Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja die baby hierboven is idd heel irritant Compu. Ik schrik me iedere keer rot als mijn muis erover gaat en ik vind het ook een nietszeggende reclame...
Duidelijke uitleg Compu, nu snap ik het beter! Man is vandaag thuis en morgen ook. Dan kont de oppas ´s middags en dan gaan we een ziekenhuis bekijken om te bevallen.

Juud, wel fijn dat jullie weer wat opknappen. Wat voor feestje is eigenlijk niet doorgegaan?
mijn eigen verjaardagsfeestje
Heb je trouwens keus uit verschillende ziekenhuizen?
Ga je het een andere keer vieren Juud? Wat krijg je voor presenten? Of, wat heb je gevraagd...

Je kunt je van te voren bij een ziekenhuis aanmelden waar ze ook Geburtshilfe hebben. Ik heb al een zh bekeken, maar die vond ik erg onpersoonlijk. Nu morgen naar zh twee kijken.
Heb een berichtje op de groep gezet bij de site dus als je mijn berichtje ziet, daar in dat onderwerp even kijken...
Bedankt Bridges. Vriend ook in weer & wind te voetbal? Hoeveel staat het eigenlijk?
Goedenavond!!

Lag ik maar in bed, zuchtttttt.

Maar over een paar uur mag ik, ohh kom ik er voorlopig niet meer uit.

Bed is prachtig, als ie ook zo lekker ligt als dat het bed er uit ziet, dan kom ik er nooit meer uit;). Moest alleen molton enzo wassen voor ik het op bed leg, en laat dat nu met het bed meegeleverd zijn, zucht. Dat zit nog in de droger.

Ik had vanavond wat anders gepland, dan werken, maar slaat de site op hol.

Dus dat was even lichtelijk drama. Kreeg ineens 9 bestellingen binnen van 1 klant (haha wel lekker;)) en een paar die niet konden bestellen, dus dat ging goed. dus gaat weer lekker vandaag.

Als het goed is is het opgelost, dus heb ik even tijd voor jullie.

Jinny: Gave slofjes zeg, zulke leuke vind je hier niet. Oeps een stoel gooien, dat pakt ie wel erg accuraat aan. Goed dat je hem op de gang hebt gezet.

Van de week was Amalia hier met laurens en Berend, en deed Julian ook niet al te lief. De laatste 10 minuten gingen ze gezellig spelen. (kinderen!!!!!)

Enka: geef mij zo'n kapper, wat lief zeg. Wel handig, hij kent je precies, dus dat gaat vast goed komen.

Compu: Ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zo voelde, altijd fijn als je herkenning ziet

Mamax: Hoe is het vandaag gegaan met Sam en de bloedtransfusie?

Star: zal wel raar gezicht geweest zijn, als jou hoofd, de hond uitliet ;)

Amalia: Monchoutaart hmmm, lekker.

Juud: Fijn dat het alweer wat beter gaat, minder dat je je eigen feestje misloopt. Wel al kadootjes gekregen?

Mal: Fijn dat het goed gaat met Jonathan, wat een waterratje zeg.
saai zijn jullie zeg
Goedemorgen!!

Heb alles bij elkaar 45 minuten in bed gelegen.

Julian begon ineens te brullen, hele vieze luier, hij voelde ook mega koud aan, dus getemperatuurt 35,7. Best wel laag dus. Ik heb hem lekker in badje gezet, wordt de kleine man altijd wel rustig van, met het gevolg dat ik pas om half 3 op bed lag, en meneer bedacht dat hij wel kon gaan keten.

Ikke klaar wakker dus, dus ben maar uit bed gegaan, kan ik me maar beter nuttig maken. Julian ligt nog steeds te keten, manlief slaapt als een roosje en ik begin aardig wat wallen te krijgen, hahaha .
Jezus Bam mag toch hopen dat je nu ondertussen wel in je bed ligt ! Heb jij zo weinig slaap nodig?

Ik heb van "Vent" een mooie camera gekregen en ik denk dat ik van Mart een memorykaart krijg, maar dat weet ik donderdag pas. Van de buuf al een spannend boek en verder heb ik niemand gezien. Ik schuif het nu maar door naar donderdag, dan ben ik ook echt jarig.

Hoe was het ziekenhuis Jin?
Morgen,

Oh Bam daar zou ik echt niet van op knappen, zo kort slaap! Hopelijk lig je overdag nog even?

CG gaat eindelijk iets langer slapen in de ochtend. Misschien omdat ze overdag maar 1 keer slaapt.

Net naar een wintersportbeurs geweest. Niet dat wij gaan, maar nicht van vriend stond daar met haar bedrijfje. Ze biedt oppas/zorg voor ouders met kinderen die op vakantie gaan. Goed idee toch. Als iemand interesse heeft, dan kan ik de link geven.

Weet niet hoe ik erop kom, maar is Amalia vandaag jarig? (oja, misschien vanwege monchoutaart?)

Tillen jullie de kids nog veel? Of is dat als ze lopen vrijwel niet meer?
O nu snap ik het Compi, was even in de war.
Amalia, van harte met je verjaardag!!!!!! Ben je lekker verwend?

Bam, oh heb je zo´n lekker bed zeg, en dan geen rust hihi. Arme Julian. Is ie wat meer het mannetje? Thomas heeft ook snel ondertemperatuur. Vervelend! Die site heeft ook leuke girafsloffen! Nadeel vind ik dat leren slofjes zo duur zijn en ik dus geen heel dozijn aanschaf haha.

Compu, ik til nog vrij veel ja. Heb soms een dwars kind... Kind naar wie hij de stoel gooide bleef onverstoorbaar, coole tante!

Juud, oh wat een gaaf cadeau. Dat is nog eens uitpakken! Wat voor spannend boek heb je gekregen?

Bridges, zal zo op de site kijken.

Zh bekeken. Kwamen allerlei details boven van de vorige bevalling (nav dossier), bleek dat er meer paniek was dan we hadden meegekregen bij oudste ventje. Ik wil niet bevallen!!! Maar goed, het komt vast goed. Nieuwe baby ligt ook al erg diep met zijn hoofd. Please laat ie een betere houding hebben dan bij Thomas (dat was een aangezichtshouding).

Morgen lekker met ventje en nieuwe vriendin en haar dochters naar het Zeeaquarium. Leuk! Alhoewel ik niks heb met aquaria, nou ja, maken er een leuk uitje van.
Mamax, ik las goede berichten op jullie site! Super fijn!

Bridges, vergeten te vragen. Hoe gaat het met je vriendin en met je collega?
Ja dus; Amalia van harte gefeliciteerd!! Hoe smaakt de taart??

Leuke kadootjes gehad?

Oh Mamax wat fijn voor jullie. Even bijkomen na alle spanning! Hij ziet er echt goed uit, heeft 'm goed gedaan.

Star, het is ook verwarrend hoor. Maanden oud en maanden achterstand.

Hoe is het met Starman, beter? En Ceetje?

Goh Jinny, lukt het wel dat tillen nu? Het zal wel moeten misschien, maar het lijkt me wel erg zwaar voor je.

Beetje bevallingsangst dus, klote. Ik hoop dat het oude angst is, die nu totaal ongegrond is! Voelde dat zh o.k. voor je eigenlijk?

Ik ga een huge stapel was vouwen. Hebben we dat maar weer 'had (westfries).
Compu, succes met de was! Geen één zh voelt goed compu . Tillen is best zwaar ja, maar ik heb hem op het moment ook nog best wel in de wandelwagen hoor, al wil ie niet altijd...
Berichtje op site van mamax, Sam is weer thuis vandaag met gezond kleurtje dus dat is fijn!

Jin: met vriendin en collega gaat het goed, allebei in afwachting van echo. De een woensdag en ander vrijdag. Hopelijk dan dus meer goed nieuws!!! Maar ze voelen zich alletwee nog prima dus dat is fijn!

Hier ook even iets minder. Wordt allemaal wel erg zwaar en ben echt enorm moe, dus moet het even aankijken hoe het gaat en anders even dagje ziek thuis als ties naar kdv is. Het wordt wel erg pittig namelijk... Met baby alles goed hoor dus dat scheelt. Maar vandaar mijn geringe aanwezigheid hier. Al lees ik wel dagelijks even mee... Maar niet veel te melden en geen zin/fut om te reageren...
Wat voor camera heb je gekregen Juud?

Amaal, happy birthday meid!

Jin, heftig dat je dat nu te horen hebt gekregen. 'Gelukkig' is het zh op de hoogte van vorige bevalling, dus zullen wel goed op je letten

Maar het voelde wel als een goede plek?

O, mosterd

Voelde het redelijk?

Starman weer redelijk, Ceetje heeft zo haar buien. Oorpijn enzo. Zal wel kies zijn.
Bridge, beetje bloedarmoede misschien als je zo moe bent?
Goh, die Starman weer redelijk, is ie opgeknapt van jullie koppen in de toiletpot? . Arme Ceetje, hopelijk snel weer de oude!

Bridges, he vervelend. Houd je rustig hoor!
Ja de toiletpot is zich alleen rotgeschrokken.
quote:Star schreef op 25 november 2007 @ 19:40:

Ja de toiletpot is zich alleen rotgeschrokken.
quote:Star schreef op 25 november 2007 @ 19:31:

Bridge, beetje bloedarmoede misschien als je zo moe bent?Is vorige week getest en in orde dus moet "gewoon" wat rustiger aan doen... Is mij echt op het lijf geschreven haha. Maar moet wel, want dit trek ik niet veel langer zo en dat is voor bridgesman ook niet fijn...
Zou je niet wat minder kunnen werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven