Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah wat naar Bridge! Heb je er al zolang op moeten wachten en dan nog is het je niet gegund.
He bah Bridge wat een vervelend nieuws!
Nee ze had het absoluut niet verwacht... na 2,5 jaar dacht ze haar portie wel; te hebben gehad... Dacht nu 7 weken te zijn... Stom hè... ben er helemaal verdrietig van, maar zij zijn gelukkig heel nuchter... halen er het positieve maar uit. Klap komt misschien nog wel, maar is afwachten...
Het is voor jou ook klote Bridges. Jullie hadden zo leuk samen kunnen genieten van deze tijd he. Hoop dat het geluk weer heel gauw voor ze weggelegd is.
Bridges, wat een klote bericht. Bah, ik voel overal kippenvel. Het is niet eerlijk!

Kokos, mijn vent was om een uur of twaalf thuis, hij had vandaag oproepdienst maar is opgeroepen en de oppas was ziek dus ik zwaaide gedag tegen mijn yoga. Nou ja, volgende week weer een poging. Hij zal vanavond weer zoeits thuis zijn.

Bam, haha sintslingers, grappig. Dat heb ik nog nooit gehoord! Is je pakker nog helemaal gelukt? En de cadeaus voor Juul weer gevonden?

Compu, ha, ik had bijna gelijk met de kleuterschool... Ik ben hier bevallen van Th. In een super fijn ziekenhuis.

Suze, hoe gaat het met je? Gaat Juultje nog sint vieren?

Naatie, knap, alle gedichten af! Kun jij even lekker slapen

Amalia, organiseer je de gluhweinborrel als een kennismakingsborrel? Lief dat B. zo sabbelt.

Mamax, wat voor koekjes had je laatst gebakken? Hoe doe je dat eigenlijk? Ik wil zondag koekjes bakken met Th, maar weet eigenlijk niet hoe dat moet

jee wat een klotenieuws bridges.

Kan me voorstellen dat ze het niet verwacht hadden.

Logisch dat je verdrietig bent, het is echt oneerlijk.
Ik kreeg net een brainwave, dus heb weer wat gevonden, hahahaha

Oja joh dat is leuk, moeten natuurlijk wel sint welkom heten;)
Heb je dan speciale sintslingers Bam? Haha, ik vind het grappig.
Ja Jin die kun je overal kopen. Met Sint en Piet erop, of alleen Sint. Zal ik een slinger voor je kopen, heb je je huis volgend jaar ook in style!
Gat Bridges,wat rot. Het is zo oneerlijk verdeeld. Hopelijk kan je er een beetje voor haar zijn.

Jinny, we doen het idd als kennismakingsborrel. Ik hoop dat er een beetje een goeie opkomst is. Morgen met Laurens maar de briefjes in de bus gooien.

Saaie tv zeg. Ik kijk maar even Katja vs de rest. Hoop dat het leuk wordt. Ik moet altijd wel lachen om Katja.

Bam, komt er echt een Sint bij jullie?wij waren net met laurens op het kdv waar Sint was. Hij vond de Pieten wel leuk maar was verder niet zo onder de indruk. Hij vond wel allemaal pepernoten op de grond, lekker fris. Nouja, was hij ook even zoet ha ha! Heel veel kindjes vonden het eng, maar die van mij is echt nergens bang voor.

Fallen is op net5, vind ik zo goeie film!

Time is on my mind, yes it is!
Oh Bridges wat een naar bericht! Wat is het toch soms oneerlijk En je kan er %^&%$@# niks aan doen.

Amalia, wist je dat MV niet eens bij je wilt komen eten? ( zie haar reactie op het topic van de tampons) Tss..beetje jammer, ze noemt je nog net geen vies wijf ofzo..

Compu wat goed zeg, nog 3 keer voeden op een dag! Vind je het niet vermoeiend?

Jinny, is je cadeautje al aangekomen? Of is ie nog steeds onderweg?

Mamax, lekker gegeten?

Bleghh er is echt geen bal op tv zeg! Ja voetbal wat Naatieman nu zit te kijken. Bah! Wanneer komt er nou iets leuks?

Ik ga even een theetje maken met een lekkere twix erbij! Mhh..
Oh ha ha ha, is dat zo Naat? Grappig. Het was een lulverhaal hoor. Normaal heb ik wel een prullenbak op de wc, maar laurens speelde laatst op de gang en de wc deur stond kennelijk open, want even later kwam hij de kamer in : oh, oh. Had ie het prullenbakje gesloopt. En die is qua ruimte vervangen door zijn potje, dus ik heb nog geen nieuwe. Ben door die bv toch nog niet ongesteld.

Fallen ken ik al. Wel een leuke film ja Juud.
naat, ik kan mijn reactie op het tampontopic en de reactie van mv daarop helemaal niet vinden
Amalia, de reactie van mv was op : Thursday 29 November 2007 19:05
Hallo Jinny,

ik weet niet of je nu nog op dit forum zit, maar ik heb even een vraagje aan jou. Ik las namelijk in een berichtje van jou op dit forum van een paar dagen geleden dat jij een rood skippybeest hebt gekocht (ik had gegoogeld op skippybeest en kwam zo bij jouw berichtje uit). Nu ben ik op zoek naar zo'n skippybeest en vroeg me af waar jij hem hebt gekocht.

Hopelijk kun jij me verder helpen.

Groetjes Elise
wat grappig dat je met google hier uit komt!
ha ha ha komisch Naat! dat ze daarop reageert! Ik heb natuurlijk ook weer even een berichtje achter gelaten...
Hallo Elise,

Wat grappig dat je mij googled. Ik heb het skippybeest in Duitsland gekocht, was niet eens duur iets van 13 euro. Hopelijk heb je daar wat aan. Exacte winkel kan ik nog voor je opzoeken als je wilt.

Groeten Jinny
Gatver, wat een smeerlap:

http://www.waarmaarraar.n..._gedurende_tien_jaar.html
begrijjp ik nou goed dat Doe Maar helemaal niet is uitverkocht? Heb ik 7 jaar geleden nog voor voor het VVV geslapen! Het is nu ook wel een aftreksel, toch?

Even Jinny's viezigheid bekijken...
Ha ha ha Jin! Hoe kom je hier nou weer bij? Wat ik pas vies vind is dat die badkamer pas na 10 jaar eens flink geschobt wordt :-0
Ik vroeg me ook al af hoe die huisbaas dan die camera´s zo goed verstopt had dat ze pas na 10 jaar worden gevonden! Ranzig he?

Maar leuk idee van de borrel trouwens, hoeveel mensen schat je dat er komen?
quote:Juud_ schreef op 30 november 2007 @ 20:34:

Ja Jin die kun je overal kopen. Met Sint en Piet erop, of alleen Sint. Zal ik een slinger voor je kopen, heb je je huis volgend jaar ook in style!Wat ben je een lieverd Juud! Ik kijk volgend jaar wel joh, dat is veel makkelijker. Maar erg bedankt, netnietmeerjarigejet.
Trusten dames, voor straks. Ik ga even wat drinken en op mijn vent wachten beneden en wat lezen of zo. Doei!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven