Good Luck!
woensdag 7 januari 2009 om 11:05
quote:Kokos2 schreef op 07 januari 2009 @ 10:46:
[fgcolor=#204DDF]
Mal, je hebt het maar mooi gedaan, je rijles. En dat van die koppeling komt wel goed, kwestie van aanvoelen.
Gaat de huidbiopt van Jonathan vandaag door? Sterkte!
nee, het is een week verzet. Maar nu gaan we misschien wel de ouders ontmoeten van een lotgenoot, die wordt woensdag voor 3 dagen opgenomen in Nijmegen. We hebben al wat heen en weer gemaild. Dus dat is wel fijn.
Ik ben al weer druk aan het behangen, ik wil het vandaag af hebben!
[fgcolor=#204DDF]
Mal, je hebt het maar mooi gedaan, je rijles. En dat van die koppeling komt wel goed, kwestie van aanvoelen.
Gaat de huidbiopt van Jonathan vandaag door? Sterkte!
nee, het is een week verzet. Maar nu gaan we misschien wel de ouders ontmoeten van een lotgenoot, die wordt woensdag voor 3 dagen opgenomen in Nijmegen. We hebben al wat heen en weer gemaild. Dus dat is wel fijn.
Ik ben al weer druk aan het behangen, ik wil het vandaag af hebben!
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 7 januari 2009 om 11:24
Ehhh.... ik feliciteerde Mart ook net omdat Mal het had gedaan, maar had een kaartje klaar liggen voor morgen. Want volgens mij is Mart morgen jarig. Of vergis ik me nu????
Ik heb net op de groep de verjaardagen van Lianne en Tim in de kalender gezet.
Mal, oké nog een week wachten dan. Zijn die andere onderzoeken dicht op elkaar?
Zijn dit de eerste ouders van lotgenoten waar je mailcontact mee hebt? Lijkt me wel fijn om ervaringen te delen en elkaar te steunen.
Ga meisje van psz halen.
Ik heb net op de groep de verjaardagen van Lianne en Tim in de kalender gezet.
Mal, oké nog een week wachten dan. Zijn die andere onderzoeken dicht op elkaar?
Zijn dit de eerste ouders van lotgenoten waar je mailcontact mee hebt? Lijkt me wel fijn om ervaringen te delen en elkaar te steunen.
Ga meisje van psz halen.
woensdag 7 januari 2009 om 11:29
Cin fijn dat je weer thuis bent! Heftige operatie zote lezen. En dat is inderdaad lang revalideren zeg!
Bridges, goed dat je aan het afvallen bent zeg! Ik wil ook weer graag maar kan me er zo slecht toe zetten.Gewoon alleen niet snoepen enzo, want bv. Maar elke dag gaat het weer fout
Bam, fijn dat het nu af is. Ik hoop dat ze alleen een steentje ofzo zien en geen ontsteking. Met een steentje is het zo weer weg.
Mal wat balen dat het vandaag niet doorgaat en niet leuk dat Jonathan zo verdrietig is. Dat is niet leuk weggaan voor hem en voor jou
Bridges, goed dat je aan het afvallen bent zeg! Ik wil ook weer graag maar kan me er zo slecht toe zetten.Gewoon alleen niet snoepen enzo, want bv. Maar elke dag gaat het weer fout
Bam, fijn dat het nu af is. Ik hoop dat ze alleen een steentje ofzo zien en geen ontsteking. Met een steentje is het zo weer weg.
Mal wat balen dat het vandaag niet doorgaat en niet leuk dat Jonathan zo verdrietig is. Dat is niet leuk weggaan voor hem en voor jou
woensdag 7 januari 2009 om 11:31
woensdag 7 januari 2009 om 13:47
Ze had nog een plekje voor me volgende week woensdag om 11.30. Misschien had ze zelf nog een aantekening gemaakt, dan kan het zijn dat ze me eerder belt, maar anders belt ze in ieder geval volgende week.
Ga even gauw stofzuigen, Max wil op de bank slapen. Mannetje is nog steeds ziek. Kunnen we de afspraak een weekje verzetten, Hel?
Ga even gauw stofzuigen, Max wil op de bank slapen. Mannetje is nog steeds ziek. Kunnen we de afspraak een weekje verzetten, Hel?
woensdag 7 januari 2009 om 14:04
Ha, ha, Bam, dat had ik ook. Ik dacht: Mal weet het beter. Hoe gaat het met behangen Mal?
Naat, je kan de kalender zelf invullen. Als je op de groep aanklikt en dan 'groupsite' dan kom je er vanzelf.
Mamax, knuffel voor Max.
Lianne ligt in bed, ze had een schone luier nodig maar ik ging Tim eerst in bed leggen. Zei tegen haar, dat ze alvast naar haar kamer mocht. Kom ik binnen, ligt ze in bed, duim in haar mond. Dan kan ik nu mooi douchen, vanavond ga ik met vriendin naar 'Slagerij van Kampen'.
Even eruit, heb er veel zin in.
Gezellige dag/avond nog meiden.
Cin, voor jou nog een extra
Naat, je kan de kalender zelf invullen. Als je op de groep aanklikt en dan 'groupsite' dan kom je er vanzelf.
Mamax, knuffel voor Max.
Lianne ligt in bed, ze had een schone luier nodig maar ik ging Tim eerst in bed leggen. Zei tegen haar, dat ze alvast naar haar kamer mocht. Kom ik binnen, ligt ze in bed, duim in haar mond. Dan kan ik nu mooi douchen, vanavond ga ik met vriendin naar 'Slagerij van Kampen'.
Even eruit, heb er veel zin in.
Gezellige dag/avond nog meiden.
Cin, voor jou nog een extra
woensdag 7 januari 2009 om 14:32
Mamax, he gets weer wachten. Ze stellen je wel op de proef. Weekje schuiven geen probleem, eerst lekker uitzieken.
Slagerij van Kampen, leuk Kokos!
Cin, wat stoer dat je nou alweer online bent! Het was dus niet "zomaar" een herniaatje... Het zal nog taai zijn, dat hele natraject, maar hopelijk scheelt het dat je weet waar je het voor doet.
Vandaag weer op kantoor. Vermoeiende reis, maar wel fijn om weer "onder de mensen" te zijn....
Slagerij van Kampen, leuk Kokos!
Cin, wat stoer dat je nou alweer online bent! Het was dus niet "zomaar" een herniaatje... Het zal nog taai zijn, dat hele natraject, maar hopelijk scheelt het dat je weet waar je het voor doet.
Vandaag weer op kantoor. Vermoeiende reis, maar wel fijn om weer "onder de mensen" te zijn....
woensdag 7 januari 2009 om 15:27
quote:mamax schreef op 06 januari 2009 @ 22:49:
[...]
Hoezo, wil je nog wat hebben dan? Ik zie ze zondag toevallig, ik zal aan d'r doorgeven dat je blij bent met 'haar' winkel (ze is daar manager)!
Ik wil de hele winkel wel Mamax.
Maar ik bedoel het meer vanuit jou gezien.
Werkt ze in H.? Woont jouw familie verspreid over NH?
Hel, waar was je naar toe? Heeft vriend nog iets gezien van het ijszeilen bij M.? Leek me geweldig om te zien!
Bam, wat rottig van de pijn.
CG heeft zeker nog meer gehad. Jij wilt natuurlijk weten wat!
Muziekbellen (instument)
rokje River Woods met maillot
boek Wat een Winter van S. Berner
mopwagen
xylofoon
Oilily rugzak
DVD van het Zandkasteel.
En van het geld ga ik straks moonboots en een CD van Sesamstraat kopen.
De dubbele poppenhuiszaken ga ik nog ruilen.
Zo leuk die inrichting, er zitten zelfs schilderijen bij!
[...]
Hoezo, wil je nog wat hebben dan? Ik zie ze zondag toevallig, ik zal aan d'r doorgeven dat je blij bent met 'haar' winkel (ze is daar manager)!
Ik wil de hele winkel wel Mamax.
Maar ik bedoel het meer vanuit jou gezien.
Werkt ze in H.? Woont jouw familie verspreid over NH?
Hel, waar was je naar toe? Heeft vriend nog iets gezien van het ijszeilen bij M.? Leek me geweldig om te zien!
Bam, wat rottig van de pijn.
CG heeft zeker nog meer gehad. Jij wilt natuurlijk weten wat!
Muziekbellen (instument)
rokje River Woods met maillot
boek Wat een Winter van S. Berner
mopwagen
xylofoon
Oilily rugzak
DVD van het Zandkasteel.
En van het geld ga ik straks moonboots en een CD van Sesamstraat kopen.
De dubbele poppenhuiszaken ga ik nog ruilen.
Zo leuk die inrichting, er zitten zelfs schilderijen bij!