Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier met koken dan straks Suus, bah.

Mal, ik hoop het ook, doen we een dikke buiken meeting
Dat lijkt mij ook leuk Mal!!
Ja maar Star, jou tweeling komt zo rond de 36 weken hoor! En aangezien ik met mijn olifantendracht weer lekker door mag lopen tot 42 weken en dan ingeleid wordt....
nee, ik haal je zeker niet in!
Ja las het net, maar moest natuurlijk eerst op Suus reageren dus alles op zijn tijd hè!

Hier even druk en zo en ben zelf beetje aan het rommelen dus vandaar weinig van mijn kant. Maar alles gaat zijn gang, al ben ik niet overal even blij mee. Kindjes doen het super, Fieke krijgt teveel tanden ineen en Ties is lekker boevig en zo, maar goed. Het zijn moppies! (Oh ja en Ties is helemaal droog, mijn knappe vent!) (Nou ja op die natte scheet van vanmorgen na dan )
Hel waar heb jij mij gezien, ik was erg goed verstopt hoor!

Haha en Max veiliger op school dan thuis . Wat een draken kunnen het zijn he!

Naat nog van harte meid! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. School dicht in de buurt is wel erg handig, wij gaan volgende week beginnen met zoeken. Ik wil bij 3 scholen kijken, wel leuk vind ik.

Kokos wat goed dat Lianne al zo zindelijk is. Mart voelt het wel maar vertikt het. Nou ja we hebben nog even.
Natte scheet

Gelukkig alles goed daar!
Dank jullie! Cin, zelfs vanaf je ziektebed. Smsje gehad zeker

Meisjes, ik ga lekker slapen maar ben er morgen weer!

Trusten allemaal
quote:Suze2 schreef op 19 januari 2009 @ 21:27:

Ach Star, het kan he... Het hoeft niet hoor die 2ling. Ik had bij J 8x verhoogd HCG en kotsmisselijk vanaf week 7 tot week 17, en dat was er echt maar 1. 2e keer alles normaal en dus nergens last van gehad. Benieuwd wat me deze keer te wachten staat....

Dat doe je heeeeeel smooth

Supergefeliciteerd naturlijk meis, haha! (ik heb op m'n handen gezeten hier
Ris slaapt Anne nu op zolder dat ze alleen boven ligt? Dan slaapt ze vast wel door anders moet je 100x die trap op en af, dat zou bij ons het geval zijn.

Gister hebben we Mart z'n verjaardag gevierd en het was gezellig. Mal, Malman en Jonathan waren er ook, was erg gezellig. Leuk om te zien dat Jonathan zich het kaas ook niet van z'n brood laat eten . Wel helemaal moe aan het eind van de dag want we lagen er de nacht ervoor pas om 2.00 uur in. Feestje van Vent z'n werk . Hans Klok was er ook maar daar snap ik echt niks van, ik stond erbij en ik keek ernaar...

Cas knapt al op van de spruw, drinkt al veel beter, hij slaapt nog lang niet door maar het urenlang huilen/jengelen is voorbij, dat is wel prettig.

Ooh ik hoor hem, tijd voor een fles.

Op welke groep gaan we nu verder? Ik ben eigenlijk wel voor hyves want ik ben nu alweer mijn wachtwoord en gebruikersnaam van multinogwat kwijt en nee ik ben niet zwanger .
Ik heb Cin alleen geMSN't dat ze snel op Viva moest gaan kijken
Hans Klok enzo snap ik ook niks van Juud

Op de bruiloft van Rissie was toen een tafelgoochelaar, sta je er helemaal met je neus bovenop. En nog niet zien
Juud, jouw buurvrouw (geloof ik) vroeg nog of wij familie waren omdat Jonathan en Mart zo op elkaar lijken. Grappig he!
Stressed is just desserts spelled backwards
Natte scheet, iiieeeeewwww Bridges!

Hiernaast staat zo'n rijtje avatars "wie hier" Juud, daar stond je bij. Jaja, u wordt in de gaten gehouden...

Gaan we een pooltje doen of het een één- of twee eiige tweeling wordt van Star?
grappig Mal, ze hebben natuurlijk allebei van die mooie ogen en blond haar en ze zujn ook allebei even koppig . Ben jij dan mijn zus, ik de zus van M of jij de zus van Vent? uhm...
Ik geloof dat ik er nu ook aan moet geloven... hoofdpijn, spierpijn, koude rillingen, loopneus....
Ik wil jouw grote zus wel zijn Juud F heeft al genoeg zussen.
Hups je bedje in Mal!

Hel, ssssssssst hou op
van dat rijtje hiernaast snap ik niets, als ik ergens op reageer sta ik er niet en als ik alleen maar kom gluren sta ik er wel...

Nou ik ga lekker douchen en dan naar bed, morgen om 6.00 uur gaat de wekker weer, gaap.
Ja, ze stonden aardig te knokken bij de Duplo brandweerauto.

Ik vond jouw nichtje M ook zo schattig! Ging zo lief liggen duimen tegen Cas zijn bolletje aan toen hij uit de fles dronk. Echt schattig.
Ik wil wel naar bed maar ik ben de traktatie voor morgen nog aan het bakken....!
Gezellig Mal een grote zus. Wel een beetje flauw dat ik niet zo'n mooie bos haar heb gekregen van ons pap en mam :( .

Klinkt als de griep, ik had dezelfde klachten. Beterschap!
Ik denk een drieling Hel!
quote:Star schreef op 19 januari 2009 @ 22:04:

Hans Klok enzo snap ik ook niks van Juud

Op de bruiloft van Rissie was toen een tafelgoochelaar, sta je er helemaal met je neus bovenop. En nog niet zien Ha ha, ja, dat weet ik nog, hoogst irritant dat je het dan niet snapt (ik bedoel je denkt toch dat je redelijk slim bent he )!
Ik maak muffins met glazuur erop en een winney the pooh beestje erop met confetti. En de kindjes krijgen een dikkiedik uitdeelboekje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven