Good Luck!
donderdag 5 februari 2009 om 15:19
Oooh wat fijn voor Suze!! Hoera hoera!
Oh wakker kind.
Ah joh Bridges, plak even een plaatje. Maakt het uit?
Vaginaal Hel? Ik zou dan inwendig zeggen, dit klinkt zo gek, ha ha! Het is hoe dan ook niet de leukste manier van een echo. Yek. Maar als het voor een goed doel is wordt het iets minder erg.
Weet je wat erg is: (en vooral Mal gaat nu kotsen) Laurens zingt gewoon de helft van Dochters van MB mee, ha ha!!!
Oh wakker kind.
Ah joh Bridges, plak even een plaatje. Maakt het uit?
Vaginaal Hel? Ik zou dan inwendig zeggen, dit klinkt zo gek, ha ha! Het is hoe dan ook niet de leukste manier van een echo. Yek. Maar als het voor een goed doel is wordt het iets minder erg.
Weet je wat erg is: (en vooral Mal gaat nu kotsen) Laurens zingt gewoon de helft van Dochters van MB mee, ha ha!!!
donderdag 5 februari 2009 om 15:37
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 12:19:
Ik gok ook dat Cin dat gaat zeggen inderdaad. Denk ook dat Sam het nooit in haar hoofd gehaald heeft moeders 's nachts wakker te maken Ja, dat zegt Cin idd.
Nouja, vooral dat als je er last van hebt dat je het dan moet veranderen. Sam heeft het ook gedaan vlak voor Gijs' geboorte. Ze voelen aan dat er iets anders is. En toen Eduard het zat was (want ze mag op mijn helft niet liggen, ik tel al voor 2
) hebben we eerst haar matrasje voor ons bed gelegd en daarna weer terug op d'r eigen bed.
Nu slaapt Cas wel eens tussen ons in als hij te vroeg wakker is. Gijs niet, die heeft dat nooit gedaan, dat is echt een solist in bed.
Ik gok ook dat Cin dat gaat zeggen inderdaad. Denk ook dat Sam het nooit in haar hoofd gehaald heeft moeders 's nachts wakker te maken Ja, dat zegt Cin idd.
Nu slaapt Cas wel eens tussen ons in als hij te vroeg wakker is. Gijs niet, die heeft dat nooit gedaan, dat is echt een solist in bed.
donderdag 5 februari 2009 om 15:43
Oja, en nee, ik wil geen vierde. Nu wil mijn man wel maar ik niet meer.
Misschien komt dat gevoel nog wel eens terug maar nu is het in ieder geval ver weg. Ik wil wat meer financiele armslag en dat krijgen we als Cas van het KDV af is (en dan betalen wij dus maar 8 euro per dag netto he?). En ik wil dat ze hun eigen kamer hebben en achter in de auto passen. En ik wil gewoon op vakantie kunnen. Dus nee, geen vierde. En het ergste is dat IK nu voor AC moet zorgen want Eduard wil er nu wel best nog 1. Dus nu moet ik iedere keer HO HO HO roepen. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. NOuja, sterilisatie wil ik niet, ik wil me kunnen bedenken. Maar vooralsnog vind ik het wel prima zo met m'n 3 blagen.
Weet je, ik heb ook eigenlijk geen kinderwens meer, ik heb een dochterwens. Klinkt lullig maar het is wel zo. Ik wil gewoon geen jongens meer, die heb ik genoeg. Twee prachtige, lieve, ondeugende, vreselijke drukke jongens. En aangezien ik niet kan kiezen, moet ik het hier maar bij laten.
Weet je, ik heb ook eigenlijk geen kinderwens meer, ik heb een dochterwens. Klinkt lullig maar het is wel zo. Ik wil gewoon geen jongens meer, die heb ik genoeg. Twee prachtige, lieve, ondeugende, vreselijke drukke jongens. En aangezien ik niet kan kiezen, moet ik het hier maar bij laten.
donderdag 5 februari 2009 om 15:46
quote:Star schreef op 03 februari 2009 @ 15:00:
Dubbel?!?!?!?!??!
Euhm FUCK. Cin, het kan zo zijn dat Gijs geen kaart heeft, maar dan hebben die Hallmark sukkels er dus TWEE naar Laurens gestuurd :-S Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, we hebben vanmorgen de mooie groene kaart uitgepakt van jou!
Gijs vond 'm geweldig. En we kregen er ook 1 van Kokos (cadeautje moet ie nog uitpakken) en nog 1 van Amaal. Dus het komt echt aan, alleen allemaal wat langzamer!
Dubbel?!?!?!?!??!
Euhm FUCK. Cin, het kan zo zijn dat Gijs geen kaart heeft, maar dan hebben die Hallmark sukkels er dus TWEE naar Laurens gestuurd :-S Neeeeeeeeeeeeeeeeeee, we hebben vanmorgen de mooie groene kaart uitgepakt van jou!