop niet dat je cadeautje verdwenen is Jinny..echt balen dat er zoveel niet aankomt!
Mhh..verder weet ik het ff niet.
Zo hoe is het hier?
Amalia je laptop behekst? Nou ik zou hem dan maar snel inruilen voor een ander, je weet nooit wat er nog allemaal gaat gebeuren!
Maar vertel, hoe lief is Amaliaman nou?
Helen, stelletje slijmjurken daar op dat kdv. Ik hoop niet dat ze dat bij alle vaders doen!
En je vriend als Sinterklaas? Kunnen ze daar niet beter een opa van iemand voor vragen??
Compu, 6 jaar bv? Pff dát is pas lang! Hoevaak geef jij nu nog bv dan?
Juud nog gefeliciteerd met je verjaardag!
Hoe voel je je? Voel je je al zwanger?
Ik hoop niet dat je cadeautje verdwenen is Jinny..echt balen dat er zoveel niet aankomt!
Mhh..verder weet ik het ff niet.
vrijdag 30 november 2007 om 13:55
quote:amalia schreef op 29 november 2007 @ 22:21:
Waarom hokken die bekende mensen altijd met meteen met elkaar als ze samen werken. Nu gaan die Tarzan en Jane al met elkaar, hoe heten ze? Chantal Janzen met die Ron van Idols. en als ze over een maand een film maakt met Daan Schuurmans is dat weer de man van haar leven....
Huh? Ron ging toch met Jamai???
Waarom hokken die bekende mensen altijd met meteen met elkaar als ze samen werken. Nu gaan die Tarzan en Jane al met elkaar, hoe heten ze? Chantal Janzen met die Ron van Idols. en als ze over een maand een film maakt met Daan Schuurmans is dat weer de man van haar leven....
Huh? Ron ging toch met Jamai???
vrijdag 30 november 2007 om 13:58