Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel ontsluiting had je dan? Bij mij begint het met ontsluiting en de weeen volgen dan vrij rap. Het gaat ook snel hoor, bij Sam had ik om 11 uur 4-5 cm ontsluiting en om 12.30 uur 9 cm.
Ceetjes gezicht goed! Nog litteken op onderlip, maar trekt weg denk ik wel. Tandje lijkt of iets gezakt of zwelling is gewoon minder

Nog niets van Cin gehoord. Ze wist ook nog niet hoe laat ze geopereerd zou worden.
Hè, verdorie, Mal geen forummer van de maand. Ik stem deze maand gewoon weer op je!
quote:Jinny schreef op 06 januari 2009 @ 13:04:

Hel, het lijkt wel een triathlon die reis naar jouw werk. Nu alleen nog ergens kleiduiven schieten tussen door. Schapen hebben we hier wel veel...
En de beste oliebollenbakker van Nederland! Hmm, die kun je maar beter niet schieten dan!
quote:Star schreef op 06 januari 2009 @ 13:06:

[...]

Of zwemmen

Water al voor de deur.Vriend overweegt serieus om morgen schaatsend naar z'n werk te gaan
Lieve foto's Jin. Schattig sleetje. Groot is Jongste

Bandje zou geen optie zijn dan Mamax? Of heb je ze daar nog nooit over gehoord?
Hoever moet ie schaatsen dan Hel? Nou ja, voor hem eitje waarschijnlijk.
Livre is ook Lief. Mal mag voor januaro
Bandje eromheen doen ze als je baarmoedermond te vroeg verstrijkt en dat gebeurt volgens haar altijd voor 20 weken. Daarvoor ben ik dus eigenlijk te laat bevallen.

En hoe laat moet hij beginnen Hel? In het donker schaatsen lijkt mij niet zo fijn. Ach, who am I kidding, schaatsen op zich vind ik al niet fijn...
quote:Star schreef op 06 januari 2009 @ 13:24:

Livre is ook Lief. Mal mag voor januaro Dat zal best, maar vast niet zo lief als onze Mal.
Inderdaad, schaatsen in het donker. Ik zou Starman vastketenen. Had ie maar gedaan als hij geen gezin had. Maar goed, die schaatst sowieso niet
De beste oliebolenbakker Mamax? Is dat dezelfde als de beste amandelstaafbakker? Ha ha, jij weet dat soort dingen dan ook weer he?! We hebben hier ook een beroemd snoepwinkeltje, ken je dat? He, wat vervelend, ziekenboeg. Wij hadden het twee weken geleden, heel nare hardnekkige griep die heerst, zei de dokter...

Ooo, vind dit wel erg zielig voor vriend. Vandaag een top-schaatsdag en de ijsbaan voor de deur is net officieel open. Zit 'ie de hele dag naar al die schaatsende mensen te kijken met een weerspannige Mare die onder geen beding naar buiten wil. Nou ja, ik ga maar weer eens aan de slag. Misschien dat ik hem dan straks een uurtje ijsvrij geef.

Mmm, ja, jij bent ook heel hard aan het werk he Jin?

Star, goed van het tandje! Misschien komt het er wel weer helemaal uit, of kan dat niet?
Ha ha, 't is op de fiets 20 minuten (en de weg loopt vrijwel overal langs sloten) dus schaatsend is dat idd een peuleschil. Maar in het donker schaatsen, daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. Mooi, dat plan is dus bij deze van de baan.
He, ik wil al die leuke foto's bekijken maar kan hier nog niet op de groep... Morgen dan maar.
quote:Helenita2 schreef op 06 januari 2009 @ 13:33:

De beste oliebolenbakker Mamax? Is dat dezelfde als de beste amandelstaafbakker? Ha ha, jij weet dat soort dingen dan ook weer he?! Niet goed genoeg kennelijk, want het was inderdaad de beste amandelstaafbakker. Je hebt er toch wel een staaf gehaald hè? We hebben hier ook een beroemd snoepwinkeltje, ken je dat? Nee, die ken ik niet, ver bij jou vandaan?
quote:mamax schreef op 06 januari 2009 @ 13:18:

Hè, verdorie, Mal geen forummer van de maand. Ik stem deze maand gewoon weer op je!Yammini wordt forummer van de maand januari
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou tweede wand behang ook klaar. De moeilijke stukjes bewaard voor morgen nu heb ik rijles. Leuk met dit weer.
Wow, succes met rijden Mal! Effe wandje behangen, goed hoor. Ben je veruit de produktiefste van ons hier vanochtend He, hoezo weet je dat Yammini het wordt in januari?

Ja, die amandelstaaf moest ik natuurlijk even checken Mamax! Was idd erg lekker. Snoepwinkeltje zit in het centrum, denk nog geen 10 min lopen bij mij vandaan. Wie weet vrijdag.
Hel, waarom niet forummen ehm werken met een amandelstaaf?

Mamax, ik weet het niet precies. Bij oudste had ik met dertig weken drie cm ontsluiting en bij jongste ook al te vroeg maar stomme gyn meette alleen de weeen en geloofde niet dat je ontsluiting kon krijgen zondre die weeen. Het ging pas los bij allebei met een storm toen de vliezen braken.

Star, je lekkere mennekes he? Ik ben ook heel verliefd op ze. Zlefs om zes uur vanochtend omdat de kleinste tot in de nek had gepoept en om zes al in bad moest spetteren.
Succes met rijlessen Mal! Ik las dat er heel veel rij-examens zijn gecancelled met dit weer!
Snoepwinkel en amandelstaaf? Ik ga in het kader van blijven eten maar eens rondje Heldurp doen binnenkort
Lekker tijdstip om te badderen

Maar goed, herkenbaar dat ze altijd lief zijn, al moet ik soms middenin de nacht wel eerst een grom onderdrukken
CGtje, was ik jou helemaal vergeten te feliciteren meid vanmorgen...

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!! 3 JAAR, HOERAAAAA

Geen nieuws van Cin nog? Kwam even checken. zit bij m'n ouders, maar kan wel internetten. Niet heel vaak alleen. Ik kom vanavond nog wel even checken.

Hier ligt een pakje sneeuw, leuk Ga er zo met de kindjes even doorheen banjeren, gezellig.
Pfff daar ben ik weer, was moeilijk rijden soms in de sneeuw met die lage zon. Maar ik leef nog! En nergens een deuk in gereden.

Ik vind het met die koppeling echt lastig nog, hij is een paar keer afgeslagen bij stoplichten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven