Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai Hel. Ik lig ook iedere nacht weer met een peuter in bed. Maar ik hoor haar wel aankomen. Wel jammer want het ging goed met slapen in eigen bed. Zal wel weer een fase zijn. Cin, heb jij dat toevallig met Sam ook gehad en if yes wat heb je er aan gedaan? Ik heb al met haar gepraat maar dat doet het niet, dan ligt ze in haar bed te huilen tot we haar komen halen. Misschien moet ik toch iets met een beloonkaart ofzo. IK ga er eens overna denken.

Werk ze Hel!
Zeker cool Mal. Hugo rules!
suze en star, die misselijkheid blijft irri!! Waarom dat er nou bij moet??? Donderdag echo toch suus? Vind je het spannend?

Haha hel echt diep geslapen dus! Heerlijk

Ik denk ook een 4e voor cin
ja mal ik las het!! Hugo doet het echt goed!!

Moeder haalt mark zo op, kan ik weer even in mijn bed.

Gelukkig waren jullie er allemaal heel snel met advies, dank jullie wel! Anders zit ik de hele morgen weer te balen van de dokter. Waren donderdag avond met anne er; ze had 39,7 koorts. Moet ze dan ook maar uitzieken. Arme meiske is al vanaf half december verkouden, is toch niet fijn voor haar. Medicijnen in dat kleine lijfje is ook niet fijn natuurlijk, maar het duurt allemaal zo lang....
Kwaad kan het niet Ris, maar melk kan wel bitter smaken voor Anne.

Vieze Poep is er nog helaas maar ze begint alweer haarzelf te worden. Pisnijdig naar boven gestampt net. Eens kijken.
2800 mooi bedrag, maar kan nog hoger inderdaad!

Ik denk dat Cin gewoon gaat solliciteren in huidige land.
zat ik iig goed met werk ding
ik ga me naar de douche slepen. En vervolgens naar AH.
Star, mag ik jou wat vragen over je beugel? Ik zit de laatste tijd heel erg te twijfelen om er toch weer 1 te nemen. Ik heb er 1 gehad toen ik 16 was en toen stond alles mooi maar nu begint het weer schots en scheef te staan en ik begin me er steeds meer voor te schamen. Gisteren zei de tandarts ook al dat het niet best was zo.

Hoeveel ben je zelf kwijt geweest? Ik mag krijg 70% vergoed tot maximaal 1500 euro. Kom je daar een beetje mee uit? Hoe lang heb jij er mee gelopen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Bam: Hoi hoi kutnieuws. Een of andere hardnekkige bacterie opgelopen. Wrs door drain. Is zeldzaam bacterie. Vanmiddag slang en andere antibiotica. Bacterie sloopt de boel dus snel actie.
sms bam;

hoi hoi kutnieuws. Eén of ander hardnekkige bacterie opgelopen. Waarschijnlijk door drain. Is zeldzame bacterie. Vanmiddag slang en andere ab. Bacterie sloopt de boel dus snel actie.

Poeh, ik kreeg 'm helemaal vergoed. Plaatsen was iets van 900 euro dacht ik en dan 45 per consult. Ik heb 'm anderhalf jaar gehad.
Dubbelpost
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 11:30:

Dubbelpost ja je blijft iets sneller in typen
Ghe ghe

Jij weer opgeknapt trouwens?
nog hoofdpijn en pijn in mijn wangen... Mark is er niet, dat scheelt wel hoor. Hij is nogal aan het zingen tegenwoordig. En dan het liefst zo hard mogelijk... Popke Anne ligt nu lekker op haar zij een spiegeltje te ontdekken. Jou meisje nog koorts?
Goed voor je hoofd dat volume.

Koorts is weg gelukkig, wel nog buikpijnaanvallen en vieze poep helaas.
Hè bah, werkelijk alles zit tegen bij Bam. Nou ja, in ieder geval fijn dat ze nu weten welke bacterie het is, kunnen ze gerichte ab geven.

Allemaal zieke, zwakke en misselijken hier lees ik. Beterschap voor jullie!

Hmm, 4e met een hernia is inderdaad misschien niet handig. In mijn enthousiasme niet aan gedacht. Dan ga ik inderdaad ook voor werk.
O, wat een narigheid bij Bam, hoe komt ze aan die bacterie dan? zeker opgelopen in het ziekenhuis.
Stressed is just desserts spelled backwards
Mmm, het klinkt in elk geval wat concreter dan voor Bam. Zou het een ziekenhuisbacterie zijn, of werkt dat niet zo?

Pijn in je wangen, dat lijkt me ook niet fijn Ris. Hihi, sorry hoor, maar het klinkt wel een beetje gek, pijn in je wangen.

Suus, meiske nog nooit zelf aan de nachtwandel gegaan, denk dat vriend 'r uit bedje heeft geplukt (straks eens vragen, ze sliepen allebei nog toen ik weg ging). Vindt Julia het eng in naar eigen kamertje ofzo? Mss is er een oorzaak waar je wat aan kunt doen. Ik gok dat Cin gaat zeggen dat het voor 'dr 18e vanzelf over gaat.
Ik gok ook dat Cin dat gaat zeggen inderdaad. Denk ook dat Sam het nooit in haar hoofd gehaald heeft moeders 's nachts wakker te maken
Lach me rot; Ceetje onderwerpt de gasmetervervanger aan een kruisverhoor
Meiske is met vriend z'n zus naar de stad geweest en heeft een konijenlamp gescoord, en een cavia die prrrrt zegt als je over z'n rug aait. Ik ben benieuwd.

(Ze zou oppassen omdat hij naar gesprek met psych van z'n moeder moest, maar psych was ziek - heel georganiseer voor niks plus moeder helemaal in de war omdat ze al haar complottheorieen bevestigd ziet. Hoe moeilijk is het om mensen even af te bellen... )
Ojee, arme kerel...
Ook suf van psych inderdaad Hel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven