Good Luck!
woensdag 7 januari 2009 om 15:35
Zij woont hier in een dorpje in de buurt, maar werkt inderdaad in H. Is eigenlijk niet echt m'n nichtje, maar haar vader en mijn vader zijn al 40 jaar bevriend, dus voelt wel als zodanig. Zusje woont in Amsterdam (nu even in Montreal), echte neefje en nichtje wonen in Duitsland. Ene opa, oma en tante wonen in Mamaxstad, andere in Duitsland.
Leuk poppenhuis wat Ceetje heeft gekregen!
Leuk poppenhuis wat Ceetje heeft gekregen!
woensdag 7 januari 2009 om 16:59
Mal, jij superklussert! Goed man. Tevreden met het resultaat?
Compu, waar was ik heen; je bedoelt vanwege die reis waar ik over schreef? Ik bedoelde de reis van huis naar werk (triatlon zonder kleiduivenschieten volgens Jin )! Wow, leuke kadootjes allemaal hee! Maar CG was wat overweldigd? Mare kan op het moment ook helemaal blokkeren van aandacht van mensen die ze niet (zo goed) kent. Wel schattig, zal er wel bij horen.
Bah bah bah, ik vind het een rare dag. Vriend hele nacht aan het spoken, heeft veel stress en is erg down. Dus ik ook niet goed geslapen en ook niet erg vroijk. Op werk bericht dat man van naaste collega nog maar een paar maanden te leven heeft. Denk dat ik maar gewoon snel naar huis ga.
Compu, waar was ik heen; je bedoelt vanwege die reis waar ik over schreef? Ik bedoelde de reis van huis naar werk (triatlon zonder kleiduivenschieten volgens Jin )! Wow, leuke kadootjes allemaal hee! Maar CG was wat overweldigd? Mare kan op het moment ook helemaal blokkeren van aandacht van mensen die ze niet (zo goed) kent. Wel schattig, zal er wel bij horen.
Bah bah bah, ik vind het een rare dag. Vriend hele nacht aan het spoken, heeft veel stress en is erg down. Dus ik ook niet goed geslapen en ook niet erg vroijk. Op werk bericht dat man van naaste collega nog maar een paar maanden te leven heeft. Denk dat ik maar gewoon snel naar huis ga.
woensdag 7 januari 2009 om 19:25
Ik lees het al, er zijn eerst weer wat bodig:
voor Cin, omdat je het achter de rug hebt maar er nu een lang herstelproces aan komt. Heel veel beterschap .
Voor Bam omdat zij dus ook veel pijn heeft. Beterschap!!!
Voor Mamax, omdat je dus nu nog langer moet wachten.
Voor Star omdat ze het nu vast ook koud heeft
Voor Helenita omdat alles even tegenzit.
En complimenten en zo voor:
Kokos, zomaar even tijd voor jezelf! Goed geregeld!
Mal, omdat ze zo goed verjaardagen onthoudt en een eersteklas behanger is!
Compu omdat het een top-verjaardag was!!!
voor Cin, omdat je het achter de rug hebt maar er nu een lang herstelproces aan komt. Heel veel beterschap .
Voor Bam omdat zij dus ook veel pijn heeft. Beterschap!!!
Voor Mamax, omdat je dus nu nog langer moet wachten.
Voor Star omdat ze het nu vast ook koud heeft
Voor Helenita omdat alles even tegenzit.
En complimenten en zo voor:
Kokos, zomaar even tijd voor jezelf! Goed geregeld!
Mal, omdat ze zo goed verjaardagen onthoudt en een eersteklas behanger is!
Compu omdat het een top-verjaardag was!!!
woensdag 7 januari 2009 om 20:40
En voor Jin , die zo geniet van haar mannen op de slee! Ik verdenk je ervan je man ook op een slee te zetten.
Mal, had je nog gelezen dat ik die meeting heb?
Heb jij al een datum voor de biopt?
Hel, zullen we die 2 mannen van ons op een schip zetten en dan heel hard blazen? Kunnen ze leuk genieten van hun vrijheidsdrang (of heeft hij daar momenteel geen hinder van?)!
Mal, had je nog gelezen dat ik die meeting heb?
Heb jij al een datum voor de biopt?
Hel, zullen we die 2 mannen van ons op een schip zetten en dan heel hard blazen? Kunnen ze leuk genieten van hun vrijheidsdrang (of heeft hij daar momenteel geen hinder van?)!
woensdag 7 januari 2009 om 21:16
Ai Cin, wat gaat het nog lang duren. Bummer....
Maar, count your blessings; de operatie ging snel en was een goeie beslissing. En je bent er maar mooi vanaf, van die operatie en die rare verdrukking van je wervels.
Veel water drinken helpt geloof ik tegen de narcose, om het uit je lijf te halen. Maarja, moet je weer veel naar de wc. Kan je dat wel? ' Werkt' dat allemaal weer?
Fijn je hier weer even gelezen te hebben!!! Vanaf nu gaat het up up up!
Maar, count your blessings; de operatie ging snel en was een goeie beslissing. En je bent er maar mooi vanaf, van die operatie en die rare verdrukking van je wervels.
Veel water drinken helpt geloof ik tegen de narcose, om het uit je lijf te halen. Maarja, moet je weer veel naar de wc. Kan je dat wel? ' Werkt' dat allemaal weer?
Fijn je hier weer even gelezen te hebben!!! Vanaf nu gaat het up up up!
woensdag 7 januari 2009 om 21:19
Haai Jin. pols gaat beter. De pijn is alleen nog niet helemaal weg. Ik hoop dat dat wel weg trekt. Maar het doet nu alleen pijn als ik er echt naar op zoek ga zeg maar. Zo fijn om de kinderen te kunnen tillen zonder dat je af en toe in een pijnscheut verrekt!
Hoeveel cm sneeuw daar bij jou? Ik heb vanmorgen een stoere slee gekocht, want bij mijn ouders ligt ook een laagje! Nouja, gekocht... ik heb hem gehaald en Laurens krijgt hem alvast voor zijn verjaardag van mijn ouders. Hij snapt er niets van ha ha. Denkt dat ie jarig is en dat hij hem van mijn vader kreeg want mn moeder was werken. Nouja, in ieder geva; hier is een grote kuil in het park en daar kan je heerlijk vanaf sleeen. Berend achterop, Laurens voorop (kostte nog wat moeite, want L wilde ook achterop) en glijden maar. Zo leuk! Alleen puf puf, dat omhoog klimmen iedere keer ha ha!
Hoeveel cm sneeuw daar bij jou? Ik heb vanmorgen een stoere slee gekocht, want bij mijn ouders ligt ook een laagje! Nouja, gekocht... ik heb hem gehaald en Laurens krijgt hem alvast voor zijn verjaardag van mijn ouders. Hij snapt er niets van ha ha. Denkt dat ie jarig is en dat hij hem van mijn vader kreeg want mn moeder was werken. Nouja, in ieder geva; hier is een grote kuil in het park en daar kan je heerlijk vanaf sleeen. Berend achterop, Laurens voorop (kostte nog wat moeite, want L wilde ook achterop) en glijden maar. Zo leuk! Alleen puf puf, dat omhoog klimmen iedere keer ha ha!
woensdag 7 januari 2009 om 21:33
Amalia, hier ligt echt een dik pak nu, en het blijft ook wel even liggen. Jongste gaat dan op de babyslee en oudste trekt die slee of gaat op de grote slee. Echt zo leuk, ik ben helemaal verliefd op die sleetjes hihi. Is het leuk bij je ouders? Wel fijn dat het iets beter gaat met die pols. Ik hoop dat het snel helemaal over is!
woensdag 7 januari 2009 om 21:35
Klinkt als erg veel lol voor je knullen en een bezwete mama Amalia. Leuk hoor. Hier lag vanochtend een heel dun laagje, niks aan (maar op zich wel okee want ik moest toch werken). Fijn dat je pols beter gaat. Geneest het nu ook echt of onderdrukt het de pijn?
Dank voor de knuffels Jin, Mal en Bridges. Ha ha Compu, samen op een bootje en hard blazen, hoe kom je erop, haha! Ik zou bijna zeggen: kon het maar! Vrijheidsdrang, tja, ik weet niet. Meer stress, heimwee en winterdip denk ik. Naarste vind ik nog dat Mare het ook oppakt. Nou ja, dag voor dag maar.
Nog leuk nieuws ergens??
Dank voor de knuffels Jin, Mal en Bridges. Ha ha Compu, samen op een bootje en hard blazen, hoe kom je erop, haha! Ik zou bijna zeggen: kon het maar! Vrijheidsdrang, tja, ik weet niet. Meer stress, heimwee en winterdip denk ik. Naarste vind ik nog dat Mare het ook oppakt. Nou ja, dag voor dag maar.
Nog leuk nieuws ergens??
woensdag 7 januari 2009 om 22:08
De ene keer wordt ze baldadig, gaat wild doen, luistert niet meer. De andere keer gaat ze hem troosten en lopen redderen. Ik kan dat echt niet aanzien, maar weet ook niet goed wat ik eraan moet doen. Kan hem moeilijk bij haar weg houden totdat 'ie opvrolijkt. Anyway. Bij zulk nieuws als van mijn collega vanmiddag gaat het natuurlijk nergens over.
woensdag 7 januari 2009 om 22:31
Hel, dat is naar zeg. Die kleintjes pikken ook zo goed stemmingen op volgens mij. Lief en ik kibbelen af en toe ook teveel, zomaar zonder reden. Gaan we ineens boos doen tegen elkaar. Laurens doet dan niet echt iets, maar is dan gewoon heel rustig. Gaat gewoon verder met z'n dingetje. Te netjes zeg maar. Ik heb ook gezegd dat we het niet meer moeten doen met de kinderen erbij. Ruzie mag en kan natuurlijk wel, maar niet dat snauwerige om niets.
Arme kindjes, 't is wat met al die vaders en moeders
Jin klinkt leuk een babyslee! Hoe ziet dat er uit? behalve dat errug schattig
Hel, ik laat m'n vader achter de kinderen aan rennen hoor, ha ha. Alhoewel, gisteren hadden we nog geen slee en had ik zo'n shopper van de appie als sleetje. Ging niet echt, maar als je eraan trok (een van de hengels was kapot dus die diende als trektouw) ging hij best hard. Ik had m'n soort Uggs (Replay) aan met een gladde zool en was al 4x bijna uitgegleden (1x met Berend in mn armen). Toen heb ik opa dus flink laten rennen. Vandaag de bergschoenen van mn moeder uit de kast gevist, stuk steviger! Helaas wel een maatje te klein, au!
Arme kindjes, 't is wat met al die vaders en moeders
Jin klinkt leuk een babyslee! Hoe ziet dat er uit? behalve dat errug schattig
Hel, ik laat m'n vader achter de kinderen aan rennen hoor, ha ha. Alhoewel, gisteren hadden we nog geen slee en had ik zo'n shopper van de appie als sleetje. Ging niet echt, maar als je eraan trok (een van de hengels was kapot dus die diende als trektouw) ging hij best hard. Ik had m'n soort Uggs (Replay) aan met een gladde zool en was al 4x bijna uitgegleden (1x met Berend in mn armen). Toen heb ik opa dus flink laten rennen. Vandaag de bergschoenen van mn moeder uit de kast gevist, stuk steviger! Helaas wel een maatje te klein, au!
donderdag 8 januari 2009 om 09:35
Morgen!
Sneeuw? Hier niks hoor. Wij hebben voor Sint een slee gekocht maar nog niet kunnen gebruiken hoor! Ja straks gaat hij misschien even met schoonvader op het ijs maar ik denk niet met de slee...
Vriend krijgt nu ook de schaatskriebels dus die wil dit weekend ein-de-lijk. Ik bedank. Mij te koud! Gelukkig woon ik niet in Jinnyland hihi...
Hel: hè vervelend... En zeker omdat Mare het oppikt. Dat redderen klinkt inderdaad niet fijn. Tsja je doet er nu ook weinig aan denk ik... Aftellen tot de zomer!!!
Amalia: klinkt leuk, sneeuw bij jou! Lekker sleeen!
Sneeuw? Hier niks hoor. Wij hebben voor Sint een slee gekocht maar nog niet kunnen gebruiken hoor! Ja straks gaat hij misschien even met schoonvader op het ijs maar ik denk niet met de slee...
Vriend krijgt nu ook de schaatskriebels dus die wil dit weekend ein-de-lijk. Ik bedank. Mij te koud! Gelukkig woon ik niet in Jinnyland hihi...
Hel: hè vervelend... En zeker omdat Mare het oppikt. Dat redderen klinkt inderdaad niet fijn. Tsja je doet er nu ook weinig aan denk ik... Aftellen tot de zomer!!!
Amalia: klinkt leuk, sneeuw bij jou! Lekker sleeen!