Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch even de huisarts bellen. Het ligt er ook wel aan hoe vaak je nog voeding geeft. Toen ik nog 7 k pd voedde moest ik veel meer opletten dan toen ik er 2 gaf.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ligt er overigens aan welke neusspray je hebt; zoutoplossing kan geen kwaad. Welke heb je?
Ris, wat je kan doen is zoutoplossing neusspray gebruiken (duurt verlichting iets langer maar het werkt wel). Paracetamol kan echt als je je aan de juiste dosering houdt geen kwaad.
Paracetamol Analgesic L1 Compatible

L1 Safest

A drug which has been taken by a large number of breastfeeding mothers without any observed increase in adverse effects in the infant. Controlled studies in breastfeeding women fail to demonstrate a risk to the infant and the possibility of harm to the breastfeeding infant is remote or the product is not orally bio-available in an infant.
mosterd....

Mogge dames
ik heb wel aardig geslapen. Jullie?

Mal, hoest met J in zijn grote bed???
De werkzame stof van Otrivin, is L3

# L3 Moderately safe

There are no controlled studies in breastfeeding women, however, the risk of untoward effects to a breastfed infant is low or controlled studies show only minimal non-threatening adverse effects. Drugs should be given only if the potential benefit justifies the potential risk to the infant. New medications that have absolutely no published data are automatically categorized in this category, regardless of how safe they may be.
Nee, elke twee uur moet ik plassen

Hoe is het met de misselijkheid?
Oh ja, dat plas gebeuren heb ik ook gehad. Ik mag na 20.00 uur niks meer drinken. Helpt wel. Misselijkheid is er nog gewoon. Net druiven, thee en kaakjes gegeten. Nu gaat het wel weer even.
Cin, ga je voor jezelf beginnen (mijn gok)???? Tsss, laat ons hier maar lekker in spanning zitten....

Bammetje, mens wat een gedoe! Klinkt als of het nog wel even gaat duren zo . Arme jij, arme Julian!
quote:Suze2 schreef op 03 februari 2009 @ 09:29:

ik heb wel aardig geslapen. Jullie?

Mal, hoest met J in zijn grote bed???Nou vannacht dus niet zo goed. Hij werd 1 uur wakker en ik was bang dat hij een aanval had (was niet zo) dus hebben we hem in het grote bed gelegd. Toen heeft ie eerst nog een uur liggen kletsen en lachen en viel hij in slaap, en toen werd hij om 3 uur wakker en om 6 uur. Maar verder mogen we niet klagen!
Als er geen hernia was gokte ik op baby nr 4 maar nu weet ik het niet bij Cin.
Haha die Mr J, wilde gewoon bij mama in bed dus

Thee, krijg ik het zuur van nu. Kan water wel hebben.
baby 4 lijkt me gezien de toestand van Cin d'r rug idd nog niet aan te raden. Ik denk dus dat het iets werkerigs is want wat zijn de 3 pijlers van het leven:

huis - check

gezin - check

werk - mwah

heb ik mijn gok zo voldoende onderbouwd??
water, jasses. Net als kuidenthee, blehhhhh. Nee citroenthee is het enige dat nog wel gaat. Samen met sinas en cola

Ha ha ha, Mal klinkt gezellig: uren kletsen in het grote bed. Snap dat je brak bent....

Wel fijn dat het geen aanval was.

Maar gisteren wel goed geslapen in nwe bed dan?
Heerlijk geslapen, dank. Diep ook, denk ik, want toen ik vanochtend wakker werd lag er een peutertje naast me te snurken en ik heb geen idee hoe ze daar terecht is gekomen.

Suus, fijn dat je ene goede nacht hebt gehad!

Star, ze is nog wat snotterig en aanhankelijk maar reuze vrolijk. Hoe is het met de Vieze Poep?

Bridges, jaaaaa, ik zet in op jouw gok: een eigen zaakje voor Cin! Hoewel een vierde natuurlijk ook goed zou kunnen....

O getsie Ris, ontstoken holtes, dat is pijnlijk... Groot gelijk dat je nog even checkt ivm de bv. Paracetamol kan bij mijn weten idd gewoon, en ik zie dat Star en Suus al wat over de neusspray hadden gevonden. Beterschap!

Na, verder even niks te melden, moet hard aan het werk. Bizar drukke tijd....
Ja, en gistermiddag sliep hij ook goed! Maar hij moet nog wel een beetje wennen denk ik. Hij slaapt ook nog vaak tegen het bedhekje aan met zijn rug, net als in het ledikant.
Ach wat schattig Hel, dat Mare zo lief tegen je aan lag ineens!
Ow, gezellige nacht dus Mal...

Ik kan het weer eens niet bijbenen hiero
het is de volwassen spray met Xylometazoline. Net gebeld in de hoop de appotekersassistent aan de lijn te krijgen, krijg ik hem weer... Kan geen kwaad volgens hem. Ik geef alle voedingen nog zelf mal, 4x per dag dus. Anders gebruik ik die van mark wel, kan mijn vader deze hebben. Ligt in bed met precies dezelfde klachten. Gelukkig kunnen paracetemol wel! Doet echt zeer (moet ik ook maar niet zolang door blijven lopen, eigen schuld....)
Ja, was echt even genieten, zo wakker worden. Kon mezelf bijna niet uit bed hijsen..

Nog nieuws over het shirt trouwens?
De teller staan nu op 2800 maar Hugo Borst wil nog een week doorgaan met bieden en hij hoopt een groter bedrag te krijgen.

Ik vind het echt onwijs lief van hem!
Rissie, gewoon lekker veel stomen met rhinocaps, dan komt de boel ook wel los.
Ris, het zal wel kunnen maar zelf ging ik idd eerst aan de slag met zout of kinderspray
Cool Mal!

Ow shoot, vergadering...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven