Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig alles goed bij Suus!!!

Wij zijn weer terug van de test. Het stelde echt niks voor maar Jonathan heeft de hele afdeling bij elkaar gekrijst. Die heeft echt zoiets van: aan mijn lijf geen polonaise meer. Maar goed, het was dezelfde test ongeveer als die ze krijgen als baby. En aan het eind vroeg ik of arts wat bijzonders zag en toen zei hij dat hij niks zag waar ik me zorgen om moest maken, maar dat hij verder niks mocht zeggen, want dat hoor ik van de KNO. Dus tja, dat voelt een beetje dubbel want uiteraard vind ik het super als Jonathan lekker kan genieten van muziek etc, aan de andere kant hoop je dat er een andere oorzaak is voor het niet kunnen praten. Maar goed, nog maar even afwachten dus!
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, het is niet zo dat E. actief een vierde wil maken, voor hem hoeven we alleen geen ac te gebruiken en dan zien we wel waar het schip strandt. Zeg maar net als bij nr. 1 en nr. 3. Hij houdt gewoon niet van rubbers (en ik niet van hormonen of weerhaken in m'nbaarmoeder).

En nu ik hernialoos ben, is het wel handig dat ik oplet. Allemaal leuk en aardig, zo'n goedlopende relatie maarja, dan loop je ook wel veul risico.

Wanneer hoor je meer, Mal?

He gos, zo'n aversie tegen artsen en alles eromheen. Niet gek natuurlijk. voor hem en voor jou (is ook niks, met zo'n krijsend mannetje op zo'n bureau...). Wanneer hoor je meer? So far so good, maar kan me je dubbele gevoel wel voorstellen.
weet niet wanneer ik meer hoor, onze kno-arts is ziek geweest, dus er is ook nog niks bekend over de amandelen.
Mmm, lastig Cin (qua ac dan, verder natuurlijk erg aangenaam ).
Irritant, zieke artsen, Mal.
quote:Helenita2 schreef op 05 februari 2009 @ 16:37:

Irritant, zieke artsen, Mal. nee die mogen nooit ziek worden
Nee schandalig, zieke arts

Maar hij zag dus gelukkig zo op het eerste gezicht niks raars? Dat is wel goed nieuws.
Hey Mal, fijn jij ook al goed nieuws! En zieke artsen zouden verboden moeten worden .

Zo, ga de spruitjes opzetten en de piepers jassen. Wat schaft jullie pot?
Huh? Ja, dat is toch zo, dat dat irritant is als je arts ziek is en je dus langer moet wachten op uitslagen? Lachen jullie me uit ofzo?
Mijn pot schaft stokbrood en salade.
Klinkt goed Star. Wat voor salade?

Je hebt gelijk hoor Hel, het is irritant als je op uitslagen zit te wachten. Maar helaas zijn artsen net mensen af en toe.
Vent en dochter sla met tomaten en ei en tonijn en dressing, ik met tomaten, geitenkaas, noten, honing en balsamico azijn.

En vers warm stokbrood met verse kruidenboter, lekker!

Doe je nog iets met de spruitjes of alleen koken?
Klinkt lekker!

Wij aten ordinaire nasi, met komkommer, saté en kroepoek.

Hebben jullie mijn nieuwe avatar al gezien, ik ben klaar voor de lente!
Zo Cin gaat dus weer aan het werk voor 5 dagen. Dat kan niet anders

Ik heb de hele dag Sky Radio op en daar komt ie 4x per dag langs. En tja, dan MOET ie harder en meezingen, kan er niets aan doen. En Laurens is net als ik; pikt heel snel liedjes op. Grappig. Hij zingt ook de hele dag vandaag: ik ben niet bang, ik ben Yellow!

Zongen we vanmorgen bij muziek op schoot.

Leuk kind.

Ha, d'r hangt er een om mijn nek en tegelijk aan de computer, ben weg!
voor Suus, wat een goed nieuws!

voor Bam, wat onwijs klote.

Gaat er iemand binnenkort op bezoek bij haar of mag dat niet?
Ik wil wel op bezoek maar ben een beetje huiverig nu met Chuckie in buik en besmettelijke bacterie
Sate en kroepoek blijft lekker!

Jinster, gaat het wel daar?
Suuuuuus, kom eens vertellen?
hoi hoi heel even hoor, ik ben zo gaar als een klontje boter.

Bacterie is nu niet besmettelijk meer..

Als een bacterie nog wel besmettelijk is wordt je afgezonderd en mag je niet van je kamer af en moet iedereen mondkapjes op enzo. wordt je in qaratuine (schrijf je vast anders) geplaatst.

hebben we natuurlijk meteen nagevraagd.
suze: echt tof, gefeliciteerd!!

Jinny, ik heb je al paar keer smsje gestuurd hoe het met simon is, maar krijg geen reactie, maar ben wel benieuwd.
Klinkt hoopvol Bam....... Weet je al hoe het verder gaat nu?

Niet ongerust zijn dams, het gaat hier hoor. Paar keer Kitadienst achter elkaar gehad, vaak naar de dokter met de kindjes (oudste moet misschien zijn oog afplakken, maar verder met hem op een beetje bronchitis na prima), jongste vanmiddag naar de arts geweest, morgen naar het ziekenhuis voor bloedprikken en rontgenfoto´s, collega ziek dus veel werken en wat rotnieuws in de familie, dus ben erg druk en met het hoofd er niet helemaal bij.
Heeee in dat geval ga ik even met vent overleggen Bam!

Maar hoe is het? Weer onderzoeken gehad enzo vandaag?
Huh Bam, is het in je bol gestegen???? Die heb ik niet gehad.... Strange....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven