Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja was een foutje van parkeerbeheer. Heeft mooie bos bloemen gekregen.

Star: al post gehad?
De andere poest heb ik keurig afgezegd want die was drukker met flesjes schoonmaakmiddel klaarzetten dan met poetsen.
Ook zeer belangrijk...
No, pas de post.

Jeee was een lullige val je vader Bridge!
Hmmm wat irritant dat dat dan zo lang duurt... Hopelijk wel deze week, week erna is vakantie...
Heb toch nog een keukentje op de kop getikt via marktplaats trouwens! Vrijdagavond halen. Voor een prikkie. Kan wel likje verf gebruiken en is mee gespeeld, maar ik ben helemaal blij!!!
Gaaf een keukentje Bridge! Wat voor een kleurtje krijgt ie?

Ik ben op zoek naar een vakantie, maar ik zie niks leuks. Nou ja wel leuke dingen maar dan lees ik de verhalen op zoover en dan denk ik, toch maar niet. Maar zo vinden we nooit wat natuurlijk
Geen idee nog Juud. Eerst ophalen en dan zie ik wel wat er precies geverfd moet worden.

Vakantie: hmmm dat moeten wij ook nog doen. Wil je vliegen of niet?
Bridges, wat een gek ongeluk. Had idd erger kunnen aflopen, maar dit is ook heel naar! Bah.

Bam!!! Wat krijgen we nou? Weer mis? Meissie, dat kan niet hoor. Nou Dikke knuffel maar weer, maar dat heb je ondertussen ook wel gehad denk ik. Arme arme Juul..

Jin, een poets en een akela Een écht expat dus! Way to go!

Juud, knappe meid! Een sportschool ingelopen Klinkt inderdaad onwijs suf ha ha! Ik ken het niet! Hoor je over een paar weken wel.

Over sportscholen gesproken; die van mij begint nu wel op een filmstudio ofzo te lijken. Er komen alleen nog maar BN-ers (die zie ik nooit hoor, want die spinnen kennelijk niet. Maar mijn vriendinnetje/buurvrouw ziet ze altijd in de fitnessruimte). We hadden al Peter R de Vries en Ronald Koeman, maar nu schijnt ook Leontine Borsato daar met en PT te huppelen én de Toppers schijnen om en om per limo afgezet te worden om daar met een PT afgetraind te worden.

Tsss, en toch de prijzen weer omhoog gooien, kán toch niet?!

Ik ga naar bed! Berend snapt het niet meer zo goed. Na een week rond 6 uur-kwart over 6 wakker te zijn geworden, was het gisteren -hoeraaaa!- 10 over 7, maar vanmorgen AAARRRGGHH TIEN OVER HALF ZES!

En op Star en Cin reageer ik niet meer tot Het Geheim onthuld is

Hoelang gaat dat nog duren?
Amalia, ik had liever alleen een akela, maar die poetst niet. Dat kan ze niet goed denk ik en ze wordt er stiksjaggie van, echt waar. Maar ze is wel een hele betrouwbare en stipte oppas, dus die wil ik niet kwijt. Trusten! Enne, hippe sportschool zeg.

Bridges, wat leuk dat je een keuken hebt gevonden! Er wordt hier heel erg veel mee gespeeld.

Oudste is erg bezig met links en rechts. Die van jullie ook?
Oh Bam, ik wilde je smsen, maar is te laat nu denk ik. Gatver, hoe kan dat toch telkens? Is er bekend waardoor dat komt? Jij krijgt het heel erg zwaar voor je kiezen. Hoe is de opvang geregeld van Juul?
Pfff no. 1 Jin! Morgen no. 2.

Bam, weer die bloedwaardes? Ben je net fijn op weg (nouja fijn)..

Wat zul jij trouwens lekgeprikt worden!

Hoop dat je redelijk slaapt.

Cin, dankjewel. Goeie auto zeg!

Dus wij mogen doorraden? Is er al iemand warm??

Bridges, wat is er met je pa gebeurd? Wervels gebroken ofzo?

Wat een gedoe zeg. Verzorgt vriendin hem nu?

Vandaag goed nieuws, de gebarentaal die we strakjes moeten gaan leren wordt aangepast! En wel aan de taal die we nu leren. Komt dat even goed uit voor ons. We zijn gelijk weer gemotiveerd!

Welterusten y'all.
goedemorgen, pffff slecht geslapen zeg! Gisteren weer een moeilijk gesprek met M gehad over Jonathan en de kinderwens, we zitten wel redelijk op 1 lijn hoor, maar M heeft zo soms een hard oordeel over hoe ik me voel, terwijl hij hetzelfde voelt, dat is wel moeilijk soms. Maar de thuiszorg komt zo en dan vraag ik of ze even wat leuks gaat doen met Mr J. Kan ik even de kamer zuigen en dweilen en dan heb ik daarna autorijles.
Stressed is just desserts spelled backwards
Voor Mal .

Voor Compu .
Mogge dames,

Sorry dat ik zo stil ben! Komt als het goed is over een paar weken vanzelf weer goed....

Ik ben echt beroerd. Te beroerd om te werken, te beroerd om te forummen. Ik lig maar een beetje op de bank te kotsen/slapen. Niet leuk maar hoort er deze keer kennelijk bij...

Bammie, je pakje is echt heel erg leuk! Dank je wel!!!

Kokos, dank voor je kaart!

xx Suus
Morguh, nou ja, hele posting weg van gistermiddag Dan maar de korte versie:

Ik heb jullie allemaal een mail gestuurd met het zh adres van Bam.

Lianne heeft van de week op de wc gepoept. Ik ging Tim naar bed brengen en ze wilde niet mee. Riep ze naar boven:"Mama! Ik heb gepoept"> (toch niet in je onderbroek hè?). Kwam ik beneden; zat ze op de wc. Jurk, maillot, onderbroek uit en had ze gepoept. Hartstikke trots op zichzelf. Gisterochtend moest ze het aan de juf op de psz vertellen en ze vertelde het spontaan aan een moeder.

Gezelllig een 'meespeelochtend' gehad. Mama's, papa's of opa's oma's mogen dan een uurtje meespelen. Lianne was dokter en had dokterspulletjes gemaakt en een dokterkoffertje. Ik kreeg rode verf op mijn gezicht, had de mazelen . Een mitella die ze had gekleurd met textielstiften (allemaal zonnetjes en cirkels en een poppetje) en een pleister op mijn kin. Daarna gingen we de doos beplakken met stukjes stof. Heel gezellig!

Bam, wat ontzettend k*t! En die arme Julian. Ik kom snel weer bij je langs.

Bridges, voor jou.

Volgens mij heb ik het kaartje voor Fieke véél te vroeg verstuurd . Heb je hem al binnen?

Jin, beetje rare reactie inderdaad van de arts, maar goed, je weet nu wel de uitslag.

Succes met de nieuwe poets.

Star en Suze, hoe gaat het met de zwangerschapsperikelen.

Star, ik moet elke keer zo hard lachen om Ceetje d'r opmerkingen. Heerlijk!

Cin, wat lekker dat het goed met je gaat, dat heb je wel verdiend. Spijkers met koppen slaan en een nieuwe auto, vast een hint.....
Goedemorgen,

Zo net mn kindjes op het dagverblijf gebracht. Ik ga over 1.5 werken. Dat is wel minder, ik moet ze brengen voor 9 uur, maar ik begin zelf pas om 11 uur. Nou ja, even tijd voor mezelf dan.

Even bijlezen.
Mal, wel fijn dat je er nu over gepraat hebt. Maar wel moeilijk ja

Suze balen dat je je zo klote voelt, rustig aan meis.

Kokos goed van Lianne zeg! Hier nog elke keer poep in de luier, als hij die aan krijgt als hij naar bed gaat, schiet niet echt op nog.

Juud, ja lekker vakantie, lekker naar de zon! Waar wil je naar toe?

Bridges, balen van je vader zeg, heftig!

Compu, fijn dat de gebarentaal aangepast wordt! :clap:

Bam, bedankt voor je kaartje voor Tobias. Maar denk even lekker aan jezelf, ipv kaartjes te sturen naar anderen.
* Breekt even in *

Hoi Bridges ! Gevonden inderdaad! Las net van je vader, rot zeg... Veel plezier met Fiekes verjaardag en tot gauw! In ieder geval in trouwjurk

(f)

* Breekt weer uit, met excuses aan de rest *
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Suus I feel your pain dear.

Grmbl, ik ben gedegradeerd tot mam.
Crosspost Suus. Balen zeg! Dikke

Star, gedegradeerd? Verklaar u nader, ik snap er de ballen niet van

Naatie, hoe laat ben je dan weer thuis? Nou ja, je hebt in ieder geval ruim de tijd om de jongens naar het kdv te brengen en inderdaad wat tijd voor jezelf.

Lianne loopt zonder luier rond. Ben ik in november mee begonnen en had gelijk resultaat, behalve het poepen dan. Maar zij kroop onder een tafel als ze ging poepen en dan deed ik snel een luier om. Toen poepte ze dus eigenlijk alleen nog in de luier. Eén keer had ik haar luier afgedaan maar ze zei dat ze nog moest plassen. Ik zei: dat kun je op de wc doen. Sindsdien plast ze op de wc en sinds deze week poept ze dus ook.

Tijd voor een bakkie koffie. Ciao.
Hoe is het met je mazelen Kokos?

Cee heeft me eergister gemake-upt. Ik was echt prachtig. Ahum
Nou Kokos, kind noemt me geen mama meer maar mam
Ha ha, ik ook gedegradeerd Star. Scary hoe de dingen soms gelijk lopen bij die meiskes, ha ha. Komt denk ik omdat vriend zijn moeder mam noemt (en die is hier lately natuurlijk nogal vaak).

Kokos, eind luiertijdperk in zicht! O nee, je "moet" nog een kleine drie jaar. Wat schattig, dat ze dan ook zo trots is zelf he?

Bam, naaaa, wat bizar, hoe kan dat nou?? Moet je vandaag die MRI?

Jin, ook vreselijk heftig joh. Gelukkig dus geen stwz. Ik duim voor verder goed nieuws vandaag.

Mal, kan me voorstellen dat je na zo'n gesprek niet goed slaapt... Zouden jullie gisteren ook niet uitslag krijgen?

Compu, da's mooi, van de gebarentaal!

Bridges, wow, schrikken zeg van dat ongeluk. Kan hij nog wel wat, met dat korset? Dan is een bloemetje wel het minste!

Suus, waardeloos joh! Bah bah bah. Blijft Julia er nog een beetje gezellig onder?

Cin, klinkt goed, weer energie en zin om op pad te gaan. Lekker. En toe maar, een nieuwe scenic. Somehow denk ik toch dat die 4e er gaat komen....

Hier weinig te melden. O ja: schoonmoeder mag vgde week naar huis dus dat is mooi. Blijkt een delier te zijn geweest (geestelijke storing door lichamelijke oorzaak, in haar geval chronische infectie urinewegen). Dus da's fijn nieuws.
O gets, da's ook niet fijn een delier (had mijn oma ook vorig jaar aantal keer toen ze in het ziekenhuis lag na ongeluk ).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven