Good Luck!
dinsdag 3 februari 2009 om 09:56
Hai Hel. Ik lig ook iedere nacht weer met een peuter in bed. Maar ik hoor haar wel aankomen. Wel jammer want het ging goed met slapen in eigen bed. Zal wel weer een fase zijn. Cin, heb jij dat toevallig met Sam ook gehad en if yes wat heb je er aan gedaan? Ik heb al met haar gepraat maar dat doet het niet, dan ligt ze in haar bed te huilen tot we haar komen halen. Misschien moet ik toch iets met een beloonkaart ofzo. IK ga er eens overna denken.
Werk ze Hel!
Werk ze Hel!
dinsdag 3 februari 2009 om 10:04
ja mal ik las het!! Hugo doet het echt goed!!
Moeder haalt mark zo op, kan ik weer even in mijn bed.
Gelukkig waren jullie er allemaal heel snel met advies, dank jullie wel! Anders zit ik de hele morgen weer te balen van de dokter. Waren donderdag avond met anne er; ze had 39,7 koorts. Moet ze dan ook maar uitzieken. Arme meiske is al vanaf half december verkouden, is toch niet fijn voor haar. Medicijnen in dat kleine lijfje is ook niet fijn natuurlijk, maar het duurt allemaal zo lang....
Moeder haalt mark zo op, kan ik weer even in mijn bed.
Gelukkig waren jullie er allemaal heel snel met advies, dank jullie wel! Anders zit ik de hele morgen weer te balen van de dokter. Waren donderdag avond met anne er; ze had 39,7 koorts. Moet ze dan ook maar uitzieken. Arme meiske is al vanaf half december verkouden, is toch niet fijn voor haar. Medicijnen in dat kleine lijfje is ook niet fijn natuurlijk, maar het duurt allemaal zo lang....
dinsdag 3 februari 2009 om 11:17
Star, mag ik jou wat vragen over je beugel? Ik zit de laatste tijd heel erg te twijfelen om er toch weer 1 te nemen. Ik heb er 1 gehad toen ik 16 was en toen stond alles mooi maar nu begint het weer schots en scheef te staan en ik begin me er steeds meer voor te schamen. Gisteren zei de tandarts ook al dat het niet best was zo.
Hoeveel ben je zelf kwijt geweest? Ik mag krijg 70% vergoed tot maximaal 1500 euro. Kom je daar een beetje mee uit? Hoe lang heb jij er mee gelopen?
Hoeveel ben je zelf kwijt geweest? Ik mag krijg 70% vergoed tot maximaal 1500 euro. Kom je daar een beetje mee uit? Hoe lang heb jij er mee gelopen?
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 3 februari 2009 om 11:41
dinsdag 3 februari 2009 om 11:56
Hè bah, werkelijk alles zit tegen bij Bam. Nou ja, in ieder geval fijn dat ze nu weten welke bacterie het is, kunnen ze gerichte ab geven.
Allemaal zieke, zwakke en misselijken hier lees ik. Beterschap voor jullie!
Hmm, 4e met een hernia is inderdaad misschien niet handig. In mijn enthousiasme niet aan gedacht. Dan ga ik inderdaad ook voor werk.
Allemaal zieke, zwakke en misselijken hier lees ik. Beterschap voor jullie!
Hmm, 4e met een hernia is inderdaad misschien niet handig. In mijn enthousiasme niet aan gedacht. Dan ga ik inderdaad ook voor werk.
dinsdag 3 februari 2009 om 12:11
Mmm, het klinkt in elk geval wat concreter dan voor Bam. Zou het een ziekenhuisbacterie zijn, of werkt dat niet zo?
Pijn in je wangen, dat lijkt me ook niet fijn Ris. Hihi, sorry hoor, maar het klinkt wel een beetje gek, pijn in je wangen.
Suus, meiske nog nooit zelf aan de nachtwandel gegaan, denk dat vriend 'r uit bedje heeft geplukt (straks eens vragen, ze sliepen allebei nog toen ik weg ging). Vindt Julia het eng in naar eigen kamertje ofzo? Mss is er een oorzaak waar je wat aan kunt doen. Ik gok dat Cin gaat zeggen dat het voor 'dr 18e vanzelf over gaat.
Pijn in je wangen, dat lijkt me ook niet fijn Ris. Hihi, sorry hoor, maar het klinkt wel een beetje gek, pijn in je wangen.
Suus, meiske nog nooit zelf aan de nachtwandel gegaan, denk dat vriend 'r uit bedje heeft geplukt (straks eens vragen, ze sliepen allebei nog toen ik weg ging). Vindt Julia het eng in naar eigen kamertje ofzo? Mss is er een oorzaak waar je wat aan kunt doen. Ik gok dat Cin gaat zeggen dat het voor 'dr 18e vanzelf over gaat.
dinsdag 3 februari 2009 om 12:34
Meiske is met vriend z'n zus naar de stad geweest en heeft een konijenlamp gescoord, en een cavia die prrrrt zegt als je over z'n rug aait. Ik ben benieuwd.
(Ze zou oppassen omdat hij naar gesprek met psych van z'n moeder moest, maar psych was ziek - heel georganiseer voor niks plus moeder helemaal in de war omdat ze al haar complottheorieen bevestigd ziet. Hoe moeilijk is het om mensen even af te bellen... )
(Ze zou oppassen omdat hij naar gesprek met psych van z'n moeder moest, maar psych was ziek - heel georganiseer voor niks plus moeder helemaal in de war omdat ze al haar complottheorieen bevestigd ziet. Hoe moeilijk is het om mensen even af te bellen... )