Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Arme Star, hasske misselijk en dan ook de hele tijd dat gezeur over een tweeling

Is vgs mij puur random, dat rijtje Juud.

Mmm, ik hoop maar dat jullie zussen zijn dan Mal en Juud. Anders hebben twee van de vier iets uit te leggen.

Goed, ik begin vervelend te worden, ga ook maar slapen, morgen weer vroeg op (en Mare is al twee keer wakker geweest van het hoesten dus ik verwacht een gebroken nacht). Trusten!
Leuke traktatie Mal!
ohhhh vandaar dat mijn kids al de hele nacht zitten te eikelen!!! Ik moest viva lezen

SUUS GEFELICITEERD MEID WAT EEN LEUK NIEUWS!!!!!!!
OOK GEFELICITEERD VAN BAMMETJE!!!
nou ook nog maar even update van bam dan;

gister koortsvrij, en drain zit nog steeds goed. Misschien dat ze met de drain in naar huis mag, maar dan op zijn vroegst woensdag. Straks komt de dokter weer. Nu is ze wakker, want ze moest weer overgeven... Ach hebben we wat te doen.
juud, anne ligt op onze kamer. Of eigenlijk lag die avond. Ze ligt nog steeds bij ons in haar wandelwagen en dan til ik haar normaal gesproken 's avonds mee naar boven. Maar ik krijg daar een beetje genoeg van en ik wilde haar dus wel graag boven hebben. Nou geen succes, na een uur huilen en om de 10 min even de speen terug douwen heb ik het opgegeven en haar weer mee naar beneden genomen. ooit zal ze wel zelf gaan slapen toch 's avonds en 's nachts?????

amalia, gaaaaaafffff!!!! zo'n aanbod moet je wel accepteren!
grappig zijn gewoon nog 3 anderen op viva. De rest ligt lekker op 1 oor te dromen.....
kan ik nog meer typen?

Ja het succes van Anne haar eerste hapje! 1 1/2 maand geleden zeiden ze op cb al dat ze wel wat kon hebben aan groente. Nou niet gedaan dus. Maandag was ze een half jaar, dus zondag in de stoel en proberen maar. Nou ik heb een kind nog nooit zo zien spugen! Het kwam er met een boogje en de voeding van 3 uur daarvoor weer net zo hard, wat zeg ik? Nog veel harder eruit. Arm popke. Dus straks maar even wat potjes kopen, is toch nog fijner qua structuur en deze week nog maar eens proberen.
oh kan er nog wel even een was ingooien....
leuke tractatie Mal. Ik ga zondag egeltjes maken om te tracteren op school. broodje met rozijntjes als ogen en geraspte kaas erover. ook nog maar even doosjes rozijntjes kopen, als het dan mislukt....

Balen van het shirt, dat ze dat niet deden zondag. Gelukkig deze zondag! Hoop dat het heel veel opleverd!
toch maar geen was, oudste slaapt net weer. Zo en nu stop ik hier maar even. Kijken of er nog iets leuks op tv is;-))
Lekker tijdstip Ris
ook goedemorgen

Ik zie inderdaad een sms van Bam om 05.13 uur..... Stelletje nachtbrakers!

Ris, kan je nou vandaag wel ergens een tukkie doen??? Wel vermoeiend zeg!
Jaaaaaah!!! Wat een goed nieuws op de dinsdagochtend.

Suze en man, van harte gefeliciteerd
Voor Jin:
quote:Suze2 schreef op 20 januari 2009 @ 09:56:

ook goedemorgen

Ik zie inderdaad een sms van Bam om 05.13 uur..... Stelletje nachtbrakers!

Ris, kan je nou vandaag wel ergens een tukkie doen??? Wel vermoeiend zeg!

haha ja ik dacht dat bam wel zou slapen. Wordt ze wakker met mega leuk nieuws. Maar ze was wakker. Konden we elkaar wat opvrolijken.

We gaan vannavond naar Feyenoord Heerenveen in rotterdam. Dus ik kan in de auto bijslapen (hoop ik)

Anne en mark gaan een nachtje logeren. Anne voor het eerst.... Bah vind het maar niks, nu ze zo slecht slaapt. Arme moeder.

Nou ga mijn kinderen nog even vermaken en misschien nog even naar de kapper. Tot snel

-x- maris
bam belde net...

Ze is heel erg verdrietig. Ze had de hoop om morgen naar huis te mogen, maar dat zit er niet in.... Ws pas na het weekend. Als dat zo is, gaan ze wel proberen dat ze zondag even naar huis mag om Juul zijn verjaardag te vieren. vind het zo sneu voor haar! De lever is dus niet in orde, vandaar ook dat ze zo geel ziet. De jeuk komt daar ook vandaan. De lever schijnt een stofje aan te maken als je zo geel wordt en dat blijft nu onder de huid zitten en jeukt dus als de ziekte. De gal doet nou ook weer iets raars, vandaar dat ze 's nachts steeds moet spugen. Al met al niet goed.

Bam probeert wel mee te lezen als ze zich goed voelt. Er staan nl een paar pc's in ruimte, inloggen lukt alleen niet.

Man is met Mark buiten de oprit aan het invegen, dus ik zal even stofzuigen en dweilen.
Jaaaaaa!!!!!! Suus, gefeliciteerd. Echt super gaaf voor jullie!

Hè lekker hoor nog meer mensen die weer mee kunnen klagen en stuiteren op de wisselende hormoonstemmingen (Ik hoop dat er nog snel een aantal extra volgen)

Een grote bereknuffel voor alle zieke kindjes en mama's en een extra grote knuffel voor Bam en Jinny, want het zit jullie echt niet mee.
Hier alles verder oké. Gisteren naar het CB geweest, Thijmen is weer goedgekeurd, 100cm en 14.2 kg. Moest wel lachen om een paar dingen,

• CB arts liet een plaatje zien van een beer, getekend door Dick Bruna en vraagt wat is dit? Thijmen "De knuffel van Nijntje."

• CB arts; "Dus jullie krijgen een baby." Thijmen "Nee. Mama krijgt een baby"

Verder ook eens wat afspraken gemaakt op basisscholen dus daar gaan we de komende twee weken langs. En gisteren ook nog de tel. intake gehad van de kraamzorg. Dus dat is ook weer klaar.

Thijmen is trouwens ook helemaal zindelijk en hij wil aan iedereen zijn "echte" onderbroek laten zien (dezelfde waar Jonathan mee op de foto staat) .

Wij gaan nu met het volgende item beginnen, stoppen met de speen. We hebben afgelopen zondag bij de Prenatal het stoppen met foppen boek gekocht, schijnt het binnen 15 dagen gedaan te zijn. Ben benieuwd, is wel een erg leuk boek.

Ris....pfffff was jij even vroeg vannacht. Jammer dat Anne zo'n moeite heeft met inslapen. aar voordat ze 16 is zal het wel goedkomen denk ik.

Oh ik ga nu eerst ff lunchen en kom straks nog wel even langs
Zo, ben maar even met m'n broodje voor de pc gekropen, wat een nieuws zeg!

Allereerst het goeie nieuws, Suus, van harte gefeliciteerd meid! Het is je zo gegund.

Jin, arme S! Hoe is het nu met hem?

Arme Bam, ik hoop zo dat ze zondag naar huis mag!

Enka, toevallig, wij zijn ook met school bezig voor Max. Wij hebben de luxe dat er 3 in de buurt zitten, een openbare, een christelijk en een montessori. De openbare valt voor mij al af, heb eens op het schoolplein rondgekeken en dat sprak me niet zo aan. Heel veel kindjes die er een beetje verwaarloosd uitzien, een beetje rommelig allemaal. Ik weet het niet precies, het voelt gewoon niet goed. Andere twee hebben binnenkort open dag, daar willen we graag heen. Ik ben niet heel bekend met het montessori onderwijs, maar het zelfstandige spreekt me heel erg aan. Verder is het een kleine school (max 6 klassen met max 30 kinderen per klas) en de resultaten zijn erg goed. Bovendien hebben ze een continurooster van 8.30 tot 14.30 met een uur pauze. Daarentegen begreep ik dat er steeds 3 groepen bij elkaar zitten en dat de oudere de jongere wat gaan leren. Ik weet niet precies hoe dat werkt en wat ik daar van vindt.

Christelijk onderwijs is gewoon een reguliere basisschool, maar wel erg groot. Ruim 300 leerlingen en 15 klassen. Kortom, ik ben er nog niet uit. Waar kun jij tussen kiezen?
Update Jinny:

S ook tekenen van longontsteking. Ligt aan indrukwekkende monitor en krijgt constant zuurstof via masker. Koorts wel gezakt.

En berichtje later:

Longfoto en zweettest moeten nog gemaakt.
Bam G*dverdomme meid. Dat is Niet Leuk.

Stom dat lever nu ook raar doet, dacht dat het door gal kwam dat lever een beetje van slag was.

Ik heb Ceetje ingeschreven op de montessori, in februari 'uitslag'.
Dat is bij jenaplan ook, Mamax, 3 groepen bij elkaar. Vond wel leuk idee dat kinderen dan niet hun hele schooltijd in 1 rol zitten. Bijdehandje wordt vanzelf weer de kleinste, en laatbloeier de wijste.

Wat balen voor Bam zeg. Pfff, ik had het na 2 dagen al helemaal gehad met zkh... (en dan ben ik vgs mij nog stukken beter in niksdoen dan Bam ).

Ris, wat een tijden! Ik begreep dat de mama's van twee moeilijke babyslapertjes nu uitslaappeuters hebben (Ceetje en Julia). Dus er is hoop, haha!

Iemand wat van Jinny gehoord? Ellende zeg...
O, ik lees het al, niet echt goed nieuws van Jin dus. Bah bah bah. Hoe kan dat nou he?

O joh, ik dacht dat jullie plek hadden Star? Die jenaplanschool hier schrijft in vanaf 3 jaar (dus mama staat maandag half 9 voor de deur Neh, lijkt erg leuke school maar ben er nog niet helemaal uit, maar schrijf toch maar in; afzeggen kan altijd nog...).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven